Προϊόντα για honda hf 2417 (5)

MotorCycle 4 Τροχών 10W-40 - Tipp Oil Manufacturer Ldt. Co. KG

MotorCycle 4 Τροχών 10W-40 - Tipp Oil Manufacturer Ldt. Co. KG

Το MotorCycle 4 Stroke 10W-40 είναι ένα υψηλής αντοχής λάδι κινητήρα για απαιτητικές μοτοσικλέτες 4 χρόνων. Επιτρέπει μια οικονομική λειτουργία των κινητήρων και έχει σχεδιαστεί ειδικά για υγρές και λιπαντικές συμπλέκτες. Το MotorCycle 4 Stroke 10W-40 διακρίνεται για τις εξαιρετικές του ιδιότητες εκκίνησης σε κρύες συνθήκες, καθώς εξασφαλίζει βέλτιστη ασφάλεια λίπανσης κατά τη διάρκεια της φάσης κρύας εκκίνησης. Προδιαγραφές: API SL, JASO MA2 Δοκιμασμένο και αποδεδειγμένο σε μονάδες με προδιαγραφές πλήρωσης: Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, Yamaha Έχουμε εισαγάγει το πρώτο παγκόσμιο σύστημα επιστροφής για δοχεία, προκειμένου να συμμετάσχουμε ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος. Με το σύστημα επιστροφής Rebottle, στέλνετε ένα σημαντικό μήνυμα για να σταματήσετε την πλημμύρα των απορριμμάτων. Διότι παραλαμβάνουμε τα άδεια πλαστικά δοχεία, τα καθαρίζουμε και τα ξαναγεμίζουμε. Έτσι, τα πλαστικά δοχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν πολλές φορές, εξοικονομώντας πόρους και προστατεύοντας το περιβάλλον. ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: περίπου 10 ημέρες ΤΥΠΟΣ: Ορυκτό ΜΕΓΕΘΟΣ: 1 Λίτρο, 4 Λίτρα, 5 Λίτρα, 20 Λίτρα, 60 Λίτρα, 200 Λίτρα ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Γερμανία ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ: API SL, JASO MA2 ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: Tüv Nord DIN EN ISO 9001 ΙΞΩΔΙΤΑ: 10W-40
HSL 01 SP

HSL 01 SP

Η χρήση ελέγχων σερβο-υδραυλικών μπορεί να επεκτείνει σημαντικά το εύρος εφαρμογών για τους περιστροφικούς κινητήρες. Μεγαλύτερα φορτία μπορούν να περιστραφούν σε συντομότερο χρόνο από ό,τι είναι δυνατό με καθαρά υδραυλικά συστήματα, όπου η διαδρομή απόσβεσης είναι σταθερή. Σε συνδυασμό με ένα τέτοιο σύστημα ελέγχου, η επιτάχυνση και η συμπεριφορά φρεναρίσματος των περιστροφικών κινητήρων μπορούν να προσαρμοστούν ειδικά στις απαιτήσεις. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και γρήγορες και πολύ ακριβείς κινήσεις με μεγάλες μάζες μπορούν να ελεγχθούν με ασφάλεια. Προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών. Η εξειδικευμένη ομάδα μας θα χαρεί να σας συμβουλεύσει σχετικά με το σχεδιασμό και την υλοποίηση. Συγκεκριμένη ροπή [Nm/bar]:1,19 Λειτουργική πίεση [bar]:200 Ονομαστική ροπή [Nm]:238 Γωνία περιστροφής [μοίρες°]:250 Άκρο άξονα: (P) οδοντωτός άξονας (Z) αυλάκι κλειδώματος:P
HSH 2 SG

HSH 2 SG

Ο άξονας εξόδου των κινητήρων HSH έχει ραδινικές και αξονικές υδροστατικές ρουλάντες. Εδώ, οι ρουλάντες που είναι τοποθετημένες ραδινικά και αξονικά τροφοδοτούνται με πεπιεσμένο λάδι μέσω ξεχωριστής σύνδεσης πίεσης. Ως αποτέλεσμα, ο άξονας εξόδου κεντράρεται ραδινικά και αξονικά μεταξύ υγρών μαξιλαριών και όλες οι μεταλλικές επιφάνειες επαφής είναι μόνιμα χωρισμένες μεταξύ τους από μια λεπτή υγρή μεμβράνη. Αυτό εξαλείφει τη φθορά που προκαλείται από μεταλλική τριβή σε οποιαδήποτε κατάσταση λειτουργίας, ακόμη και σε μηδενική ταχύτητα σε σύγκριση με υδροδυναμικά απλά ρουλάντα. Σε συνδυασμό με εξαιρετικά δυναμικές βαλβίδες ελέγχου και αισθητήρες γωνίας περιστροφής, αυτοί οι ενεργοποιητές χρησιμοποιούνται κατά προτίμηση σε ελεγχόμενα συστήματα στα οποία οι μεταβλητές διαταραχής, όπως η τριβή και το φαινόμενο stick-slip, πρέπει να μειωθούν στο ελάχιστο. Επιπλέον, λόγω της έλλειψης εσωτερικών σφραγίδων, είναι ιδανικοί για σειρές δοκιμών με μεγάλο αριθμό κύκλων φόρτωσης όπου δεν επιτρέπεται διακοπή, π.χ. λόγω αντικατάστασης εσωτερικών σφραγίδων. Συγκεκριμένη ροπή [Nm/bar]: 2,05 Λειτουργική πίεση [bar]: 280 Ονομαστική ροπή [Nm]: 574 Γωνία περιστροφής [μοίρες°]: 120
HSB 02 / V SP

HSB 02 / V SP

Οι περιστροφικοί κινητήρες με συνδεδεμένο υδραυλικά απελευθερούμενο ελατήριο πολλαπλών δίσκων φρένο συνιστώνται εάν μια περιστροφική θέση πρέπει να παραμείνει αμετάβλητη μόλις επιτευχθεί – ακόμη και για απεριόριστο χρονικό διάστημα – παρά την επίδραση ενός φορτίου ροπής. Το φρένο χρησιμοποιείται αποκλειστικά για να κρατήσει το φορτίο. Θα πρέπει μόνο να σημειωθεί ότι οι μεγάλες καθυστερήσεις μετάδοσης στις γραμμές μπορεί να προκαλέσουν χρονικές διαφορές μεταξύ της απενεργοποίησης του περιστροφικού κινητήρα και της εφαρμογής του απελευθερωμένου φρένου που προκαλείται από τη δύναμη του ελατηρίου. Για να παρέχουμε στους πελάτες μας τον κατάλληλο κινητήρα για όλους τους τομείς εφαρμογής, ο περιστροφικός κινητήρας HSB είναι διαθέσιμος σε συνολικά 5 διαφορετικές εκδόσεις. Έχουμε καταγράψει τα πιο σημαντικά δεδομένα παρακάτω. Μπορείτε να βρείτε όλες τις περαιτέρω λεπτομέρειες στο φύλλο δεδομένων μας. Συγκεκριμένη ροπή [Nm/bar]:2,05 Λειτουργική πίεση [bar]:200 Ονομαστική ροπή [Nm]:410 Ροπή συγκράτησης [Nm]:380 Γωνία περιστροφής [μοίρες°]:250 Άκρο άξονα: (P) οδοντωτός άξονας (Z) αυλάκι κλειδιού:P
HSH 32 SG

HSH 32 SG

Ο άξονας εξόδου των κινητήρων HSH έχει ραδινικές και αξονικές υδροστατικές βάσεις. Εδώ, οι θήκες βάσης που είναι τοποθετημένες ραδινικά και αξονικά τροφοδοτούνται με πεπιεσμένο λάδι μέσω ξεχωριστής σύνδεσης πίεσης. Ως αποτέλεσμα, ο άξονας εξόδου κεντράρεται ραδινικά και αξονικά μεταξύ υγρών μαξιλαριών και όλες οι μεταλλικές επιφάνειες επαφής είναι μόνιμα χωρισμένες μεταξύ τους με μια λεπτή υγρή μεμβράνη. Αυτό εξαλείφει τη φθορά που προκαλείται από μεταλλική τριβή σε οποιαδήποτε κατάσταση λειτουργίας, ακόμη και σε μηδενική ταχύτητα σε σύγκριση με υδροδυναμικά απλά ρουλεμάν. Σε συνδυασμό με εξαιρετικά δυναμικές βαλβίδες ελέγχου και αισθητήρες γωνίας περιστροφής, αυτοί οι ενεργοποιητές χρησιμοποιούνται κατά προτίμηση σε ελεγχόμενα συστήματα στα οποία οι μεταβλητές διαταραχής, όπως η τριβή και το φαινόμενο stick-slip, πρέπει να μειωθούν στο ελάχιστο. Επιπλέον, λόγω της έλλειψης εσωτερικών σφραγίδων, είναι ιδανικοί για σειρές δοκιμών με μεγάλο αριθμό κύκλων φόρτωσης όπου δεν επιτρέπεται διακοπή, π.χ. λόγω αντικατάστασης εσωτερικών σφραγίδων. Συγκεκριμένη ροπή [Nm/bar]: 32,80 Λειτουργική πίεση [bar]: 280 Ονομαστική ροπή [Nm]: 9184 Γωνία περιστροφής [μοίρες°]: 120