... που θα μας υποστηρίξουν στην αποστολή μας. Αν είσαι έτοιμος για την μεγάλη επαγγελματική σου ανατροπή, τότε γίνε τώρα μέλος της ομάδας μας και ξεκίνα την καριέρα σου στην Baulig Consulting.
Ψηφιακή απόκτηση πελατών
Βελτιστοποίηση & διαχείριση διαδικασιών πωλήσεων
Διαχείριση ειδικευμένου προσωπικού
Σχεδιασμός διαδικαστικών δομών
Συστήματα ελέγχου & ασφάλειας
...
... ιστοσελίδας: μοναδικός καινοτόμος σχεδιασμός ιστοσελίδας, δημιουργία περιεχομένου με ισχυρή επίδραση και μέγιστη διαδικτυακή έκθεση.
• Δημιουργία πελατών: στοχευμένη διαχείρισηπελατών, αποτελεσματική διαδικασία για ποιοτικούς πελάτες και σαφή στατιστικά μάρκετινγκ.
Είμαστε έτοιμοι να σας προσφέρουμε Ψηφιακή Επιτυχία
Επικοινωνήστε μαζί μας αν θέλετε να μάθετε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας. Ή ζητήστε μια δωρεάν συνεδρία έμπνευσης.
... τη διαχείριση εργαλείων μας, που περιλαμβάνει μια δικτυωμένη αποθήκη consignment, βρισκόμαστε στο δρόμο προς τη βιομηχανία 4.0. Είμαστε περήφανοι για τους άριστα καταρτισμένους και καινοτόμους υπαλλήλους μας.
Ιδιαίτερα οι προμηθευτές ιατρικής τεχνολογίας, τεχνολογίας συμπιεστών και κενού, προμηθευτές αυτοκινήτων και αναπτυξιακοί για σύγχρονη τεχνολογία κινητήρων, καθώς και η φαρμακευτική...
... μέσω χαμηλών ποσοστών σφαλμάτων, εξοικονομεί πραγματικά κόστη και εγγυάται τη σωστή διαχείριση των υλικών. Οι ατομικές υπηρεσίες συσκευασίας ανήκουν στην καθημερινή μας δραστηριότητα. Στην Callius Logistik έχετε έναν σταθερό επαφή, ο οποίος συνοδεύει τις δραστηριότητές σας και σας υποστηρίζει με ατομικές γνώσεις. Αυτό εξοικονομεί, μετά από μια σύντομη προσαρμογή, χρονοβόρες εξηγήσεις και διασφαλίζει...
... σύμφωνα με τις επιχειρησιακές απαιτήσεις.
Ποιότητα και Αξιοπιστία
Η συνεχής ανάπτυξη της επιχείρησής μας δεν είναι τυχαία. Η ικανοποίηση των πελατών μας είναι προτεραιότητα και εξασφαλίζει το μέλλον της επιχείρησής μας. Η περαιτέρω ανάπτυξη των τομέων προϊόντων, οι επενδύσεις σε σύγχρονες τεχνικές παραγωγής και η επιλογή ποιοτικών πρώτων υλών και εξαρτημάτων είναι η βάση για αυτό.
Προϊόντα
Παράγουμε προϊόντα για την αποθήκευση και τη διαχείριση υψηλής ποιότητας χύδην υλικών. Μέσω των σύγχρονων μηχανών και τεχνικών παραγωγής μας, είμαστε διεθνώς ανταγωνιστικοί.
... επαφή με τους πελάτες σας είναι θεμελιώδης. Να αποκτάτε άμεσες πληροφορίες για την ικανοποίησή τους, να βελτιώνετε την εικόνα και τη φήμη της επιχείρησης στο διαδίκτυο, αλλά κυρίως με ενσυναίσθηση να πιστοποιείτε το πιο σημαντικό, τον πελάτη σας.
Υπηρεσίες Ανάλυσης Ιστοσελίδων
Μόνο ό,τι μετριέται είναι επιδεκτικό βελτίωσης. Η Ανάλυση Ιστοσελίδων είναι απαραίτητη για την βελτιστοποίηση στρατηγικών πωλήσεων, την αποφυγή περιττών εξόδων διευκολύνοντας τη λήψη αποφάσεων και, πάνω απ' όλα, για να γνωρίζετε την ικανοποίηση των πελατών.
... αντιπροσωπεύει την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία. Μπορείτε να βασιστείτε σε αυτό – χθες, σήμερα, αύριο. Χάρη στην εμπειρία σχεδόν 90 ετών στην ιστορία της λογιστικής, οι άνθρωποι της Craiss γνωρίζουν όλους τους τομείς της λογιστικής. Γι' αυτό μπορείτε πάντα να περιμένετε ολοκληρωμένες λύσεις εδώ. Με εκτενείς υπηρεσίες και πρακτικές λύσεις, η Craiss έχει συμβάλει στην επιτυχία των πελατών της. Και μαζί τους έχει ιδρύσει τη GENERATION LOGISTIK.
... πελάτη, κατάστημα ή έδρα της επιχείρησης. Ορισμένες υπηρεσίες που προσφέρουμε: διαχείριση εγγράφων και αρχείων, σύνταξη επίσημων εγγράφων (επιστολές, καταγγελίες, αιτήσεις, ειδοποιήσεις, συμβάσεις μεταξύ ιδιωτών), μετάφραση εγγράφων στα γαλλικά, αγγλικά, ισπανικά, ολοκληρωμένη διοικητική υποστήριξη: βάσεις δεδομένων, διαχείρισηπελατών και προμηθευτών, προϋπολογισμοί και τιμολόγηση, logistics...
... όλα τα ισχύοντα εθνικά και διεθνή πρότυπα, π.χ. VDE, DIN, UL, CSA, ISO, σε μικρές και μεσαίες σειρές κατόπιν αιτήματος των πελατών.
Η ικανοποίηση των πελατών μας είναι ένας από τους πιο σημαντικούς στόχους της επιχείρησής μας. Αυτό το επιτυγχάνουμε μέσω στενής συνεργασίας και της εκπλήρωσης ειδικών απαιτήσεων των πελατών. Η ευελιξία, οι σύντομες προθεσμίες παράδοσης και η τήρηση των προθεσμιών...
... προσέγγιση Unified-Endpoint-Management: Η διαχείρισηπελατών, η διαχείριση κινητών συσκευών και η ασφάλεια τερματικών πραγματοποιούνται μέσω μιας κοινής διεπαφής, σε μία μόνο βάση δεδομένων και σύμφωνα με ενιαία πρότυπα.
Μέσω της αυτοματοποίησης των ρουτινών εργασιών και μιας ολοκληρωμένης επισκόπησης της κατάστασης όλων των τερματικών, η baramundi Management Suite βελτιστοποιεί τις διαδικασίες του IT-Management. Ανακουφίζει τους IT διαχειριστές και διασφαλίζει ότι οι χρήστες έχουν πάντα και παντού διαθέσιμα τα απαραίτητα δικαιώματα και εφαρμογές.
... προϊόντος
Χαρτοφυλάκιο:
Σχεδίαση εκδηλώσεων, Τοποθεσίες: Αναζήτηση και κράτηση, Παροχείς υπηρεσιών: Διαγωνισμός και κράτηση, Διαδικτυακή εγγραφή ή διαδικτυακή/βάση συμμετοχής, Διαχείριση έργου: καλλιτεχνική και τεχνική,
Εξυπηρέτηση πελατών και καλεσμένων, Πλήρης υποστήριξη επί τόπου, Εκθέσεις: Σχέδια και οργάνωση, Τεκμηρίωση εκδηλώσεων και έλεγχος επιτυχίας, Άλλες υπηρεσίες, όπως π.χ. έρευνα δώρων, σχεδίαση και παραγωγή μέσων που συνοδεύουν την εκδήλωση κ.λπ., Διαχείριση ξενοδοχειακών ποσοτήτων: Λύση λογισμικού για ξενοδοχειακές ποσότητες, Πλήρης υπηρεσία εκδηλώσεων παγκοσμίως...
... ότι αποκτούν ένα προϊόν με ποιότητα που ικανοποιεί πλήρως τις προσδοκίες τους και σε λογικό κόστος.
Ο σκοπός της πολιτικής ποιότητας της εταιρείας μας είναι να εδραιώσει αυτή την πραγματικότητα, βελτιώνοντας πάντα την υπηρεσία και την προσοχή στις απαιτήσεις των πελατών μας.
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με πλήρη ευθύνη, εμπλοκή και συνεχή εκπαίδευση κάθε μέλους αυτής της εταιρείας, ξεκινώντας από τη Διοίκηση με τις αποφάσεις της σχετικά.
Στις εγκαταστάσεις μας συνδυάζουμε όλες τις επιχειρηματικές πτυχές:
Διαχείριση, Διοίκηση, Εμπορία, Παραγωγή και Έρευνα.
... για, μεταξύ άλλων, τον Δήμο Ρότερνταμ, το Πανεπιστήμιο Ρότερνταμ και τα Φεστιβάλ Ρότερνταμ. Πάνω από 20 χρόνια αργότερα, η Webkracht έχει εξελιχθεί σε ένα σταθερό web agency, που λειτουργεί από το Tilburg. Βοηθάμε έναν μεγάλο αριθμό πελατών από διάφορους τομείς και με την σταθερή ομάδα σχεδιαστών και προγραμματιστών μας έχουμε παραδώσει περισσότερες από 300 ιστοσελίδες. Θέλετε να μάθετε τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς και την οργάνωσή σας; Ρίξτε μια ματιά στις υπηρεσίες μας ή ενημερώστε μας, θα είναι ευχάριστο!
... είδος είναι αφορολόγητες μέχρι το όριο των 44 € το μήνα και πολλές επιχειρήσεις δεν τις εκμεταλλεύονται ακόμη. Η παροχή σε είδος μπορεί να παρασχεθεί πολύ εύκολα μέσω των καταστημάτων επιβραβεύσεων μας. Επίσης, μπορείτε να κίνητρα τους πελάτες σας για αγορές ή να απλοποιήσετε την απόκτηση νέων πελατών με το σύστημα μπόνους μας: Μέσω ενός καταστήματος πελατών από εμάς, μπορείτε να προσφέρετε...
... στις ανάγκες σας και να παρέχουν την κατάλληλη υποστήριξη όταν η κατάσταση το απαιτεί.
Πιστοποιημένος συνεργάτης PRIMAVERA Software;
Ανάπτυξη και ενσωμάτωση λύσεων;
Εμπορία λογισμικού;
Συμβουλευτική, υλοποίηση και προσαρμογή λύσεων;
Διαχείριση και συντήρηση δικτύων υπολογιστών για επιχειρήσεις;
Επισκευή/ Συντήρηση υλικού και όλων των τύπων υπολογιστικών συσκευών;
Πώληση λογισμικού, υπολογιστών, υλικού και άλλων υπολογιστικών συσκευών.
... Germany", η NBB αναπτύσσει και παράγει αποκλειστικά στη Γερμανία, τηρώντας τις αυστηρότερες προδιαγραφές ασφαλείας, προσφέροντας έτσι μια ουσιαστική συμβολή στη συμμόρφωση και την οικονομικότητα των διεθνών πελατών της.
Ευέλικτα σχεδιασμένες ολοκληρωμένες λύσεις
για τεχνολογία κατασκευών, κινητή υδραυλική, βιομηχανική τεχνολογία, δασική και δημοτική τεχνολογία, IECEx/ATEX, ειδικές εφαρμογές...
...DevOps και Cloud σε εσάς! Κάνουμε τη ζωή των πελατών μας πιο εύκολη, προσαρμόζοντας τα εργαλεία στις ανάγκες σας. Η Jodocus είναι ένας Cloud First Solution Partner με έμφαση στις επιχειρηματικές διαδικασίες. Βοηθάμε ομάδες κάθε είδους να ψηφιοποιήσουν τις ροές εργασίας τους και να αξιοποιήσουν τη δύναμη της συνεργασίας για να βελτιώσουν την καθημερινή τους εργασία. Η τεχνογνωσία μας έγκειται στην ομαλή ενσωμάτωση των εργαλείων Atlassian στο σύνολο εργαλείων της επιχείρησής σας και στην προετοιμασία των ομάδων σας για συνεργασία!
...συντονίζουμε για τον πελάτη πολύπλοκα IT έργα και αξιοποιούμε την πολυάριθμη εμπειρία μας σε αυτούς τους τομείς.
Η Mitan προσφέρει ένα εκτενές φάσμα επιχειρηματικού λογισμικού για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Ένα ολοκληρωμένο λογισμικό διαχείρισης αποθεμάτων με λειτουργίες για αγορές και πωλήσεις, διαχείριση τιμών, απογραφή, πληρωμές και υπενθυμίσεις, αναλύσεις διαχείρισης κ.λπ. αποτελεί τον πυρήνα...
... διεθνείς πελάτες. Οι ώρες εργασίας προσαρμόζονται στις επιθυμίες και τις εσωτερικές διαδικασίες των πελατών μας: λήξη παραγωγής, νύχτα, Σαββατοκύριακο ή σε περίπτωση αδράνειας. Φυσικά, όλες οι απαραίτητες άδειες και πιστοποιήσεις TüV είναι διαθέσιμες.
Σας προσφέρουμε:
- Πώληση βιομηχανικών και οικοδομικών υλικών
- Συντήρηση, επισκευή και μεταφορά μηχανών και εγκαταστάσεων
- Υπηρεσίες γερανού & εκσυγχρονισμού,
- Μεταλλικές και σιδηρές κατασκευές
- Έλεγχος σκαλωσιών και ραφιών
- Μεταφορές μηχανών
- Επισκευές στρατιωτικών οχημάτων
- Διαχείριση εγκαταστάσεων.
... μεταξύ 4 mm και 323 mm.
Οι συνολικά 65 υπάλληλοί μας επιδιώκουν τον συνολικό στόχο: "Αύξηση της αξίας για τον πελάτη". Η διαχείριση ποιότητας και η ανάπτυξη οικονομικών εναλλακτικών λύσεων που προσφέρουν πλεονεκτήματα στους πελάτες μας έχουν επομένως πολύ υψηλή σημασία για εμάς. Η αύξηση της αξίας για τον πελάτη είναι η αρχή της καθημερινής μας δράσης.
Με χαρά υλοποιούμε ατομικά αιτήματα πελατών...
... τελωνειακή υπηρεσία, είμαστε αναγνωρισμένοι ως πιστοποιημένη επιχείρηση AEO. Οι τελωνειακές διαδικασίες μέσω ATLAS και NCTS καθώς και οι μεταφορές, όπως και η εκτέλεση εισαγωγών, πραγματοποιούνται εδώ και χρόνια με εμπιστοσύνη σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών μας. Για αυτό διαθέτουμε επίσης χώρους τελωνειακής αποθήκευσης.
Η πολυάριθμη εμπειρία μας στη μεταχείριση, τη διαχείριση και την...
... - διαχείριση ποιότητας για κατασκευαστές ιατροτεχνολογικών προϊόντων - Ιατροτεχνολογικό προϊόν, κατασκευασμένο στην ΕΕ - κατασκευασμένο χειροποίητα - εξυπηρέτηση πελατών μέσω δωρεάν αριθμού 0800 - η πιο σύγχρονη και αποδεδειγμένη τεχνολογία UV-C στον τομέα της υγείας - υψηλής ποιότητας εξαρτήματα όπως π.χ. λάμπες UV-C της Philips ή Osram - σταθερή μεταλλική κατασκευή - αντιστατική βαφή - υψηλής ποιότητας κατασκευή - πολύ καλή σχέση τιμής / απόδοσης...
... υποχρεώσεις.
Η Vimcar αυτοματοποιεί ολόκληρη τη διαδικασία γύρω από το ημερολόγιο οδήγησης και τη διαχείριση στόλου. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, η εταιρεία από το Βερολίνο έχει εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους γερμανικούς προμηθευτές ψηφιακών λύσεων κινητικότητας για επιχειρηματικούς και εταιρικούς πελάτες. Πάνω από 40.000 χρήστες, συμπεριλαμβανομένων αναγνωρίσιμων πελατών όπως ο...
... ικανοποίηση των πελατών μας και τον μέγιστο σεβασμό προς το περιβάλλον. Για το σκοπό αυτό, έχει καθιερωθεί ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας και περιβάλλοντος, προωθώντας την κατανόηση και διάδοση της πολιτικής ποιότητας και περιβάλλοντος εντός της οργάνωσής μας, μέσω συνεχούς εκπαίδευσης και επικοινωνίας με τους εργαζομένους και συνεργάτες μας.
...παραγγελίες πελατών και προμηθευτών, διαχείρισηπελατών, εργοταξίων και υποθέσεων, διαχείριση παρτίδων και ιχνηλασιμότητας, κ.λπ. - τη διαχείριση καταστήματος: διαχείριση πωλήσεων B2B και/ή B2C, παρακολούθηση τιμολόγησης και αποδείξεων, συμμόρφωση με την NF 525, κ.λπ. - τη διαχείριση καθηκόντων και έργων: παρακολούθηση έργων agile, προγραμματισμός καθηκόντων μέσω πολλών οπτικών εργαλείων (πίνακες...
... και των εκδηλώσεων και γνωρίζουν καλά τα προβλήματα των πελατών.
Από την τοποθεσία Ochtendung κοντά στην Κομπλεντς στον Ρήνο, η RVS εξυπηρετεί επιτυχώς όλες τις μεγάλες γερμανικές και κεντροευρωπαϊκές εκθέσεις απευθείας, καθώς και μέσω ενός αποδεδειγμένου και αξιόπιστου δικτύου συνεργατών και προμηθευτών.
Αυτό που ξεχωρίζει την RVS είναι η οικονομική της προσέγγιση. Μέσω της στενής οργανωτικής...
Η εταιρεία Allpress Ries Service und Vertriebs GmbH
κατανοεί τον εαυτό της ως μια επιχείρηση που, από τη μία πλευρά, συμβουλεύει τους πελάτες σχετικά με την προμήθεια εξοπλισμού για τη διαχείριση αποβλήτων και, από την άλλη πλευρά, διατηρεί την εξυπηρέτηση πελατών μετά την πώληση σε πλήρη έκταση.
Είμαστε πεπεισμένοι για τα προϊόντα μας. Τη μακροχρόνια διάρκεια ζωής την εγγυόμαστε μέσω...
... σεμινάρια είναι αναπόσπαστο μέρος της επαγγελματικής γνώσης της ομάδας της GSI. Δύο βασικοί παράγοντες στο μάρκετινγκ θεωρούμε κυρίως την εξυπηρέτηση και τη φροντίδα των πελατών μας – την προσωπική εξυπηρέτηση στον πελάτη. Έτσι, η GSI είναι πιστοποιημένη επιχείρηση χειροτεχνίας "Service Plus", ειδικά εκπαιδευμένη στη διαχείριση ηλικιωμένων και ατόμων με περιορισμούς. Επιπλέον, είμαστε μία από τις λίγες...