Είμαστε μια αδειοδοτημένη και εξουσιοδοτημένη εταιρεία συμβουλευτικών υπηρεσιών επενδύσεων σε όλο το Κόσοβο. Δραστηριοποιούμαστε από το 2002. Παρέχουμε κάθε είδους εμπορική συμβουλευτική.
Ταυτόχρονα, λειτουργούμε ως Call Center με άδεια (sms, chat, 0900) από το 2010.
... βελτιστοποιήσουμε την απόδοση της επένδυσής σας και να μετατρέψουμε το 1€ σας σε 2€. Η διαδικτυακή μας υπηρεσία στη Bordeaux θα εφαρμόσει επίσης στην ιστοσελίδα σας αυτό που ονομάζουμε "call to action", ή κλήσεις για δράση. Πώς καταφέρνει λοιπόν η διαδικτυακή μας υπηρεσία στη Bordeaux να το υλοποιήσει αυτό; Ας πάρουμε ένα απλό παράδειγμα: ένα κουμπί "αγορά" ή ένα κουμπί "επικοινωνία". Η εμπειρία...
... τηλεφωνικές διαδρομές (συμπεριλαμβανομένων των call/contact center). Οι εκπαιδεύσεις μας προσαρμόζονται στις ανάγκες του πελάτη και των εργαζομένων. Κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αναγκών χρησιμοποιούμε διαδικτυακά συστήματα. Οι εκπαιδευτές μας διεξάγουν εκπαιδεύσεις με εργαστήρια, είναι επαγγελματίες του επιχειρηματικού τομέα. Αυτό που μας ξεχωρίζει είναι η ποιότητα και η προσοχή στην αποτελεσματικότητα του έργου.
Για πάνω από 20 χρόνια, ο πάροχος υπηρεσιών σας στους τομείς του call center, του τηλεμάρκετινγκ, του άμεσου μάρκετινγκ, της διαφήμισης. Χαρούμε να αυξήσουμε την επιτυχία των πωλήσεών σας. Ανυπομονούμε για την αίτησή σας.
... και θα μπορούν να καλούνται μεταξύ τους και να μεταφέρουν τους πελάτες. Έχουμε επίσης υπηρεσίες αποστολής φαξ, αυτόματης επανάκλησης, διεθνών αριθμών, call me back, εταιρικού ημερολογίου ή CRM, μεταξύ άλλων. Μπορείτε να μας καλέσετε χωρίς υποχρέωση και θα είμαστε ευτυχείς να σας εξυπηρετήσουμε και να σας δείξουμε την εικονική τηλεφωνική μας κεντρική μονάδα, θα δείτε ότι είναι η καλύτερη στην αγορά αυτή τη στιγμή.
10 χρόνια υπηρεσίες call center με συνολικά 20 θέσεις εργασίας. Η αναλογία παραγγελιών είναι 50% εισερχόμενες και 50% εξερχόμενες. Η εκπαίδευση και η ποιότητα είναι σημαντικές, συνεργάτης εκπαίδευσης στην εκφραστική τέχνη του Εμπορικού Επιμελητηρίου.