... διαδίκτυο, η ταχύτητα και κυρίως το ταλέντο να σκέφτονται διαφορετικά - αυτά τα χαρακτηριστικά ξεχωρίζουν ιδιαίτερα την Robert & Horst. Τοποθεσίες: Βίλντεν, Μόναχο. Η εμπειρία μας σε διεθνείς λογαριασμούς: "Σκέψου παγκόσμια, δράσε τοπικά". Είναι λογικό ότι στο πλαίσιο της υλοποίησης μιας καμπάνιας πρέπει πάντα να λαμβάνεται υπόψη η εκάστοτε χώρα ή το εκάστοτε μέσο - το κρίσιμο είναι όμως η μεγάλη ιδέα και όχι το μεγάλο δίκτυο. 1. SENSATION MARKETING, 1.1 Guerilla marketing, 1.2 Viral Marketing, 1.3 Buzz Marketing, 1.4 Word-of-mouth, 2. E-WORKS, 2.1 Online-Marketing, * E-Media...