Ο διακόπτης πίεσης P01 έχει σχεδιαστεί ειδικά για χρήση σε κινητές μηχανές. Τα χαρακτηριστικά EMC καθώς και οι αντοχές σε κρούσεις και δονήσεις έχουν σχεδιαστεί για αυτόν τον τομέα εφαρμογής. Αυτό διευκολύνει τη χρήση τους σε δυσμενείς περιβαλλοντικές συνθήκες, όπως αυτές που μπορεί να βρεθούν σε κινητές υδραυλικές εφαρμογές. Οι ενσωματωμένοι ηλεκτρονικοί διακόπτες (NPN ή PNP) μπορούν να προρυθμιστούν από το εργοστάσιο. Ο P01 είναι διαθέσιμος για εύρη πίεσης από 0...10 bar έως 0...1200 bar, με δυνατότητα επίτευξης ακρίβειας διακόπτη 1 % της τελικής τιμής του εύρους μέτρησης. Η μέγιστη επιτρεπόμενη θερμοκρασία μέσου φτάνει τους 150 ºC, ενώ η θερμοκρασία περιβάλλοντος φτάνει τους 125 ºC. Τα μέρη που έρχονται σε επαφή με το μέσο έχουν παραχθεί από ανοξείδωτο χάλυβα (1.4548) και εγγυώνται, σε συνδυασμό με το συγκολλημένο λεπτό φιλμ μέτρησης, μέγιστη συμβατότητα με το μέσο. Προαιρετικά, μπορεί να ενσωματωθεί μια συσκευή απόσβεσης στην πρόσβαση του μέσου.
Εύρη πίεσης: 0...10 - 0...2000 bar (σχετική)
Μέγιστη θερμοκρασία μέσου: 150 °C
Προστασία: IP67 / IP6K9K
Ηλεκτρική σύνδεση: M12 (PTB / ανοξείδωτος χάλυβας), DT04-4p.
Ηλεκτρική σύνδεση: DT04-3p., AMPSS
Σύνδεση πίεσης: G ¼“, ¼“ NPT, SAE04, SAE06
Έξοδος: 1 x PNP, 2 x PNP, 1 x NPN, 2 x NPN
Η ακριβής αναφορά μέτρησης αερομαζών είναι μία από τις πιο σημαντικές μετρήσεις για τη βελτιστοποίηση των εκπομπών σύγχρονων κινητήρων. Η deltaflowB είναι ο τέλειος αισθητήρας για τον δοκιμαστικό πάγκο.
Η deltaflowB βασίζεται στην αρχή της μέτρησης διαφοράς πίεσης. Αυτό προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλες μεθόδους μέτρησης:
- Αδιαφορία απέναντι σε επικαθίσεις και ρύπους.
- Μεγάλη θερμοκρασία και εύρος πίεσης.
- Υψηλή ακρίβεια.
Με την deltaflowB έχουμε εξελίξει τη κλασική μέθοδο μέτρησης διαφοράς πίεσης για τη μέτρηση στον δοκιμαστικό πάγκο κινητήρων. Σε σύγκριση με τις τυπικές μετρήσεις dp, η deltaflowB προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα:
- Πρωτεύον στοιχείο:
Στην deltaflowB δεν χρησιμοποιούμε ένα κλασικό πρωτεύον στοιχείο (άνοιγμα, Venturi, μπεκ), αλλά μια νέα συνδυασμένη σχεδίαση από μια Venturi χαμηλής απώλειας πίεσης και μια αισθητήρα πτέρυγας. Αυτή η συνδυασμένη σχεδίαση μειώνει την παραμένουσα απώλεια πίεσης σε σημαντικά κάτω από 10% της μετρημένης διαφοράς πίεσης.
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας για περισσότερες πληροφορίες!
Οι μηχανές ομοιομορφίας και γεωμετρίας ελαστικών της Micro-Epsilon μετρούν την παραλλαγή δύναμης, την εκτροπή και την εμφάνιση του πλευρικού τοιχώματος. Η παρακολούθηση της γεωμετρίας του ελαστικού, δηλαδή η μέτρηση της ραδινής ή πλευρικής εκτροπής καθώς και η ανίχνευση του πλευρικού τοιχώματος για διογκώσεις, περιορισμούς, βαθουλώματα, αδύναμες σφραγίδες κ.λπ., είναι η πιο σημαντική επιθεώρηση στο τέλος της διαδικασίας παραγωγής ελαστικών.