Εξερευνήστε τις λύσεις εμπλοκής μας στην ιστοσελίδα μας. Στη VISTIM, κατανοούμε τη σημασία της εμπλοκής των υπαλλήλων για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Οι λύσεις εμπλοκής μας έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον όπου οι υπάλληλοι αισθάνονται πολύτιμοι, κινητοποιημένοι και αφοσιωμένοι στη δουλειά τους. Από προγράμματα αναγνώρισης υπαλλήλων μέχρι έρευνες και μηχανισμούς ανατροφοδότησης, προσφέρουμε μια σειρά εργαλείων και στρατηγικών για να ενισχύσουμε τα επίπεδα εμπλοκής μέσα στην οργάνωσή σας. Με την εμπειρία μας και την προσαρμοσμένη προσέγγισή μας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να καλλιεργήσετε μια κουλτούρα εμπλοκής που προάγει την παραγωγικότητα, τη διατήρηση και τη συνολική απόδοση της επιχείρησης. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς οι λύσεις εμπλοκής μας μπορούν να ωφελήσουν την οργάνωσή σας.
Περιγραφή του MatchOffice.lu
Το MatchOffice.lu είναι η ιδανική πλατφόρμα για ενοικίαση γραφείων και χώρων coworking στο Λουξεμβούργο. Προσφέρουμε μια ευρεία επιλογή χώρων προσαρμοσμένων στις ανάγκες των επιχειρήσεων, είτε πρόκειται για startups, ΜΜΕ ή ελεύθερους επαγγελματίες. Ακολουθούν τα βασικά χαρακτηριστικά και οφέλη της υπηρεσίας μας:
- Ευρεία Επιλογή Χώρων: Έχετε πρόσβαση σε μια ποικιλία επιλογών, συμπεριλαμβανομένων ιδιωτικών γραφείων, κοινών χώρων, αίθουσες συναντήσεων και εικονικών γραφείων, όλα τοποθετημένα σε στρατηγικές περιοχές σε όλο το Λουξεμβούργο.
- Ευελιξία: Επιλέξτε από βραχυπρόθεσες ή μακροπρόθεσμες συμφωνίες μίσθωσης που ταιριάζουν στη δυναμική της επιχείρησής σας. Οι χώροι μας είναι σχεδιασμένοι να εξελίσσονται με τις ανάγκες σας.
- Εύκολη Κράτηση: Απολαύστε μια φιλική προς τον χρήστη πλατφόρμα για να συγκρίνετε, να κάνετε κράτηση και να διαχειριστείτε τον χώρο εργασίας σας με λίγα μόνο κλικ, με διαφανείς πληροφορίες σχετικά με τις τιμές και τις υπηρεσίες.
- Επαγγελματικοί Πόροι: Επωφεληθείτε από ένα διεγερτικό εργασιακό περιβάλλον με σύγχρονη υποδομή, γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο και υποστηρικτικές υπηρεσίες όπως διοικητική βοήθεια και υποδοχή.
- Δυναμική Κοινότητα: Εγγραφείτε σε μια κοινότητα επιχειρηματιών και επαγγελματιών που προάγει τη δικτύωση και τη συνεργασία, με τακτικές εκδηλώσεις και εργαστήρια.
- Προσαρμοσμένες Λύσεις: Η ομάδα μας είναι έτοιμη να σας βοηθήσει να βρείτε τον τέλειο χώρο που πληροί τις συγκεκριμένες απαιτήσεις σας και αυτές της ομάδας σας.
Το MatchOffice.lu είναι το κλειδί για την ενίσχυση της επιχείρησής σας στο Λουξεμβούργο, παρέχοντας εύκολη πρόσβαση σε κατάλληλους χώρους εργασίας και ένα πλούσιο επαγγελματικό δίκτυο. Ανακαλύψτε σήμερα πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία εργασίας σας!
Λύσεις fulfillment
Λύσεις fulfillment για τον τομέα του λιανικού και ηλεκτρονικού εμπορίου, τον τομέα της υγείας, την κατασκευή και τη βιομηχανία.
Λογιστική αποθήκευσης
Αποθήκευση, προετοιμασία παραγγελιών και διάθεση των εμπορευμάτων σας σύμφωνα με τους κανόνες της τέχνης, από την παραλαβή των εμπορευμάτων έως την έξοδο των εμπορευμάτων.
Λύσεις διανομής, εθνικές, διεθνείς, express, κατά παραγγελία
Το Opium.PSD2™ είναι μια εφαρμογή προγραμματισμού διεπαφής πληρωμών (API) σχεδιασμένη για τράπεζες και άλλους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών που εξυπηρετούν λογαριασμούς (ASPSP) για να ξεκινήσουν τη στρατηγική τους για ανοιχτή τραπεζική και να συμμορφωθούν με την Οδηγία της ΕΕ 2015/2366: Οδηγία Υπηρεσιών Πληρωμών II (PSD2). Η πρακτική και οικονομικά αποδοτική API μας παρέχεται ως μια ασφαλής λύση «turn-key» και προσφέρεται ως διαδικασία επιχείρησης ως υπηρεσία. Το Opium.PSD2™ είναι μια API ανοιχτής τραπεζικής που ενσωματώνεται με την πλατφόρμα διαδικτυακής τραπεζικής σας, πλήρης με ισχυρή αυθεντικοποίηση πελατών πολλαπλών παραγόντων (SCA), πιστοποίηση eIDAS και διαπιστευμένη επαλήθευση TPP. Η λύση μας συμμορφώνεται με το πρότυπο Berlin-Group για APIs πληρωμών. Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να προσφέρετε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας μέσω μιας API ανοιχτής τραπεζικής.
▻ Συγχρονισμένος Κατάλογος Εξουσιοδότησης
▻ Ρομποτική Αυτοματοποίηση Διαδικασιών (RPA)
▻ Διαδικασία Επιχείρησης ως Υπηρεσία
▻ Πιστοποιητικά eIDAS
Εξερευνήστε τις εξειδικευμένες υπηρεσίες εξωτερικής ανάθεσης HR στην ιστοσελίδα μας. Στη VISTIM, κατανοούμε τη σημασία της αποτελεσματικής διαχείρισης HR για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Οι λύσεις εξωτερικής ανάθεσης HR που προσφέρουμε είναι σχεδιασμένες για να απλοποιήσουν τις διαδικασίες HR σας, επιτρέποντάς σας να επικεντρωθείτε στις βασικές επιχειρηματικές σας δραστηριότητες. Είτε χρειάζεστε βοήθεια με τη διαχείριση μισθοδοσίας, τη διοίκηση παροχών εργαζομένων, την πρόσληψη ή τη συμμόρφωση, η ομάδα των ειδικών HR μας είναι εδώ για να σας βοηθήσει. Αναθέτοντας τις λειτουργίες HR σας σε εμάς, μπορείτε να επωφεληθείτε από εξοικονόμηση κόστους, αυξημένη αποδοτικότητα και πρόσβαση στην εμπειρία και τους πόρους μας. Προσφέρουμε προσαρμοσμένες λύσεις για να καλύψουμε τις μοναδικές ανάγκες της επιχείρησής σας, διασφαλίζοντας ότι θα λάβετε την υποστήριξη που χρειάζεστε για να επιτύχετε τους στόχους HR σας. Ανακαλύψτε πώς οι εξειδικευμένες υπηρεσίες εξωτερικής ανάθεσης HR μας μπορούν να ωφελήσουν την επιχείρησή σας επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα μας σήμερα.
Η υπηρεσία εξωτερικής ανάθεσης συνίσταται στο ότι αναλαμβάνουμε την εκτέλεση των HR συναλλαγών και της διαχείρισης σας, π.χ. την ένταξη των υπαλλήλων σας, τη διαχείριση χρόνου και απουσιών, εκπαίδευση, αναφορές, την μηνιαία μισθοδοσία κ.λπ.
Ενώ εσείς διατηρείτε τον "έλεγχο", εμείς φροντίζουμε με απόλυτη προσοχή για τις καθημερινές HR συναλλαγές.
Σε όλα όσα κάνουμε, χρησιμοποιούμε την τεχνογνωσία, την εμπειρία και τις σκέψεις μας. Δεδομένου ότι εστιάζουμε αποκλειστικά στη διαχείριση της HR διαχείρισης και των συναλλαγών σας, αφιερώνουμε τον χρόνο και τη δέσμευση που τους αξίζουν, ώστε να έχετε μια καλή εμπειρία ως ενδιαφερόμενος.
Ανακαλύψτε τις υπηρεσίες μας για την Εξωτερική Διαχείριση Διαδικασιών Πρόσληψης (RPO) στην ιστοσελίδα μας. Στη VISTIM γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι να βρείτε τα κατάλληλα ταλέντα που θα προωθήσουν την επιχείρησή σας. Οι υπηρεσίες RPO μας σας βοηθούν να βελτιστοποιήσετε τις διαδικασίες πρόσληψης και να βρείτε τους καλύτερους υποψηφίους για την επιχείρησή σας. Είτε χρειάζεστε υποστήριξη στην προμήθεια, την αξιολόγηση ή την ένταξη, η ομάδα μας από ειδικούς πρόσληψης είναι δίπλα σας σε κάθε βήμα. Όταν αναθέτετε τις διαδικασίες πρόσληψής σας σε εμάς, επωφελείστε από εξοικονομήσεις κόστους, αύξηση της αποδοτικότητας και πρόσβαση στο εκτενές δίκτυο υποψηφίων μας. Προσφέρουμε προσαρμοσμένες λύσεις για τις ατομικές ανάγκες της επιχείρησής σας και διασφαλίζουμε ότι θα βρείτε τα ταλέντα που χρειάζεστε για την επιτυχία σας. Μάθετε πώς οι υπηρεσίες RPO μας μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια ισχυρή ομάδα επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα μας σήμερα.
Η VISTIM, ένας ποιοτικός πάροχος ανθρώπινου δυναμικού με έδρα το Λουξεμβούργο, προσελκύει επιχειρήσεις, κυρίως ΜΜΕ, στην περιοχή. Οι συνεργάτες μας διαθέτουν σχεδόν 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Η πρακτική μας προσέγγιση, βασισμένη σε ισχυρή εσωτερική εμπειρία, προσφέρει λύσεις προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες σας. Ευθυγραμμισμένες με τη στρατηγική σας, οι βιώσιμες λειτουργικές μας λύσεις είναι ιδιαίτερα εκτιμημένες από τους πελάτες μας, εκ των οποίων το 90% είναι επαναλαμβανόμενοι.
Ενημερωθείτε στην ιστοσελίδα μας για τις ειδικές υπηρεσίες HR outsourcing που προσφέρουμε. Στη VISTIM γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η αποτελεσματική διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Οι λύσεις HR outsourcing που προσφέρουμε είναι σχεδιασμένες για να απλοποιήσουν τις διαδικασίες HR σας, ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε στην κύρια δραστηριότητά σας. Είτε χρειάζεστε υποστήριξη στη μισθοδοσία, στη διαχείριση παροχών, στην πρόσληψη προσωπικού ή στη συμμόρφωση με κανονισμούς - η ομάδα μας από ειδικούς HR είναι εδώ για εσάς. Όταν αναθέτετε τις λειτουργίες HR σε εμάς, επωφελείστε από εξοικονόμηση κόστους, αυξημένη αποδοτικότητα και πρόσβαση στην τεχνογνωσία και τους πόρους μας. Προσφέρουμε προσαρμοσμένες λύσεις για τις ατομικές ανάγκες της επιχείρησής σας και διασφαλίζουμε ότι θα λάβετε την υποστήριξη που χρειάζεστε για να επιτύχετε τους στόχους HR σας.
Τα πλεονεκτήματά σας:
- Ένα πακέτο προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας
- Τακτική παρακολούθηση από τον διαχειριστή επαφών σας
- Όλες οι πληροφορίες που χρειάζεστε σχετικά με αλλαγές και νέα στον τομέα των ανθρώπινων πόρων
- Σύγχρονες, νόμιμες και αποδοτικές διαδικασίες HR
- Ένας ελεγχόμενος προϋπολογισμός
Μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα 3 σχέδια που αναφέρονται παρακάτω ή να συνθέσετε το δικό σας προσαρμοσμένο πακέτο με τις υπηρεσίες που χρειάζεστε.
Η RPO είναι η ιδανική λύση για να βελτιώσετε τη διαδικασία πρόσληψης και να σας εξοικονομήσει χρόνο για δραστηριότητες που προσθέτουν αξία. Χρησιμοποιήστε τις υπηρεσίες RPO μας για να υποστηρίξετε είτε τους εσωτερικούς σας προσληπτές, απαλλάσσοντάς τους από διοικητικά καθήκοντα, είτε για να αναλάβετε όλες τις δραστηριότητες πρόσληψης από το Α έως το Ζ.
Ανακαλύψτε πώς να επωφεληθείτε από τις επιδοτήσεις για την εκπαίδευση στην επιχείρηση μέσω της ιστοσελίδας μας. Στη VISTIM, κατανοούμε τη σημασία της διαρκούς εκπαίδευσης για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των υπαλλήλων σας και την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Η ομάδα μας από ειδικούς μπορεί να σας καθοδηγήσει μέσα από τις διάφορες διαθέσιμες επιδοτήσεις, όπως το σχέδιο ανάπτυξης δεξιοτήτων (PDC), ο προσωπικός λογαριασμός εκπαίδευσης (CPF), το σχέδιο εκπαίδευσης της επιχείρησης, οι μηχανισμοί χρηματοδότησης της επαγγελματικής εκπαίδευσης κ.λπ. Σας βοηθάμε να εντοπίσετε τις επιδοτήσεις που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σας και να μεγιστοποιήσετε τον προϋπολογισμό εκπαίδευσής σας. Χάρη στην εμπειρία μας στον τομέα της εκπαίδευσης και της χρηματοδότησης, σας συνοδεύουμε σε όλα τα στάδια της διαδικασίας, από τον σχεδιασμό του προγράμματος εκπαίδευσης μέχρι την υλοποίηση και την παρακολούθηση των δράσεων εκπαίδευσης. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις επιδοτήσεις για την εκπαίδευση στην επιχείρηση και να επενδύσετε στην ανάπτυξή σας.
Εξερευνήστε την εμπειρία μας σε συγχωνεύσεις και εξαγορές (M&A) στον ιστότοπό μας. Στη VISTIM, προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες για να υποστηρίξουμε την επιχείρησή σας σε όλη τη διαδικασία συγχώνευσης ή εξαγοράς. Χάρη στην ομάδα μας από ειδικούς σε M&A, σας βοηθάμε να εντοπίσετε ευκαιρίες, να αξιολογήσετε πιθανούς στόχους, να διαπραγματευτείτε τις συμφωνίες και να διαχειριστείτε την ενσωμάτωσή σας μετά την εξαγορά. Η εξατομικευμένη προσέγγισή μας διασφαλίζει ότι κάθε βήμα της διαδικασίας είναι προσεκτικά σχεδιασμένο και εκτελούμενο για να ανταποκριθεί στους συγκεκριμένους επιχειρηματικούς σας στόχους. Με την εκτενή εμπειρία μας στον τομέα αυτό, είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε στρατηγικές συμβουλές και πρακτικές λύσεις για να μεγιστοποιήσετε την αξία της συναλλαγής σας. Είτε είστε μια επιχείρηση που επιδιώκει να αναπτυχθεί μέσω εξαγορών είτε ένας επενδυτής που επιθυμεί να μεγιστοποιήσει την απόδοση της επένδυσής σας, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε τους στόχους σας.
Ανακαλύψτε τις λύσεις μας για το Σύστημα Πληροφοριών Ανθρώπινου Δυναμικού (HRIS) στην ιστοσελίδα μας. Στη VISTIM προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα HRIS που στοχεύει στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών HR σας και στην ενδυνάμωση των υπαλλήλων σας. Το HRIS μας σας επιτρέπει να κεντράρετε όλα τα δεδομένα HR σας, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών υπαλλήλων, λεπτομερειών μισθοδοσίας, αξιολογήσεων απόδοσης και πολλά άλλα, σε ένα ασφαλές και φιλικό προς τον χρήστη σύστημα. Με προηγμένες δυνατότητες αναφοράς και ανάλυσης, μπορείτε να αποκτήσετε πολύτιρες πληροφορίες για το προσωπικό σας και να πάρετε αποφάσεις βάσει δεδομένων για να προωθήσετε την επιχειρηματική επιτυχία. Είτε είστε μια μικρή επιχείρηση είτε μια μεγάλη εταιρεία, οι προσαρμοσμένες λύσεις HRIS μας μπορούν να προσαρμοστούν στις συγκεκριμένες απαιτήσεις και στόχους σας. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς οι λύσεις HRIS μας μπορούν να σας βοηθήσουν να απλοποιήσετε τη διαχείριση HR και να βελτιώσετε την απόδοση των υπαλλήλων.