Ο Όμιλος FINEXCOM είναι ένα λογιστικό γραφείο που ιδρύθηκε το 1992 και έχει έδρα στη Μονπελιέ από το 1997. Στις συμβατικές του αποστολές, οι ειδικοί μας σας συνοδεύουν στη διαχείριση της λογιστικής σας (καταχώριση όλων των λογιστικών εγγράφων (αποδείξεις εξόδων)...), στις φορολογικές σας δηλώσεις (Πληρωμή των δημοτικών φόρων...), στις κοινωνικές σας δηλώσεις (Δήλωση των αμοιβών των πολυκαρτών VRP...
... σας στο έπακρο και να επωφελείστε από τη διαρκή διατήρηση της αξίας του, διαχειριζόμαστε σε μια ισορροπημένη διαδικασία τη διαχείριση, την τεχνολογία και τη διοίκηση. Σας προσφέρουμε το πλήρες φάσμα υπηρεσιών από μία μόνο πηγή. Ο συντονισμός όλων των υπηρεσιών γύρω από το κτίριό σας ανήκει στη υποδομική διαχείριση κτιρίων. Με τη γνώση και την εμπειρία μας, σας υποστηρίζουμε στη μείωση των εξόδων και...
... προσαρμοσμένες υπηρεσίες έως την πλήρη ανάληψη της διαχείρισης στόλου. Με τα διαδικτυακά μας εργαλεία πληροφορικής, οι πελάτες μας απολαμβάνουν υψηλό επίπεδο διαφάνειας σχετικά με την ανάπτυξη του στόλου και των εξόδων τους.
Υποστηρίζουμε τους πελάτες μας με ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, π.χ.
• Ανάπτυξη και στρατηγική στόλου
• Διαχείριση παραγγελιών
• Άμεση επικοινωνία με τους οδηγούς
• Διαχείριση...
... προσφέρει, μέσω εργαλείων προδιάγνωσης, διάγνωσης ή ενεργειακού ελέγχου, την εμπειρία της στην ανάλυση και την πρόταση βελτιωτικών προτάσεων για τη χρήση της ενέργειας και για τη μείωση των εξόδων μέσω σχεδίων δράσης ενεργειακής βελτιστοποίησης. Η RDO CONSULTING είναι σε θέση να σας υποστηρίξει σε:
- Την υποστήριξη στην τεχνική εφαρμογή των λύσεων μέχρι την παραλαβή των εργασιών και τον έλεγχο της ενεργειακής αποδοτικότητας.
- Την ενεργειακή παρακολούθηση μακροπρόθεσμα μέσω της εφαρμογής σχεδίων μέτρησης και της δημιουργίας προσαρμοσμένων πίνακων ελέγχου ανάλογα με το προφίλ του χρήστη.
... δημιουργία ενός πυκνού δικτύου εμπορικών σχέσεων με πολλούς Ιταλούς και ξένους πελάτες. Η αποστολή μας είναι να διασφαλίσουμε στις επιχειρήσεις τη μείωση των εξόδων που συνήθως αποδίδονται στην λογιστική υπηρεσία, μέσω μιας αφιερωμένης διαχείρισης που αντικατοπτρίζει τις παραμέτρους υψηλής αποδοτικότητας, συνέπειας και εξειδίκευσης. Η AL θα επωφεληθεί σε αυτό το πλαίσιο από την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει από τους πόρους της, προσφέροντας στους πελάτες της μια λογιστική υπηρεσία 360° τόσο για τη λογιστική εισερχομένων όσο και για αυτήν των εξερχομένων.
... περιουσία, η φιλοξενία, η υγειονομική περίθαλψη, το ηλεκτρονικό εμπόριο κ.λπ. Έχουμε λογιστικές λύσεις για κάθε επιχείρηση, με την εμπειρία και τη γνώση όλων των δημοφιλών εργαλείων λογιστικής. Θα βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις σας στη διαχείριση των ταμειακών ροών, των οικονομικών καταστάσεων, της τήρησης αρχείων τραπεζικών και καθημερινών συναλλαγών, καθώς και στην παρακολούθηση των συνολικών εξόδων που...
... έργο σας, το γραφείο σας σας συνοδεύει για να το πραγματοποιήσετε. Στην SELFY, ξεκινάτε άμεσα τη δραστηριότητά σας με παροχή μισθωτής εργασίας, χωρίς κανένα ελάχιστο τζίρο που πρέπει να πραγματοποιήσετε. Η SELFY αναλαμβάνει όλη τη διαχείριση της δραστηριότητάς σας: σύμβαση παροχής υπηρεσιών, τιμολόγια, είσπραξη χρημάτων, σημειώσεις εξόδων… όλα αυτά χωρίς χαρτί, απευθείας στην πλατφόρμα μας! Μηδενικά...
Η RETA προσφέρει μια ευέλικτη υπηρεσία ενοικίασης, προσαρμοσμένη στις ανάγκες κάθε επιχείρησης, που επιτρέπει την βελτιστοποίηση της ροής εργασίας, τον έλεγχο των εξόδων και την αύξηση της παραγωγικότητας. Επικεντρωθείτε στη διαχείριση της επιχείρησής σας, εμπιστευθείτε μας τη διαχείριση του στόλου σας. Διαθέτουμε τρακτέρ και ημιρυμουλκούμενα με μουσαμάδες, ψυγεία και ισοθερμικά από διάφορες...
... κερδοφορίας της αλυσίδας ψύξης. Αυστηρός έλεγχος θερμοκρασίας: ελέγχουμε πλήρως όλη την παραγωγή των πρώτων υλών, των θερμικών σταθεροποιητών και των συσκευασιών. Παραγωγή πιστοποιημένη κατά ISO 9001. Η δύναμή μας: η συνεχής καινοτομία με τη βελτίωση των προϊόντων μας και νέες τεχνικές σχεδιάσεις κάθε χρόνο. Ο στόχος μας: η μείωση των εξόδων σας. Εξοικονόμηση χρόνου στη διαχείριση αποθεμάτων και προετοιμασία πακέτων, μείωση των μεταφορικών εξόδων μέσω της βελτιστοποίησης βάρους/όγκου του συστήματος. Η διεθνής μας παρουσία μας επιτρέπει να εγγυηθούμε μια γρήγορη και αποτελεσματική λύση.
... το πλαίσιο, τηρούνται 100% οι προκαθορισμένες προθεσμίες και ένα σταθερό μέγιστο προϋπολογισμό βάσει ενός συγκεκριμένου προγράμματος. Χάρη στην πολυάριθμη και πολυδιάστατη εμπειρία μας, το γραφείο σας, το εμπορικό κτίριο ή το ημι-βιομηχανικό έργο όπως η έκθεση ή η επιχείρηση εστίασης, υλοποιούνται με τον πιο οικονομικό τρόπο, τόσο όσον αφορά τα κόστη μελέτης όσο και τα πραγματικά κατασκευαστικά κόστη. Η συσσώρευση επιπλέον εξόδων για διάφορους εξωτερικούς συμβούλους καθίσταται πλήρως περιττή χάρη σε αυτή την πολυδιάστατη προσέγγιση."}...
Με την κάρτα καυσίμων EuroShell της FLEETCOR έχετε τα εξής πλεονεκτήματα: - φθηνά καύσιμα σε 650 πρατήρια Shell και 350 πρατήρια Esso στην Ολλανδία - Χρήσιμα εργαλεία για τη διαχείριση του στόλου σας - Επίγνωση των εξόδων και των δυνατοτήτων εξοικονόμησης - Έκπτωση στη συντήρηση οχημάτων - ... και πολλά άλλα...
Με το λογισμικό PACS για διαχείριση έργων και ERP μπορείτε να διαχειρίζεστε τα έργα σας αποτελεσματικά και να παρακολουθείτε την οικονομική τους βιωσιμότητα. Το λογισμικό PACS καλύπτει όλες τις φάσεις της διαδικασίας έργου, από την απόκτηση έργου, τη σχεδίαση και διαχείριση έργου, την καταγραφή χρόνου και την καταγραφή εξόδων ταξιδιού μέχρι τον έλεγχο έργου και την αποτίμηση έργου. Μέσω εκτενών...
Θα διευκολύνει η επιχείρησή σας το φόρτο εργασίας που σχετίζεται με τη ΔιαχείρισηΕξόδων; Τότε η Acubiz είναι η λύση. Η Acubiz είναι μια δανέζικη εταιρεία με διεθνή πελατολόγιο, που έχει στόχο να προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση στον τομέα της αποζημίωσης ταξιδιών για επιχειρήσεις. Διαθέτουμε 2 λύσεις, την Acubiz EMS, που σημαίνει Υπηρεσία Διαχείρισης Εξόδων, και την Acubiz Express, που έχει...
... από τις υπηρεσίες μας παρέχονται με σταθερή αμοιβή, όπως οι μεταβιβάσεις, οι διαθήκες και οι αιτήσεις προς την Google για το δικαίωμα στη λήθη. Εκπροσωπούμε πολλούς πελάτες με βάση την προϋπόθεση (χωρίς νίκη, χωρίς αμοιβή) και διαθέτουμε μια σειρά ευέλικτων επιλογών χρηματοδότησης για τους πελάτες μας, προκειμένου να βοηθήσουμε στην πληρωμή νομικών εξόδων. Παρέχουμε έκπτωση 10% για όλους τους υπαλλήλους του NHS και εκπτώσεις για τους υπαλλήλους εταιρειών για τις οποίες ενεργούμε, κατόπιν συνεννόησης.
...φωτοτυπικά, εκτυπωτές κ.λπ. Διαφορετικά, η πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες μπορεί να αγοραστεί με πληρωμή ανά χρήση. Αυτό σημαίνει ότι εκτός από τη μείωση των εξόδων σας, μπορείτε να αποφύγετε διοικητικά βάρη, καθώς το κέντρο γραφείου αναλαμβάνει τη διαχείριση των πρακτικών και διοικητικών θεμάτων. Έχετε την πολυτέλεια να μην σκέφτεστε τη συντήρηση των χώρων γραφείων και μπορείτε έτσι να...
Στο πεδίο της δραστηριότητάς μας περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων η τήρηση λογιστικών βιβλίων και η σύνταξη οικονομικών εκθέσεων. Ασχολούμαστε με την ολοκληρωμένη λογιστική υποστήριξη επιχειρήσεων, η οποία περιλαμβάνει: τη διαχείριση λογιστικών βιβλίων σύμφωνα με τον νόμο περί λογιστικής, τη διαχείριση φορολογικών βιβλίων εσόδων και εξόδων, τη διαχείριση μητρώου εσόδων για σκοπούς τεκμαρτού φόρου...
Ξεκινήστε με το MyExpenses εντελώς ΔΩΡΕΑΝ για 60 ημέρες. Αυτοματοποιήστε τα έξοδά σας, ανακτήστε τον έλεγχο και διευκολύνετε την επιχείρησή σας με το MyExpenses. Απαλλαγείτε από τα φύλλα εργασίας με το λογισμικό μας χωρίς χαρτί για υπολογιστές και κινητά, που σας βοηθά να διαχειρίζεστε τα έξοδα του προσωπικού σας, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε. Ισχυρή ΔιαχείρισηΕξόδων μέσω Κινητού σε μια Εφαρμογή. Εξοικονομήστε χρόνο και ανακτήστε τον έλεγχο χρησιμοποιώντας το MyExpenses, τη σύγχρονη λύση μας για τα έξοδα του προσωπικού από άκρο σε άκρο.
Πρόγραμμα στο σύννεφο σχεδιασμένο και δημιουργημένο για να διαθέτει ένα σύστημα μέσω του οποίου μπορείς να διαχειρίζεσαι τους αριθμούς λογιστικής σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, καθώς και για άτομα που ασκούν δραστηριότητα ως αυτοαπασχολούμενοι, όπως οι ελεύθεροι επαγγελματίες, επιτρέποντας τον έλεγχο και τη διαχείριση των εξόδων και των εσόδων, προϋπολογισμούς, έλεγχο κόστους, προμηθευτές...
...την πώληση και τη διαχείριση του μέσου, έχοντας πάντα τη βεβαιότητα των εξόδων. Προσφέρουμε την ευκαιρία να ενοικιάσετε μακροχρόνια ένα αυτοκίνητο και στους Ιδιώτες με μηνιαίο κόστος συγκρίσιμο με μια δόση χρηματοδότησης, αλλά με όλες τις υπηρεσίες ήδη περιλαμβανόμενες.
Είμαστε υποστήριξη για εταιρείες και επιχειρήσεις. Βοηθάμε στη διαχείριση της λογιστικής της επιχείρησης, αναλαμβάνουμε επίσης την εκπροσώπηση της επιχείρησης στην εφορία. Ασχολούμαστε επίσης με θέματα προσωπικού και μισθοδοσίας. Θα σας απαλλάξουμε από την πλήρη λογιστική διαχείριση, θα καθορίσουμε το ποσό του οφειλόμενου ΦΠΑ, θα διενεργήσουμε την καταγραφή εσόδων και εξόδων, αλλά θα ετοιμάσουμε και τη φορολογική δήλωση για την επιχείρησή σας! Έχουμε εμπειρία στη διαχείριση μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, ωστόσο έχουμε ασχοληθεί και με τη λογιστική σε εταιρείες παγκόσμιας εμβέλειας!
Εταιρεία του τομέα υπηρεσιών που ιδρύθηκε για να παρέχει λύσεις σε διάφορους τομείς στον τομέα της εκτίμησης ζημιών και στη μείωση αυτών και των εξόδων τους μέσω της συμβουλευτικής της, συνδυάζοντας εμπειρία με εκπαίδευση.
• Εκθέσεις εμπειρογνωμόνων.
• Έλεγχοι διαδικασιών και συστημάτων.
• Διαχείριση πλατφορμών ζημιών.
• Δικαστική μηχανική.
Χαρακτηρίζεται από το καινοτόμο πνεύμα της, είναι...
Διαχειριζόμαστε:
λογιστικά βιβλία,
βιβλία εσόδων και εξόδων,
πλήρη διαχείριση μισθοδοσίας,
φορολογικές δηλώσεις και δηλώσεις προς το ΙΚΑ,
επαφές με την Εφορία και το ΙΚΑ,
ετήσιους απολογισμούς PIT..
Προσφέρουμε:
έλεγχο οικονομικών καταστάσεων,
παροχή υπηρεσιών στον πελάτη.
Εξασφαλίζουμε:
επαγγελματική εξυπηρέτηση,
ευχάριστο περιβάλλον.
... των επιχειρήσεων. Ειδικός σε τηλεματικές λύσεις, ειδικός στην χαρτογραφική ικανότητα και διευκολυντής γεωγραφικής βελτιστοποίησης στις δραστηριότητες μιας επιχείρησης, η Market-IP επιτρέπει στις εταιρείες να αποκομίσουν τα εξής οφέλη: - Καλύτερη γνώση και έλεγχος των "assets", του στόλου οχημάτων, των μηχανημάτων, του εξοπλισμού και του προσωπικού πεδίου. - Αύξηση της παραγωγικότητας. - Αύξηση του επιπέδου υπηρεσιών που προσφέρονται στους πελάτες. - Έλεγχος και μείωση των μη παραγωγικών λειτουργικών εξόδων (χλμ, χρόνος μετακίνησης,...). - Αυτοματοποίηση των διαδικασιών.
... διαχείριση: των παροχών στους εργαζομένους, των επαγγελματικών εξόδων, της κινητοποίησης και των επιβραβεύσεων.
Η Edenred υποστηρίζει επίσης τους δημόσιους φορείς στη διαχείριση των κοινωνικών τους προγραμμάτων.
... εξόδων σας, τη διαχείριση πληρωμών και δραστηριότητας, τις παραγγελίες, τις παραδόσεις τους και τη λογιστική. Πάνω από 50.000 χρήστες παγκοσμίως εμπιστεύονται καθημερινά το Artinove για να καθοδηγήσουν τις δραστηριότητές τους, και με πάνω από 91% ικανοποιημένων πελατών, το Artinove είναι ο απαραίτητος συνεργάτης του διευθυντή 3.0. Χρησιμοποιώντας τη λογιστική διεπαφή, το λογιστικό σας γραφείο θα...
... μισθοδοσίας παρέχοντας υπηρεσίες ανθρώπινων πόρων και μισθοδοσίας. Διαχειριζόμαστε τη διαδικασία υπολογισμού μισθών / payroll και τη διαχείριση προσωπικού. Μεταξύ των καθηκόντων μας περιλαμβάνονται: η προετοιμασία της λίστας μισθοδοσίας, ο υπολογισμός μισθών, η υπολογιστική άδεια, οι δηλώσεις στο ΙΚΑ, η εκκαθάριση λογαριασμών, οι αποστολές, η προετοιμασία συμβάσεων, κ.λπ. • Εικονικό ΓραφείοΣτο...
...Έξοδα ταξιδιού Αντιμετωπίστε τις προκλήσεις όσον αφορά την απόδοση και την αποδοτικότητα των τμημάτων Ανθρώπινων Πόρων, Προμηθειών και Χρηματοδότησης με μια λύση διαχείρισης εξόδων και αυτοματοποιημένων επαγγελματικών ταξιδιών. Συνολική διαχείριση του εργατικού δυναμικού Προμήθεια και διαχείριση του εσωτερικού και εξωτερικού εργατικού δυναμικού. Υποστήριξη Πλήρης και αρθρωτή υποστήριξη σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.