Οι βάσεις σήμανσης Irus είναι διαθέσιμες σε 4 διαφορετικά σχέδια. Υπάρχουν διάφοροι τύποι πάνελ, π.χ. γυαλί, ξύλο, πλαστικό, PVC, μέταλλο κ.λπ. και διάφορες παχύτητες πάνελ με ορατές ή κρυφές συνδέσεις βιδών.
Έχουμε τον κατάλληλο σύνδεσμο για κάθε τύπο πάνελ, μέγεθος ή πάχος.
Δεν χρειάζεται να τρυπήσετε τα πάνελ όταν χρησιμοποιείτε τις βάσεις σήμανσης Irus, απλά σφίξτε το πάνελ με τους συνδέσμους και τοποθετήστε τη σήμανση χρησιμοποιώντας το βύσμα στον αντίστοιχο τοίχο.
Η σήμανση τοποθετείται γρήγορα και εύκολα στη σωστή θέση.
Το κύριο πλεονέκτημα της βάσης σήμανσης Irus είναι ότι το πάνελ δεν απαιτεί τρύπημα.
Η αρχή είναι απλή: «όσο μεγαλύτερο είναι το πάνελ, τόσες περισσότερες βάσεις σήμανσης απαιτούνται».
Διαφορετικά μεγέθη σήμανσης μπορούν να τοποθετηθούν και η θέση των βάσεων είναι ελεύθερα επιλέξιμη.
Είτε στην κορυφή, είτε στο κάτω μέρος, είτε δεξιά ή αριστερά, είτε 1, 2 ή πολλές βάσεις σήμανσης, έχετε την ελευθερία να κάνετε την επιλογή σας.
Μπορούν να χρησιμοποιηθούν πάνελ με πάχος 3-5 ή 5-8 mm.
Το Κεφάλαιο 1 της νέας μελέτης προσφέρει μια ολοκληρωμένη ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς βιολογικών διαλυτών - συμπεριλαμβανομένων των προβλέψεων μέχρι το 2032. Οι πωλήσεις καταγράφονται για τους διάφορους τύπους προϊόντων: αιθανόλη, βουτανόλη, διόλες και τριόλες, D-λιμονένιο, μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων, αιθυλοακετάτη και άλλους διαλύτες.
Στο Κεφάλαιο 2 εξετάζονται ξεχωριστά οι 16 χώρες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση διαλυτών. Παρουσιάζονται οι καταναλώσεις και οι πωλήσεις βιολογικών διαλυτών. Επιπλέον, η κατανάλωση για αυτές τις εφαρμογές αναλύεται: χρώματα και βερνίκια, προϊόντα προσωπικής φροντίδας και καλλυντικά, μελάνια εκτύπωσης, καθαριστικά, φαρμακευτικά προϊόντα, κόλλες και άλλες εφαρμογές.
Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει χρήσιμα προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων κατασκευαστών βιολογικών διαλυτών.
Σελίδες: 190
Προφίλ χωρών: 16
Προφίλ εταιρειών: 37
Έκδοση: 1
Δημοσίευση: Σεπτέμβριος 2023
Τα προϊόντα LED AVA σχεδιασμένα ειδικά για χρήση σε αίθουσες συναυλιών και συστήματα ενοικίασης σε παρασκήνια και περιοχές πληροφόρησης, σε 8K - 4K - Full HD, προσφέρουν υπηρεσία καλύτερης ποιότητας χωρίς κανένα πρόβλημα ...
Περιοχές χρήσης:
Αίθουσα συναντήσεων
Αίθουσες γάμων
Είσοδοι σε αίθουσες συνεδρίων
Ανοιχτός χώρος
Αμφιθέατρο
Ανοιχτοί χώροι
Αίθουσες συναυλιών
Ανοιχτές περιοχές για ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Μηχανικά / Στοιχεία τοποθέτησης:
Ελαφρύ βάρος χάρη στο σχεδιασμό του πλαισίου από αλουμίνιο που έχει χυτευτεί υπό πίεση
Προηγμένη ασφάλεια καμπίνας Σύστημα κλειδώματος, σύνδεση σήματος και ενέργειας και εξοικονόμηση εργασίας. Τα προϊόντα μπορούν να τοποθετηθούν εύκολα από το μπροστινό μέρος.
Σύστημα προστασίας γωνιών του LED module
Πίσω module
Μειωμένη κατανάλωση ενέργειας που είναι εναλλάξιμη,
Εικόνα
Ευρύ γωνία θέασης
Καθαρή εικόνα με την κάμερα
"Οι εικόνες που χρησιμοποιούνται είναι ενδεικτικές και οι τεχνικές προδιαγραφές διατηρούν το δικαίωμα αλλαγής του LED AVA".
Μέγεθος pixel :P2,97 - P3,91 - P4,81
Μέγεθος πάνελ :500 mm x 500 mm x 85 mm
Βάρος πάνελ :6kg. / 7kg.
Υλικό πάνελ :Χυτευμένο αλουμίνιο
Έλεγχος:Επεξεργαστής και PC
Ικανότητα φωτισμού :> 4000 Νύχτες -> 5000 Νύχτες
Τύπος Led:SMD1415 / SMD1921
Συχνότητα ανανέωσης :3840Hz
Κατανάλωση ενέργειας / SQM :300W-800W
Κατάταξη IP :IP54 πίσω / IP65 μπροστά
Σύστημα ελέγχου :Novastar
Επεξεργασία:14 bits / 16 bits / 18 bits
Ψύξη :Παθητική
Περιοχή χρήσης :Οθόνη ενοικίασης σε εξωτερικούς χώρους
Πιστοποιήσεις :CE / EMC / LVD-ATR-EUR1
Προδιαμορφωμένη μάσκα σε σχήμα κούπας που προσφέρει εξαιρετική προστασία σε συνδυασμό με εξαιρετικά επίπεδα εφαρμογής και άνεσης
Τύπος προϊόντος: Αναπνευστική μάσκα
Επίπεδο προστασίας: FFP2
{"E-LEARNING AUFBAU:":"ΔΟΜΗ E-LEARNING:","Lektion 8: Praktische Tipps zur Umsetzung":"Μάθημα 8: Πρακτικές συμβουλές για την εφαρμογή","Lektion 4: Kundenintelligenz-Anwendungsfälle":"Μάθημα 4: Περίπτωσης χρήσης πελατειακής νοημοσύνης","Ausblick: Unterstützung bei der Umsetzung":"Προοπτική: Υποστήριξη στην εφαρμογή","-Erfolgsbewährte Taktiken zur Umsetzung":"-Αποδεδειγμένες τακτικές για την εφαρμογή","E-LEARNING FEATURES:":"ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ E-LEARNING:","-Verbessern Sie Ihr datengetriebenes Kundenverständnis":"-Βελτιώστε την κατανόηση των πελατών σας με βάση τα δεδομένα","-Hochinteraktives 6-stündiges Training":"-Υψηλά διαδραστική εκπαίδευση 6 ωρών","-Fokussieren Sie Ihre Vertriebsteams auf Ihre absoluten Top-Kunden":"-Επικεντρώστε τις ομάδες πωλήσεών σας στους απόλυτους κορυφαίους πελάτες σας","Lektion 5: Kundensegmentierungs-Grundlagen":"Μάθημα 5: Βασικές αρχές τμηματοποίησης πελατών","-Professionelles Zertifikat nach Abschluss":"-Επαγγελματικό πιστοποιητικό μετά την ολοκλήρωση","Lektion 6: Kundensegmentierungs-Modell":"Μάθημα 6: Μοντέλο τμηματοποίησης πελατών","-Einmaliger Kauf - kein Abonnement":"-Μοναδική αγορά - χωρίς συνδρομή","Lektion 1: Kundenintelligenz-Grundlagen":"Μάθημα 1: Βασικές αρχές πελατειακής νοημοσύνης","Lektion 3: Kundenintelligenz-Datenpool":"Μάθημα 3: Δεδομένα πελατειακής νοημοσύνης","WAS SIE IN DIESEM E-LEARNING LERNEN:":"ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ E-LEARNING:","-24/7 Zugang über Online-Account":"-Πρόσβαση 24/7 μέσω διαδικτυακού λογαριασμού","Lektion 9: Abschlussquiz":"Μάθημα 9: Τελικό κουίζ","-Entwickeln Sie Maßnahmen zur Wertschöpfungssteigerung":"-Αναπτύξτε μέτρα για την αύξηση της αξίας","Lektion 2: Kundenintelligenz-Prozess":"Μάθημα 2: Διαδικασία πελατειακής νοημοσύνης","Lektion 7: Segmentspezifische Vertriebsmaßnahmen":"Μάθημα 7: Ειδικές ενέργειες πωλήσεων ανά τμήμα","-Entwickelt von erfahrenen Sales-Experten":"-Αναπτυγμένο από έμπειρους ειδικούς πωλήσεων"}
Διακοσμήσεις POS, διακόσμηση βιτρίνας, διακόσμηση στο κατάστημα
Διακοσμητικά είδη στη βιτρίνα, για τον πάγκο πωλήσεων ή στο κατάστημα για να δημιουργήσουν ένα εντυπωσιακό σημείο και να προσελκύσουν πελάτες. Τα πιο δημοφιλή διακοσμητικά είδη είναι οι διακοσμητικοί κύβοι, οι αφίσες, οι μικρές στήλες, οι κρεμαστές διακοσμήσεις και οι αυτοκόλλητες ετικέτες για τις βιτρίνες. Το μάρκετινγκ POS είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ που στοχεύει τους (πιθανούς) πελάτες σας εκεί που είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική. Ο λεγόμενος "Σημείο Πώλησης" μπορεί να βρίσκεται σε διάφορες τοποθεσίες και μπορεί να είναι τόσο εσωτερικός όσο και εξωτερικός.
Διακοσμητικά είδη, εκθέσεις, φιγούρες κοπής και μεγάλες διακοσμήσεις για κάθε χρήση / τοποθεσία
Ευχαρίστως θα σας συμβουλέψουμε σχετικά με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διαφημιστικών μέτρων και θα σας δείξουμε τα κατάλληλα εργαλεία POS, τα οποία είναι προσαρμοσμένα στην εταιρική σας ταυτότητα. Αυτό αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας και, ιδανικά, οδηγεί σε αυξανόμενες πωλήσεις.
Σας προμηθεύουμε τις βέλτιστες επιχειρηματικές διευθύνσεις, επιλεγμένες σύμφωνα με τις επιθυμίες σας.
Επιλέξτε από πάνω από 5 εκατομμύρια διευθύνσεις αυτές που σας ταιριάζουν. Όλα αυτά προσφέρονται οικονομικά και χωρίς περιττές διαδικασίες, φυσικά από το Lettershop Nielsen. Το ξέρετε καλύτερα από όλους. Οι "κακές" διευθύνσεις κοστίζουν χρήματα, προκαλούν εκνευρισμό και συχνά προκαλούν σημαντική ζημιά στην εικόνα σας. Αυτό δεν χρειάζεται να συμβαίνει! Οι υπηρεσίες μας σε αυτόν τον τομέα: αγορά ή ενοικίαση αρχείων διευθύνσεων, εξάλειψη διπλοτύπων, έλεγχος διευθύνσεων με τα πιο πρόσφατα αρχεία μετακομίσεων, ταχυδρομική διόρθωση οδών και ταχυδρομικών κωδικών.
Κατασκευάζουμε διαφημιστικές σημαίες σε κάθε πιθανό μέγεθος και σχήμα. Σας βοηθάμε να επιλέξετε το κατάλληλο υλικό για την εκάστοτε εφαρμογή και την επιθυμητή αντοχή και επίδραση.
- Υφασμάτινη ενισχυμένη PVC με ειδική επικάλυψη (Frontlit)
- Δικτυωτό βινύλιο (Mesh)
- Βινυλική επιφάνεια Backlite (για οπίσθιο φωτισμό)
- Βινυλική επιφάνεια Opak (για διπλή εκτύπωση)
Πιέστε τις τιμές: Η Αυτόματη Δημοσίευση Βάσεων Δεδομένων μειώνει τα κόστη σχεδίασης και εκτύπωσης έως και 90%.
Πελάτης: Οίκος της Οικογένειας Nürtingen
Στόχοι: όλοι γύρω από το Nürtingen
Διάδοση: περιφερειακή
Στόχος: Μέσω μιας νέας, λογικής δομής από την οπτική γωνία του πελάτη, καθώς και μιας ελκυστικής και καθαρής κατανομής και οπτικοποίησης των προσφορών σεμιναρίων, να δημιουργηθούν νέοι πελάτες.
Μέσα: Φυλλάδιο
Γλώσσες: Γερμανικά
Ιδιαιτερότητες: Τα δεδομένα μεταφέρονται σχεδόν πλήρως αυτοματοποιημένα από τη βάση δεδομένων του πελάτη μέσω της ADP (Αυτόματη Δημοσίευση Δεδομένων) στο σχέδιο του φυλλαδίου. Το χειροκίνητο μέρος αφορά μόνο τις διαφημίσεις καθώς και τις σελίδες με γενικές πληροφορίες. Έτσι, μπορούν να εξοικονομηθούν μόνιμα κόστη και το διαδίκτυο καθώς και η εκτύπωση χρησιμοποιούν τα ίδια δεδομένα.
Εκτυπωμένες ομπρέλες με λογότυπο για τη γαστρονομία μπορείτε να βρείτε σε καλές τιμές στην εταιρεία Schirmmacher Ströhle εδώ και πάνω από 30 χρόνια. Η οικογενειακή επιχείρηση ειδικεύεται στην κατασκευή διαφημιστικών ομπρελών και ομπρελών με εκτύπωση.
Η Schirmmacher Ströhle προσφέρει την καλύτερη ποιότητα, υψηλής ποιότητας προϊόντα και μεγάλη εμπειρία όταν πρόκειται για διαφημιστικές ομπρέλες. Οι εκτενείς υπηρεσίες, όπως οι μη δεσμευτικές σχεδιάσεις, οι λεπτομερείς προσφορές και η αναλυτική συμβουλευτική, μιλούν από μόνες τους.
Για παράδειγμα, η μεγάλη ομπρέλα Sun Square KS:
Η Sun-Square-KS είναι ιδανική για χρήση στη γαστρονομία και τη φιλοξενία. Με μέγεθος έως 5,0 x 5,0 μ., αυτή η τετράγωνη ομπρέλα προσφέρει όχι μόνο πολύ σκιά, αλλά μπορεί επίσης να συνδυαστεί εξαιρετικά με άλλες ομπρέλες της ίδιας κατασκευής, δημιουργώντας έτσι μια ευέλικτη στέγη για ηλιόλουστες ταράτσες και μπυραρίες.
Μικρός αναρτητής – Μεγάλη επίδραση.
Από τον μικρό αναρτητή μέχρι τον αναρτητή για σνακ ή φούρνο, η επίδραση είναι εξίσου θετική.
Αυξήσεις πωλήσεων μέσω μιας μικρής επένδυσης, που παράγει μακροχρόνιες επαφές με πελάτες. Ακόμα και σταθμευμένος στον κεντρικό δρόμο, κερδίζει χρήματα. ως διαφημιστικός χώρος!
Από πωλήσεις, διαχείριση έργων, διαχείριση διαδικασιών: Οι αναλύσεις αναγκών και τάσεων VISIO 24 σας δείχνουν ακριβώς πού κατευθύνεται η επιχείρησή σας.
Στρατηγικοί στόχοι επιχείρησης
Κατεύθυνση και θέση στην αγορά
Δυνατότητες παραγωγής και εσόδων
Επιθυμητοί πελάτες
Νέες αγορές/κλάδοι/ανάπτυξη αγοράς/μετασχηματισμός
Μεγέθη παραγγελιών και δυνατότητες παραγγελιών
Διαδικασίες πωλήσεων προσφοράς/παραγγελίας/διατήρησης πελατών/μετά την πώληση
Συστήματα υπηρεσιών για τη διατήρηση και ανάπτυξη πελατών
Γερμανία: Γερμανία
Συνεχής βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας, ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να την αναλύσουν και να την αξιολογήσουν βέλτιστα.
Ο στόχος είναι να τοποθετηθούν οι λέξεις-κλειδιά στις TOP10 των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.
- συνεχής βελτιστοποίηση των TAG TITLE και των ALT attributes
- συνεχής ανάπτυξη συνδέσμων για την ενίσχυση των λέξεων-κλειδιών που πρέπει να βελτιστοποιηθούν
- συνεχής ανάλυση ανταγωνισμού
- λεπτομερής ανάλυση της τρέχουσας κατάταξης της Google και αποστολή μηνιαίας αναφοράς
Αριθμός: 3 λέξεις-κλειδιά
Μηνιαία χρέωση (καθαρή): 59,- ευρώ
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης πρέπει να εφαρμόζεται με συνέπεια και σε βάθος σε μια ιστοσελίδα.
Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης & Μάρκετινγκ
Μια σύγχρονη ιστοσελίδα πλέον προσφέρει περισσότερα από μια απλή πλατφόρμα παρουσίασης στο διαδίκτυο. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (γνωστή και ως SEO = Search Engine Optimization) είναι η βάση για μια καλή κατάταξη στις πρώτες θέσεις στις δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης όπως η Google, η Yahoo & η Bing και εγγυάται έτσι μια μετρήσιμη αύξηση των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας. Δεδομένου ότι στη Google συχνά μόνο η σελίδα 1 λαμβάνει πραγματική προσοχή, δεν έχει νόημα να ανέβετε από τη σελίδα 5 στη σελίδα 4 με λίγη βελτιστοποίηση.
Υπηρεσίες: Δημιουργία λιστών λέξεων-κλειδιών, περιεχόμενη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, έρευνα προϊόντων και διαδικτυακή επιμέλεια, μελέτη χρηστικότητας, διαδικτυακές συνεργασίες, ανάλυση κοινού-στόχου, μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης και μάρκετινγκ απόδοσης.
Οι ειδικοί σύνδεσμοι Irus είναι ιδανικοί για την τοποθέτηση όλων των τύπων τοίχων (π.χ. τοίχοι από λευκό πίνακα, φελλό, τοίχοι ροής και αλουμινένιοι αναδιπλούμενοι σκελετοί) στο αλουμινένιο προφίλ μας (Flexi-Long).
Από αυτούς μπορείτε να σχεδιάσετε οποιαδήποτε επιθυμητή διάταξη τοίχου. Μπορείτε να σχεδιάσετε ελεύθερα σε 4 διαφορετικές κατευθύνσεις ανά προφίλ, είτε σταθερές είτε κινητές. Όλα μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους.
Οι αντίστοιχοι σύνδεσμοι απλά βιδώνονται στην πίσω πλευρά των τοίχων. Στη συνέχεια, οι τοίχοι μπορούν να τοποθετηθούν και να στηθούν ανάλογα.
Έτσι, μπορεί να σχεδιαστεί μια ποικιλία διαφορετικών διατάξεων. Ο αριθμός των συνδέσμων εξαρτάται μόνο από το μέγεθος των διαφόρων τοίχων. Όσο μεγαλύτεροι και βαρύτεροι είναι οι τοίχοι, τόσο περισσότεροι σύνδεσμοι πρέπει να βιδωθούν στην πίσω πλευρά.
Κεφάλαιο 1 προσφέρει μια ανάλυση της αγοράς των φλογοανασταλτικών υλών, συμπεριλαμβανομένων προβλέψεων μέχρι το 2033: κατανάλωση και έσοδα για κάθε περιοχή του κόσμου, καθώς και η κατανάλωση φλογοανασταλτικών ανά τύπο προϊόντος και ανά τομέα εφαρμογής. Οι τύποι φλογοανασταλτικών εξετάζονται λεπτομερώς: Aluminiumtrihydroxid (ATH), Βρωμιωμένες ενώσεις, Χλωριωμένες ενώσεις, Οργανικό φωσφόρο, Αντιμόνιο (ATO) και άλλα φλογοανασταλτικά. Στη μελέτη αυτή εξετάζονται οι τομείς εφαρμογής για φλογοανασταλτικά: δομικά υλικά, ηλεκτρολογία και ηλεκτρονικά, καλώδια, βιομηχανία οχημάτων και άλλες εφαρμογές.
Στο Κεφάλαιο 2 αναλύονται λεπτομερώς οι πωλήσεις και η κατανάλωση φλογοανασταλτικών για τις 16 χώρες με τις μεγαλύτερες εθνικές αγορές.
Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων 56 κατασκευαστών φλογοανασταλτικών: στοιχεία επικοινωνίας, έσοδα, κέρδη, γκάμα προϊόντων, εγκαταστάσεις παραγωγής και σύντομο προφίλ.
Η πιο πρόσφατη, ήδη πέμπτη έκδοση της μελέτης Ceresana για την παγκόσμια αγορά μελανιών προβλέπει ότι μέχρι το 2033 η συνολική κατανάλωση μελανιών θα αυξάνεται κατά μέσο όρο 1,0 % ετησίως. Ωστόσο, υπάρχουν τεράστιες διαφορές μεταξύ των διαφόρων χωρών, τομέων εφαρμογής και διαδικασιών εκτύπωσης. Η τρέχουσα έκθεση αγοράς καταγράφει για πρώτη φορά λεπτομερώς για τις διαδικασίες Offset, Flexo και άλλες διαδικασίες εκτύπωσης σε κατανοητούς πίνακες, πόσοι τόνοι μελανιών χρησιμοποιούνται σε κάθε τομέα εφαρμογής. Η ανάπτυξη της αγοράς μελανιών οφείλεται ιδιαίτερα στην άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου με τις συσκευασίες του από ευέλικτα πλαστικά και κυματοειδές χαρτόνι. Η νέα επισκόπηση αγοράς της Ceresana παρέχει συγκεκριμένα στοιχεία για τους διάφορους τύπους μελανιών, όπως για την κατανάλωση μελανιών Inkjet στον τομέα εκτύπωσης ετικετών.
Έκδοση: 5
Σελίδες: 490
Προφίλ χωρών: 17
Προφίλ εταιρειών: 56
Δημοσίευση: Αύγουστος 2024
Κεφάλαιο 1 προσφέρει μια ολοκληρωμένη παρουσίαση και ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς βιολογικών κόλλων - συμπεριλαμβανομένων των προβλέψεων μέχρι το 2032: Για τις παγκόσμιες περιοχές Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Νότια Αμερική, Ασία-Ειρηνικός, Μέση Ανατολή και Αφρική, παρουσιάζεται η ανάπτυξη της κατανάλωσης και του τζίρου.
Στο Κεφάλαιο 2 εξετάζονται ξεχωριστά οι 16 χώρες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση βιολογικών κολλών. Παρουσιάζονται η κατανάλωση και ο τζίρος για κάθε χώρα.
Επιπλέον, ο τζίρος για τις διάφορες εφαρμογές των κολλών αναλύεται: Χαρτί, Συσκευασίες, Κατασκευαστική βιομηχανία, Ξυλουργική και άλλες εφαρμογές.
Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει χρήσιμα προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων κατασκευαστών βιολογικών κολλών, οργανωμένα με σαφήνεια σύμφωνα με τα στοιχεία επικοινωνίας, τον τζίρο, τα κέρδη, την γκάμα προϊόντων, τις εγκαταστάσεις παραγωγής και ένα σύντομο προφίλ. Λεπτομερή προφίλ παρέχονται από 36 κατασκευαστές.
Σελίδες: 170
Προφίλ χωρών: 16
Προφίλ εταιρειών: 36
Έκδοση: 1
Δημοσίευση: Ιούνιος 2023
Η Ceresana έχει εξετάσει την παγκόσμια αγορά για τις μεμβράνες από βιοπλαστικά:
Κεφάλαιο 1 παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς για τις βιολογικά βασισμένες μεμβράνες από πλαστικό - συμπεριλαμβανομένων των προβλέψεων μέχρι το 2032: Για τις περιοχές Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Ασία-Ειρηνικός και υπόλοιπος κόσμος, εξετάζεται η ανάπτυξη της κατανάλωσης και των εσόδων.
Στο Κεφάλαιο 2 εξετάζονται ξεχωριστά οι 11 χώρες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση και έσοδα από μεμβράνες. Η κατανάλωση αναλύεται ανά τομέα εφαρμογής: συσκευασίες τροφίμων, συσκευασίες καταναλωτικών αγαθών, άλλες συσκευασίες, γεωργικές μεμβράνες και άλλες μεμβράνες. Η μελέτη αγοράς παρέχει δεδομένα για διάφορους τύπους βιοπλαστικών σε μεμβράνες: πολυγαλακτικό οξύ (PLA), πλαστικά με βάση το άμυλο, άλλα βιοδιασπώμενα πλαστικά, βιολογικά βασισμένα αλλά μη βιοδιασπώμενα πλαστικά.
Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει χρήσιμα προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων κατασκευαστών μεμβρανών από βιοπλαστικά.