Προϊόντα για δίκτυο (4)

Υποδομή δικτύου

Υποδομή δικτύου

•Ανάλυση Αναγκών Δικτύου: Αξιολόγηση των συγκεκριμένων απαιτήσεων δικτύου και προσαρμοσμένος σχεδιασμός. •Σχεδίαση Επεκτάσιμων Δικτύων: Δημιουργία και ανάπτυξη υψηλά επεκτάσιμων δικτύων LAN/WAN. •Προχωρημένη Διαμόρφωση Εξοπλισμού: Ειδική ρύθμιση δρομολογητών, διακοπτών και τείχους προστασίας. •Προχωρημένη Ασφάλεια με IDS: Εγκατάσταση προηγμένων λύσεων ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης της ανίχνευσης απειλών (IDS). •Παρακολούθηση 24/7 Απόδοσης: Συνεχής παρακολούθηση της απόδοσης του δικτύου και προληπτική διαχείριση περιστατικών. •Ασφαλές VPN Πελάτη: Ρύθμιση VPN Client-to-Site για ασφαλή πρόσβαση από οπουδήποτε. •Ασφαλές VPN Site-to-Site: Ρύθμιση VPN Site-to-Site για ασφαλή σύνδεση πολλών επιχειρηματικών τοποθεσιών. •Ποιότητα Υπηρεσίας (QoS): Εγκατάσταση QoS για να διασφαλιστεί η προτεραιότητα της κρίσιμης κίνησης. •Αποτελεσματικά Δίκτυα Wi-Fi •Ασφάλιση δικτύου με 802.
Μηχανή ετικετών Κεφαλή ετικετών: NERVA - Ημι-αυτόματες μηχανές ετικετών

Μηχανή ετικετών Κεφαλή ετικετών: NERVA - Ημι-αυτόματες μηχανές ετικετών

Μηχανή ετικετών Κεφαλή ετικετών: NERVA 2 εκδόσεις κινητήρα, ασύγχρονη για απλές ή χωρίς βούρτσες εφαρμογές ταχύτητες έως 500 χτυπήματα ανά λεπτό. Το σύστημα για την ενσωμάτωσή του σε δίκτυο διευκολύνει την ενσωμάτωση των κεφαλών και επιτρέπει τη διαχείριση πρόσθετων λειτουργιών.
Εγκατάσταση Δικτύου

Εγκατάσταση Δικτύου

Ένα αποτελεσματικό υπολογιστικό σύστημα απαιτεί ένα αξιόπιστο και σταθερό δίκτυο. Έτσι, έχετε πάντα πρόσβαση στους πόρους, τις εφαρμογές και τα αρχεία σας. Και αυτό με ασφαλή τρόπο.
Υποστήριξη Πληροφορικής

Υποστήριξη Πληροφορικής

• Τεχνική Υποστήριξη σε Πραγματικό Χρόνο: Παροχή άμεσης τεχνικής υποστήριξης για την επίλυση προβλημάτων υπολογιστών των χρηστών. • Προληπτική Συντήρηση: Εκτέλεση τακτικών ελέγχων και ενημερώσεων για την αποφυγή βλαβών. • Διαχείριση Διορθωτικών Ενημερώσεων και Ενημερώσεων: Εγκατάσταση και διαχείριση διορθωτικών ενημερώσεων ασφαλείας και λογισμικού. • Αφιερωμένη Υποστήριξη Χρηστών: Ανάθεση αφιερωμένης υποστήριξης για την απάντηση σε ερωτήσεις και ανησυχίες των χρηστών. • Παρακολούθηση Απόδοσης: Συνεχής παρακολούθηση της απόδοσης των συστημάτων και των δικτύων με ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο. • Εκπαίδευση Χρηστών: Παροχή εκπαίδευσης στους υπαλλήλους για αποτελεσματική χρήση των τεχνολογιών. • Διαχείριση Λογαριασμών Χρηστών: Δημιουργία, τροποποίηση και διαγραφή λογαριασμών χρηστών και δικαιωμάτων πρόσβασης. • Υποστήριξη για Εκτυπωτές και Σαρωτές • Υποστήριξη για Οπτικοακουστικό Υλικό • Προσαρμοσμένα Συμβόλαια Υπηρεσιών