Έχουμε αναπτύξει μια μεγάλη ποικιλία από τροχούς κυψελών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται ανάλογα με την εργασία και τη φύση του μεταφορικού μέσου.
Οι κυψέλες τροχών χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία χύδην υλικών για τις πιο ποικίλες εφαρμογές. Επιπλέον, υπάρχει μια σχεδόν ατελείωτη ποικιλία διαφορετικών χύδην υλικών και μεταφορικών μέσων, των οποίων οι ιδιότητες ποικίλλουν ανάλογα με τη φύση τους.
Για να διασφαλίσουμε ότι οι κυψέλες τροχών μας λειτουργούν αξιόπιστα και οικονομικά ανά πάσα στιγμή, έχουμε αναπτύξει μια μεγάλη ποικιλία από τροχούς κυψελών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται ανάλογα με την εργασία και τη φύση του μεταφορικού μέσου.
Όνομα: Τροχός κυψέλης Τύπος 1 Standard με ελαστικά σφραγιστικά χείλη
Αριθμός θαλάμων: Με 8 θαλάμους, εκ των οποίων πάντα 4 κλειστοί
Άλλα χαρακτηριστικά: Σφράγιση του χώρου πλευράς του τροχού μέσω πλευρικών πλακών, σφραγιστικά χείλη από Vulkollan ή με έγκριση FDA ή EHEDG, Τα σφραγιστικά χείλη είναι ρυθμιζόμενα και αναστρέψιμα, Για τις χαμηλότερες τιμές διαρροής.
Ελαστικό τροχό B46 με ρουλεμάν και επιφάνεια από γκρι ελαστικό. Διάμετρος τροχού 80-200 mm, σώμα τροχού από πλαστικό, ικανότητα φόρτωσης από 50 -205 kg.
Ο ελαστικός τροχός B46 διαθέτει επιφάνεια από γκρι ελαστικό και σώμα τροχού από πλαστικό. Διατίθεται σε 6 διαφορετικές εκδόσεις με διάμετρο τροχού από 80 - 200 mm και είναι εξοπλισμένος με ρουλεμάν. Το πλάτος του τροχού είναι 30-50 mm με μήκος άξονα 40 - 60 mm και διάμετρο οπής άξονα μεταξύ 12 και 20 mm. Η ικανότητα φόρτωσης κυμαίνεται από 50 kg στην μικρότερη έκδοση έως 205 kg με διάμετρο τροχού 200 mm.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας στο http://www.bs-rollen.de/ ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο +49 2191 59217-0.
Αριθμός άρθρου: B46
Προέλευση: Ιταλία
Τύπος ρουλεμάν: Ρουλεμάν
Επιφάνεια: Ελαστικό, γκρι
Όνομα μάρκας: BS Rollen
Σώμα τροχού: Πλαστικό
Διπλή τροχαλία, θήκη από πολυαμίδιο, περιστροφική ρουλέτα με ρουλεμάν, χρώμα: RAL 7004 - Σημασιολογικό γκρι
Σταθεροποιητής με σταθεροποίηση τροχού
Τροχός με ρουλεμάν και χωρίς ίχνη γκρι ελαστικό πολυουρεθάνης (TPU)
Στερέωση μέσω βίδας M10x15mm
Ειδικές λειτουργίες: Καθαρισμός μέσω απολύμανσης με σφουγγάρι χωρίς περιορισμούς
Με τον τροχό επαφής FAPI-PUS DENSE, ο αλουμινένιος άξονας είναι επενδεδυμένος με πυκνές παρακείμενες λάμες πολυουρεθάνης.
Το ύψος της επένδυσης ή το μήκος των λαμών πολυουρεθάνης μπορεί να ποικίλει ανάλογα με την εφαρμογή (τυπικά: 20 και 35 mm).
Οι λάμες πολυουρεθάνης παρέχουν στον τροχό επαφής ένα "μαξιλάρι τρεξίματος" με το οποίο είναι δυνατή μια λεπτή φινίρισμα, ειδικά όταν εργάζεστε σε (έντονα) καμπυλωμένα και προφιλωμένα μέρη. Η επένδυση προσαρμόζεται σε κάθε κομμάτι εργασίας που συναντάται.
Επιπλέον, ο τροχός επαφής FAPI-PUS DENSE συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην ψύξη της ταινίας λείανσης, καθώς οι χώροι μεταξύ των λαμών διαχέουν τη θερμότητα που παράγεται κατά τη διάρκεια της λείανσης.
Οφέλη από τους τροχούς επαφής με λάμες πολυουρεθάνης:
- Υψηλή ελαστικότητα (προσαρμόσιμη)
- Αντοχή στη φθορά
- Αντοχή στο λάδι
- Αντοχή στη λιπαντική ουσία
Θα χαρούμε να σας συμβουλέψουμε ώστε να βρείτε τον κατάλληλο τροχό επαφής για εσάς.
Αβρίχτρα για χρήση σε χειροκίνητο αβρίχτη D-70 Mammut ή σε αυτοσχέδιο μηχάνημα. Το πεδίο εφαρμογής είναι δίσκοι λείανσης με ταχύτητα 63m/δευτ. ή υψηλότερη.
Εξωτερική διάμετρος: 70 mm
Εσωτερική διάμετρος: 42.5 mm
Πάχος: 3 mm
Αριθμός δοντιών: 20
Γεωμετρία: SL
Ταχύτητα: 82 m/δευτ.
Στη μεγάλη γκάμα μας από πιρούνια διεύθυνσης για αναπηρικά αμαξίδια και άλλον εξοπλισμό αποκατάστασης, θα βρείτε αλουμινένια ή πλαστικά πιρούνια σε διάφορα μεγέθη και σχέδια, με κατεύθυνση κλειδώματος αν απαιτείται. Επιπλέον, προσφέρουμε πολλά αξεσουάρ όπως βίδες με σπείρωμα, σετ μετατόπισης, άξονες γρήγορης απελευθέρωσης και εκκεντρικά παξιμάδια.
Εκτός από τη στάνταρ γκάμα μας, κατασκευάζουμε επίσης προσαρμοσμένα πιρούνια διεύθυνσης χρησιμοποιώντας την πολυάριθμη εμπειρία μας στον κλάδο, όχι μόνο σύμφωνα με τις επιθυμίες των πελατών μας, αλλά και σύμφωνα με τις τελευταίες ευρωπαϊκές προδιαγραφές και πρότυπα ποιότητας.
Έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα μας ή θα θέλατε να ζητήσετε μια προσφορά;
Απλά επικοινωνήστε μαζί μας. Έχουμε το κατάλληλο πιρούνι διεύθυνσης για σχεδόν κάθε εφαρμογή!
Για διάμετρο τροχού: 100 - 310 mm
Υλικό: Πλαστικό, αλουμίνιο
Πίσω τρύπα: 12 - 16 mm, M12, M14, M14x1
Τυπικός τροχός με ελαστικό τροχό
- σώμα τροχού από πλαστικό με ρουλεμάν
- πέλμα από ελαστικό συμπαγές καουτσούκ, περίπου 65° shore A
- τυπική θήκη από γαλβανισμένο χάλυβα
Οι τυπικές θήκες της Torwegge κατασκευάζονται από βαθιά κομμένο, γαλβανισμένο χάλυβα. Το συμπαγές ραμμένο, διπλό ρουλεμάν στον περιστροφικό δακτύλιο προσφέρει ευνοϊκή αναλογία τιμής-απόδοσης όταν χρησιμοποιείται σε εφαρμογές χειροκίνητης λογιστικής. Οι τροχοί σε τυπική θήκη χρησιμοποιούνται συνήθως από διάφορους τομείς σε ράφια μεταφοράς. Μπορούν να μεταφέρουν μέγιστο φορτίο 1.200 kg με ταχύτητα 4 km/h.
Το υλικό συμπαγές καουτσούκ είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για ανώμαλες και σκληρές επιφάνειες λόγω του μαλακού και ελαστικού πέλματος. Οι τροχοί μας από συμπαγές καουτσούκ είναι διαθέσιμοι με διαφορετική σκληρότητα shore, ελαστικά, κέντρο τροχού και ρουλεμάν.
διάμετρος τροχού: 80-200 mm
πλάτος τροχού: 35-48 mm
ικανότητα φορτίου: 100-350 kg
υλικό θήκης: γαλβανισμένο χάλυβα
υλικό σώματος τροχού: πλαστικό με ρουλεμάν
υλικό πέλματος: ελαστικό συμπαγές καουτσούκ, περίπου 65° shore A
Ρουλεμάν τροχών χωρίς χείλη BIS 5010
Τα ρουλεμάν τροχών μας μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές εφαρμογές, όπως για βαγόνια τούνελ. Τα ρουλεμάν μπορούν να παραδοθούν ως έτοιμη προς εγκατάσταση μονάδα με όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ. Υψηλής ποιότητας εξαρτήματα εγγυώνται μεγάλη διάρκεια ζωής. Καθορίστε τις λεπτομέρειες που σχετίζονται με την εφαρμογή, όπως η λίπανση με λιπαντικό υψηλής θερμοκρασίας ή ειδικά συστήματα σφράγισης. Για την εφαρμογή σας, θα σας παρέχουμε την κατάλληλη λύση.
Οι εξωτερικά τοποθετημένοι ρόλοι βαρέως φορτίου της ROS χρησιμοποιούνται στον τομέα των χύδην υλικών αλλά και για τη μεταφορά τεμαχίων μεσαίων έως υψηλών φορτίων. Εκτός από την εκδοχή με κίνηση, ανάλογα με τις απαιτήσεις, υπάρχουν πολλές δυνατότητες συνδυασμού των επιμέρους στοιχείων.
Υλικό: Χάλυβας
Φορτίο: έως 500 Kg
Μηχανή για την παραγωγή βελτιστοποιημένων δακτυλίων ζάντας από χάλυβα
Πλεονεκτήματα της μηχανής:
. κατακόρυφη ή οριζόντια κατασκευή
. ατομική διαμόρφωση
. εξαιρετικά υψηλή παραγωγική ικανότητα: πάνω από 300 δακτυλίους/ώρα
Πλεονεκτήματα στα τελικά προϊόντα:
. μεγαλύτερη σταθερότητα παρά την μερικώς χαμηλότερη πάχος τοιχώματος
. σημαντικά χαμηλότερο βάρος: -25%
. σημαντικά χαμηλότερη χρήση υλικών: -25%
Ρόδες συσκευών από 50 mm έως 150 mm διάμετρο, PP/TPE, έδρανα / ρουλεμάν, διπλές περιστροφικές ρόδες, πλαστικοί σταθεροποιητές, εκτατήρες
Οι ρόδες συσκευών και οι τροχοί συσκευών είναι κυρίως κατάλληλοι για εσωτερικούς χώρους. Είναι σχεδιασμένες για ταχύτητες έως 3 χλμ/ώρα. Τυπικές εφαρμογές για ρόδες συσκευών περιλαμβάνουν ιατρικά κέντρα, το λιανικό εμπόριο, επαγγελματικές κουζίνες, μηχανές και τη βιομηχανία φιλοξενίας.
Διάμετρος τροχού:: 50-150 mm
Φορτίο:: 50-100 kg
Εύρος θερμοκρασίας:: -20°C έως +60°C
• Για να χαλαρώσετε, να κόψετε και να στερεώσετε τα βάρη ισορροπίας
• Για να διευρύνετε και να συμπιέσετε τα ελατήρια στήριξης
• Με λεπίδα για να διαχωρίσετε τα βάρη ισορροπίας
• Από ειδικό χάλυβα για εργαλεία, σφυρηλατημένο και θερμικά επεξεργασμένο σε λάδι
Μήκος σε χιλιοστά: 240
Βάρος σε γραμμάρια: 335
Η γέφυρα, ο κολλημένος άξονας τροχού και οι δίσκοι τροχών των καροτσιών τσαγιού και των κρεβατιών κούκλας μας είναι νικελωμένοι. Ο δακτύλιος των δίσκων τροχών κατασκευάζεται από υψηλής ποιότητας πλαστικό και είναι κολλημένος με τους δίσκους τροχών. Η στερέωση γίνεται μέσω του πείρου με μια θήκη από υψηλής ποιότητας πλαστικό. Μια επισκόπηση κατάλληλων θηκών μπορείτε να βρείτε στην ενότητα Στερέωση και Αξεσουάρ.
Οι λύσεις μετάδοσης Eickhoff για εκσκαφείς με τροχούς / Στοίβες / Ανακτήτες διακρίνονται για την συμπαγή κατασκευή τους, την υψηλή προσαρμοστικότητα και το χαμηλό βάρος. Οι ανθεκτικές μεταδόσεις είναι τέλεια προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις και εξασφαλίζουν τη μέγιστη διαθεσιμότητα για την εξόρυξη και τη μεταφορά πρώτων υλών. Οι μεταδόσεις μας χρησιμοποιούνται ως κινητήρες τροχών, κινητήρες κίνησης ή κινητήρες ταινίας. Κατά την αντικατάσταση υφιστάμενων κινητήρων, το βάρος μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να μειωθεί, ενώ η απόδοση αυξάνεται.
Πλεονεκτήματα με μια ματιά:
— Εξατομικευμένες λύσεις
— Συμπαγής και βελτιστοποιημένη κατασκευή
— Υψηλή πυκνότητα ισχύος
— Αξιόπιστες και με χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης
Αριθμός σταδίων: 2 – 5
Διαστάσεις: εξατομικευμένες
Ονομαστική ροπή εξόδου: 220 kNm – 7.280 kNm
Εκτέλεση άξονα εξόδου: Κενός άξονας, Στερεός άξονας, Φλάντζα
Εύρος μετάδοσης: 5 - 10.000
Βάρος: 1 - 50 τ
Οι εγκαταστάσεις εκτόξευσης με ανάρτηση είναι από τους πιο ευέλικτους τύπους εγκαταστάσεων εκτόξευσης. Χρησιμοποιούνται για μια ποικιλία εργαλείων για αποσκλήρυνση, αποσκλήρυνση, τελική εκτόξευση, αποκοπή καθώς και για φινίρισμα ευαίσθητων εξαρτημάτων ή για την προετοιμασία επιφανειών για επακόλουθη επικάλυψη.
Βασικά προσφέρονται ως εγκαταστάσεις παρτίδας ή συνεχούς ροής. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές ενδιάμεσες μορφές που προσαρμόζονται στην καθοδήγηση των ράγων του συστήματος ανάρτησης. Σε πολλές περιπτώσεις, διάφορες διαδικασίες επεξεργασίας όπως η εκτόξευση, η βαφή και η επακόλουθη ξήρανση μπορούν να συνδεθούν μέσω του συστήματος ανάρτησης, αξιοποιώντας έτσι ένα τεράστιο δυναμικό εκσυγχρονισμού.
Περισσότερες δυνατότητες παραλλαγής προκύπτουν από τη χρήση διαφόρων πλαισίων εκτόξευσης, με τη βοήθεια των οποίων τα εργαλεία τροφοδοτούνται στη μηχανή. Σε πολλές περιπτώσεις, τα τυπικά πλαίσια εκτόξευσης με πιάτα, καλάθια ή ράβδους μπορούν να επιλύσουν την εργασία.
Τύπος: Εγκατάσταση ανάρτησης
Τομείς εφαρμογής: για μέταλλο
Μια ακόμη ειδικότητα της εταιρείας μας είναι οι ρόλοι καθοδήγησης.
Σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιείται η ιδιόκτητη κράμα HDW1, με την οποία έχουμε καταφέρει να επιτύχουμε σημαντική αύξηση της διάρκειας ζωής σε σύγκριση με τις τυπικές κράματα 1.2379 και 1.2436. Σήμερα, το 90% των ρόλων καθοδήγησης μας κατασκευάζεται από HDW1.
Δομή
Αυτή η σφαίρα Schulz αποτελείται από ένα περίβλημα και ένα καπάκι ως μαζικά περιστροφικά μέρη, μια σφαίρα στήριξης και πολλές σφαίρες υποστήριξης. Ειδική έκδοση με ξεχωριστό δοχείο σφαίρας ως σφαίρα αεροδρομίου.
Διαστάσεις
Η διαίρεση προσδιορίζεται διαιρώντας το μικρότερο μήκος πλευράς του προς μεταφορά υλικού με το 3,5.
Υλικά
Περίβλημα, καπάκι: Γαλβανισμένος χάλυβας, σκληρυμένο ανοξείδωτο χάλυβα
Καπάκι: Γαλβανισμένος χάλυβας, ανοξείδωτος χάλυβας
Δοχείο σφαίρας: Σκληρυμένος χάλυβας, σκληρυμένος ανοξείδωτος χάλυβας
Σφαίρες υποστήριξης: Χάλυβας εργαλείων (σκληρυμένος), ανοξείδωτος χάλυβας (σκληρυμένος)
Σφαίρα στήριξης: Χάλυβας εργαλείων (σκληρυμένος), ανοξείδωτος χάλυβας (σκληρυμένος), πλαστικό
Συνθήκες χρήσης
Θερμοκρασιακό εύρος από -30°C έως +100°C (έως +30°C με σφαίρα στήριξης από πλαστικό)
Ταχύτητα μεταφοράς έως 1,5 m/s.
dυναμικά φορτία έως μέγιστο 800 kg.
Είτε πρόκειται για βραχίονες ή κρίκους συγκράτησης, είτε για εξαρτήματα κατεύθυνσης ζωνών ή στηρίγματα φρένων – κατασκευάζουμε μια ποικιλία διαφορετικών και πολύπλοκων κομματιών σύρματος από στρογγυλό και επίπεδο σύρμα σε πάχη από 1 mm έως 14 mm. Η LENZKÄMPER είναι ένας βασικός προμηθευτής της αυτοκινητοβιομηχανίας, για την οποία κατασκευάζουμε πλήθος προϊόντων που σχετίζονται με την ασφάλεια. Η Lenzkämpfer ανήκει στους ηγέτες της αγοράς στην επεξεργασία πάχους σύρματος μεταξύ 10 mm και 14 mm για ασφαλιστικά εξαρτήματα όπως οι βραχίονες καθοδήγησης ζωνών. Επωφεληθείτε και εσείς από την πολυάριθμη εμπειρία μας, την ύπαρξη δικού μας εργοστασίου εργαλείων και τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών, όπως οι CNC ελεγχόμενες παραγωγικές μονάδες. Έτσι, σας εγγυόμαστε όχι μόνο σταθερά υψηλό επίπεδο ποιότητας, αλλά και οικονομική παραγωγή.
Εργαστηριακό κομμάτι από ορείχαλκο, πρώτα μέσω της διαδικασίας κύλισης και φρεζαρίσματος, στη συνέχεια με ραβδώσεις, ακολουθούμενο από επεξεργασία επιφάνειας χρωμίου, χρησιμοποιούμενο για αυτοκινητιστικά μέρη.
Η σειρά SA περιλαμβάνει αγκώνες συγκόλλησης από χαλκό σύμφωνα με [DIN 2607 - εισάγετε το βρετανικό πρότυπο], τορικοσφαιρικές κεφαλές για προ-συγκόλληση και τροχούς με γωνιακή φλάντζα για προ-συγκόλληση.
Υλικό: χαλκός
Λειτουργική πίεση: 40 bar
Λειτουργική θερμοκρασία: 30 °C - 110 °C
Διάσταση: 108mm
Έχουμε σχεδιάσει αυτόν τον εξαιρετικά ελαφρύ τροχό ειδικά για χρήση με δισκόφρενα. Το πιστοποιητικό Velotech εγγυάται ότι η ελαφρότητα δεν έρχεται εις βάρος της ποιότητας.
Έχουμε αναπτύξει μια μεγάλη ποικιλία από διάφορους τροχούς κυψελών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται ανάλογα με την εργασία και τη φύση του μεταφορικού μέσου.
Οι κυψέλες τροχών χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία χύδην υλικών για τις πιο ποικίλες εργασίες. Επιπλέον, υπάρχει μια σχεδόν ατελείωτη ποικιλία διαφορετικών χύδην υλικών και μεταφορικών μέσων, των οποίων οι ιδιότητες ποικίλλουν ανάλογα με τη φύση τους.
Για να διασφαλίσουμε ότι οι κυψέλες τροχών μας λειτουργούν αξιόπιστα και οικονομικά, έχουμε αναπτύξει μια μεγάλη ποικιλία από διάφορους τροχούς κυψελών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται ανάλογα με την εργασία και τη φύση του μεταφορικού μέσου.
Όνομα: Τροχός κυψελών τύπου 4 με στρογγυλεμένα φύλλα θαλάμου
Αριθμός θαλάμων: Με 8 θαλάμους, εκ των οποίων πάντα 2 σε εμπλοκή
Πρόσθετα χαρακτηριστικά: Στρογγυλεμένα φύλλα θαλάμου, Επιτρέπει αξιόπιστη εκκένωση των κυψελών, Διαθέσιμος και με γυαλισμένα ή επικαλυμμένα θαλάμους, Δυνατότητα κατασκευής με λωρίδες φθοράς.
Ρόδα ανθεκτική στη θερμότητα B21. Ανθεκτική στη θερμότητα από -40 °C έως 270 °C. Σώμα ρόδας: Πλαστικό; Διάμετρος ρόδας: 100 mm; Φορητότητα 80 kg. Συνιστάται για αρτοποιεία.
Η ρόδα B21 είναι ανθεκτική στη θερμότητα από -40 °C έως 270 °C. Αυτό την καθιστά ιδιαίτερα κατάλληλη για αρτοποιεία. Το σώμα της ρόδας είναι κατασκευασμένο από πλαστικό και η επιφάνεια κύλισης από κόκκινο καουτσούκ. Η διάμετρος της ρόδας είναι 100 mm με πλάτος 26 mm και φορητότητα 80 kg. Χρησιμοποιείται ένα ρουλεμάν ολίσθησης. Με μήκος άξονα 38 mm, η διάμετρος της οπής του άξονα είναι 12 mm.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας στο http://www.bs-rollen.de/ ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο +49 2191 59217-0.
Αριθμός άρθρου: B21
Ανθεκτικότητα στη θερμότητα: -40 °C - 270 °C
Τύπος ρουλεμάν: Ρουλεμάν ολίσθησης
Επιφάνεια κύλισης: Καουτσούκ, κόκκινο
Όνομα μάρκας: BS Rollen
Σώμα ρόδας: Πλαστικό
Έχουμε αναπτύξει έναν μεγάλο αριθμό διαφορετικών κυψελωτών τροχών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανάλογα με την εργασία και τα χαρακτηριστικά του μέσου μεταφοράς.