Τακτικές Αξιολογήσεις Χώρου Εργασίας
Συνιστούμε να αξιολογείτε περιοδικά τον χώρο εργασίας σας για να προσδιορίσετε αν είναι απαραίτητες κάποιες προσαρμογές. Η εμπορική ανακαίνιση συχνά περιλαμβάνει την εξισορρόπηση μεταξύ της διατήρησης των υπαρχόντων στοιχείων και της ενίσχυσης περιοχών του σχεδιασμού που δεν πληρούν πλέον τις ανάγκες σας.
Σχεδιάστε τον Ιδανικό Χώρο Εργασίας
Στην CID Spaces, πιστεύουμε ότι ένα προσεκτικά σχεδιασμένο γραφείο είναι το κλειδί για την αύξηση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων και την προώθηση μιας θετικής εταιρικής κουλτούρας. Οι υπηρεσίες σχεδιασμού μας προσφέρουν μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την επανασχεδίαση του χώρου σας, από την αρχική σχεδίαση και τις mood boards μέχρι τις λεπτομερείς 3D απεικονίσεις. Συνεργαζόμαστε στενά μαζί σας για να δημιουργήσουμε έναν χώρο εργασίας που ευθυγραμμίζεται τέλεια με τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Προμήθεια
Η αφοσίωσή μας στην παροχή εξαιρετικής αξίας επεκτείνεται σε όλη τη διαδικασία προμήθειας. Συνεργαζόμενοι με ένα προσεκτικά επιλεγμένο δίκτυο κορυφαίων προμηθευτών, διασφαλίζουμε ότι το έργο σας επωφελείται από υλικά και έπιπλα υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές, συνδυάζοντας εκπληκτική αισθητική με οικονομική αποδοτικότητα.
Fit-Out vs. Ανακαίνιση: Γνωρίζοντας τη Διαφορά
Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τη διάκριση μεταξύ ενός fit-out και μιας ανακαίνισης. Ένα fit-out περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός λειτουργικού χώρου εργασίας μέσα σε ένα νέο κτίριο, ενώ η ανακαίνιση επικεντρώνεται στην αναβάθμιση ενός υπάρχοντος χώρου για να βελτιώσει την εμφάνιση και τη λειτουργικότητά του. Η CID Spaces διαπρέπει και στα δύο, προσφέροντας προσαρμοσμένες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας.
Εργασία σε Κατοικημένους Χώρους
Αναγνωρίζουμε ότι η διατήρηση των επιχειρηματικών λειτουργιών είναι κρίσιμη. Όταν εργαζόμαστε σε κατοικημένους χώρους, εφαρμόζουμε προσεκτικό σχεδιασμό και σταδιακή υλοποίηση για να ελαχιστοποιήσουμε τις διαταραχές. Οι έμπειροι διαχειριστές έργων μας δημιουργούν λεπτομερή χρονοδιαγράμματα για να διασφαλίσουν μια ομαλή διαδικασία, επιτρέποντας στην ομάδα σας να συνεχίσει τη δουλειά της ενώ εμείς μεταμορφώνουμε το γραφείο σας.
Καινοτομία και Βιωσιμότητα
Δεσμευόμαστε να δημιουργούμε καινοτόμους, βιώσιμους χώρους γραφείων. Η ομάδα σχεδιασμού μας εξερευνά δημιουργικές λύσεις που μεγιστοποιούν τις δυνατότητες του χώρου σας, συχνά ενσωματώνοντας υπάρχοντα έπιπλα και εξαρτήματα για να μειώσουμε τα κόστη και τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Επανασχεδιάζοντας το χώρο σας, μπορούμε να τον μετατρέψουμε σε ένα εμπνευσμένο, δυναμικό περιβάλλον χωρίς να ξεπεράσουμε τον προϋπολογισμό σας.
Προϋπολογισμός και Χρηματοοικονομικός Σχεδιασμός
Κατανοούμε τη σημασία της αποτελεσματικής διαχείρισης προϋπολογισμού. Οι διαφανείς εκτιμήσεις κόστους και οι πρακτικές διαχείρισης έργων μας σας παρέχουν πλήρη ορατότητα στην επένδυσή σας. Συνεργαζόμαστε μαζί σας για να αναπτύξουμε έναν προϋπολογισμό που ευθυγραμμίζεται με τους χρηματοοικονομικούς σας στόχους, παραδίδοντας εξαιρετικά αποτελέσματα ενώ βελτιστοποιούμε τα κόστη χωρίς να θυσιάζουμε την ποιότητα ή το σχεδιασμό.
ΕΙΚΟΝΙΚΑ
ΓΡΑΦΕΙΑ
Διαχειριστείτε την επιχείρησή σας επαγγελματικά χωρίς τα έξοδα ενός πλήρους φυσικού γραφείου.
Το Πακέτο Εικονικού Γραφείου
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΑ ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
Η επιχείρησή σας θα επωφεληθεί από έναν τοπικό αριθμό τηλεφώνου και γραμματέα, μια престιζάτη διεύθυνση στην CBD, πρόσβαση σε επαγγελματικές αίθουσες συναντήσεων και τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας και υποδομής του εικονικού γραφείου της Servcorp.
Ενοικιάστε ένα εικονικό γραφείο στο Λονδίνο με την Servcorp UK.
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ
Είμαστε ειδικοί στη σχεδίαση και δημιουργία λύσεων επίπλων γραφείου: καρέκλες γραφείου, τραπέζια γραφείου, ντουλάπες αποθήκευσης, καρέκλες, τραπέζια συνεδριάσεων, θέσεις υποδοχής, μεταξύ άλλων.
Τα έπιπλά μας αναγνωρίζονται διεθνώς. Από το σχεδιασμό του σχεδίου μέχρι την επιλογή των υλικών, η διαδικασία μας τηρεί αυστηρά κριτήρια ποιότητας προκειμένου να προσφέρει τις καλύτερες λύσεις επίπλων. Δείτε παρακάτω μερικές επιλογές που έχουμε για εσάς.
Το εικονικό σας γραφείο πάντα και παντού
Μέσω ενός εικονικού γραφείου είστε συνεχώς προσβάσιμοι, χωρίς να χρειάζεται να ενοικιάσετε μόνιμα έναν χώρο γραφείου.
Οι υπάλληλοί μας ταυτίζονται πλήρως με την επιχείρησή σας και απαντούν σε όλες τις κλήσεις. Αυτές προωθούνται σε εσάς με την ίδια αξιοπιστία και συνέπεια όπως και η επιχειρηματική σας αλληλογραφία.
Κατόπιν αιτήματος, μπορούμε να τοποθετήσουμε την επιγραφή της εταιρείας σας στο κτίριό μας, ολοκληρώνοντας έτσι την επαγγελματική σας εμφάνιση.
Η πιο σύγχρονη τεχνολογία γραφείου και επικοινωνίας είναι στη διάθεσή σας, όπως και η δυνατότητα να ενοικιάσετε ημερήσια γραφεία ή αίθουσες συνεδριάσεων οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς δυσκολία.
Οι εργασίες γραμματείας μπορούν να αναληφθούν από το εξειδικευμένο προσωπικό μας. Και εδώ, η φιλοσοφία μας είναι: Εσείς ασχολείστε με την επιχείρησή σας, εμείς με όλα τα υπόλοιπα.
Αναζητάτε μια εταιρεία που να αναλαμβάνει την εκπαίδευση των υπαλλήλων σας και να τους εκπαιδεύει πλήρως στη χρήση των Windows ή των εφαρμογών Office; Θα χαρούμε να είμαστε ο ικανός συνεργάτης σας.
Με μια λύση κινητού γραφείου, μπορείτε να καθιερώσετε το μοντέλο απομακρυσμένης εργασίας. Θα δείξετε τη διαθεσιμότητά σας και τις ώρες εργασίας σας κλείνοντας το κινητό γραφείο. Επίσης, μπορείτε πάντα να ελέγξετε αν οι συνεργάτες σας εργάζονται απομακρυσμένα ή στον χώρο.
Ο κοντέινερ γραφείου CS αντιπροσωπεύει ένα καθολικό αρθρωτό σύστημα με τα εξωτερικά τοιχώματα που μπορούν να αντικατασταθούν ανά πάσα στιγμή, τα οποία τοποθετούνται και βιδώνονται στο πλαίσιο του κοντέινερ.
Η διαχείριση ποιότητας με το Office 365 της BLUESITE υποστηρίζει τη διαδικασία αξιολόγησης:
a) υπενθυμίζει την τακτική εκτέλεση της προγραμματισμένης αξιολόγησης QMS,
b) λίστα ελέγχου των καθηκόντων μιας αξιολόγησης διαχείρισης ISO 9001 και
c) ψηφιακή απόδειξη της εκτέλεσης με ασφαλή χρονοσήμανση.
Η Grafikr είναι ένα γραφείο Shopify και πιθανώς οι κορυφαίοι ειδικοί στη Δανία στον τομέα της ανάπτυξης ηλεκτρονικών καταστημάτων στο σύστημα Shopify.
Πριν από την ίδρυση της Grafikr A/S το 2016, οι 2 εταίροι, Erik Holflod Jeppesen και Kiranan Luxmy, διαχειρίζονταν οι ίδιοι 2 ηλεκτρονικά καταστήματα και έτσι είχαν άμεση εμπειρία. Έτσι, όταν μιλάμε με άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα Shopify, μπορούμε να προσφέρουμε τόσο τις δικές μας εμπειρίες όσο και τις δεδομένες γνώσεις που έχουμε από τα περισσότερα από 100 ηλεκτρονικά καταστήματα που σήμερα βοηθάμε με τη βελτιστοποίηση μετατροπών και την ανάπτυξη.
Το Shopify είναι το πιο δημοφιλές σύστημα ηλεκτρονικών καταστημάτων στον κόσμο, ακολουθούμενο από το Magento και το WordPress (WooCommerce) και τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει πολλές καρδιές ηλεκτρονικών εμπόρων στη Δανία, καθώς το Shopify είναι φιλικό προς τον χρήστη και ως ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος δεν θα έχετε (τεχνικούς) πονοκεφάλους ή θα βιώσετε διακοπές - το Shopify είναι μια φιλοξενούμενη λύση και είναι διαθέσιμο 24/7.
Στη Grafikr είμαστε πιστοποιημένοι ειδικοί στο Shopify και έχουμε βοηθήσει μια σειρά από μεγάλες δανέζικες μάρκες να πετύχουν στο Shopify.
Μέσω της δεκαετούς εμπειρίας μας στον τομέα των επαγγελματικών μετακομίσεων στην περιοχή του Μονάχου και πέρα από αυτήν, γνωρίζουμε άριστα τις απαιτήσεις τέτοιων σύνθετων εργασιών.
Ακόμα και για μικρές επιχειρήσεις, μια μετακόμιση είναι μια εκτενή διαδικασία και απαιτεί σε σύγκριση με μια ιδιωτική μετακόμιση μια πιο λεπτομερή και ακριβή προετοιμασία. Εάν η μετακόμιση μιας εταιρείας δεν ολοκληρωθεί εγκαίρως, μπορεί να προκύψουν δαπανηρές απουσίες. Για την ομαλή και γρήγορη διαδικασία, η τέλεια οργάνωση και η επαγγελματική εκτέλεση είναι ζωτικής σημασίας κατά τη διάρκεια μιας μετακόμισης γραφείου στην περιοχή.
Το ευρύ φάσμα προϊόντων μας περιλαμβάνει γραφειακούς κοντέινερ, κατοικίες κοντέινερ, αποθηκευτικά κοντέινερ, κοντέινερ φύλαξης, κοντέινερ υγιεινής, κοντέινερ ντους, κοντέινερ WC, κοντέινερ WC για άτομα με αναπηρία και κοντέινερ πωλήσεων. Το κοντέινερ μοντέλο K-604 είναι μεταχειρισμένο και διαθέσιμο άμεσα. ΤΙΜΗ: 5000€ καθαρά. Το κοντέινερ έχει διαστάσεις 2,40m x 6m x 2,60m. Είναι εξοπλισμένο με δύο πόρτες εισόδου, δύο παράθυρα με λειτουργία κλίσης, δύο LED οροφής, δύο εξωτερικά φώτα, δύο διακόπτες φωτός, δύο πρίζες, καλώδια, κανάλια καλωδίων, έναν πίνακα ασφαλειών, μία σύνδεση ρεύματος 16 Amper, ένα δάπεδο PVC, γωνιακές και λοξές λωρίδες καθώς και τέσσερις γάντζους ανύψωσης. Προαιρετικά, μπορείτε να αγοράσετε μία ηλεκτρική θέρμανση συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης για 350€.
Όταν σκεφτόμαστε τη σουίτα γραφείου Microsoft Office, συχνά την περιορίζουμε στις γνωστές εφαρμογές για όλους: Word, Excel, Outlook, PowerPoint και Access, αλλά το Office 365 (τώρα ονομάζεται Microsoft 365) προσφέρει πολύ περισσότερα. Με το μοντέλο συνδρομής στο cloud, το Office 365 περιλαμβάνει όχι μόνο ένα σύνολο σχεδόν 30 εφαρμογών που περιλαμβάνουν τις προαναφερθείσες, αλλά και έναν ολόκληρο κατάλογο υπηρεσιών που στοχεύουν στη βελτίωση της παραγωγικότητας, της ομαδικής εργασίας και της προστασίας των δεδομένων. Έτσι, καλύπτει σχεδόν πλήρως τις τεχνολογικές ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης. Όλα αυτά είναι επίσης ενσωματωμένα σε μια διαδικασία συνεχούς βελτίωσης, καινοτομίας και ενσωμάτωσης νέων λειτουργιών και υπηρεσιών.
Σύστημα διαχωριστικών τοίχων/ τοίχων στήριξης, συστήματα διαχωρισμού χώρων με ηχομόνωση για όλους τους τομείς
Οι διαχωριστικοί τοίχοι/ τοίχοι στήριξης είναι κατάλληλοι για κάθε είδους κτίριο και απαιτήσεις. Ανεξαρτήτως αν πρόκειται για γραφείο, ιατρείο, αποθήκη, παραγωγική αίθουσα, βιομηχανική αίθουσα, εργαστήρια, ξενοδοχεία, εστιατόρια, νοσοκομεία. Με και χωρίς γυαλί, για διαχωρισμό χώρων και/ ή ως ηχομόνωση.
Άμεση μετακόμιση και άμεση έναρξη! Αυτό είναι το σύνθημά μας. Διότι μαζί μας, δεν νοικιάζετε απλώς ένα γραφείο – όλα περιλαμβάνονται: γραφείο και ντουλάπες, πρόσβαση σε γρήγορο ίντερνετ, τηλέφωνο και την πιο σύγχρονη τεχνολογία γραφείου.
Φυσικά, δεν χρειάζεται να στερηθείτε την υποδοχή καθώς και τις ζώνες χαλάρωσης. Η καθαριότητα του πλήρους γραφείου σας λειτουργεί επίσης αυτόματα. Τώρα απλά τοποθετήστε την πινακίδα της εταιρείας στο κτίριο και μπορείτε να ξεκινήσετε!
αν η επαγγελματική σας διεύθυνση δεν είναι η διεύθυνση εργασίας σας
στηριχθείτε στο εικονικό σας γραφείο και εκμεταλλευτείτε επιπλέον υπηρεσίες όπως
• Υπηρεσία τηλεφώνου
• Υπηρεσία γραμματείας
• Προκαταρκτική λογιστική
• Υποδοχή/αποστολή ταχυδρομείου
Η 1Α παρουσία για την επιχείρησή σας στη Γερμανία, Stuttgart-Business Center Holderpark >> απλή >> οικονομική >> γρήγορη
Μια καλή λύση για ξένες επιχειρήσεις που επιθυμούν να επεκταθούν στην γερμανική αγορά.
Ιδανικό για την ίδρυση μιας EU- υποκατάστασης, θυγατρικής, εκπροσώπησης ή αν θέλετε απλά να διαχειρίζεστε την επιχείρησή σας από οπουδήποτε.
Διαχείριση αλληλογραφίας: παγκόσμια προώθηση αλληλογραφίας
Τηλεπικοινωνίες: αριθμός τηλεφώνου ή φαξ και προώθηση κλήσεων
Paper2email: Σαρώσουμε τα γράμματά σας και σας τα στέλνουμε ως PDF μέσω email.
Κλείστε παρακάτω πρακτικές πρόσθετες υπηρεσίες:
Φέρνουμε το δικό σας γραμματοκιβώτιο
Το πακέτο συλλογής Συγκέντρωση αγορών και προώθηση
Παραλαβή, δυνατότητα αυτοπαραλαβής
Ενοικιάστε το ημερήσιο γραφείο μας αν χρειαστεί
ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΤΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ, ΑΕΡΑΓΩΓΗ, ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ:
1. ΕΛΕΓΧΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ.
2. ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ.
ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΕΝΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.
ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΛΑΣΗΣ.
ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΚΙΝΗΤΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ.
ΦΗΜΗ ΠΟΥ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΕΙ.
ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΟΛΩΝ Ή ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΜΕΡΙΔΙΩΝ.
ΖΗΤΟΥΜΕΝΗ ΤΙΜΗ 450.000 €
Ο ΤΖΙΡΟΣ ΤΟΥ 2017 ΗΤΑΝ 650.000 € ΚΑΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 800.000 € ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ 24 ΜΗΝΕΣ.
Ξεκινάμε οργανώνοντας μια τεχνική συνάντηση για να αναλύσουμε τις ανάγκες και τους πόρους σας και να καθορίσουμε ποιες ενέργειες πρέπει να ληφθούν. Ακολουθούμε τη συνάντηση με ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει κόστη και προθεσμίες.
Η σωστή προετοιμασία και ο αυστηρός προγραμματισμός είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη μετακόμιση γραφείου.
Την ημέρα της μετακόμισης, προστατεύουμε τα δάπεδα, τους τοίχους, τις πόρτες και άλλα ειδικά αντικείμενα στους χώρους αναχώρησης και άφιξης, χρησιμοποιώντας πάνελ από σκληρό χαρτόνι, προστατευτικά γωνιών, κομμάτια κυματοειδούς χαρτονιού και φυσαλίδες. Στη συνέχεια, παρέχουμε υλικά συσκευασίας για την προστασία όλων των αντικειμένων που θα μεταφερθούν. Κάθε δοχείο είναι προσεκτικά επισημασμένο, υποδεικνύοντας τον τύπο του μεταφερόμενου αντικειμένου και τον ακριβή προορισμό του. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία ευαίσθητων και εύθραυστων αντικειμένων. Μπορούμε να αποσυναρμολογήσουμε και να επανασυναρμολογήσουμε τα αντικείμενά σας αν χρειαστεί. Μπορούμε επίσης να παρέχουμε μια ομάδα που ειδικεύεται στη μεταφορά βαρέων εξοπλισμών.
Οι μετρητές σωματιδίων μετρούν τον αριθμό και το μέγεθος των σωματιδίων στον αέρα. Πρακτική φορητή συσκευή για κινητή χρήση.
Οι μετρητές σωματιδίων της μάρκας LIGHTHOUSE Solair μετρούν τον αριθμό και το μέγεθος των σωματιδίων στον αέρα. Οι φορητές συσκευές μέτρησης διακρίνονται για την υψηλή απόδοσή τους, είναι πολύ κατάλληλες για κινητή χρήση και είναι εύκολες στη χρήση. Πληροφορίες τιμών στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή κατόπιν αιτήματος.
Ξεκινάμε οργανώνοντας μια τεχνική συνάντηση για να αναλύσουμε τις ανάγκες και τους πόρους σας και να προσδιορίσουμε ποιες ενέργειες πρέπει να ληφθούν. Ακολουθούμε τη συνάντηση με ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει κόστη και προθεσμίες.
Η σωστή προετοιμασία και ο αυστηρός προγραμματισμός είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη μετακόμιση γραφείου.
Την ημέρα της μετακόμισης, προστατεύουμε τα δάπεδα, τους τοίχους, τις πόρτες και άλλα ειδικά αντικείμενα στους χώρους αναχώρησης και άφιξης, χρησιμοποιώντας πάνελ από σκληρό χαρτόνι, προστατευτικά γωνιών, κομμάτια κυματοειδούς χαρτονιού και φυσαλίδες. Στη συνέχεια, παρέχουμε υλικά συσκευασίας για την προστασία όλων των αντικειμένων που θα μεταφερθούν. Κάθε δοχείο είναι προσεκτικά επισημασμένο, υποδεικνύοντας τον τύπο του μεταφερόμενου αντικειμένου και τον ακριβή προορισμό του. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία ευαίσθητων και εύθραυστων αντικειμένων. Μπορούμε να αποσυναρμολογήσουμε και να επανασυναρμολογήσουμε τα αντικείμενά σας αν χρειαστεί. Μπορούμε επίσης να παρέχουμε μια ομάδα που ειδικεύεται στη μεταφορά βαρέων εξοπλισμών.
Δημιουργία αιτήσεων έγκρισης σύμφωνα με το BImSchG, από την αρχική αξιολόγηση μέχρι την ολοκληρωμένη αίτηση
Περιβαλλοντική εκτίμηση
Έλεγχος προστασίας ειδών
Σχέδια AwSV
Προβλέψεις ηχητικών εκπομπών σύμφωνα με την TA Lärm
Υπολογισμός ύψους καπνοδόχων (TA-Luft)
Προβλέψεις οσμών σύμφωνα με το G.I.R.L.
Προβλέψεις εκπομπών σκόνης
Σχέδια πυρασφάλειας
Αξιολογήσεις κινδύνου
Αξιολόγηση από την οπτική γωνία της κανονιστικής διάταξης για ατυχήματα 12. BImschV
Αξιολόγηση σύμφωνα με τον νόμο για την κυκλική οικονομία (KrWG)
Αξιολόγηση σύμφωνα με τον νόμο για την προστασία της εργασίας (ArbSchG)
Δημιουργία ολοκληρωμένων αιτήσεων έγκρισης σύμφωνα με το BImSchG
Συζητήσεις συντονισμού με εμπλεκόμενες αρχές και ιδρύματα
Συνδιάσκεψη αιτήσεων
Ορισμός των αντικειμένων της αίτησης
PAAG- αναλύσεις, εκθέσεις ασφαλείας
Συγκρίσεις με τα συμπεράσματα BREF
Αξιολογήσεις κινδύνου
Σχέδια AwSV - Δημιουργία και υποβολή των αιτημάτων
Σχέδιο προστασίας από εκρήξεις
Ξεκινάμε οργανώνοντας μια τεχνική συνάντηση για να αναλύσουμε τις ανάγκες και τους πόρους σας και να καθορίσουμε ποιες ενέργειες πρέπει να ληφθούν. Ακολουθούμε τη συνάντηση με ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει κόστη και προθεσμίες.
Η σωστή προετοιμασία και ο αυστηρός προγραμματισμός είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη μετακόμιση γραφείου.
Την ημέρα της μετακόμισης, προστατεύουμε τα δάπεδα, τους τοίχους, τις πόρτες και άλλα ειδικά αντικείμενα στους χώρους αναχώρησης και άφιξης, χρησιμοποιώντας πάνελ από σκληρό χαρτόνι, προστατευτικά γωνιών, κομμάτια κυματοειδούς χαρτονιού και φυσαλίδες. Στη συνέχεια, παρέχουμε υλικά συσκευασίας για την προστασία όλων των αντικειμένων που θα μεταφερθούν. Κάθε δοχείο είναι προσεκτικά επισημασμένο, υποδεικνύοντας τον τύπο του μεταφερόμενου αντικειμένου και τον ακριβή προορισμό του. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία ευαίσθητων και εύθραυστων αντικειμένων. Μπορούμε να αποσυναρμολογήσουμε και να επανασυναρμολογήσουμε τα αντικείμενά σας αν χρειαστεί. Μπορούμε επίσης να παρέχουμε μια ομάδα που ειδικεύεται στη μεταφορά βαρέων εξοπλισμών.