Κατασκευή
Αυτή είναι η στιγμή που το όραμά σας για την ανακαίνιση ή την αναδιαμόρφωση γίνεται πραγματικότητα. Από την πρώτη μέρα, θα παρακολουθείτε τον νέο σας χώρο εργασίας να παίρνει μορφή, υπό την επίβλεψη των πλήρως ασφαλισμένων και πιστοποιημένων Διευθυντών Έργου μας. Δίνουμε τη μέγιστη σημασία στην Υγεία και την Ασφάλεια, εξασφαλίζοντας ηρεμία καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας κατασκευής.
Οι Ανάδοχοί μας
Η έμπειρη ομάδα αναδόχων μας είναι αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας της CID και είναι μαζί μας από την αρχή. Οι Διευθυντές Έργου μας είναι όχι μόνο πολύ έμπειροι αλλά και πλήρως πιστοποιημένοι, εξασφαλίζοντας μια ομαλή και επαγγελματική κατασκευή. Ενώ είμαστε σίγουροι ότι θα είστε ενθουσιασμένοι με το τελικό αποτέλεσμα, ελπίζουμε ότι θα σας λείψει η αφοσιωμένη ομάδα μας στον χώρο μόλις ολοκληρωθεί το έργο.
Ποιότητα Τελειώματος
Είμαστε πολύ περήφανοι για την ποιότητα της δουλειάς μας και την προσεκτική προσοχή στη λεπτομέρεια. Κάθε έργο είναι μια ευκαιρία να μεταμορφώσουμε έναν χώρο και να κάνουμε το όραμα του πελάτη μας πραγματικότητα. Χρησιμοποιούμε μόνο υλικά κορυφαίας ποιότητας που είναι φτιαγμένα για να διαρκούν, εξασφαλίζοντας ένα εξαιρετικό φινίρισμα. Με εξειδικευμένους τεχνίτες που μοιράζονται τα υψηλά μας πρότυπα, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι ο χώρος εργασίας σας θα ολοκληρωθεί στην τελειότητα.
Υγεία & Ασφάλεια
Η δημιουργία ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος είναι υψίστης σημασίας. Διατηρούμε αυστηρή εστίαση στην ασφάλεια καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας κατασκευής.
Ειδική καθοδήγηση: Όλα τα έργα μας συμμορφώνονται με τις τελευταίες κανονιστικές ρυθμίσεις, εξασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με τα πρότυπα της βιομηχανίας.
Συγκροτημένη Τεκμηρίωση: Παρέχουμε στους πελάτες μας ενημερωμένη τεκμηρίωση υγείας και ασφάλειας, κρατώντας όλους ενημερωμένους και προετοιμασμένους.
Αυστηρή Εκπαίδευση: Οι ανάδοχοί μας υποβάλλονται σε τακτική εκπαίδευση για να παραμένουν ενημερωμένοι σχετικά με τα πρωτόκολλα ασφάλειας και τις καλύτερες πρακτικές.
Μελλοντική Εργασία
Στην CID Spaces, δεσμευόμαστε για περισσότερα από το να δημιουργούμε χώρους εργασίας – χτίζουμε διαρκείς σχέσεις. Η πλειονότητα των έργων μας προέρχεται από πελάτες που μας εμπιστεύονται για να παραδώσουμε εξαιρετικά αποτελέσματα.
Η αφοσίωσή μας στην εξυπηρέτηση συνεχίζεται πολύ πέρα από την ολοκλήρωση του έργου σας. Είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε τις συνεχιζόμενες ανάγκες σας και να βοηθήσουμε τον χώρο εργασίας σας να εξελιχθεί καθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται.
Γραφείο
Χώρος
Για μια προσιτή επιχειρηματική διεύθυνση στο επιχειρηματικό κέντρο του Λονδίνου, εκμεταλλευτείτε τους πλήρως εξυπηρετούμενους χώρους γραφείων της Servcorp.
ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ
Για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας θα λάβει την καλύτερη τοποθέτηση και θα διατηρήσει μια αυστηρή, επαγγελματική εικόνα, κάντε τη διεύθυνση της επιχείρησής σας έναν πλήρως εξυπηρετούμενο χώρο γραφείου της Servcorp.
Οι προσιτές τιμές μας δίνουν στην επιχείρησή σας πρόσβαση σε βασικά επαγγελματικά χαρακτηριστικά:
• Πλήρως εξυπηρετούμενοι εταιρικοί χώροι – συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής υποστήριξης εντός της ομάδας
• Χώρος γραφείου μερικής ή πλήρους απασχόλησης για χρήση σε οποιαδήποτε τοποθεσία της Servcorp παγκοσμίως
• Κινητές λύσεις γραφείου με ιδιωτικές ή κοινές επιλογές
• Ευέλικτες ρυθμίσεις μίσθωσης – 5-10 ημέρες το μήνα ή διαθέσιμες επιλογές πλήρους απασχόλησης
• Ευελιξία μέλους μήνα-μήνα
• Υποδομή IT και επικοινωνιών κορυφαίας βιομηχανίας
Το κλειδί για την επαγγελματική επιτυχία είναι οι οικονομικά αποδοτικές λύσεις πόρων. Το πλήρες επαγγελματικό μας πακέτο φροντίζει για τους πονοκεφάλους της εκκίνησής σας, παρέχοντας την υποστήριξη που χρειάζεται η επιχείρησή σας για...
Τα πλήρως εξοπλισμένα γραφεία μας μπορούν να ενοικιαστούν ανά ώρα ή ημέρα.
Το ημερήσιο γραφείο είναι ιδανικό για ταξιδιώτες ή πωλητές που θέλουν να εργάζονται ήσυχα κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην περιοχή της Κολωνίας/Ντίσελντορφ και να διατηρούν την ανεξαρτησία τους.
Μπορείτε επίσης να κλείσετε τα ημερήσια γραφεία για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να τα κρατήσετε εκ των προτέρων για το ραντεβού σας.
Είμαστε ειδικοί στο σχεδιασμό και τη δημιουργία λύσεων επίπλων γραφείου: γραφεία, ντουλάπες αποθήκευσης, καρέκλες, τραπέζια συνεδριάσεων, θέσεις υποδοχής, μεταξύ άλλων.
Τα έπιπλά μας αναγνωρίζονται διεθνώς. Από το σχεδιασμό της μορφής μέχρι την επιλογή των υλικών, η διαδικασία μας τηρεί αυστηρά κριτήρια ποιότητας προκειμένου να προσφέρει τις καλύτερες λύσεις επίπλων. Δείτε παρακάτω μερικές επιλογές που έχουμε για εσάς.
Αν χρειάζεστε μια προσαρμοσμένη λύση επίπλων, επικοινωνήστε μαζί μας!
Η εμπειρία μας μας επιτρέπει να καθορίσουμε ταυτόχρονα την κατεύθυνση προς την κατασκευή και την λεπτομέρεια κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ανάπτυξης.
Η υπηρεσία ανακαίνισης γραφείων μας είναι ιδανική για όσους θέλουν να ανανεώσουν τον χώρο εργασίας τους και να δημιουργήσουν έναν πιο σύγχρονο σχεδιασμό.
Αυτό το πενθήμερο μάθημα περιγράφει τη ρύθμιση, τη διαμόρφωση και τη διαχείριση ενός Office 365 tenant, συμπεριλαμβανομένων των ταυτοτήτων και των βασικών υπηρεσιών του Microsoft 365.
Το Office 365 είναι μέρος του Microsoft 365. Μπορείτε να αδειοδοτήσετε το Office 365 μόνο του ή ως μέρος μιας συνδρομής Microsoft 365. Το Microsoft 365 περιλαμβάνει επιπλέον δυνατότητες ασφάλειας και συμμόρφωσης, καθώς και άδειες Windows εκτός από το Office 365. Αν και αυτό το μάθημα επικεντρώνεται στις δυνατότητες του Office 365, είναι επίσης κατάλληλο για οργανισμούς που χρησιμοποιούν και διαχειρίζονται το Microsoft 365.
Σε αυτό το πενθήμερο μάθημα θα μάθετε πώς να σχεδιάζετε τη διαμόρφωση ενός Office 365 tenant, συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης με υπάρχουσες ταυτότητες χρηστών, να σχεδιάζετε, να διαμορφώνετε και να διαχειρίζεστε βασικές υπηρεσίες, καθώς και να δημιουργείτε αναφορές σχετικά με σημαντικά μετρικά.
Τύπος εκπαίδευσης: Εκπαίδευση στο κέντρο εκπαίδευσης ή διαδικτυακά
Γλώσσα μαθήματος: Γερμανικά
Η TechVertu προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις Microsoft Office 365, παρέχοντας όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τις επιχειρηματικές λειτουργίες σε ένα μέρος, προσβάσιμα οποιαδήποτε στιγμή και από οπουδήποτε. Ως Microsoft Silver Partner, η TechVertu προσαρμόζει πακέτα για να καλύψει τις ποικίλες ανάγκες των επιχειρήσεων, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες επωφελούνται από υπηρεσίες συνδρομής βασισμένες στο cloud. Κύρια χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση εργαλείων όπως το Excel, το Outlook και το Microsoft Teams, συχνές ενημερώσεις, ενισχυμένη ασφάλεια και οικονομική αποδοτικότητα.
Οφέλη:
- Πρόσβαση και επεξεργασία εργασίας από οποιαδήποτε συσκευή.
- Συχνές ενημερώσεις με τις τελευταίες εκδόσεις λογισμικού.
- Ενισχυμένη ασφάλεια με προστασία κωδικού πρόσβασης.
- Οικονομικές λύσεις από πιστοποιημένο συνεργάτη.
Συνεργασίες:
Η TechVertu συνεργάζεται με κορυφαίες μάρκες όπως η Vonage, η Microsoft, η IBM, η Dell και άλλες για να διασφαλίσει ποιοτική υπηρεσία και υποστήριξη.
Πλήρης Υπηρεσία από μια πηγή, για μετακομίσεις γραφείων και δημόσιων υπηρεσιών
Πραγματοποιούμε τη μετακόμισή σας "με όλα τα απαραίτητα". Σκεφτόμαστε ολόκληρο το γραφείο μαζί με τα έπιπλα και την τεχνολογία: κάθε υπολογιστή και καρέκλα γραφείου και φυσικά τα 3.000 μέτρα αρχείων στο υπόγειο, τα οποία θα μεταφέρουμε μαζί με τα ράφια στον νέο χώρο.
Μεταφέρουμε το γραφείο σας βήμα προς βήμα:
• Επίσκεψη στον τόπο, ανάλυση και συμβουλευτική
• Εκτενής προσφορά
• Ασφάλεια προγραμματισμού και προϋπολογισμού
• Χρονοδιάγραμμα και σχέδιο διαδικασίας προσαρμοσμένο στην καθημερινή εργασία
• Σύστημα καθοδήγησης μεταφοράς
• Μετακόμιση υπολογιστών
• Ιδιαίτερος εξοπλισμός
• Έμπειρο και καταρτισμένο προσωπικό
• Τεκμηρίωση, συντονισμός και έλεγχος της υλοποίησης
• Μετακόμιση υπαλλήλων συμπεριλαμβανομένης
Οι ειδικοί ενοικίασης γραφείων της Cushman & Wakefield στη Γερμανία συμβουλεύουν σχετικά με την ενοικίαση γραφειακών ακινήτων, συμπεριλαμβανομένων εμπορικών και γραφειακών πάρκων καθώς και ακινήτων μικτής χρήσης.
Η έννοια DESIGN 360 είναι μια παγκόσμια λύση που έχει δημιουργηθεί για την ανακαίνιση γραφείων. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα νέο εργασιακό περιβάλλον που να προάγει την ευημερία και μια νέα ενεργειακή κατεύθυνση. Η έννοια DESIGN 360 περιλαμβάνει 4 βήματα: ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ (έλεγχος, έρευνα), ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ (σχεδίαση, αρχιτεκτονική, σχεδιασμός χώρου), ΠΑΡΑΔΙΔΩ (κατασκευή και διαχείριση χώρου, έπιπλα), ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ (υλοποίηση και παρακολούθηση).
Είμαστε αφοσιωμένοι στην υλοποίηση του έργου του πελάτη μας είτε στο Παρίσι είτε στο Λονδίνο, εγκαίρως και εντός προϋπολογισμού. Έτσι, κάθε έργο έχει έναν υπεύθυνο έργου που θα είναι η επαφή του πελάτη για την προετοιμασία, σχεδίαση, κατασκευή και παράδοση των νέων γραφειακών χώρων.
Ο σχεδιασμός των συστημάτων χώρου και των γραφείων αίθουσας πραγματοποιείται σε σύγχρονα συστήματα CAD 3D ακριβώς σύμφωνα με τις ατομικές απαιτήσεις του πελάτη (π.χ. προσαρμοσμένες διαστάσεις, πολλαπλοί όροφοι)
Κινητοί γραφειακοί κοντέινερ και αρθρωτά γραφεία με ευέλικτους σχεδιασμούς, διαθέσιμα προς ενοικίαση ή αγορά, παραδίδονται αξιόπιστα και γρήγορα από την Portakabin, εντός προϋπολογισμού.
Μελέτες σχεδίασης
Βασική μηχανική
Λεπτομερής μηχανική
Διαχείριση έργων
Οι υπηρεσίες μας στο πλαίσιο του σχεδιασμού εγκαταστάσεων περιλαμβάνουν:
Μελέτες σχεδίασης, Βασική μηχανική, Λεπτομερής μηχανική, Διαχείριση έργων
Επιπλέον, είμαστε στη διάθεσή σας για να σας υποστηρίξουμε στην αξιολόγηση και επιλογή νέων παραγωγικών τοποθεσιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Μέσω του δικτύου συνεργατών μας με άλλες εξειδικευμένες μηχανικές εταιρείες, μπορούμε επίσης να σας προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη σχεδίαση νέων εγκαταστάσεων, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού κατασκευής και αδειοδότησης.
Έχουμε ιδιαίτερη εμπειρία στους παρακάτω τομείς:
Προπολυμερή
Συστήματα σπιτιών
Αντιδραστικές εγκαταστάσεις για ακρυλικά, αλκυδικά και φαινολικά ρητίνες
Βιομηχανία χρωμάτων και βερνικιών
Γλυκολυσία και οξυλυτική διαδικασία για την ανακύκλωση πολυουρεθάνης
Αποθήκευση επικίνδυνων υλικών
Ανακύκλωση PUR, PIR και PET
Είτε ως φοιτητική εστία, είτε ως κοντέινερ κατασκευών ή γραφείων – τα κοντέινερ μας προσφέρουν ένα απίστευτα ευρύ φάσμα εφαρμογών και είναι έτσι ευέλικτα στη χρήση. Οι κατασκευαστές μας κοντέινερ διαβίωσης προσφέρουν δομές με διαφορετικές επιφάνειες και διαμορφώσεις, οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν ατομικά στις ανάγκες σας. Μια αξιόπιστη θερμομόνωση εξασφαλίζει μια άνετη ατμόσφαιρα στον χώρο. Πολλές διαφορετικές επιλογές εξοπλισμού είναι διαθέσιμες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Μηχανικά γραφεία για τη μηχανολογία, η ομάδα μας αναπτύσσει τα πάντα από την ιδέα μέχρι την ανάπτυξη της έννοιας, μελέτη σκοπιμότητας, λειτουργικό πρωτότυπο, ανάπτυξη σειράς μέχρι το προϊόν, όλα από μία πηγή.
Οι κοντέινερ γραφείων μας ως ευέλικτη λύση χώρου προσφέρουν στην επιχείρησή σας το προσαρμοσμένο, προσωρινό γραφείο.
Ανακαινίζετε το κτίριο του γραφείου σας ή επεκτείνεστε; Προσφέρετε στους υπαλλήλους σας μια άνετη και σύγχρονη προσωρινή λύση με τους κοντέινερ γραφείων μας. Μέσω της εσωτερικής διακόσμησης που προσφέρουμε, μετατρέπουμε τη λύση κοντέινερ σας σε ένα ελκυστικό εργασιακό περιβάλλον. Είτε προσωρινά είτε μόνιμα – ο εξοπλισμός των προϊόντων μας προσαρμόζεται ακριβώς σύμφωνα με τις επιθυμίες σας, έτσι ώστε να είναι διαθέσιμα σε διάφορα μεγέθη. Απλά μιλώντας, ένας κοντέινερ γραφείου είναι κατάλληλος οπουδήποτε χρειάζονται γραφειακοί χώροι. Αυτό μπορεί να είναι ένα μικρό ατομικό γραφείο στο πλαίσιο ενός κατασκευαστικού έργου ή γραφεία ανοιχτού τύπου με πολυώροφες μονάδες.
Γραφείο Walter Knoll μεταχειρισμένο, που αποτελείται από:
Γραφείο Ανθρακί, σταθερός κάδος με γυάλινη επιφάνεια, στρογγυλό γυάλινο τραπέζι συσκέψεων με κάδο Ανθρακί επιφάνεια.
1 διαθέσιμο
Γραφείο Walter Knoll μεταχειρισμένο, που αποτελείται από:
Γραφείο Ανθρακί 210x104 εκ. 73 εκ. ύψος
Σταθερός κάδος με γυάλινη επιφάνεια / Ασημί, συρτάρι και συρτάρι για αρχειοθέτηση (Υ 70 εκ., Π 50 εκ., Β 52 εκ.)
Στρογγυλό γυάλινο τραπέζι συσκέψεων Ø 135 εκ. 73 εκ. ύψος με κάδο Ανθρακί επιφάνεια / Ασημί 3 καθολικά συρτάρια ως βάση τραπεζιού (Υ 70 εκ., Π 50 εκ., Β 52 εκ.)
Εθνική παράδοση κατόπιν αιτήματος
Με τους γραφειακούς κοντέινερ μπορείτε να δημιουργήσετε γρήγορα και οικονομικά γραφειακούς χώρους σχεδόν οποιασδήποτε διάστασης, όπου κι αν χρειάζονται. Όσον αφορά τον εξοπλισμό και την άνεση, οι σύγχρονοι γραφειακοί κοντέινερ μπορεί να είναι καλύτεροι από τα σταθερά κτίρια.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MT Container GmbH σας προσφέρει κοντέινερ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν όχι μόνο ως γραφεία, αλλά και να πληρούν πολλές λειτουργίες, που κυμαίνονται από κοντέινερ εργοταξίου μέχρι κοντέινερ κατοικίας ή σχολείου.
Γιατί να χρησιμοποιήσετε ένα γραφειακό κοντέινερ;
Ένα γραφειακό κοντέινερ μπορεί να είναι μια τέλεια εναλλακτική λύση σε ένα σταθερό κτίριο, ακόμη και μακροπρόθεσμα. Μπορείτε πάντα να έχετε τις επιθυμητές διαστάσεις και τον εξοπλισμό.
Όποτε χρειάζεστε σταθερούς και ανθεκτικούς στους καιρούς χώρους, αλλά μόνο για προσωρινή χρήση, τα γραφειακά κοντέινερ ή τα κοντέινερ κατοικίας είναι η πρώτη επιλογή. Μπορούν να προσφέρουν την ίδια άνεση με τα σταθερά κτίρια, αλλά ξεχωρίζουν λόγω των σαφώς χαμηλότερων κατασκευαστικών εξόδων. Επίσης, ο σύντομος χρόνος κατασκευής είναι ένα σημαντικό σημείο.
Το μυστικό πίσω από αυτά τα συστήματα κοντέινερ είναι το...
5m x 3.95m x 3.90m = 7t
Προσφέρονται διάφοροι τύποι κοντέινερ εργαστηρίου, κοντέινερ υλικών και κοντέινερ γραφείου.
Μέγεθος: 5 x 3,95 x 3,90m
Βάρος: 7000kg
Τι κάνουμε
Προσλαμβάνουμε για σπουδές, παρέχουμε εργασία, βοηθάμε με τη στέγαση και διαχειριζόμαστε όλες τις νομικές διαδικασίες που απαιτούνται για νόμιμη παραμονή και λειτουργία στην Ευρώπη.
Τίτλος: “Βρείτε το Όνειρο Γραφείο σας: Επαγγελματικοί Χώροι προς Ενοικίαση στην Κελόουνα
Εισαγωγή:
Καλώς ήρθατε στο (kelownaoffices.com), τον κορυφαίο προορισμό σας για εμπορικά ακίνητα στην Κελόουνα. Στην Innovative (Commercial Properties Corp.), κατανοούμε τη σημασία ενός επαγγελματικού χώρου γραφείου για την επιτυχία των επιχειρήσεων. Η Κελόουνα, με την ακμάζουσα οικονομία της και την εκπληκτική φυσική ομορφιά της, είναι μια ιδανική τοποθεσία για επιχειρηματίες και καθιερωμένες εταιρείες. Σε αυτό το blog, θα εξερευνήσουμε τα οφέλη και τα χαρακτηριστικά των επαγγελματικών μας χώρων γραφείου προς ενοικίαση στην Κελόουνα.
Οφέλη από την Ενοικίαση με την Innovative:
1. Κεντρικές Τοποθεσίες: Τα ακίνητά μας είναι στρατηγικά τοποθετημένα στις πιο επιθυμητές γειτονιές της Κελόουνα.
2. Προσαρμόσιμοι Χώροι: Από σύγχρονες πολυκατοικίες μέχρι κτίρια με χαρακτήρα, προσφέρουμε ευέλικτους χώρους.
3. Πλούσιες Παροχές: Απολαύστε παροχές όπως γρήγορο ίντερνετ, γυμναστήρια και υπηρεσίες concierge.
4. Επαγγελματική Διαχείριση: Η αφοσιωμένη ομάδα μας εξασφαλίζει ομαλή διαχείριση και συντήρηση των ακινήτων.
Δημοφιλή Ακίνητα:
1. Downtown Waterfront: 123 Water Street – εκπληκτική θέα στη λίμνη, σε κοντινή απόσταση από παροχές.
2. Pandosy Village: 456 Pandosy Street – μοντέρνα, κομψή γειτονιά με καταστήματα και εστιατόρια.
3. Landmark District: 789 Landmark Drive – κεντρική τοποθεσία, εύκολη πρόσβαση σε αυτοκινητόδρομους.
Τι μας ξεχωρίζει:
1. Προσωπική Εξυπηρέτηση: Η έμπειρη ομάδα μας κατανοεί τις μοναδικές ανάγκες της επιχείρησής σας.
2. Ανταγωνιστικές Τιμές: Αξεπέραστη αξία για premium χώρο γραφείου.
3. Ευελιξία: Διαθέσιμες βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες μισθώσεις.
4. Βιωσιμότητα: Ενεργειακά αποδοτικά χαρακτηριστικά και οικολογικές πρακτικές.
Η Ακμάζουσα Επιχειρηματική Κοινότητα της Κελόουνα:
1. Αναπτυσσόμενος Τομέας Τεχνολογίας: Ενταχθείτε στο αναπτυσσόμενο τεχνολογικό κέντρο της πόλης.
2. Ποικιλόμορφη Οικονομία: Ισχυρές βιομηχανίες στην υγειονομική περίθαλψη, τον τουρισμό και τη γεωργία.
3. Ευκαιρίες Δικτύωσης: Συνδεθείτε με επαγγελματίες που σκέφτονται όπως εσείς.
“Ανακαλύψτε premium χώρους γραφείων προς ενοικίαση στην Κελόουνα. Περιηγηθείτε στις καταχωρίσεις μας και βρείτε τον τέλειο χώρο για την επιχείρησή σας.
Επισκεφθείτε την Kelowna Offices
Περιεχόμενο:
Ψάχνετε για έναν επαγγελματικό χώρο γραφείου προς ενοικίαση στην Κελόουνα; Μην ψάχνετε αλλού! Στην Kelowna Offices, προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα premium χώρων γραφείου προσαρμοσμένων στις μοναδικές ανάγκες της επιχείρησής σας.
Γιατί Κελόουνα;
Η Κελόουνα είναι μια ιδανική τοποθεσία για επιχειρήσεις, προσφέροντας:
– Μια ακμάζουσα οικονομία
– Εκπληκτική φυσική ομορφιά
– Εύκολη πρόσβαση σε κύριους αυτοκινητόδρομους και αεροδρόμια
– Μια ποικιλία βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων της τεχνολογίας, της υγειονομικής περίθαλψης και του τουρισμού
Οι Χώροι Γραφείων μας
Οι χώροι γραφείων μας προς ενοικίαση στην Κελόουνα διαθέτουν:
– Κεντρικές τοποθεσίες στο κέντρο της Κελόουνα και στις γύρω γειτονιές
– Σύγχρονες παροχές, συμπεριλαμβανομένου του γρήγορου ίντερνετ και γυμναστηρίων
– Ευέλικτες επιλογές μίσθωσης για να καλύψουν τις ανάγκες της επιχείρησής σας
– Ενεργειακά αποδοτικά χαρακτηριστικά και οικολογικές πρακτικές
Γειτονιές που Εξυπηρετούμε
Προσφέρουμε χώρους γραφείων στις πιο επιθυμητές γειτονιές της Κελόουνα, συμπεριλαμβανομένων:
– Downtown Waterfront
– Pandosy Village
– Landmark District
– Rutland Business Park
Τι Λένε οι Πελάτες μας
“Μην χάσετε αυτήν την απίστευτη ευκαιρία να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας. Η ομάδα της Kelowna Offices είναι γνώστης, επαγγελματική και αφοσιωμένη στο να βρει τον τέλειο χώρο για εσάς.” – [Μαρτυρία Πελάτη]
Ξεκινήστε
Περιηγηθείτε στους διαθέσιμους χώρους γραφείων μας και προγραμματίστε μια επίσκεψη σήμερα.
Κάλεσμα σε Δράση:
Τηλέφωνο: 778-760-0305
Email: LEASING@KELOWNAOFFICES.COM
Διεύθυνση: 346 Lawrence Ave Κελόουνα
Εσωτερική Σύνδεση:
– (https://kelownaoffices.com//)
Έρευνα Λέξεων-Κλειδιών:
Κύριες λέξεις-κλειδιά:
– Χώρος γραφείου προς ενοικίαση Κελόουνα
– Επαγγελματικός χώρος γραφείου
– Εμπορικά ακίνητα Κελόουνα
– Ενοικίαση γραφείου Κελόουνα
– Χώρος επιχείρησης προς μίσθωση
Δευτερεύουσες λέξεις-κλειδιά:
– Κέντρο επιχειρήσεων Κελόουνα
– Εμπορικά ακίνητα Κελόουνα
– Μίσθωση χώρου γραφείου
– Ενοικίαση επιχείρησης Κελόουνα
#kelownaoffices #officespace #professionalplace
Οι κοντέινερ γραφείων μας προς ενοικίαση προσφέρουν μια ευέλικτη και άμεσα διαθέσιμη λύση για προσωρινούς χώρους εργασίας. Είτε για εργοτάξια, εκδηλώσεις ή ως γραφείο μεταβατικής περιόδου – οι κοντέινερ είναι υψηλής ποιότητας εξοπλισμένες και μπορούν να προσαρμοστούν στις ατομικές ανάγκες. Ενοικιάστε τώρα κοντέινερ γραφείων για μια ομαλή διαδικασία και βέλτιστες συνθήκες εργασίας.
Η 1Α παρουσία για την επιχείρησή σας στη Γερμανία, Stuttgart-Business Center Holderpark >> απλή >> οικονομική >> γρήγορη
Μια καλή λύση για ξένες επιχειρήσεις που επιθυμούν να επεκταθούν στην γερμανική αγορά.
Ιδανικό για την ίδρυση μιας EU- υποκατάστασης, θυγατρικής, εκπροσώπησης ή αν θέλετε απλά να διαχειρίζεστε την επιχείρησή σας από το δρόμο.
Διαχείριση αλληλογραφίας: παγκόσμια προώθηση αλληλογραφίας
Τηλεπικοινωνίες: Τηλ. ή FAX αριθμός και προώθηση κλήσεων
Paper2email: Σαρώσουμε τα γράμματά σας και σας τα στέλνουμε ως PDF μέσω email.
Κλείστε παρακάτω πρακτικές πρόσθετες υπηρεσίες:
Φέρνουμε το δικό σας γραμματοκιβώτιο
Το πακέτο συλλογής Συγκέντρωση αγορών και προώθηση
Παραλαβή, δυνατότητα αυτοπαραλαβής
Ενοικιάστε το ημερήσιο γραφείο μας αν χρειαστεί
Στο GUTRUF HAUS σας προσφέρουμε ένα επιχειρηματικό κέντρο 1.450 τετραγωνικών μέτρων, με 34 αποκλειστικά, πλήρως εξοπλισμένα γραφεία και σουίτες, καθώς και πρώτης κατηγορίας χώρους για να υποδεχθείτε τους επισκέπτες σας.