Η σειρά Multilift Comfort μπορεί να χρησιμοποιηθεί παγκοσμίως ως κλειστός ανελκυστήρας ατόμων και φορτίων χωρίς περιορισμούς. Έχει σχεδιαστεί και εξοπλιστεί ακριβώς σύμφωνα με τις υπάρχουσες διεθνείς κανονιστικές διατάξεις (π.χ. EN 12159).
Η αυτόματη ρύθμιση που περιλαμβάνεται στη σειρά μπορεί επίσης να αντικατασταθεί προαιρετικά από την πιο φιλική προς τον χρήστη ρύθμιση επιλογής ορόφου. Για λόγους ασφαλείας, η περίφραξη ύψους 2,5 μ. είναι ηλεκτρικά-μηχανικά κλειδωμένη, δηλαδή η πόρτα της περίφραξης μπορεί να ανοιχτεί μόνο όταν η συσκευή βρίσκεται στη στάθμη του εδάφους.
Η σειρά Multilift Standard δεν υστερεί τεχνικά σε καμία περίπτωση σε σχέση με τη σειρά Comfort. Ωστόσο, η χρήση της εξαρτάται από τους κανονισμούς κάθε χώρας. Παρέχεται με ηλεκτρικά εποπτευόμενη χαμηλή περίφραξη, δηλαδή κατά το άνοιγμα της πόρτας, η συσκευή δεν μπορεί να κινηθεί από τη στάθμη του εδάφους ή η συσκευή σταματά.
Η εγκατάσταση και η αποσυναρμολόγηση της συσκευής δεν γίνεται από την οροφή.
Μεταφορικό αντικείμενο: Άτομα και υλικά
Σύστημα μαστού: GEDA VARIO-MAST
Φορητότητα (υλικά): 1500 kg
Φορητότητα (άτομα): 12 άτομα
Ύψος ανύψωσης: 150 m
Ταχύτητα ανύψωσης: 40 m/min
Σύνδεση ρεύματος: 15 kW/380 V-480V/50 Hz-60 Hz/32 A
Κατασκευάζουμε κάθε μία από τις τέντες ακριβώς σύμφωνα με τις επιθυμίες του πελάτη και ειδικά σύμφωνα με τις διαστάσεις σας.
Παρακαλούμε στείλτε μας ένα σχέδιο ή φωτογραφίες με τις ακριβείς διαστάσεις.
Εάν έχετε, μπορείτε επίσης να μας στείλετε απλά την παλιά τέντα ως δείγμα!
Αριθμός άρθρου: 110003-7
Βάρος: 8 κιλά
Είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα ντίζελ εξαιρετικής υψηλής απόδοσης, το οποίο παρέχει εξαιρετική λίπανση για σύγχρονους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης υπό σκληρές συνθήκες και εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα. Το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DFP) έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τα συστήματα εκπομπών από τη συσσώρευση τέφρας και σωματιδίων.
Το Fulltech 5W-30 είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα που πληροί τις απαιτήσεις απόδοσης των κινητήρων νέας τεχνολογίας. Έχει αναπτυχθεί ειδικά για οχήματα Volkswagen, BMW και Mercedes-Benz. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε άλλους κινητήρες ντίζελ ή βενζίνης επιβατικών οχημάτων και ελαφρών οχημάτων. Η ειδική του φόρμουλα βελτιώνει την αποδοτικότητα των συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων, όπως το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DPF) και ο τριών δρόμων καταλύτης (TWC) και παρατείνει τη διάρκεια ζωής τους.
Η CNC επεξεργασία στην RPWORLD καλύπτει τις ποικιλόμορφες απαιτήσεις των πελατών, που κυμαίνονται από μεμονωμένα κομμάτια έως παραγωγή σε μικρές έως μεσαίες ποσότητες. Οι CNC μηχανές μας λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, για να διασφαλίσουν ότι τα υψηλής ακρίβειας εξαρτήματα με πολύπλοκες γεωμετρίες μπορούν να παραδοθούν σε μόλις 3 ημέρες. Διαθέτουμε μηχανές 3 αξόνων, 4 αξόνων και 5 αξόνων, τρυπάνια, τόρνους και EDM, που έχουν σχεδιαστεί για την κατασκευή πολύπλοκων σχημάτων με υψηλή ακρίβεια. Οι σύγχρονες μηχανές προσφέρουν στενές ανοχές σύμφωνα με το DIN ISO 2768 μέτριο (λεπτό) και μια μεγάλη περιοχή επεξεργασίας από 1 mm έως 1600 mm.
Τομείς εφαρμογής:
- Κατασκευή ιατρικών προϊόντων
- Αυτοκινητοβιομηχανία
- Επιστημονικά όργανα
- Μηχανολογία
- Ρομποτική
- Σχεδίαση
Υλικά: Επιστημονικά όργανα
Υλικά: ιατρική συσκευή
Η VS-κεφαλή προσφέρει χάρη στη εργονομική της μορφή και την ρυθμιζόμενη ύψος, βέλτιστη προστασία για μεγάλους και μικρούς.
Με την παρεχόμενη πλάκα τοποθέτησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί σχεδόν σε οποιοδήποτε σημείο του τροχόσπιτου.
Με τη βοήθεια μιας κλιπ ταινίας, το ύφασμα καλύπτεται πολύ εύκολα.
Σύνολο που αποτελείται από:
• Κεφαλή
• Πλάκα τοποθέτησης
• Σετ στερέωσης
Κεφαλή χωρίς κάλυμμα.
Ονομασία: Σετ κεφαλής VS
Αριθμός άρθρου: 20 1000 5439
Σκέπαστρα για ρυμουλκούμενα αυτοκινήτων. Σκέπαστρο και σκελετός.
Σκέπαστρο και σκελετός
- για εσωτερικές διαστάσεις 2510 x 1310 cm
- ύψος φόρτωσης από το έδαφος συμπεριλαμβανομένου του τοιχώματος περίπου 1.600mm
- ανοιχτό από πίσω
- σκελετός σκέπαστρου αποσπώμενος με κλίση μπροστά
Αριθμός άρθρου: PLA2510x1310x1600S συναρμολογημένο
EVA φύλλα για την παραγωγή χαλιών. Το κύριο χαρακτηριστικό των φύλλων για την παραγωγή αυτοκινήτων χαλιών είναι η ειδική κυψελωτή δομή που μοιάζει με κηρήθρα. Ως αποτέλεσμα, όλα τα σκουπίδια, η σκόνη ή το νερό συλλέγονται στο κάτω μέρος των κυψελών, και η επιφάνεια του χαλιού που έρχεται σε επαφή με τα παπούτσια παραμένει στεγνή και καθαρή. Τα αυτοκίνητα χαλιά που κατασκευάζονται από φύλλα EvaLine είναι αρκετά σκληρά και μπορούν εύκολα να αφαιρεθούν από το εσωτερικό για καθαρισμό. Το υλικό είναι άοσμο. Κόβεται και περιθάλπεται εύκολα.
Εκτύπωση: ρόμβος / κηρήθρα
Μέγεθος: 2000x1200 mm
Χρώμα: γκρι
Πάχος: 9.5 mm -10 mm
Σκληρότητα: 40-45 shore
Πυκνότητα: 130 kg / m3
Κατασκευασμένο στην Ουκρανία
Κάθε αεροδυναμικό κάλυμμα Weyer αναπτύσσεται ειδικά για το όχημα, χρησιμοποιώντας τις εργοστασιακά εγκατεστημένες συσκευές στήριξης όπου είναι δυνατόν. Αυτό εξασφαλίζει τέλεια εφαρμογή από την Weyer.
Η CSI σχεδιάζει μια πλήρη γκάμα εγκαταστάσεων IR για το ψήσιμο επεμβάσεων που κυμαίνονται από νομίσματα έως πλήρη πάνελ.
Οι εγκαταστάσεις πλήρων πάνελ είναι αυτόνομες. Στερεωμένα σε ηλεκτροδοτούμενους σιδηροδρόμους που επιτρέπουν κινήσεις σε όλες τις κατευθύνσεις, τα πάνελ IR μπορούν να φτάσουν σε όλα τα σημεία ενός οχήματος. Ανάλογα με τη ζήτηση, τα πάνελ IR είναι ρυθμιζόμενα για να πραγματοποιούν κάθετες ή οριζόντιες επεμβάσεις ή ενσωματώνουν κάθετα και οριζόντια πάνελ.
Η κίνηση των πάνελ είναι πολύ εργονομική. Μπορεί επίσης να αυτοματοποιηθεί.
Όπως και όλη η γκάμα εγκαταστάσεων IR της CSI, τα πάνελ IR Πλήρων Πάνελ επωφελούνται από μια βελτιστοποιημένη διαδικασία ρυθμιστικής πυρομετρίας.
Τέλος, τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι CNOMO και ανήκουν στις περισσότερες λίστες υλικών των κατασκευαστών αυτοκινήτων.
Στον τομέα της κατασκευής ανελκυστήρων και της τεχνολογίας ανύψωσης, πρέπει να πληρούνται ορισμένες βασικές απαιτήσεις για την ασφάλεια των επιβατών και για την αξιοπιστία της ανυψωτικής τεχνολογίας. Από τη μία πλευρά, τα χρησιμοποιούμενα καλώδια πρέπει να αντέχουν σε ισχυρές μηχανικές καταπονήσεις. Έτσι, θα πρέπει να έχουν υψηλή αντοχή σε κάμψη, καθώς ειδικά σε περιπτώσεις όπως τα γραφειακά κτίρια, πολλές εκατοντάδες διαδρομές την ημέρα δεν είναι σπάνιες. Αυτό σημαίνει μόνιμη καταπόνηση και για την καλωδίωση – και αυτό για χρόνια. Επομένως, τα καλώδια που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι ανθεκτικά και χωρίς φθορές.
Επιπλέον: Υψηλές απαιτήσεις όσον αφορά την ασφάλεια των επιβατών. Ένας σημαντικός παράγοντας εδώ είναι η δομική πυροπροστασία, οι απαιτήσεις είναι ιδιαίτερα αυστηρές όσον αφορά τα επιτρεπόμενα υλικά. Από την άλλη πλευρά, η ασφαλής καλωδίωση των ανελκυστήρων σημαίνει φυσικά πολύ περισσότερα από την απλή εξασφάλιση της ενεργειακής τροφοδοσίας με τη συμμόρφωση προς την πυροπροστασία.
Με τον μεταφορέα ποδηλάτων είναι δυνατή η μεταφορά έως και 4 ποδηλάτων.
Βασικό πλαίσιο και U-βραχίονας από αλουμίνιο
Ράγες ποδηλάτων από γαλβανισμένο χάλυβα
Στερέωση των ποδηλάτων με τη βοήθεια υφασμάτινου ιμάντα ή βραχίονα στήριξης ποδηλάτου (στην περίπτωση σετ από 3 ποδήλατα)
Γρήγορη συναρμολόγηση με τη βοήθεια του αστέρα
Πλάτος επιφάνειας φόρτωσης (mm): 1.250
Μεταφορέας ποδηλάτων: 2 ποδήλατα
Η Traffeum ειδικεύεται στη δημιουργία συστημάτων καθοδήγησης. Από την ανάλυση των συγκεκριμένων απαιτήσεων μέχρι την άμεση υλοποίηση του συστήματος καθοδήγησής σας, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής τύπων κατασκευής και σχεδίασης.
Ένα ηλεκτρικό όχημα για την τάξη: Αυτό το σύστημα UniTrain σας προσφέρει την τέλεια εισαγωγή στην τεχνολογία HV και τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης τόσο για την τεχνολογία αυτοκινήτων όσο και για την τεχνολογία επαγγελματικών οχημάτων. Ο κύκλος μαθημάτων αποτελείται από τρία διαφορετικά μοντέλα, που απεικονίζουν τη δομή ενός συστήματος HV ή ενός ηλεκτρικού συστήματος κίνησης με διαισθητικό και κατανοητό τρόπο. Μια ματιά στο εκπαιδευτικό σύστημα αποκαλύπτει αμέσως τα τρία τεχνικά συστατικά.
Πολυεπίπεδα, τετράγωνα προφίλ πλήρους αλουμινίου (AlMg),
Προφίλ στηλών διατομής 115 x 115 mm, προετοιμασμένα για γραμμική υποδοχή πλευρικών τοίχων, όλη η κατασκευή εκτελείται σε RAL,
3 τμήματα πίσω τοίχου πλάτους 1465 mm, αριστερός και δεξιός πλευρικός τοίχος με άξονα 885 mm,
Οι αλουμινένιοι στύλοι είναι πολυλειτουργικοί, κάθε στύλος μπορεί να χρησιμοποιηθεί από 4 πλευρές για την υποδοχή γυαλιού ή για την στήριξη μιας βιτρίνας CLP.
Με το προφίλ αναστροφής, οι πολυλειτουργικές αυλακώσεις μπορούν επίσης να κλείσουν εντελώς.
Στέγη:
-Κατασκευή στέγης με περιμετρική ατίκα από προφίλ αλουμινίου με κρυφή, ενσωματωμένη υδρορροή, ύψος ατίκας 125 mm, με επιπλέον προφίλ στέψης RR 60 x 60 mm περιμετρικά,
-Κάλυψη στέγης από επικαλυμμένα, μονωμένα πάνελ sandwich για την αποφυγή υδρατμών στην κάτω πλευρά της στέγης, στερεωμένα και ασφαλισμένα με συστήματος βιδών από ανοξείδωτο χάλυβα με αναβληθείσα σφραγίδα, πάχος πάνελ 80 mm,
Χωρητικότητα Μεταφοράς 2000 kg
Αριθμός Μεταφερόμενων Ατόμων 22 άτομα
Μέγιστο Ύψος * 200 μ *
Διαστάσεις Κολώνας 450x450x1495 mm
Βάρος κάθε κατακόρυφης κολώνας 78 kg
Ύψος από το έδαφος μέχρι το πρώτο σημείο σύνδεσης 6 μ
Μέγιστη απόσταση μεταξύ των σημείων σύνδεσης 6 μ
Ταχύτητα Ανελκυστήρα 30 μ/λεπτό
Ταχύτητα ενεργοποίησης του φρένου έκτακτης ανάγκης 38 μ/λεπτό
Πλάτος Καμπίνας 1540 mm
Μήκος Καμπίνας 3160 mm
Ύψος Καμπίνας 2400 mm
Βάρος Μηχανής 1350 kg
Πλάτος Ράμπας 1500 mm
Απόσταση από το έδαφος μέχρι το επίπεδο φόρτωσης (κατώτατο όριο) 0.45 μ
Τάση Τροφοδοσίας 380/50 Volt/Hz
Τάση Ελέγχου 24 Volt
Ικανότητα Μηχανής 2x11 Kw
Ρεύμα 60 A
Εργαστήρια, Εκπαίδευση, Σεμινάρια, Εκπαίδευση Υπαλλήλων
• Εργαστήρια, Εκπαίδευση, Σεμινάρια
• Εκπαίδευση των υπαλλήλων σας στον τομέα της τεχνολογίας λιθίου-ιόντων
• Αναλύσεις τάσεων και αγοράς στον τομέα νέων τεχνολογιών κίνησης και της τεχνολογίας αποθήκευσης λιθίου-ιόντων
• Συνεργάτες στην επιλογή κατάλληλων συστατικών όπως οι μπαταρίες λιθίου
• Ανάλυση των συστημάτων σας και υποστήριξη στην επιλογή κατάλληλων ηλεκτρικών συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας, επιλογή κατασκευαστών στην Ασία
• Εξαιρετικές επαφές με ερευνητικά ιδρύματα και πανεπιστήμια στον τομέα νέων τεχνολογιών κίνησης
Είτε πρόκειται για γεωργία ή δασοκομία, είτε για ρυμουλκούμενα για ιδιώτες ή βαρέα ρυμουλκούμενα για επαγγελματική χρήση. Με τον συνεργάτη μας "Barthau" έχουμε τη σωστή λύση για κάθε εφαρμογή.
Έχετε ερωτήσεις ή σας ενδιαφέρει κάποιο συγκεκριμένο ρυμουλκούμενο; Καλέστε μας ή στείλτε μας μήνυμα!
Είμαστε στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσουμε να βρείτε το κατάλληλο ρυμουλκούμενο.
Το σύστημα VB-FullAir 4C προσφέρει περισσότερη άνεση, ασφάλεια, βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και σταθερότητα.
Αερανάρτηση
Το σύστημα VB-FullAir 4C προσφέρει περισσότερη άνεση, ασφάλεια, βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και σταθερότητα. Η βέλτιστη λύση για τη μείωση κραδασμών και κτυπημάτων από ανωμαλίες του δρόμου και την παροχή υψηλής άνεσης οδήγησης.
Λειτουργίες:
Αυτόματη ρύθμιση (προαιρετικά) Off-Road (έως 25 χλμ/ώρα)
Αποχέτευση ζεστού νερού
Είσοδος γκαράζ πίσω
Χειροκίνητη ανύψωση και κατέβασμα
Ασύρματη τηλεχειριστήριο
Πρόσθετες / Πλήρεις αερανάρτησεις
Βελτίωση των οδικών χαρακτηριστικών, λειτουργία αυτόματης ρύθμισης, πάνελ ελέγχου με προρυθμισμένες θέσεις οδήγησης.
Δίδρομος μετατροπέας με μόνιμη ισχύ 252kVA, σχεδιασμένος για εφαρμογές ηλεκτροκινητικότητας.
Διαθέτει διασύνδεση CAN και είναι πλήρως προγραμματιζόμενος.
Η σειρά προϊόντων VP600 διακρίνεται για την εξαιρετική αντοχή της, την υψηλή πυκνότητα ισχύος και την πολύ καλή απόδοση. Ο μετατροπέας έχει σχεδιαστεί ειδικά για την ηλεκτροκινητικότητα και είναι ήδη σε χρήση παγκοσμίως σε διάφορα οχήματα και πλοία.
Ονομαστική τάση: 650V
Ονομαστικό ρεύμα: 275Aeff
Μόνιμη ισχύς: 252kVA
• 1200 Layer GFK-Δομή
• Πλευρικά συρόμενα παράθυρα, σκουρόχρωμα, κλειστά
• Συρόμενο παράθυρο προς την καμπίνα επιβατών, κλειστό
• Άνευ πλαισίου πίσω τζάμι, σκουρόχρωμο, κλειστό
• Κεντρικό κλείδωμα πίσω τζαμιού - σύνδεση με το κεντρικό κλείδωμα του οχήματος
• Ασφαλές γυαλί
• Πίσω σπόιλερ με ενσωματωμένο 3ο LED φως φρένου
• Ράγες οροφής, αντοχή έως 80kg
• Επένδυση από βινύλιο στο εσωτερικό
• LED φωτισμός εσωτερικού χώρου
• Οδηγίες συναρμολόγησης στα γερμανικά με εικόνες και οδηγίες συντήρησης
• Πιστοποιητικό TÜV
• 2 χρόνια εγγύηση κατασκευαστή σε όλα τα εξαρτήματα, εκτός από τα φθαρτά μέρη