Η Grupo Expertia είναι ένα σύνολο επαγγελματιών αφιερωμένων στη λογιστική, το σχεδιασμό και τη διαχείριση της επιχείρησής σας, με τον μοναδικό στόχο να επιτύχετε τη μέγιστη ωφέλεια και απόδοση για την επιχείρησή σας. Μεταξύ των δραστηριοτήτων που εκτελεί η Grupo Expertia, περιλαμβάνονται: - Σχεδιασμός μοντέλου λογιστικής δικτύωσης. - Σχεδιασμός συστημάτων αποθήκης και προετοιμασίας παραγγελιών. - Βελτιστοποίηση της διαχείρισης αποθεμάτων. - Μηχανική διαδικασιών. - Εγκαταστάσεις και αυτοματοποίηση. - LEAN.
Η Εταιρεία POLE SUD EXPERTISE προσφέρει όλες τις κλασικές αποστολές που καλύπτονται από την λογιστική με προσαρμοσμένες φόρμουλες ανάλογα με τις ανάγκες σας, καθώς και με το μέγεθος και τον τομέα δραστηριότητας της επιχείρησής σας. Ομάδες πλήρως αφιερωμένες στον νομικό έλεγχο, τη διαχείριση της κοινωνικής λειτουργίας και των ανθρώπινων πόρων, τη φορολογική νομοθεσία.
Διασφαλίζουμε όλες τις νομικές πράξεις που σχετίζονται με τη ζωή της επιχείρησής σας.
Η POLE SUD EXPERTISE είναι μέρος της λίστας των εκτιμητών λογιστών που καταγράφονται στο Επιμελητήριο.
...Ειδικευμένοι στη Διαχείριση ακινήτων στην Αγουαδούλσε και Ροκέτας ντε Μαρ (Αλμερία), έχουμε μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση κοινοτήτων κατοίκων. Διαχειριζόμαστε ακίνητα και ιδιοκτησίες γειτόνων με μεγάλη αποτελεσματικότητα και υπευθυνότητα. Αν ψάχνετε μια εταιρεία που να αναλάβει τις διαχειριστικές υποχρεώσεις της κοινότητας κατοίκων: Η Cruz & Romera διαχειριστές Αλμερίας είναι η εταιρεία σας. Διαχείριση ακινήτων
Λογιστική
Κοινότητες
Διαχείριση Περιστατικών
Απαίτηση Οφειλετών
Κοινότητες
Συντήρηση Κοινοτήτων
Ασφάλειες για κοινότητες ιδιοκτητών...
Δικηγόροι στην Χαέν και την Κόρδοβα, πρώτη συμβουλή δωρεάν χωρίς υποχρέωση. Είμαστε ειδικοί στο Διοικητικό Δίκαιο (Προσφυγές κατά προστίμων και διοικητικών ποινών), Διαχείριση Ακινήτων, Φορολογική, Εργασιακή καιΛογιστική Συμβουλευτική, Πολιτικό Δίκαιο (Συκοφαντίες, Ύβρεις), Δίκαιο Καταναλωτών, Δίκαιο Οικογένειας (Διαζύγια Συναινετικά-Εξπρές και Δικαστικά, επιμέλεια, διατροφή...), Μετανάστευση...
Αν και η διοικητική διαχείριση δεν αφορά άμεσα την κύρια δραστηριότητα της επιχείρησής σας, είναι ωστόσο απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία της. Είναι λοιπόν αναγκαίο να βελτιστοποιηθεί η εκτέλεση αυτών των εργασιών. Η ZNK Administration σας προτείνει να αναλάβει τις διοικητικές σας εργασίες, τη διαχείριση καθημερινών θεμάτων ή την προ-λογιστική. Η απευθυνόμενη σε εμάς θα σας επιτρέψει να...
...Με το module ηλεκτρονικής υπογραφής, θα κερδίσετε χρόνο για να ανταλλάξετε και να υπογράψετε όλα τα έγγραφά σας.
Λογισμικό διαχείρισης ενοικίασης: για τη διαχείριση των ακινήτων σας όλο το χρόνο, είναι το λογισμικό που χρειάζεστε. Μπορείτε να διαχειριστείτε με μερικά κλικ όλη την εμπορική, διοικητική καιλογιστική πλευρά. Λειτουργίες όπως το emailing και η αποστολή SMS είναι επίσης διαθέσιμες για να βελτιώσουν την επικοινωνία σας με τους πελάτες σας.
Είμαστε ένα καθιερωμένο γραφείο λογιστών με έδρα τη Γκόριτσα, προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών για ΜΜΕ και startups, όπως: λογιστική, ισολογισμούς, φορολογικές, επιχειρηματικές και εργασιακές συμβουλές. Είμαστε ειδικοί στη διασυνοριακή διαχείριση ολόκληρης της διαδικασίας για επιχειρήσεις που αποφασίζουν να επενδύσουν στη Σλοβενία. Το προσωπικό μας είναι δίγλωσσο και έχουμε παρουσία με υποκατάστημα και στη Νόβα Γκόριτσα.
... μισθοδοσίες για εταιρείες στον τομέα: διαχείριση της προσωπικής και μισθολογικής τεκμηρίωσης, διαχείριση των απολογισμών με το ZUS, υπολογισμός μισθών, σύνταξη καταλόγων μισθών, λογιστική μισθοδοσίας, επεξεργασία ετήσιων καρτελών μισθών εργαζομένων και φορολογικών δηλώσεων, συνολική εκκαθάριση συμβάσεων έργου και παραγγελιών, καταγραφή με τεκμηρίωση. Αναθέτοντας μας τις λογιστικές υπηρεσίες της εταιρείας...
Η Active Logistics προέρχεται από την κοινή χρήση γνώσεων και επαγγελματικών ικανοτήτων ειδικών του τομέα που δραστηριοποιούνται εδώ και 20 χρόνια στον τομέα της λογιστικής και των μεταφορών αγαθών για λογαριασμό τρίτων, καθώς και στις δραστηριότητες που σχετίζονται με τη λογιστική συμβουλευτική. Η εκτενής εμπειρία που αποκτήθηκε στη διαχείριση της ολοκληρωμένης λογιστικής έχει επιτρέψει τη...
... ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΑ και θα τα συμπεριλάβουμε στην παραγγελία.
5. Θα παραδώσουμε στον παραλήπτη το πακέτο, χρησιμοποιώντας ΚΟΥΡΙΕΡ ή ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ, επιλέγοντας για εσάς την πιο συμφέρουσα προσφορά σε τιμή και χρόνο.
6. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ - δεν υπάρχει πρόβλημα - εγγυόμαστε τη διαχείρισηκαι την αποστολή των ποσών αντικαταβολής.
7. Θα δεχτούμε ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ με διατήρηση ελέγχου της κατάστασης του...
Από το 1999 προσφέρουμε στους επιχειρηματίες εναλλακτικές φορολογικές λύσεις στη Βουδαπέστη. Φορολογικός συντελεστής 9%, διαδικτυακή ίδρυση εταιρείας, εταιρική κατοικία, διαχείριση αλληλογραφίας, λογιστικήκαι δήλωση ισολογισμού. Προετοιμασία εγγράφων για να γίνετε κάτοικος στη Βουδαπέστη με φορολογία 15%, διαθεσιμότητα διαμερισμάτων προς ενοικίαση.
... εργαλείων και, τέλος, απολαύστε την άνεση των συμβουλών επαγγελματιών και μιας προσωπικής και προσεκτικής υποστήριξης. Η dbBase προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση στην πληροφορική διαχείρισης, όπως και στη μηχανογραφημένη διαχείριση σε όλους τους τομείς: από τη λογιστική έως τη εμπορική διαχείριση, από την παραγωγή έως την κεντρική διαχείριση δεδομένων.
...- Διαχείριση ομαδοποιήσεων.
- Έκτακτη εκφόρτωση.
- Εξονυχιστικός έλεγχος των εμπορευμάτων σας πριν φύγουν από την αποθήκη μας (σπασίματα στα είδη, σπασίματα σε παλέτες ή συσκευασίες, βρωμιά που προκλήθηκε από τη μεταφορά ή στις εγκαταστάσεις μας κ.λπ.)
- Προετοιμασία φορτίων.
- Τοποθέτηση κακώς προετοιμασμένων φορτίων.
- Χειρισμός προϊόντων.
- Picking.
- Αντίστροφη ή επιστροφή λογιστικής.
- Τιμές ανά ημέρα, μήνα ή σύμφωνα με συμφωνία με τον πελάτη.
- Ασφάλιση αστικής ευθύνης.
- Λογιστική συμβουλευτική.
- Υπηρεσία παράδοσης πόρτα-πόρτα.
... είναι σημαντικό για να το ολοκληρώσετε. Σας προσφέρουμε υποστήριξη σε κοινωνικό επίπεδο, κυρίως όσον αφορά τη διαχείριση των μισθών, στην λογιστικήκαι φορολογία, στη διαχείριση της επιχείρησής σας, μέσω συγκεκριμένων συμβουλών, νομικής παρακολούθησης της επιχείρησής σας. Οι νόμοι εξελίσσονται τακτικά, είμαστε ενημερωμένοι και σας βοηθάμε να τους εφαρμόσετε στη δομή σας. Είμαστε κοντά στους πελάτες μας και προτιμούμε σχέσεις βασισμένες στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και τον σεβασμό.
... συνέπεια στην επίλυση των προβλημάτων. Η υποστήριξη παρέχεται στις εγκαταστάσεις του πελάτη (σε όλη την περιφέρεια) και μέσω τηλεδιάσκεψης. ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ είναι ΜΜΕ χειροτεχνίας, εμπορίου, υπηρεσιών και βιομηχανίας, επαγγελματικά γραφεία και εταιρείες μηχανικών. ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ: διοίκηση επιχείρησης (γενική, αναλυτική λογιστική), διαχείριση αποθήκης, καταγραφή παρουσιών, έλεγχος καιδιαχείριση έργων (project management), διαχείριση σχέσεων με πελάτες (μάρκετινγκ - πωλήσεις - υποστήριξη - κοινωνικά δίκτυα) (CRM), διαχείριση εγγράφων, αυτοματοποίηση γραφείων, ανάπτυξη λογισμικού.
Με λογιστική εκπαίδευση και 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση του πελάτη, ίδρυσα το 2013 την εταιρεία Accent Clients. Σας προτείνω τις εξής υπηρεσίες:
- Διοικητική υποστήριξη: επεξεργασία αλληλογραφίας, εμπορική γραμματεία, τιμολόγηση, κ.λπ...
- Διαχείριση του πελάτη και επεξεργασία απλήρωτων: έλεγχος του κύκλου εργασιών, διαχείριση του πελάτη, αντιστοίχιση λογαριασμών, εξωτερική υπενθύμιση...
...Συμβουλευτική για Ελεύθερους Επαγγελματίες 25€/Μήνα. Συμβουλευτική για Επιχειρήσεις 59€/Μήνα. Βελτιστοποιούμε τη λογιστική, φορολογική και εργασιακή σας διαχείριση. Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα!
Ιδρυμένη το 1996, η εταιρεία Proginov έχει έδρα στη La Chevrolière, νότια του Nantes, και απασχολεί σήμερα 165 συνεργάτες. Από την ίδρυσή της, η ανάπτυξη λογισμικού διαχείρισης (ERP) αποτελεί τον πυρήνα της Proginov. Η εφαρμοσμένη σουίτα της περιστρέφεται γύρω από τη διαχείριση εμπορίου και βιομηχανίας, τη λογιστικήκαι χρηματοοικονομικά, την πληρωμή και τους ανθρώπινους πόρους. Με κάθε νέα...
Η OPTIMAL OFFICE είναι μια εταιρεία συμβουλών για επιχειρηματίες που ιδρύθηκε από μια ομάδα επαγγελματιών με εμπειρία σε όλους τους τομείς που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις:
- την επιχειρηματικότητα
- τη διαχείριση επιχείρησης
- τη στρατηγική ανάπτυξης
- την επένδυση
- την προσωπική επιτυχία
Αφού συγκέντρωσαν πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας σε τομείς όπως:
- η λογιστική
- η φορολογία
- το...
Οι ικανότητες της LOGISTEMA καλύπτουν όλη την αλυσίδα αξίας της διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας και της λογιστικής και επιτρέπουν την υποστήριξη όλων των έργων μετασχηματισμού των λογιστικών αλυσίδων, από τον σχεδιασμό μέχρι την υλοποίηση: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ, Σχεδιασμός, διαχείριση της ζήτησης, βελτιστοποίηση αποθεμάτων και πόρων, λογιστική απόδοση. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ, Αποθήκευση...
... χρόνια.
Σε συνεργασία με την λογιστική μας και την κεντρική υπολογιστική μονάδα της Τράπεζας για Κατοικίες και Ακίνητα στο Μόναχο (Hausbank München), διεκπεραιώνουμε τις λογαριασμούς ενοικίου αξιόπιστα και γρήγορα. Η εκκαθάριση γίνεται σύμφωνα με σαφείς και κατανοητές κατευθυντήριες γραμμές, σύμφωνα με τον νόμο περί ιδιοκτησίας κατοικιών.
Για κάθε νομικό ζήτημα, η κοινότητα ιδιοκτητών έχει στη...
... διακοπής δραστηριότητας… και αυτό, τόσο για φυσικά πρόσωπα όσο και για εταιρείες και ΜΚΟ. Η GESCOFI προσφέρει στους πελάτες της μια εξατομικευμένη συνεργασία με διάφορους λογιστές, ελεγκτές επιχειρήσεων, νομικούς, συμβολαιογράφους και εξειδικευμένους δικηγόρους. Η εταιρεία προσφέρει διάφορες υπηρεσίες όπως υποστήριξη στη διαχείριση, λογιστική, άμεση φορολογία – Φόροι, έμμεση φορολογία – ΦΠΑ και υποστήριξη στην ίδρυση.
Συμβουλευτικές υπηρεσίες στον τομέα των επιχειρηματικών ακινήτων. Γραφεία, Ημι-Βιομηχανικά, Λογιστική, Λιανική. Πώληση, ενοικίαση, συμβουλευτική επενδύσεων, διαχείριση, εμπειρογνωμοσύνη, βελτιστοποίηση χώρου και έργα μετακόμισης. Πάνω από 70 σύμβουλοι δραστηριοποιούνται στο Βέλγιο από τις Βρυξέλλες, την Αντβέρπη και τη Λιέγη. Στον κόσμο, πάνω από 12.500 ειδικοί παρέχουν υπηρεσίες πρώτης ποιότητας σε 45 χώρες του πλανήτη.
...πιστωτών, εκκαθαρίσεις ΦΠΑ και μεταφορά στην λογιστική.
GECOWEB - Λογισμικό για τη διαχείριση εκδηλώσεων και συνεδρίων: Λογισμικό για ταξιδιωτικά πρακτορεία ή διοργανωτές εκδηλώσεων που επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο των συνεδρίων. Εγγραφές, διαμονή, κοινωνικό πρόγραμμα, επιστημονικές επικοινωνίες, πιστοποιήσεις και πολλά άλλα.
Υπηρεσίες διαχείρισης για ταξιδιωτικά πρακτορεία: Η ομάδα ειδικών της Gesintur...
Βασισμένη στη Βαρκελώνη, η TAS Consultoria είναι ένα γραφείο συμβουλευτικής και λογιστικής που ειδικεύεται στη δημιουργία επιχειρήσεων στην Ισπανία και στη φορολογική βελτιστοποίηση. Προσφέρουμε κάθε είδους υπηρεσίες, από τη λογιστικήκαι φορολογική διαχείριση της επιχείρησής σας μέχρι την αναζήτηση χώρου και την πρόσληψη προσωπικού. Προσφέρουμε μια πλήρη υπηρεσία και υποστήριξη για να δημιουργήσετε την επιχείρησή σας μέσα σε μία μόνο πρωινή συνεδρία. Μην χάνετε άλλο χρόνο σε διοικητικές διαδικασίες και εμπιστευθείτε τους γαλλόφωνους ειδικούς μας!
... παρακολούθησης και την αστυνομία, ολοκληρωμένα ασφαλιστικά συμβόλαια και εξειδικευμένο προσωπικό για τη διαχείριση των αποστολών σας με τον πιο αποδοτικό τρόπο. Το Τμήμα Μεταφορών θα διαχειριστεί τις εθνικές και διεθνείς αποστολές σας με τα απαιτούμενα μέσα: οδικά, αεροπορικά ή θαλάσσια. Το Τμήμα Logistics θα φροντίσει για την ολοκληρωμένη διαχείριση των προϊόντων σας: παραλαβή, επιθεώρηση, αναφορά...
...Παραγωγή, Λογιστική, Κόστος, Προγραμματισμός, Τιμολόγηση), VoluPack για τη συσκευασία και τα χαρτοκιβώτια, VoluPrim για τις εκτυπώσεις Φύλλου/Roto, Prosper για τις εκτυπώσεις TPE, VoluLabel για τις ετικέτες, ReflexClient για τη διαχείριση της Σχέσης Πελάτη-CRM και Direct Planning για τον προγραμματισμό και την προγραμματισμένη παραγωγή. Η Volume Software επιθυμεί να προσφέρει λύσεις που είναι άμεσα λειτουργικές, ενσωματώνοντας κάθε ειδικότητα του τομέα και ειδικές γνώσεις σε κάθε τομέα, προκειμένου να αυξήσει την παραγωγικότητα και την απόδοση της επιχείρησης.
... για τη λογιστικήκαι εμπορική διαχείριση της Benelux, της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ισπανίας. Οι περισσότερες από τις προϊόντα μας φτάνουν στον καταναλωτή μέσω λιανικών καναλιών, που κυμαίνονται από καταστήματα DIY μέχρι εξειδικευμένες αλυσίδες καταστημάτων επίπλων και ανεξάρτητες επιχειρήσεις.