... στην εργασία. Η εταιρεία καθιερώθηκε στην αγορά και το 1991 μετατράπηκε στην σημερινή MÖWIUS GmbH.
Με την ανάπτυξη της έννοιας SHOP IN FACTORY®, το 2000 έγινε η είσοδος στη διαχείριση C-τεμαχίων. Πρόκειται για ένα σύστημα προμήθειας που επιτρέπει στους πελάτες μας μια αποδοτική και οικονομική προμήθεια των C-τεμαχίων τους. Για να διασφαλίσουμε επαγγελματική διεκπεραίωση και σύντομες προθεσμίες...
Η εταιρεία ATM – Αρχιτεκτονική Τεχνική Διαχείριση – ιδρύθηκε το 2002 και προήλθε από το αρχιτεκτονικό γραφείο Dr. Mezera, το οποίο τότε είχε ήδη περίπου δώδεκα χρόνια παράδοση. Στις αρχές του 2015, ο κ. BM DDI Peter Faltner-Kaiser εισήλθε στη διοίκηση ως εκτελεστικός εταίρος.
Η αφοσιωμένη ομάδα μας από αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς και τεχνικούς σχεδιάζει και υλοποιεί απαιτητικά έργα σε...
... επιχείρηση σύμφωνα με το WHG § 19 I (Νόμος για την Υδάτινη Διαχείριση). Όλα τα συστήματα αποθήκευσης προστασίας υδάτων που κατασκευάζει η MEILLER είναι καθορισμένα και ελεγμένα σύμφωνα με το Vbf.
Το 1990, ο Rolf-Georg Meiller εισήλθε στη διοίκηση της εταιρείας, εξασφαλίζοντας έτσι την ύπαρξη της επιχείρησης και στην τέταρτη γενιά ως οικογενειακή επιχείρηση. Ενίσχυσε τις πωλήσεις των ποιοτικών...
... οργάνωση, κλίμα καινοτομίας, καινοτόμο μάρκετινγκ καθώς και υποστηρικτική ανώτατη διοίκηση.
Είμαστε καλά προετοιμασμένοι για τις απαιτήσεις του μέλλοντος, με τις σωστές ιδέες και μια ισχυρή δυναμική απόδοσης.
... χρηματοοικονομική εκπαίδευση, διοικητική διαχείριση...
- Προγράμματα εκπαίδευσης κατά παραγγελία: διαχείριση έργου, χρηματοοικονομική εκπαίδευση,
προσωπική ανάπτυξη και ηγεσία.
Η εμπειρία μας :
- Προσωπική εμπειρία στον τομέα από το 2015.
- Εκπαίδευση στη διοίκησηκαι στο μάρκετινγκ δικτύου (MLM) από το 2019.
- Εξατομικευμένη προσέγγιση και δέσμευση να παρέχουμε ποιοτική υπηρεσία.
Rodier Consulting : ο προνομιακός σας συνεργάτης για βέλτιστη προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για μια δωρεάν ανάλυση των αναγκών σας.
... της μητρικής εταιρείας με την Heraeus-Hochvakuum GmbH σε Leybold-Heraeus GmbH.
Μια γενική αναδιάρθρωση της έδρας στην Κολωνία οδήγησε το 1997 σε μια διαχείριση buy-out από τη μακροχρόνια διοίκησηκαι στη μετονομασία στον τρέχοντα εταιρικό τίτλο "L+H Vakuumtechnik Vertriebs GmbH".
Ως γενικός αντιπρόσωπος για την Αυστρία της μητρικής μας εταιρείας, η συνέχεια στην εξυπηρέτηση πελατών διασφαλίζεται...
... την απόδοση του ανθρώπινου κεφαλαίου. Η ομάδα των ειδικών συμβούλων της PAYLIGHT προσφέρει συμβουλές σε θέματα ανθρώπινων πόρων, ελέγχους HR και υποστήριξη για τις διοικητικές διαδικασίες.
Προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες μας για να καλύψουμε τις μοναδικές ανάγκες κάθε οργανισμού όσον αφορά τη διαχείρισηκαι τη διοίκηση των ανθρώπινων πόρων. Η PAYLIGHT ξεπερνά την εξωτερική ανάθεση προσφέροντας πλήρη...
... αξιόπιστους επιχειρηματικούς μας εταίρους, παρέχουμε μια ολιστική γκάμα fiducial λύσεων για την αποτελεσματική διαχείρισηκαιδιοίκηση ιρλανδικών εταιρειών. Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν τη σχολαστική δομή και συντήρηση τόσο ιρλανδικών όσο και διεθνών εταιρικών οντοτήτων, την απρόσκοπτη ανοίγμα τραπεζικών λογαριασμών επιχειρήσεων και επαγγελματικές λογιστικές και φορολογικές υπηρεσίες.
Ως μια...
... και logistics για τη διαχείρισηκαιδιοίκηση κάδων απορριμμάτων και σταθμών ανακύκλωσης, καθώς και μια σειρά τύπων αισθητήρων που καταγράφουν το επίπεδο πλήρωσης, τη θερμοκρασία, την τοποθεσία κ.λπ. σε κάδους απορριμμάτων ή κοντέινερ.
Το σύστημα έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με δανέζικες εταιρείες παροχής και απορριμμάτων.
Η Maacks είναι τεχνολογικά πρωτοπόρος και έχει πρόσφατα υποβάλει αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τον νέο αισθητήρα BrainyBins Radar, ο οποίος παρέχει πιο αξιόπιστες και ακριβείς μετρήσεις από τις προηγούμενες γενιές αισθητήρων.
Είμαστε ειδικοί στη διαχείριση προσωρινών θέσεων. Χάρη στις καλά ανεπτυγμένες μεθόδους εργασίας και τα ψηφιακά εργαλεία μας, μπορούμε να βρούμε αποτελεσματικά και με ακρίβεια τους υποψηφίους που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες των πελατών μας.
★ Διοίκηση Επιχείρησης: προσωρινός Διευθύνων Σύμβουλος, COO, Διευθυντής Επιχειρηματικής Περιοχής, κ.λπ.
★ Οικονομικά: προσωρινός CFO, Διευθυντής...
...Η Kelly Services έχει γίνει η 5η παγκόσμια οργάνωση προσωρινής εργασίας και προσφέρει τις παρακάτω υπηρεσίες HR: επιλογή και πρόσληψη προσωρινών και μόνιμων υπαλλήλων, διαχείριση στον τόπο εργασίας και συγκεκριμένα έργα (εργολαβία, διάθεση προσωπικού...). Η Kelly παρέχει εργασία ετησίως σε περισσότερους από 750.000 ανθρώπους στους παρακάτω τομείς: διοίκηση/γραμματεία, χρηματοοικονομικά και λογιστική, μηχανική, πληροφορική, νομικά, επιστήμες, μάρκετινγκ, ελαφριά βιομηχανία, εκπαίδευση, υγεία, οικιακή βοήθεια.
Η λογιστική εμπειρογνωμοσύνη, η φορολογική συμβουλευτική, η διοίκησηκαι η διαχείριση του προσωπικού για να παρακολουθείτε την κερδοφορία της επιχείρησης και να βελτιστοποιείτε τη λήψη αποφάσεων. Σήμερα, για να διασφαλίσετε την ομαλή λειτουργία της επιχείρησής σας, πρέπει να μπορείτε να κάνετε τις σωστές επιλογές τη σωστή στιγμή. Είναι απαραίτητο να παρακολουθείτε την οικονομική της κατάσταση σε...
Μεταφορά πλήρων φορτίων. Προορισμοί: Μπενελούξ, Γαλλία, Γερμανία,… Ρυμουλκούμενα: όλα τα ρυμουλκούμενα είναι εξοπλισμένα με ανοιγόμενη οροφή και ανοιγόμενα πλάγια. Υπηρεσίες στον χώρο: διοίκηση, διαχείριση αποθεμάτων, συσκευασία, κιτ και συναρμολόγηση, παράδοση στις γραμμές συναρμολόγησης… Αποθήκευση: Η Eutraco διαθέτει 2 αποθήκες (Ροζελάρε 15000 τ.μ., Σαρλερουά 25000 τ.μ.). Οι δραστηριότητες αποθήκευσης υποστηρίζονται από ένα λογισμικό WMS, το οποίο επιτρέπει γρήγορη και ενημερωμένη παρακολούθηση.
... γραφείου. Τέλος, χάρη στην ισχυρή πανεπιστημιακή εκπαίδευση του Συμβούλου Εργασίας, το Γραφείο είναι σε θέση να οργανώσει εκπαιδευτικές ημέρες για τη διοίκηση της επιχείρησης σε θέματα που σχετίζονται με το εργατικό δίκαιο, τη διαχείριση ανθρώπινων πόρων και όλα τα θέματα που αφορούν το προσωπικό.
Η συμβουλευτική μεταφορών είναι η κύρια δραστηριότητα της Aneka. Ως πλατφόρμα για ξένους αποστολείς και μεταφορείς, αποστέλλουμε τα αγαθά σας από το λιμάνι της Αμβέρσας σε όλο τον κόσμο. Για 20 χρόνια, η αφοσίωσή μας είναι το κλειδί για αψεγάδιαστες αποστολές. Η Aneka φροντίζει επίσης για όλες τις πρόσθετες υπηρεσίες, όπως έγγραφα και τελωνειακές διαδικασίες. Από τη βάση μας στο λιμάνι της Αμβέρσας, εργαζόμαστε σε παγκόσμια κλίμακα: η Aneka έχει αντιπροσώπους σχεδόν σε όλες τις χώρες. Με αυτούς έχουμε άμεση επαφή για τη διαχείριση, την προ- και την εκφόρτωση, τη διοίκηση, …...
... διαφορετικές οπτικές γωνίες βοήθησαν στην επίλυση προβλημάτων.
Μετά από αυτό, γεννήθηκε η ιδέα για την Archivefy και το 2017 ξεκίνησε ο κοινός δρόμος προς το μέλλον.
Archivefy – ο δρόμος προς το γραφείο χωρίς χαρτί
Η Archivefy σας υποστηρίζει να ψηφιοποιήσετε τον χώρο εργασίας σας και σας προσφέρει νέες δυνατότητες στη διαχείριση εγγράφων. Μειώνετε όχι μόνο τους χρόνους αναζήτησης, αλλά εξοικονομείτε και χρήματα. Πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μεγάλες προκλήσεις λόγω της ραγδαίας ψηφιοποίησης σε όλους τους κοινωνικούς και οικονομικούς τομείς, κυρίως στον τομέα της διαχείρισης εγγράφων.
Μελέτη ολοκληρωμένων ανακαινίσεων στη Βαλένθια. Ψάχνετε να μεταμορφώσετε το σπίτι σας; Αφήστε μας να κάνουμε όλη τη δουλειά για εσάς. Ως ειδικοί στις ολοκληρωμένες ανακαινίσεις, προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις για να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα και τις ανάγκες σας.
Έργα νέας κατασκευής, έργα ανακαίνισης, διαχείριση με διοίκησηκαι προμηθευτικές εταιρείες, ολοκληρωμένη εκτέλεση της ανακαίνισης, εκτιμήσεις, πραγματογνωμοσύνες και πολλά άλλα...
... επαγγελματίας του χρηματοοικονομικού τομέα, θα επωφεληθείτε από το Λουξεμβούργο από αποδοτικές υπηρεσίες στους κύριους τομείς που ακολουθούν: Διαχείριση χαρτοφυλακίου. Διεύθυνση, σύσταση καιδιοίκηση OPC. Φυλακή. Μεσολάβηση - Χρηματοοικονομικές Αγορές.
... και τις καταχωρίσεις, μεταξύ των οποίων μπορούμε να επισημάνουμε τη Γενική Διεύθυνση Κυκλοφορίας, τους Δήμους, την Επαρχιακή Διοίκηση, την Κρατική Υπηρεσία Φορολογικής Διοίκησης και την Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών της Ανδαλουσίας.
Brightmill είναι ειδικοί στη διαχείριση προσωρινών θέσεων. Χάρη σε βελτιστοποιημένες διαδικασίες και μέγιστη ψηφιοποίηση, μπορούμε αποτελεσματικά και με ακρίβεια να βρούμε τους υποψηφίους που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες των πελατών μας.
★ Διοίκηση Επιχείρησης: προσωρινός Διευθύνων Σύμβουλος, COO, Διευθυντής Τομέα κ.λπ.
★ Οικονομικά: προσωρινός CFO, Διευθυντής Οικονομικών, Διευθυντής...
Η Atlas Corporation είναι μια πιστοποιημένη εταιρεία, που βρίσκεται στο κέντρο της Λισαβόνας, με υπηρεσίες επιχειρηματικής εκπαίδευσης, συμβουλευτικής, συμποσίων και εργαστηρίων. Τα μαθήματα που προσφέρει η Atlas Corporation είναι: Διοίκηση, Διαχείριση Έργων, Γλώσσες, Τεχνολογίες Πληροφορίας, Επίσημο Πρόγραμμα Microsoft (MOC), Γραφιστική, Πολυμέσα και Autocad και Μικροϋπολογιστική. Η Atlas Corporation εγγυάται την ποιότητα των υπηρεσιών της, βοηθώντας σας να πετύχετε.
... εξειδικευτεί στον τομέα της μεταφοράς αερίου και σήμερα κατέχει και διαχειρίζεται έναν στόλο πλοίων μεταφοράς LPG, που δραστηριοποιούνται κυρίως στην Κεντρική Αμερική, τη Βραζιλία και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η Εταιρεία, με ισχυρή παράδοση στη διαχείριση πλοίων, διαθέτει σήμερα όλες τις συνέργειες και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις διεθνών εταίρων, με μια διοίκηση...
... από 10.000 εγκαταστάσεις με τη βοήθεια του WIS. Επιπλέον, προσφέρουμε διάφορες υπηρεσίες (π.χ. γραμμή υποστήριξης, διαδικτυακά σεμινάρια/εκπαίδευση, διαχείριση φιλοξενίας υλικού), έτσι ώστε εσείς και τα αιολικά σας πάρκα να είστε πάντα σε κίνηση με τον άνεμο. Αυξήστε και εσείς την αποδοτικότητα του δικού σας χαρτοφυλακίου: Βελτιστοποιήστε τις διαδικασίες εργασίας και ταυτόχρονα ελαχιστοποιήστε τα κόστη σας.
.../ Υποστήριξη TPE, PME, δημιουργών και φορέων έργων : η αποστολή μας είναι να σας υποστηρίξουμε στις διοικητικές διαδικασίες, στην εσωτερική οργάνωση, στην επικοινωνία μεταξύ των ενδιαφερομένων, στην επικοινωνία με τις διοικήσεις, και πολλά άλλα...
3/ Διοίκηση : διαχείριση μετάβασης, προσωρινή διαχείριση, διαχείριση κρίσεων. Βελτιστοποίηση των οργανώσεων και της επικοινωνίας μεταξύ των υπηρεσιών...
... διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς. Ο πιο πρόσφατος τομέας δραστηριότητας είναι η Ψηφιακή Σηματοδότηση με δικές της οθόνες, σύστημα διαχείρισης περιεχομένου και περιλαμβάνει διαχείριση έργου από την υλοποίηση μέχρι την υπηρεσία λειτουργίας.
Η Noordplusuitzendbureau BV ειδικεύεται στη διαχείριση προσωπικού, τη διαχείριση έργων, την πληρωμή μισθών, την πρόσληψη και επιλογή προσωπικού και την απασχόληση προσωπικού στους τομείς της γεωργίας, της τεχνολογίας και της διατροφής. Σας απαλλάσσουμε από το άγχος με το επαγγελματικό μας τμήμα διοίκησης, τους διαχειριστές λογαριασμών, τον προγραμματισμό και την οργάνωση, καθώς και τους οδηγούς που είναι επίσης συντονιστές. Αναλαμβάνουμε τα εργασιακά σας συμβόλαια, τη διοίκηση προσωπικού, τη στέγαση και τη μεταφορά.
... τηλεπικοινωνίες, ο τραπεζικός τομέας, η αυτοκινητοβιομηχανία, η φαρμακευτική βιομηχανία και η δημόσια διοίκηση.
Το πάθος μας είναι οι νέες και καινοτόμες τεχνολογίες. Η δέσμευσή μας ξεπερνά την εκπλήρωση υποχρεωτικών καθηκόντων – αφεθείτε να σας εκπλήξουν οι καινοτόμες και ολιστικές λύσεις μας.
Μια επιλογή από τις ικανότητές μας:
Oracle Database
RAC
DataGuard
EXADATA, EXACC
Oracle Weblogic
Oracle SOA...
Η AIMS Luxembourg καλύπτει όλες τις πτυχές της διαδικασίας πρόσληψης. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες επικεντρώνονται στην αναζήτηση και επιλογή, ένα κέντρο αξιολόγησης, coaching, εκπαίδευση στη διοίκηση, συμβουλές σε ανθρώπινους πόρους και στη διαχείριση προσωρινών θέσεων.