σχεδιασμός σειράς ετικετών και οπτική ταυτότητα - Η Charismama παράγει καθημερινά και με πολλή αγάπη, χειροποίητα γλυκά του κουταλιού και μαρμελάδες.
Μέσω των συσκευασιών και του λογότυπου, στόχος μας ήταν να επικοινωνήσουμε αυτό το πάθος και την αυθεντικότητα των προϊόντων.
Ο Γιάννης Προδρόμου είναι ένας ελαιοπαραγωγός από την Ποτίδαια Χαλκιδικής. To 2014 παρήγαγε το πρώτο αγουρέλαιο με την πιστοποίηση ΠΟΠ «Αγουρέλαιο Χαλκιδικής». Θέλοντας να απευθυνθεί σε αγορές του εξωτερικού και με όραμα την προώθηση της ελληνικής διατροφικής παράδοσης, ανέθεσε στο Oxhouse τον σχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας και των συσκευασιών της εταιρίας Yanni’s Olive Grove.
Το 1922 ο Χαρίλαος Ερμείδης άνοιξε ένα από τα πιο γνωστά καφεκοπτεία της Θεσσαλονίκης. Σήμερα η εταιρία «Ερμείδης» διαθέτει εργοστάσιο παραγωγής καφέ και ένα κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στη νέα οπτική ταυτότητα, το πρόσωπο του ιδρυτή επιλέχθηκε ως η κεντρική εικόνα για να περιγράψει την ιστορία της εταιρίας. Ως πηγές για τον σχεδιασμό των γραμμάτων του λογοτύπου χρησιμοποιήθηκαν παλιές επιγραφές του κέντρου της Θεσσαλονίκης, ενώ στις συσκευασίες εφαρμόστηκε λιτός σχεδιασμός που αναδεικνύει τα στοιχεία της νέας ταυτότητας. Οι τελικές μακέτες των συσκευασιών σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με τον Χρήστο Παπαθεοδώρου.