Μέσω δεκαετιών εμπειρίας στην πιο σύγχρονη τεχνολογία, οι τεχνικοί και οι μηχανικοί μας συμβάλλουν με την τεχνογνωσία τους για να βελτιώνουν συνεχώς τις διαδικασίες και το σχεδιασμό των προϊόντων που κατασκευάζονται από την Mustad & Britte.
Είτε πρόκειται για τεχνικό είτε για λειτουργικό πρόβλημα, η αποστολή τους είναι να προσφέρουν στους πελάτες μας την βέλτιστη λύση.
Η BTD προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επίπεδο λειτουργίας, συστατικών και συνολικών κινητήρων.
Κατόπιν ατομικού αιτήματος, αναπτύσσουμε και υπολογίζουμε λύσεις για το πρόβλημά σας. Εφαρμόζουμε προσαρμοσμένες έννοιες σύμφωνα με τις οδηγίες.
Οι έννοιες σχεδιάζονται λεπτομερώς, παράγονται, δοκιμάζονται και βελτιώνονται αν χρειαστεί.
Αδιάβροχο εσωτερικό που έχει κατασκευαστεί με πυρήνα από άμμο (χύτευση με καλούπι), με ένθετο από χάλυβα. Μετά την απομάκρυνση των γωνιών, γυαλίζουμε το κομμάτι με λειαντική ταινία και με μηχανή δόνησης για να το κάνουμε απόλυτα λείο, χωρίς καμία ανωμαλία. Ανωμαλία που θα προκαλούσε ένα φαινόμενο αιχμής υπό την επίδραση της υψηλής τάσης.
Συνθετικό λάδι SAE 0W-30 για κινητήρες αυτοκινήτων βενζίνης ή ντίζελ που επιτρέπουν παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού και έχουν αποδείξει
οικονομία καυσίμου.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Ειδικά διαμορφωμένο για κινητήρες βενζίνης και ντίζελ αυτοκινήτων Volvo 5, 6 και 8 κυλίνδρων.
ΣΥΣΤΑΣΗ
• Το Q8 Formula Ultra συνιστάται όταν απαιτούνται οι παρακάτω προδιαγραφές για τον καθορισμό της ποιότητας του λιπαντικού:
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
ACEA A1/B1
ACEA A5/B5
API SJ/CF
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
• Ειδικά αναπτυγμένο για κινητήρες βενζίνης και ντίζελ αυτοκινήτων Volvo.
• Και πιο συγκεκριμένα για κινητήρες Volvo με τουρμπίνα.
• Ικανότητες παρατεταμένων διαστημάτων αλλαγής λαδιού.
• Εξαιρετική ρευστότητα σε χαμηλές θερμοκρασίες και επομένως γρήγορη λίπανση κατά την εκκίνηση σε κρύο.
• Σημαντική οικονομία καυσίμου για κινητήρες βενζίνης και ντίζελ χάρη στις πολύ χαμηλές χαρακτηριστικές τριβές.
• Εξαιρετικές επιδόσεις κινητήρων υπό όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε έναν κινητήρα ντίζελ άμεσου ψεκασμού (1896 cm³, 66 KW στις 4.000 σ.α.λ.).
Τρεις διαδρομές εξετάστηκαν: 3,2 χλμ, 15 χλμ και 34 χλμ με περιβαλλοντική θερμοκρασία +25°C.
Η ρύπανση και η συνολική κατανάλωση υπολογίστηκαν χωρίς θερμαντήρα κινητήρα με εξωτερική θερμοκρασία 25°C.
Εκπομπές CO (g/km) Εκπομπές HC (g/km) Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ)
Για 3,2 χλμ 0.131 0.794 5.87
Για 15 χλμ 0.042 0.184 5.21
Για 34 χλμ 0.024 0.084 4.97
Η ρύπανση και η συνολική κατανάλωση υπολογίστηκαν με θερμαντήρα κινητήρα Carlor σε θερμοκρασία κινητήρα 50 °C.
Εκπομπές CO (g/km) Εκπομπές HC (g/km) Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ)
Για 3,2 χλμ 0.072 0.666 5.50
Για 15 χλμ 0.027 0.155 5.08
Για 34 χλμ 0.018 0.071 4.93
Κέρδη χάρη στην προθέρμανση του κινητήρα στους 50°C χρησιμοποιώντας τον θερμαντήρα κινητήρα Carlor
Εκπομπές HC (%) Εκπομπές CO (%) Κατανάλωση (%)
Για 3,2 χλμ 45.04 16.12 6.3
Για 15 χλμ 35.71 15.76 2.5
Για 34 χλμ 25 15.48 0.8
Για HC και CO: Η ρύπανση κατά τα αρχικά δευτερόλεπτα αντιπροσωπεύει το κύριο μερίδιο της ρύπανσης που εκπέμπεται.
Οι βακτήρια επιβιώνουν παντού στις στέρεες επιφάνειες με τη μορφή βιοφίλμ. Σε συνεργασία με την MICROBAN, η ARCEO Engineering ενσωματώνει πλέον την τεχνολογία SilverShield® στα συμβατικά της επενδύματα σε ανθρακούχο χάλυβα και ανοξείδωτο χάλυβα.
Αυτές οι αντιβακτηριακές επενδύσεις έχουν σχεδιαστεί για να βελτιστοποιούν την επιφάνεια των προϊόντων προκειμένου να μειώνουν τη διασταυρούμενη μόλυνση όταν χρησιμοποιούνται σε δημόσιες εγκαταστάσεις και σε περιβάλλοντα πολλαπλών χρηστών. Αυτή η νέα αντιβακτηριακή τεχνολογία μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση του υγειονομικού περιβάλλοντος ενός ευρέος φάσματος τελικών χρηστών και βιομηχανιών: ψυγεία, καθαρές αίθουσες, σχολεία, νοσοκομεία, ξενοδοχεία, εστιατόρια, μεταφορές και γυμναστήρια, αεροδρόμια, γραφεία, ιδιωτικές και βιομηχανικές κουζίνες.
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας (www.arceo-eng.com) για περισσότερες λεπτομέρειες!
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα μοντέλα που παρατίθενται παρακάτω, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
3 μοντέλα:
TEP2-M
TEP5-2S
FPH-MS
Πίεση: 700 bar
Ροή: 0,9 l/min - 1,8 l/min
Μάρκα: TECPOS
Μηχανή Τεχνητής Νοημοσύνης
Το σύστημα ALX αποτελείται από αρκετούς αυτομαθούμενους αλγόριθμους, επιτρέποντας στο σύστημα να είναι πιο αποδοτικό καθημερινά.
Ανάλυση στάσης πιλότου σε πραγματικό χρόνο το σύστημα αναλύει συνεχώς τον τρόπο που οι μηχανές ανταποκρίνονται στις εντολές, για να βελτιώσει τις αντιδράσεις του και να γίνει πιο αποδοτικό καθημερινά.
Η μοναδική μηχανή υπολογιστικής όρασης επιτρέπει στο σύστημα να είναι πιο αποδοτικό μέσω κάθε εικόνας που λαμβάνεται.
Σύστημα μαζικής εκπαίδευσης Το σύστημα ALX μπορεί να μάθει γρήγορα από το έδαφος, τροφοδοτώντας το με πληροφορίες, για να μειώσει την καμπύλη εκμάθησής του στο ελάχιστο.
Ζωντανός χάρτης Το σύστημα ALX είναι ικανό να δημιουργήσει έναν χάρτη του περιβάλλοντός του, ζωντανά κατά τη διάρκεια της πτήσης, και έτσι, εκτός από το να δίνει την ευκαιρία στους χειριστές να ανακτούν έναν 3D χάρτη, επιτρέπει στο σύστημα να είναι πιο ακριβές στις αυτόνομες μετακινήσεις του.
Νοημοσύνη
Αφήστε τη μηχανή να αναλύει τα 'μεγάλα δεδομένα' σε πραγματικό χρόνο για εσάς. ΣΠΙΤΙ
Νοημοσύνη
Οι μεμονωμένα εξαρτήματα σχεδιάζονται, κατασκευάζονται και κατασκευάζονται από την BTD ή παρέχονται απευθείας από τον πελάτη για την κατασκευή κινητήρων και πρωτοτύπων.
Προσαρμόζουμε τα μεμονωμένα μέρη σύμφωνα με τις ειδικές απαιτήσεις του πελάτη.
Για μια σωστή και λειτουργική συναρμολόγηση, τηρούνται όλες οι απαιτούμενες ανοχές.
Οι δυνατότητες για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός κινητήρα είναι αμέτρητες. Από τον στροφαλοφόρο άξονα μέχρι την ηλεκτρική εγκατάσταση και το σύστημα υπερπλήρωσης, κάθε στοιχείο μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση του κινητήρα.
Με βάση εσωτερικά δημιουργημένα σχέδια ή σύμφωνα με προδιαγραφές σχεδίασης, φροντίζουμε για την επαγγελματική παραγωγή και προμήθεια των απαραίτητων εξαρτημάτων για τη βελτιστοποίηση.
Κάθε εξάρτημα του κινητήρα ελέγχεται από εμάς για την ποιότητα, δοκιμάζεται και ενσωματώνεται στο περιβάλλον του (πρωτοτυποποίηση).
Οι μηχανικοί δημιουργούν με τη βοήθεια του αποδεδειγμένου προγράμματος CREO σχέδια για μεμονωμένα εξαρτήματα ή συνολικούς κινητήρες:
- με βάση δεδομένα και προδιαγραφές
- ως συνέχεια των λύσεων που έχει αναπτύξει η BTD
Ανάλογα με τις απαιτήσεις, προσφέρουμε επίσης αντίστροφη μηχανική.
Λάδι κινητήρα με βάση υδροσυνθετικά συστατικά υψηλής απόδοσης για αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Για σύγχρονους κινητήρες βενζίνης ή L.P.G., με καταλύτη,
• Καθώς και για κινητήρες ντίζελ τεσσάρων χρόνων με φυσική αναρρόφηση ή τούρμπο.
ΣΥΣΤΑΣΗ
• Το Q8 T 650 συνιστάται ως λάδι για αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα, όταν οι παρακάτω προδιαγραφές απαιτούνται για
τον καθορισμό της ποιότητας του λιπαντικού.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
• ACEA A3, B3, B4
• API SL/CF
• MB 229.1
• VW 505.00
ΟΦΕΛΗ
• SAE 10W-40 κατάλληλο για όλες τις εποχές.
• Εξαιρετική ρευστότητα σε χαμηλές θερμοκρασίες.
• Καλή προστασία του κινητήρα χάρη σε ένα καλά ισορροπημένο σύνολο απορρυπαντικών και διασκορπιστικών πρόσθετων.
• Εξαιρετική προστασία κατά της φθοράς που αυξάνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
• Εξαιρετική προστασία κατά της σκουριάς και της διάβρωσης.
• Υψηλή αντοχή στην οξείδωση και την πάχυνση του λαδιού.
Όλα τα εξαρτήματα ελέγχονται για ακρίβεια και υλικό καθώς και για την επιφάνεια.
Έτσι διασφαλίζουμε την ποιότητα της εργασίας μας και την ακρίβεια του τελικού αποτελέσματος.
Η καθολική μας 3D συντεταγμένη μετρητική συσκευή (1,5 mµ) επιτρέπει την ταχεία σάρωση και μια γρήγορη μέτρηση σημείου για μετρήσεις μορφής και προφίλ.
ΟΡΙΣΜΟΣ
Συνθετικό λάδι πολύ υψηλής ποιότητας για κινητήρες ντίζελ με υψηλή φόρτιση, προσφέροντας παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού και εξοικονόμηση καυσίμου.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Εξοικονομεί καύσιμο χάρη στη χρήση συνθετικού λαδιού χαμηλής ιξώδους SAE 5W-30.
• Προβλέπεται για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού.
• Q8 SuperTruck FE μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε καθυστερητές.
ΣΥΣΤΑΣΗ
• Η Q8 SuperTruck FE συνιστάται για κινητήρες ντίζελ εμπορικών και εργοταξιακών οχημάτων εάν μία ή περισσότερες από τις παρακάτω προδιαγραφές χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν την ποιότητα του λιπαντικού:
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
• ACEA E4, E7
• Cummins CES 20077, -76, 72, -71
• DAF HP1, HP2
• MAN M3277
• Mack EO-M Plus
• Εγκεκριμένο MB 228.5
• MB 235.28 (καθυστερητής)
• MTU Type 3
• Renault RXD
• Scania LDF
• Volvo VDS 3
• Voith: λάδι κατηγορίας B
• Συνιστάται για τα πιο μακρά διαστήματα αλλαγής λαδιού των φορτηγών IVECO
ΑΙΤΗΣΗ
• Αναπτυγμένο χάρη στον ανταγωνισμό, το Q8 Formula F1 είναι ειδικά σχεδιασμένο για κινητήρες πολύ υψηλών επιδόσεων όπως οι πολυβάλβιδοι και οι τούρμπο κινητήρες βενζίνης, LPG και ντίζελ.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
• ACEA A3/B4
• API SM; ILSAC GF-4
• Farboud GTS και άλλα σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
• Εξαιρετική ρευστότητα σε χαμηλές θερμοκρασίες και επομένως γρήγορη λίπανση κατά την εκκίνηση σε κρύο.
• Προστασία του κινητήρα, ακόμη και σε περίπτωση παρατεταμένων διαστημάτων αλλαγής λαδιού, χάρη στην προσθήκη ενός καλά ισορροπημένου πακέτου απορρυπαντικών και διασκορπιστικών πρόσθετων.
• Εξαιρετική προστασία από φθορά που αυξάνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
• Εξαιρετική προστασία από σκουριά και διάβρωση.
• Εξαιρετική αντοχή στην οξείδωση και στην πάχυνση του λαδιού.
• Πολύ υψηλός και πολύ σταθερός δείκτης ιξώδους που εξασφαλίζει μια βέλτιστη μεμβράνη λιπαντικού σε όλες τις συνθήκες και για παρατεταμένες περιόδους.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Καθολικό λάδι κινητήρα για ποικιλία οχημάτων (φορτηγά, ελαφριά επαγγελματικά, αυτοκίνητα, λεωφορεία και γεωργικά, κατασκευαστικά και πολιτικά μηχανήματα).
• Λάδι μετάδοσης για ορισμένα μηχανήματα εργασίας, λεωφορεία και φορτηγά.
• Ως υδραυλικό λάδι για αυτά τα ίδια μηχανήματα.
• Κινητήρες ντίζελ με τούρμπο ή υπερτροφοδότη που λειτουργούν υπό μέτρια έως υψηλή φόρτιση.
• Επίσης κατάλληλο για ντίζελ, βενζίνη ή LPG βαν.
ΣΥΣΤΑΣΗ
• Το Q8 T 520 συνιστάται ως λάδι κινητήρα για αυτοκίνητα, φορτηγά και μηχανήματα εργασίας όταν η ποιότητα του λαδιού καθορίζεται από μία από τις παρακάτω προδιαγραφές:
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
• API CG-4/SJ/CF
• ACEA E2
• MAN 271
• Mercedes-Benz 228.1
• Volvo VDS
• MTU Type 1
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
• Καθολικό λάδι κινητήρα για όλο το στόλο οχημάτων.
• Χρησιμοποιήσιμο ως λάδι μετάδοσης: ορισμένα κιβώτια ταχυτήτων και μεταδόσεις που απαιτούν λάδια ποιότητας όπως:
Caterpillar TO-2, Allison C3...
Διαθέτουμε πλήρως εξοπλισμένες, συνεχούς λειτουργίας δοκιμαστικές εγκαταστάσεις:
Οι συνολικοί κινητήρες και τα υποσυστήματα ελέγχονται για τη λειτουργικότητά τους, την αντοχή σε μακροχρόνια φόρτιση, την απόδοση, την αντοχή και τις εκπομπές.
Ανάλογα με την αίτηση, οι δοκιμαστικές εγκαταστάσεις προσαρμόζονται ατομικά στην εργασία μέτρησης. Φυσικά, παρέχουμε τα αντίστοιχα πρωτόκολλα δοκιμών για όλες τις δοκιμές και τις λειτουργίες των δοκιμαστικών εγκαταστάσεων.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Για όλους τους κινητήρες ντίζελ 4 χρόνων που λειτουργούν υπό μεγάλη φόρτιση και χρησιμοποιούν καύσιμο με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (<0,05 % μάζας).
• Για κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ με υψηλή φόρτιση. Αυτοί οι κινητήρες μπορεί να είναι φυσικής αναρρόφησης ή υπερτροφοδοτούμενοι, με ή χωρίς intercooler.
• Ως καθολικό λάδι κινητήρα υψηλής ποιότητας για τον τομέα των μεταφορών, των δημόσιων έργων, των επιχειρήσεων και για μικτό στόλο.
• Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που αναφέρονται παρακάτω ως λάδι για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Εγκρίσεις OEM ΣΥΣΤΑΣΗ
ACEA E7 MB 228.3 Global DHD-1
API CI-4/SL/CF Volvo VDS-3 Cat ECF-1/ECF-2
Renault VI RLD & RLD-2 Cummins CES 20071, -72, -76, -77,
MAN M3275-1 προτεινόμενο για 20078
Deutz DQC III-10 Υπερβαίνει τις απαιτήσεις των DAF, IVECO και
MACK EO-N Scania
MTU Type 2
κ.λπ...
{"DEFINITION":"ΣΥΝΘΕΣΗ\nΣυνθετικό λάδι κινητήρα αυτοκινήτων SAE 0W-20 που έχει αποδείξει οικονομία καυσίμου.","SPECIFICATIONS":"• API SN/ILSAC GF-5","AVANTAGES":"• Ειδικά αναπτυγμένο για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.\n• Προσφέρει έως και 2% οικονομία καυσίμου.\n• Ικανότητες παρατεταμένων διαστημάτων αλλαγής λαδιού.\n• Εξαιρετική προστασία του κινητήρα κατά την εκκίνηση σε κρύες συνθήκες.\n• Σημαντική οικονομία καυσίμου για κινητήρες βενζίνης.\n• Εξαιρετικές επιδόσεις του κινητήρα υπό όλες τις συνθήκες οδήγησης.\n• Εξαιρετική προστασία κατά του σχηματισμού αφρού, της σκουριάς και της διάβρωσης.","APPLICATION":"• Ειδικά διαμορφωμένο για κινητήρες βενζίνης αυτοκινήτων που απαιτούν λάδι χαμηλής ιξώδους για οικονομία καυσίμου.\n• Το Q8 Formula Ultra συνιστάται όταν απαιτούνται οι παρακάτω προδιαγραφές για τον καθορισμό της ποιότητας του λιπαντικού:"}
Λάδι κινητήρα γενικής χρήσης με βάση υδροσυνθετικά συστατικά που επιτρέπουν εξοικονόμηση καυσίμου. Είναι κατάλληλο για όλους τους κινητήρες 4 χρόνων ντίζελ, βενζίνης και LPG που λειτουργούν υπό αυστηρές συνθήκες.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Ως λάδι κινητήρα για φορτηγά και μηχανήματα έργων με υψηλό φορτίο και/ή με παρατεταμένη περιοδικότητα αλλαγών λαδιού.
• Για κινητήρες 4 χρόνων με ή χωρίς τούρμπο, που φορτίζονται θερμικά.
• Συνιστάται για κινητήρες με χαμηλές εκπομπές Euro III και IV καθώς και για κινητήρες τεχνολογίας Tier 1,2,3 (4).
• Για αυτοκίνητα βενζίνης ή ντίζελ με άμεση έγχυση.
• Ως υδραυλικό λάδι και για ορισμένα κιβώτια ταχυτήτων μηχανημάτων έργων.
ΣΥΣΤΑΣΗ
• Το Q8 T 800 συνιστάται ως λάδι κινητήρα όταν η ποιότητα του λαδιού καθορίζεται από τις παρακάτω προδιαγραφές:
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
• API CI-4/SL
• ACEA E7, E5, E3, B4, B3, A3
• Caterpillar ECF-1 και ECF-2
• Cummins 20071, 72, 76, 77, συνιστάται για 20078
...
Η μειούμενη διαθεσιμότητα, οι έντονες διακυμάνσεις κόστους και οι μονομερείς εξαρτήσεις από το πετρέλαιο καθιστούν την αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων για βενζίνη και πετρέλαιο ντίζελ ολοένα και πιο αναγκαία.
Έχουμε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε νέες τεχνολογίες μαζί με εσάς και για εσάς - μέχρι το τελικό πρωτότυπο ή την μικρή σειρά παραγωγής.
Οι τομείς εστίασής μας σε αυτόν τον τομέα περιλαμβάνουν την ανάπτυξη με κινητήρες αερίου καθώς και τη δοκιμή εναλλακτικών λιπαντικών και καυσίμων.
Είμαστε ο αναπτυξιακός σας συνεργάτης για μεμονωμένα μέρη, πρωτότυπα, μονάδες κίνησης, εναλλακτικούς κινητήρες, συνολικά, υψηλής απόδοσης, σειριακούς κινητήρες.
Ακόμη και στον τομέα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και για ερευνητικά έργα.
Συνιστώσες & Ανάπτυξη κινητήρων - Διαδικασία:
Αφήστε μας να αναπτύξουμε μεμονωμένα μέρη και/ή μονάδες ή μπείτε και βγείτε από τη διαδικασία ανάπτυξης ανά πάσα στιγμή:
- Ανάπτυξη συγκεκριμένων λύσεων & υλοποίηση εννοιών
- Δημιουργία κατασκευών & σχεδίων
- Παραγωγή μεμονωμένων εξαρτημάτων
- Διασφάλιση ποιότητας
- Παραγωγή ή συναρμολόγηση κινητήρων, εξαρτημάτων & πρωτοτύπων
- Δοκιμές μεμονωμένων μερών και συνολικών κινητήρων
Ο TopStart 0.5 – 4Kw είναι ένας ηλεκτρικός θερμαντήρας ψυκτικού για όλους τους τύπους κινητήρων με ψύξη νερού. Ο θερμαντήρας μπορεί να τεθεί σε λειτουργία μερικές ώρες πριν από την εκκίνηση του κινητήρα ή να λειτουργεί συνεχώς για να διατηρεί τον κινητήρα μόνιμα στη απαιτούμενη θερμοκρασία.
Αυτό εξασφαλίζει μια εύκολη εκκίνηση πλήρους ισχύος ανεξαρτήτως της περιβαλλοντικής θερμοκρασίας και αποφεύγει μηχανικές ζημιές από κρύες εκκινήσεις. Το σύστημα έχει τα εξής πλεονεκτήματα: εξοικονόμηση καυσίμου, μείωση ρύπανσης, μειωμένη φθορά του κινητήρα, καμία δυσκολία στις κρύες εκκινήσεις.
Είναι καθολικό, αξιόπιστο, εύκολο στην εγκατάσταση και χωρίς ανάγκη συντήρησης.
Οι θερμαντήρες TopStart είναι κατάλληλοι για όλες τις βιομηχανικές εφαρμογές, είτε σταθερές (γεννήτριες) είτε κινητές (οχήματα έκτακτης ανάγκης, φορτηγά, βαν κ.λπ.).
Κατεβάστε το τεχνικό φύλλο
Πλεονεκτήματα:
Ισχυρό σώμα από χυτό αλουμίνιο, 100% ανακυκλώσιμο
Θερμαντικό στοιχείο χαμηλής πυκνότητας (7,5W / cm²) κατασκευασμένο από Incoloy 800, το οποίο αυξάνει τη διάρκεια ζωής του και του ψυκτικού υγρού
Ενσωματωμένη αντλία κυκλοφορίας στο σώμα θέρμανσης που επιτρέπει γρήγορη και ομοιόμορφη θέρμανση.
Συνθετικό λάδι πολύ υψηλής ποιότητας για κινητήρες Euro 4 αυτοκινήτων Ford. Ιξώδες SAE 5W-30 που επιτρέπει εξοικονόμηση ενέργειας.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Για κινητήρες αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων βενζίνης, G.P.L. ή ντίζελ που πληρούν τη νομοθεσία εκπομπών Euro 4 και 5 και απαιτούν λάδια low SAPS*.
• Ειδικά αναπτυγμένο για κινητήρες Euro 4 που απαιτούν την προδιαγραφή Ford M2C 934-B.
• Συμβατό με τα λάδια κινητήρων που πληρούν τις προδιαγραφές Ford WSS M2C 912 και 913 A/B.
• Επίσης για αυτοκίνητα Mazda με κινητήρα ντίζελ Euro 4 εξοπλισμένο με φίλτρο σωματιδίων (DPF).
ΣΥΣΤΑΣΗ
• Για κινητήρες αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων όταν απαιτείται μία από τις παρακάτω προδιαγραφές:
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
• ACEA C1, A5/B5-07 (A1/B1)
• Ford WSS M2C934-B
• Ford WSS M2C912 και 913-A/B
• Συνιστάται για Mazda Euro 4 και Euro 5 ντίζελ εξοπλισμένα με DPF.