Ανύψωση φορτίων των οποίων τα σημεία πρόσδεσης είναι ισοδύναμα. Ανάρτηση ανώτερη μέσω κεντρικού δακτυλίου για μικρό ύψος απώλειας ή μέσω ιμάντων που παρέχουν καλύτερη σταθερότητα.
Άλλες δυνατότητες: Ρυθμιζόμενες διατομές (ανύψωση σκαφών...)
Η γεωγραφική μας περιοχή είναι η γαλλική Ριβιέρα από το Μονακό μέχρι το Σεν Τροπέ, περνώντας από την πόλη της Νίκαιας και το αεροδρόμιό της, το Μονακό και την Κάννες.
Παραδείγματα πόλεων που εξυπηρετούνται: Καπ ντ'Αιλ, Εζ, Σεν Ζαν Καπ Φερά, Μπολιέ Σερ Μερ, Βιλφράνς Σερ Μερ, Αντίμπ, Λα Ναπούλ Μαντελιέ, Θεούλ Σερ Μερ.
Τα οχήματά μας περιλαμβάνουν μια Mercedes Classe E νέο μοντέλο (Αριθμός επιβατών: 4) και ένα βαν Mercedes Classe V μέχρι 7 επιβάτες.
Mercedes Classe E: Έως 4 επιβάτες
Mercedes Classe S: Έως 3 επιβάτες
Mercedes Classe V: Έως 7 επιβάτες (Βαν)
ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ: Επαγγελματίας οδηγός
Γνωστές τιμές εκ των προτέρων
Υπηρεσία κράτησης
Κανονικός ρυθμιζόμενος μονοπυλώνας,
ανάρτηση με κεντρικό δακτύλιο, χαμηλό
ύψος απώλειας. Παρέχεται με σφιγκτήρες και άξονες
που μπορούν να δεχτούν περιστρεφόμενους γάντζους.
Ομάδα χρήσης: FEM 5. Μέγιστη ταχύτητα
ανύψωσης: 60 μ/λεπτό. Δυνατότητα
ασύμμετρης χρήσης (ανύψωση ανισόρροπων κομματιών).
Βήμα ρύθμισης: 100 χιλιοστά.
Πρακτικές και ασφαλείς παραγγελίες.
Μόλις τροφοδοτηθούν με τριφασικό ηλεκτρικό ρεύμα, οι γερανοί ελέγχονται από ένα κουτί με κουμπιά που λειτουργεί σε πολύ χαμηλή τάση.
Ο ηλεκτρικός πίνακας περιλαμβάνει για όλα τα μοντέλα:
- Την πρίζα τροφοδοσίας.
- Την πρίζα σύνδεσης του κουτιού με τα κουμπιά.
- Ένα σύστημα προστασίας του κινητήρα από υπερφορτώσεις (θερμικό ρελέ).
Εκτός από την τροφοδοσία πολύ χαμηλής τάσης του κουτιού με τα κουμπιά, αυτοί οι ηλεκτρικοί γερανοί διαθέτουν ένα φρένο που μπλοκάρει αυτόματα σε περίπτωση έλλειψης ρεύματος.
Η συντήρηση είναι περιορισμένη, περιορίζεται κάθε 500 ώρες λειτουργίας ή 1 φορά το χρόνο.
Στην αποστράγγιση του μειωτήρα και σε 1 γράσο.
Η ευρωπαϊκή νομοθεσία καθιστά ορισμένα εξοπλισμούς υποχρεωτικούς (οδηγίες 89.392 και 91.368).
Οι ηλεκτρικοί γερανοί ανύψωσης ή η εγκατάσταση πρέπει να περιλαμβάνουν:
- Ένα σύστημα ΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ.
- Από 1000 Kg. έναν ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΡΑ ΦΟΡΤΙΟΥ.
- Η ΕΚΤΑΚΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ, αν και δεν είναι υποχρεωτική, συνιστάται.
Πρότυπος μονοκλωνικός παλόνιερ, κεντρική ανάρτηση με δακτύλιο, χαμηλό ύψος απώλειας. Παρέχεται με γάντζους και άξονες που μπορούν να δεχτούν περιστρεφόμενους γάντζους. Ομάδα χρήσης: FEM 5. Μέγιστη ταχύτητα ανύψωσης: 60 μ/λεπτό.
Ικανότητα από 10 έως 1001 και διαδρομή από 76 έως 305 mm
Πολύ ελαφρύ
3 εκδόσεις: . στάνταρ
με στήριγμα
με δακτύλιο συγκράτησης
Ο γρύλος 10 τ μπορεί να λειτουργεί σε όλες τις θέσεις.
Οι γρύλοι από 20 τ έως 100 τ μπορούν να λειτουργούν
κατακόρυφα ή οριζόντια.
Όλοι οι γρύλοι είναι εξοπλισμένοι με βαλβίδα προστασίας
κατά των υπερφορτώσεων.
Από 20 τ είναι εξοπλισμένοι με μηχανικό περιοριστή διαδρομής.
Όλοι οι γρύλοι είναι εξοπλισμένοι με κεφαλή από κράμα χάλυβα.
Καθόδου, ενεργοποιούμενη από το μοχλό ελέγχου.
Από 20 τ όλοι οι γρύλοι μπορούν να εξοπλιστούν με
μανόμετρα πίεσης και να ελέγχονται από μια
ηλεκτρική υδραυλική κεντρική μονάδα.
Αυτός ο τύπος παλονιού προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα στο σύνολο φορτίου + παλόνι. Η γωνία ανύψωσης και το μήκος της ανύψωσης μπορούν να προσαρμοστούν στο διαθέσιμο ύψος.
Άλλες δυνατότητες:
Ρυθμιζόμενο παλόνι.
Πολλαπλά κατώτερα σημεία (κατανομή του φορτίου σε πολλά σημεία).
Κεντρικό σημείο ανύψωσης με την ίδια W.L.L όπως το παλόνι: επιτρέπει την ανύψωση σε ένα σημείο χωρίς να αποσυναρμολογηθεί το παλόνι.
Ακριβή ψηφιακά όργανα που χρησιμοποιούν την αρχή των αισθητήρων τάσης.
Για άμεσο έλεγχο αναρτημένων φορτίων.
Πρακτικά: χαμηλό ύψος απώλειας, δαχτυλίδι ανάρτησης, μεγάλη αυτονομία εργασίας
Ασφαλή: συντελεστής ασφαλείας 5, γάντζος με ασφάλεια
Ανθεκτικά: πρόσοψη και πίσω πλευρά σε εσοχή, αντοχή στη σκόνη και την υγρασία (IP65).
Ύψος ψηφίων: MW-05: 17mm
MW-2 & MW-5: 25mm
Μονοκόμβος με καθορισμένο σύστημα ανύψωσης
(x = 60° ή y = 30°*).
Χρησιμοποιείται όταν υπάρχει σημαντική απώλεια ύψους.
Μειωμένο βάρος, χαμηλό κόστος, μέγιστη σταθερότητα,
συνιστάται για ανύψωση με γερανούς πύργου ή
κινητούς γερανούς.
Σταθερή γωνία ανύψωσης: 60°
*y°: γωνία ανύψωσης, σύμφωνα με την μελλοντική Ευρωπαϊκή Κανονιστική.
Η σωληνωτή προστασία διευκολύνει την τοποθέτησή τους. Η στερέωση με βίδες εξασφαλίζει πολύ ασφαλή ακινητοποίηση του γερανού. Μόλις τροφοδοτηθούν με τριφασικό ηλεκτρικό ρεύμα, οι γερανοί ελέγχονται από ένα κουτί με κουμπιά που λειτουργεί σε πολύ χαμηλή τάση. Ο ηλεκτρικός πίνακας περιλαμβάνει για όλα τα μοντέλα:
Τη σύνδεση τροφοδοσίας.
Τη σύνδεση του κουτιού με τα κουμπιά.
Μια συσκευή προστασίας του κινητήρα από υπερφορτώσεις (θερμικοί διακόπτες).
Εκτός από την πολύ χαμηλή τάση τροφοδοσίας του κουτιού με τα κουμπιά, αυτοί οι ηλεκτρικοί γερανοί διαθέτουν ένα φρένο που μπλοκάρει αυτόματα σε περίπτωση έλλειψης ρεύματος.
Η συντήρηση είναι περιορισμένη, περιορισμένη κάθε 500 ώρες λειτουργίας ή 1 φορά το χρόνο.
στην αλλαγή λαδιού του μειωτήρα και στη λίπανση.
Ανύψωση ευρέων φορτίων, ανάρτηση
από κεντρικό δακτύλιο: χαμηλό ύψος
απώλειας.
Ο παλόνιερ είναι εξοπλισμένος με δύο πλευρικές
διατομές που δέχονται τους γάντζους, (δυνατότητα
τοποθέτησης 4 διατομών).
Άλλες δυνατότητες:
Διατομές εξοπλισμένες με ρυθμιζόμενους
γάντζους.
Ρυθμιζόμενες διατομές (ρύθμιση του μήκους
του παλόνιερ).
Ρυθμιζόμενος δακτύλιος ανάρτησης (εκτοπισμένο
κέντρο βάρους).