... μας διαχειρίζονται τη μεταφορά πλήρων και μερικών φορτίων και μεικτού φορτίου σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Εύρος υπηρεσιών: Μεταφορές από πόρτα σε πόρτα, Αποθήκη υπό περιορισμό και Εθνική Αποθήκη, Τελωνειακή διαμεσολάβηση στη Σερβία, Εγχώρια διανομή στη Σερβία.
Πλήρης 3PL Logistics Σερβία
Προσφέρουμε συνολικές λύσεις logistics, Αποθήκη υπό περιορισμό Σερβία, συμπεριλαμβανομένης της εξωτερικής ανάθεσης ελέγχου αποθεμάτων και μιας ευρείας γκάμας υπηρεσιών που σχετίζονται με τις αλυσίδες εφοδιασμού των πελατών.
... εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, αποτελεσματική καθοδήγηση, γρήγορη διαχείριση παραγγελιών και φροντίδα μετά την πώληση, με δέσμευση για ποιότητα σε όλες μας τις διαδικασίες. Διαθέτουμε πάνω από 30000 Stock Keeping Units (αναφορές SKU) με τις μάρκες μας Aluve και Gilvus, ισπανικές μάρκες κατασκευαστών, και τις ιδιωτικές μάρκες των πελατών, εκ των οποίων το 85% κατασκευάζεται στα εργοστάσιά μας και το 15...
... επιτυχία στην αγορά εδώ και πολλά χρόνια, χάρη στην τεχνογνωσία, την καινοτομία, την ποιότητα, την ευελιξία και τη συνεργασία με τους επιχειρηματικούς της εταίρους.
Το πελατολόγιό μας περιλαμβάνει από μικρές έως μεγάλες βιομηχανικές επιχειρήσεις, ιδρύματα και εργαστήρια, καθώς και δημόσιες αρχές και εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Για να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών μας και στην...
... συσκευή εκκίνησης), ακόμη και των παλαιότερων.
Εμπειρογνωμοσύνη μετά από ζημιά.
Εταιρεία πιστοποιημένη Qualifoudre (INERIS).
Πολλές αναφορές πελατών.
Παρεμβάσεις σε όλους τους τύπους χώρων: ERP IGH Ιστορικά Μνημεία Καταταγμένα ICPE, SEVESO.
Χώρος μεθανισμού - λογιστική πλατφόρμα - στρατιωτικός χώρος.
... συστημάτων για την τεχνολογία ενέργειας και ιατρικής.
Δουλεύουμε χέρι-χέρι με τους πελάτες και τους προμηθευτές μας και συνδυάζουμε το παγκόσμιο δίκτυο πελατών και προμηθευτών μας σε ένα ισχυρό συνολικό πακέτο.
Εσωτερικές διαδικασίες:
- Συμβουλευτική και Διαχείριση Έργων
- Μηχανική και Βιομηχανοποίηση
- Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (παγκοσμίως)
- CNC Κατεργασία (Φρεζάρισμα, Τόρνευση, Λείανση...
Η εταιρεία Dawo Waagen- und Automatisierungstechnik ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2019 από τους αδελφούς Jan και Lars Dawo, προκειμένου να καλύψει ένα κενό στη διαθεσιμότητα υπηρεσιών ζύγισης στη Νότια Παλτία. Μέσω της εργασίας σε διάφορους κλάδους, μπορούμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας σε ένα ευρύ φάσμα πελατών. Συνολικά διαθέτουμε πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ζυγών και...
Η Topal Solutions AG είναι μια καινοτόμος εταιρεία που
αναπτύσσει επαγγελματικές λύσεις για τη χρηματοοικονομική και
λογιστική διαχείριση. Εστιάζουμε τόσο σε ποιοτικές, σύγχρονες
λύσεις λογισμικού και υπηρεσίες πελατών όσο και σε αξιόπιστη,\ βιώσιμη συνεργασία με συνεργάτες πωλήσεων, τελικούς πελάτες,
συνεργάτες προϊόντων και προμηθευτές. Οι καθημερινές μας
ενέργειες καθοδηγούνται από τις βασικές μας αξίες: Δικαιοσύνη,
Διαφάνεια και Αξιοπιστία.
Για αυτούς τους στόχους, η ομάδα της Topal Solutions
καθημερινά καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια και ενθουσιασμό.
... την ποιότητα και παρέχει κατάλληλα μέσα και προσωπικό.
Η ποιότητα των προϊόντων που κατασκευάζουμε και των υπηρεσιών που παρέχουμε είναι εξαιρετικής σημασίας για την εταιρεία μας. Ως εκ τούτου, η πολιτική ποιότητας είναι ένα σημαντικό στοιχείο της εταιρικής μας πολιτικής.
Προτεραιότητα της εταιρείας μας είναι η βελτίωση της φήμης και της ικανοποίησης των πελατών μας μέσω των παρακάτω παραγόντων...
... θυγατρικές και αντιπροσωπείες δημιουργούν παρουσία σε αγορές σε όλους τους ηπείρους.
Καινοτόμα προϊόντα, συνεπής προσανατολισμός στις απαιτήσεις των πελατών από το ηλεκτρολογικό χονδρεμπόριο και την ειδική τεχνική, καθώς και η συνεχής εξέλιξη των συστημάτων μας αποτελούν τη βάση για τη βιώσιμη επιτυχία της επιχείρησης.
Ως συνεργάτες των πελατών μας, στόχος μας είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή για...
... σταθερή σχέση με τους πελάτες. Έτσι, οι υπάλληλοι έχουν τη δυνατότητα να ανταποκριθούν άμεσα σε αιτήματα πελατών.
Οι επαφές σας είναι:
Κυρία Magda Steinbach - Λογιστήριο, ανάγνωση μετρητικής τεχνολογίας
Κύριος Armin Steinbach - Πωλήσεις και συμβουλές, εγκατάσταση
Κυρία Verena Rauth - Λογαριασμός θέρμανσης και κοινών εξόδων, διαχείριση υποθέσεων
Κυρία Olga Chokhonelidze - Πληροφορική, σχεδίαση...
...ατομική συμβουλευτική και γρήγορη εξυπηρέτηση. Δίνουμε μεγάλη σημασία στη διαχείριση υπηρεσιών: το σύνολο όλων των υπηρεσιών και πληροφοριών της BOPLA.
Διοίκηση: Ralf Bokämper Διεύθυνση πωλήσεων: Thomas Lüke Διεύθυνση προμηθειών: Wolfgang Koch Αριθμός υπαλλήλων: 180
Σύνδεσμοι: Η BOPLA Gehäuse Systeme GmbH είναι μέρος του ελβετικού ομίλου Phoenix Mecano AG.
Ξένες αντιπροσωπείες: Σε πολλές χώρες του κόσμου, μπορείτε να λάβετε πληροφορίες για τα προϊόντα της BOPLA από εξειδικευμένους συνεργάτες.
... αυξανόμενη πελατεία μας ήταν και είναι η κινητήριος δύναμή μας για στοχευμένες επενδύσεις και η απόδειξη πάνω από 30 χρόνια προόδου.
Από την αρχική πιστοποίηση το 1996 σύμφωνα με το DIN EN ISO 9001 στον τομέα του σχεδιασμού, ανάπτυξης και παραγωγής ηλεκτρονικών εξαρτημάτων και συστημάτων, έχουμε συνεχώς εξελίξει το σύστημα διαχείρισης ποιότητας μας.
Στον τομέα της διαχείρισης υλικών, καλύπτουμε ολόκληρη την αλυσίδα προμηθευτών για τους πελάτες μας. Η παγκόσμια εφοδιαστική και η συνεπής διαχείριση προμηθευτών ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα μας. Αυτό το πλεονέκτημα το μεταφέρουμε ευχαρίστως σε εσάς!
... διαπιστευμένα ιδρύματα και ελέγχεται πριν από την αποστολή με βάση το AQL 1.0 – επωφεληθείτε από την ποιότητά μας!
Λογιστική
Προσφέρουμε στους πελάτες μας υψηλή ευελιξία στην λογιστική διαχείριση, είτε FOB Άπω Ανατολή, είτε ελεύθερη αποθήκη πελάτη ή αποθήκες καλέσματος – επωφεληθείτε από τη λογιστική μας!
Δημιουργικότητα
Το μάρκετινγκ μας αναπτύσσει για τους πελάτες μας, μεταξύ άλλων, ατομικές συσκευασίες και εκτυπωμένα σχέδια – επωφεληθείτε από τη δημιουργικότητά μας!
Καλά και κατάλληλες φωτογραφίες συμβάλλουν στην οικονομική επιτυχία της επιχείρησής σας.
Διότι είναι ένας ιδιαίτερα αποτελεσματικός τρόπος για να υποστηρίξετε και να επικοινωνήσετε καθαρά τη στρατηγική σας για αύξηση εσόδων, απόκτηση πελατών και διαχείριση εικόνας.
Είτε πρόκειται για ΜΜΕ, είτε για μεγάλη επιχείρηση ή ατομική επιχείρηση: με χαροποιεί ιδιαίτερα να συνεργάζομαι απευθείας με τις...
... κάθε πρόκληση των πελατών μας. Εξοπλισμένοι με ένα στούντιο παραγωγής, δημιουργούμε μοναδικές εμβληματικές εικονικές εμπειρίες. Το ενσωματωμένο γραφείο μελετών μας σχεδιάζει προσαρμοσμένα εργαλεία για να επεκτείνει αυτές τις εμπειρίες. Η προσφορά της All Virtual περιλαμβάνει επίσης τη διαχείριση εξοπλισμού, συμπληρωμένη από μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών.
Από 25 χρόνια, αναλαμβάνουμε την πρόκληση της ανάπτυξης των γαλλικών βιομηχανικών ΜΜΕ.
Οι ειδικότητές μας:
Η εμπορική εκπαίδευση των τεχνικών πωλήσεων:
Εκπαίδευση στη διαδικασία πώλησης
Εκπαίδευση για προγραμματισμό ραντεβού
Εκπαίδευση για επισκέψεις προώθησης
Η εκπαίδευση στη σχέση πελάτη των τεχνικών εξυπηρέτησης μετά την πώληση
Εκπαίδευση στην υποδοχή των υπηρεσιών πελατών
Διοικητική καθοδήγηση
Εκπαίδευση στη διαχείριση του χρόνου
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα και τις αναφορές, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.
... μικροεπεξεργαστές. Πλούσια από την εμπειρία της στο σχεδιασμό και την κατασκευή ηλεκτρονικών συστημάτων, η Prastel μπορεί να προσφέρει απλές λύσεις βελτίωσης στην τυποποιημένη παραγωγή, αλλά μπορεί επίσης να υλοποιήσει την ανάπτυξη πλήρως προσαρμοσμένων και καινοτόμων λύσεων ανάλογα με τις απαιτήσεις των πελατών της.
Σήμερα, η εταιρεία αναλαμβάνει μόνη της τις αποστολές Έρευνας & Ανάπτυξης χάρη στο εργαστήριό της, τη διαχείριση της παραγωγής και συνεχίζει την εμπορική ανάπτυξη σε διεθνές επίπεδο σε περισσότερες από 30 χώρες.
... προϊόντων Utz, που πληροί τις απαιτήσεις των πελατών, ανεξάρτητα από το εργοστάσιο παραγωγής όπου κατασκευάζονται.
Το ελβετικό μας εργοστάσιο πιστοποιήθηκε ήδη το 1987 σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001 και από το 2009 σύμφωνα με το 9001:2008. Αυτή η έννοια ποιότητας ισχύει σήμερα για όλες τις επιχειρήσεις της ομάδας Utz. Η διαχείριση ποιότητας μας είναι μέρος της υπηρεσίας μας και μπορεί να...
... ακριβώς στις επιθυμίες σας.
Η Labeltec products προσφέρει την καλύτερη λύση όταν πρόκειται για τη διαχείριση έργων στον τομέα της εκτύπωσης Inkjet. Εκτός από εκτυπωτές, σας προσφέρουμε τα πάντα όσα χρειάζεστε για την τέλεια υλοποίηση: λογισμικό, αξεσουάρ, υπηρεσίες & υποστήριξη, καθώς και κενές ετικέτες. Με την έννοια μας για τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας και την εκτύπωση εντός της επιχείρησης, είμαστε επιτυχείς τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Φροντίζουμε για μοναδικές ετικέτες, είτε εκτυπωμένες είτε μη εκτυπωμένες, εδώ οι ετικέτες σας είναι μοναδικές.
... κτίρια
Συντήρηση και εξυπηρέτηση πελατών
Εγκατάσταση αντλιών θερμότητας Ochsner (Συνεργάτης συστήματος)
Φυσικά, εκτελούμε επίσης όλες τις άλλες "κλασικές" εργασίες ενός υδραυλικού εγκαταστάτη: Από τον καθαρισμό αποχετεύσεων μέχρι τη διαρροή από τη βρύση...
Σε συνεργασία με άλλες ειδικότητες, όπως π.χ. ζωγράφοι, πλακάδες, ηλεκτρολόγοι, στέγες ή ξυλουργοί, συνεργαζόμαστε εδώ και χρόνια στενά...
... προσαρμοσμένες λύσεις προμήθειας μας: είτε eProcurement, διαχείριση C-μέρη, λύσεις Kanban, παράδοση Just-in-time ή η πλήρης επιχειρηματική διαδικασία μέσω ηλεκτρονικής ανταλλαγής δεδομένων – μαζί θα αναπτύξουμε τη βέλτιστη στρατηγική για εσάς.
Και για όλους όσους θέλουν να μάθουν περισσότερα: Η προσφορά σεμιναρίων μας στο Breitscheid σας παρέχει εξειδικευμένες γνώσεις σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων.
Εγγραφείτε στο newsletter μας και διαβάστε την εταιρική μας εφημερίδα – αξίζει τον κόπο!
... νέες ανάγκες.
Στόχος μας είναι να καλύψουμε τις ανάγκες όλων των πελατών, διευρύνοντας την προσφορά υπηρεσιών και θέσεων εργασίας με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας των εργαζομένων και των πελατών μας.
Εργαζόμαστε με κοινωνικές αξίες εντός της εταιρείας χωρίς διάκριση φύλου και δίνοντας ευκαιρίες σε όλους τους συμμετέχοντες στην εταιρεία.
Προσπαθούμε να συμβάλλουμε στην ποιότητα ζωής των ατόμων που συμμετέχουν στο έργο Hazlan.
...Έτσι, βοηθάμε τους πελάτες μας να απλοποιήσουν τη διαδικασία πληρωμής και να εντυπωσιάσουν τους καταναλωτές με σύγχρονες και βολικές υπηρεσίες.
Η αποδοτική διαχείριση των επιχειρηματικών διαδικασιών των πελατών μας είναι πάντα στο επίκεντρο: Αναπτύσσουμε έξυπνα interfaces για να συνδέσουμε τη διαδικασία πληρωμής με προγενέστερες και μεταγενέστερες διαδικασίες – για παράδειγμα, με λογιστικά...
... διαχείριση του EMC για μεγάλα έργα υποδομής, συμπεριλαμβανομένων των σιδηροδρόμων. Ειδικευόμαστε επίσης σε προσαρμοσμένη ηλεκτρομαγνητική έρευνα.
Μαθήματα και εργαστήρια: Προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη επιλογή προγραμμάτων εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων προγραμματισμένων, ενδοεταιρικών και προσαρμοσμένων μαθημάτων. Αυτά κυμαίνονται από εργαστήρια μιας ημέρας έως πενθήμερα μαθήματα που καλύπτουν το EMC, την ηλεκτρική ασφάλεια, το EMF και τη συμμόρφωση με τη ραδιοφωνία.
Η EVENTAVILA είναι μια δυναμική εταιρεία, αποτελούμενη από εξειδικευμένους επαγγελματίες, που ειδικεύεται στη συνολική ή μερική διαχείριση εκδηλώσεων και παραστάσεων.
Η εργασία μας είναι να παρέχουμε την καλύτερη υπηρεσία, εντελώς εξατομικευμένη και με την μέγιστη ποιότητα, προσαρμόζοντας μας σε κάθε στιγμή στις επιθυμίες και απαιτήσεις των πελατών μας.
Για αυτό, θεωρούμε ότι η συνεχής επαφή μαζί τους είναι ο βέλτιστος τρόπος για να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες τους.
Η δέσμευσή μας είναι να εργαστούμε για μια επιτυχημένη ανάπτυξη της εκδήλωσης.
... σχεδιασμός, οι διαφημιστικές καμπάνιες, το μάρκετινγκ της εμπλοκής και οι τεχνικές ψηφιακής επικοινωνίας.
Ακολουθήστε τα νέα μας στο Facebook, Twitter, Instagram, Google, LinkedIn και YouTube.
Τομείς εξειδίκευσης:
• Διαφημιστικές καμπάνιες
• Συμβουλευτική και στρατηγική στο μάρκετινγκ
• Συμβουλευτική, στρατηγική και διαχείριση μέσων
• Συμβουλές στην επικοινωνία
• Δημιουργία Ιστοσελίδων
• Γραφιστικός σχεδιασμός
• Ψηφιακό μάρκετινγκ
• Σχεδιασμός
• Εκδηλώσεις
• Βελτιστοποίηση (SEA, SEO)
• Δημόσιες σχέσεις
• Κοινωνικά μέσα
• Σποτ
• Στρατηγικές
• Γραφιστικό στούντιο
• Εκδοτικά έργα...
... των οχημάτων, η ανάλυση διαδρομών, η διαχείριση σύνδεσης για τη διαχείριση πολλών εισόδων ως ιεραρχία και οι καθημερινές, εβδομαδιαίες και μηνιαίες αναφορές που παράγονται από το GPS μέσω του διαδικτυακού συστήματος παρακολούθησης αυτοκινήτου στο http://gps1.ro. Στον σημερινό ταχύτατο κόσμο, η αυτοματοποίηση της εργασίας στο πεδίο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τις ομάδες τους από οπουδήποτε.
Η Computer Bauer GmbH έχει εξειδικευτεί εδώ και περισσότερα από 25 χρόνια στην υποστήριξη μεσαίων επιχειρήσεων και δικηγορικών γραφείων. Με καινοτόμα προϊόντα, εξειδικευμένη συμβουλευτική και ολοκληρωμένες υπηρεσίες, συμβάλλουμε καθημερινά στην επιτυχία των πελατών μας. Αναλαμβάνουμε την παροχή και τη διαχείριση υβριδικών IT περιβαλλόντων. Επιπλέον, υποστηρίζουμε τους πελάτες μας στην...
Είμαστε ειδικοί στη διαχείριση και επίλυση προβλημάτων συστημάτων πληροφορικής για ιδιώτες και μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην περιοχή της Γενεύης. Η εταιρεία μας ιδρύθηκε το 2015 ως απάντηση σε μια αυξανόμενη ζήτηση για μια οικονομική και αποδοτική υπηρεσία πληροφορικής με εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Η επισκευή ενός υπολογιστή ή του λειτουργικού του συστήματος είναι μια εργασία που...