... διαχείριση συμβολαίων. Συνεργαζόμενοι με τη Virtus σημαίνει ότι έχετε άμεση πρόσβαση στην ευρεία γκάμα εμπειρίας μας στη Διαχείριση Κατασκευών σε όλους τους τομείς της βιομηχανίας και των επιχειρήσεων. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να σας παρέχουμε ομάδες υψηλής ποιότητας για μια ευρεία γκάμα έργων. Επιπλέον, θα συνεργαστείτε με τον αφιερωμένο Διαχειριστή Λογαριασμού σας, ο οποίος επικεντρώνεται στην οικοδόμηση μιας διαρκούς σχέσης με τον πελάτη.
Η αποστολή μας
Για τις ΜΜΕ, τις ΜΜΕ, τις Φιλολογίες, τους Λογιστές, τους Αυτοαπασχολούμενους:
Να προτείνουμε ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές λύσεις στον τομέα της διαχείρισης πληροφορικής (λογιστική, εμπορική διαχείριση, ψηφιοποίηση, αναφορές, ηλεκτρονικό κατάστημα, κ.λπ.)
Να διαθέσουμε την εμπειρία μας στην οργάνωση και στη διαχείρισηεπιχειρήσεων
Να φιλοξενήσουμε εφαρμογές...
... εκτός της χώρας μας. Οι υπηρεσίες υποστήριξης που προσφέρει η Tradigenia διαρθρώνονται σε τρεις μεγάλες κατηγορίες: • Η αρχιτεκτονική και η μηχανική των επιχειρήσεων (στρατηγική και επιχειρηματικά μοντέλα). • Η διαχείρισηεπιχειρήσεων (διαχείριση έργων, διαχείριση αλλαγών και προσωρινή διαχείριση). • Η εκπαίδευση κατά παραγγελία στην επιχείρηση (εκπαίδευση στελεχών εντός της επιχείρησης). Αποστολή...
... βελτιστοποίηση προσαρμοσμένων λύσεων πληροφορικής, για τη διαχείρισηεπιχειρήσεων και την απλοποίηση εσωτερικών διαδικασιών.
Ανάπτυξη προσαρμοσμένων διεπαφών για μοναδικές εφαρμογές.
Η Opencloud Software αναπτύσσει λύσεις λογισμικού στο cloud για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ψηφιοποιήσουν και να βελτιώσουν τις διαδικασίες διαχείρισης και τις καθημερινές τους λειτουργίες. Νέα και έμπειρη ομάδα, καινοτόμος και με μεγάλη δυναμική.
Είμαστε παρόντες στην Πορτογαλία, την Αγκόλα και τη Βραζιλία.
Το Γραφείο Bouchu και οι Συνεργάτες LBO, οι ειδικοί σας στην υποστήριξη και διαχείρισηεπιχειρήσεων.
Από την λογιστική μέχρι την υποστήριξη και την ενοικίαση γραφείων.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Σας προσφέρουμε μια επαγγελματική διεύθυνση για να έχετε την έδρα της επιχείρησής σας, ένα γραφείο προς ενοικίαση, μια αίθουσα σεμιναρίων για όλες σας τις εκδηλώσεις, καθώς και έναν χώρο για να αποθηκεύσετε τα αρχεία σας...
...εκπροσώπηση και διαπραγμάτευση με τις φορολογικές αρχές, λογιστική επιχειρήσεων και ιδιωτών, χρηματοοικονομικές πληροφορίες, αναλυτική λογιστική, δηλώσεις και νομικές υποχρεώσεις (ΦΠΑ, ΦΟΡΟΙ, INTRASTAT, ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ …), ετήσιες εργασίες κλεισίματος, κοινωνική γραμματεία. Ο διευθυντής και η ομάδα του εγγυώνται ποιοτική εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Οι συνεργάτες μας εκπαιδεύονται συνεχώς για να σας παρέχουν υπηρεσίες στην αιχμή της προόδου.
... συμβουλευτικές υπηρεσίες (εταιρική συμβουλευτική), διαχείριση έργων και προσωρινή διαχείριση. Το 2015 βραβεύτηκα με το σήμα ποιότητας Top Rated Consultant, το οποίο πιστοποιεί την επαγγελματική ποιότητα των συμβουλευτικών υπηρεσιών μου. Οι κύριοι τομείς δραστηριότητας είναι η Κολωνία, η Ντίσελντορφ και η γύρω περιοχή.
... ένα τόσο κορεσμένο οικοσύστημα όπως το διαδίκτυο, είναι δύσκολο να γίνεις αντιληπτός. Για αυτό το λόγο, χρησιμοποιούμε τις γνώσεις μας στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ιστοσελίδων, τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, τα κοινωνικά μέσα και τη διαχείριση πληροφοριών για να μεταφέρουμε την προστιθέμενη αξία των επιχειρήσεων στον τελικό καταναλωτή. Θα δημιουργήσουμε μια ελκυστική και...
... υλικών και συστημάτων, σχεδιαστές και κατασκευαστικές εταιρείες. Τομείς παρέμβασης: υλικά υψηλών επιδόσεων, βιωσιμότητα και κυκλική οικονομία, λύσεις και τεχνολογίες για ενεργειακή αποδοτικότητα και έξυπνα κτίρια, υποδομές και βιομηχανικές διαδικασίες; διάγνωση και διαχείριση ενέργειας, τεχνολογίες και καινοτόμες διαδικασίες για επιδόσεις και βιωσιμότητα των κτιρίων; σχεδίαση και διαχείριση έργων που χρηματοδοτούνται από κοινοτικά, εθνικά και περιφερειακά κονδύλια.
Λύσεις διαχείρισης εγγράφων και ψηφιοποίησης για επιχειρήσεις - Η TBS Telecon Business Solutions είναι μέρος του Ομίλου Telecon, μιας εξειδικευμένης περιοχής στη διαχείριση εγγράφων, με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας, προσφέροντας λύσεις επιχειρήσεων που στοχεύουν στη βελτίωση της αποδοτικότητας, της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας των πελατών μας. Παρέχουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες, εγκατάσταση και ρύθμιση λογισμικού ψηφιοποίησης εγγράφων, επιπλέον, υλοποιούμε επίσης έργα ηλεκτρονικής τιμολόγησης, επιδιώκοντας την αυτοματοποίηση εργασιών και τη βελτίωση των χρόνων απόκρισης.
... και κάνουμε τη διαχείριση των κριτικών τόσο γρήγορη και εύκολη. Μην ξεχνάτε ότι μαζί μας, δεν υπάρχουν κρυφές κατηγορίες. Όπως όταν προσπαθείτε να εγγραφείτε σε έναν από τους αντιπάλους μας και διαπιστώνετε ότι ορισμένες κατηγορίες δεν περιλαμβάνουν όλες τις δυνατότητες!
... ολόκληρων επιχειρήσεων. Στην ACO, η ασφάλεια τροφίμων, η διαχείριση κόστους και η Υγεία & Ασφάλεια είναι πάντα προτεραιότητα. Η φιλοσοφία HygieneFirst μας αντιπροσωπεύει τη δέσμευσή μας να παρέχουμε προϊόντα που προσφέρουν εξαιρετική απόδοση μέσω εκτενούς έρευνας και ανάπτυξης.
... μαζικών email.
Newsletter
Αποκτήστε συνδρομές στην ιστοσελίδα σας από τους επισκέπτες σας.
Περιεχόμενα
Συντάσσουμε το περιεχόμενο που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε.
Εταιρική Ταυτότητα
Δημιουργούμε το λογότυπό σας και όλα όσα απαρτίζουν την επωνυμία σας.
Τοπικό SEO
Δημιουργούμε και βελτιστοποιούμε την καταχώρηση της επιχείρησής σας.
Διαφημιστικές Καμπάνιες
Προωθούμε την επωνυμία σας σε διάφορες πλατφόρμες.
Διαχείριση Κοινωνικών Δικτύων
Αναλαμβάνουμε όλα τα κοινωνικά δίκτυα της επιχείρησής σας.
... και τις απαιτήσεις των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων. Ο τομέας "Solutions" προσφέρει στους πελάτες μας μια πλατφόρμα για τη διεθνή προμήθεια προϊόντων, εξαρτημάτων ή συνόλων. Ο τομέας "Consulting" περιλαμβάνει προσωρινή διαχείριση και συμβουλευτική για έργα στους τομείς της διαχείρισης προμήθειας, ποιότητας, παραγωγής και logistics.
Η Fiduciaire - Λογιστής Λουσιέν Φανκ είναι ένας αξιόπιστος συνεργάτης στην υπηρεσία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων. Διαχειριζόμαστε την λογιστική των πελατών με διακριτικότητα. Εγγυόμαστε μια υπηρεσία με προσοχή και ακρίβεια. Οι διάφορες υπηρεσίες μας: τήρηση γενικών λογιστικών βιβλίων, διαχείριση μισθών και αποδοχών, ισολογισμοί και φορολογικές δηλώσεις, χρηματοοικονομικές αναλύσεις, οικονομικές και φορολογικές συμβουλές, γραμματειακή υποστήριξη.
nSolver είναι μια εταιρεία από τη Σαραγόσα, των υπηρεσιών της οποίας περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ιστοσελίδων. Ανάπτυξη διαδικτυακών και κινητών εφαρμογών. Διαθέτουμε ένα λογισμικό ERP για τη διαχείρισηεπιχειρήσεων. Για την εταιρεία nSOLVER, η καινοτομία είναι μια ανάγκη για να είναι μια ανταγωνιστική οργάνωση. Αυτό σημαίνει ότι η καινοτομία είναι ο μόνος τρόπος για να διατηρηθεί...
... εμπειρίες που προέρχονται από επιχειρησιακά περιβάλλοντα. Γι' αυτόν τον λόγο, η Rockefedder προσφέρει υπηρεσίες που είναι συστηματικά προσαρμοσμένες στο επάγγελμα και στο πλαίσιο του πελάτη. Η Rockefedder είναι μια δομημένη μέθοδος που παρέχει μια προσέγγιση στη διαχείριση έργων ενσωματώνοντας καλές πρακτικές που έχουν ήδη δοκιμαστεί. Αυτή η μεθοδολογία προσαρμόζεται σε όλους τους τύπους έργων...
Η CLASS-GROUP σας προσφέρει ένα πακέτο για τη συνολική διαχείριση των έργων σας. Χάρη στις τέσσερις εξειδικευμένες οντότητές της, η CLASS-GROUP μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες σας στους τομείς της διαχείρισης, των οικονομικών, της ακίνητης περιουσίας και των επενδύσεων.
Class-Business: διοίκηση και διαχείρισηεπιχειρήσεων, μεσιτεία επιχειρήσεων ή κλάδων δραστηριότητας, συμβουλές σε...
... υπηρεσίες: η συνολική διαχείριση ενός έργου σε όλες τις συνιστώσες του, η υποστήριξη της διαχείρισης έργου με εξατομικευμένη και κατ' απαίτηση καθοδήγηση, η συντήρηση ακινήτων για τη συντήρηση και την αποκατάσταση. Οι τομείς δραστηριότητας που καλύπτει η CERIM IMMOBILIER είναι: η εμπορική ακίνητη περιουσία (εμπορικοί χώροι), η επιχειρηματική ακίνητη περιουσία (χώροι επιχειρήσεων), η βιομηχανική...
...Η οραματική συνεργασία τριών διαφορετικών δεξιοτήτων επέτρεψε τη δημιουργία της πρώτης πύλης στον κόσμο των πολυκατοικιών στην Ιταλία, που συνδυάζει σε έναν ενιαίο χώρο ένα κοινωνικό δίκτυο, μια αγορά και μια πλατφόρμα αξιολόγησης, όπου στο κέντρο βρίσκεται ο ένοικος. Η παραδοσιακή πυραμιδική και ιεραρχική διαχείριση των πολυκατοικιών δεν ανταποκρίνεται πλέον στις ανάγκες των σύγχρονων καιρών, οι...
... θέσουμε όλες τις ικανότητές μας στην υπηρεσία των επιχειρήσεων, των εμπόρων, των τεχνιτών και των συλλόγων. Φιλοδοξία μας είναι να παρέχουμε μια σύγχρονη, εξελίξιμη και βιώσιμη ιστοσελίδα. Η κατάταξη των πελατών μας είναι η προτεραιότητά μας. Για να οικειοποιηθούν πλήρως τη ψηφιακή τους λύση, οι πελάτες μας μπορούν να υπολογίζουν στην υποστήριξή μας. Άλλωστε, τους εγγυόμαστε ότι χάρη στις διαδικτυακές μας υπηρεσίες διευκολύνουμε τη διαχείριση του προϊόντος τους. Δημιουργούμε ιστοσελίδες για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας στην ανάπτυξη και την ορατότητα της επιχείρησής τους.
Η Silicon Brain αναπτύσσει λογισμικά ERP για τη διαχείρισηεπιχειρήσεων από το 1998.
Ένας από τους κύριους στόχους μας είναι να προσφέρουμε συνεχείς αναβαθμίσεις μακροπρόθεσμα, προκειμένου να διατηρήσουμε τους πελάτες μας και τις επιχειρήσεις τους στην κορυφή της τέχνης τους. Από την αρχή, περισσότερες από 10 κύριες τεχνολογίες έχουν αναπτυχθεί για μία μόνο σειρά προϊόντων και σήμερα, ο ρυθμός επιταχύνεται.
... ευκαιρίες δικτύωσης μεταξύ των διαφόρων παραγόντων της αγοράς.
ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
• Υποστήριξη στην διεθνοποίηση
• Υποστήριξη στην τεχνολογική ανάπτυξη
• Προώθηση της συνεργασίας
• Εκπαίδευση και επιλογή προσωπικού
• Διαχείριση επιχορηγήσεων και ενισχύσεων
• Σχέδια μάρκετινγκ και επικοινωνίας
• Ασφάλεια
• Καινοτομία σε διαδικασίες και δοκιμές...
... ειδικοί μας γνωρίζουν πάντα τις τρέχουσες απαιτήσεις και νομικές διατάξεις για την υγιεινή των επιχειρήσεων. Έτσι, οι πελάτες μας λαμβάνουν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για την ασφάλεια εφαρμογής και σχεδιασμού τους στον τομέα του καθαρισμού και της υγιεινής.
ID Digital School είναι ένα κέντρο μεταπτυχιακών σπουδών που προσφέρει από το 2010 προχωρημένη εκπαίδευση στην επικοινωνία, το ψηφιακό μάρκετινγκ και τη διαχείρισηεπιχειρήσεων, σε δια ζώσης, ημι-δια ζώσης ή εξ αποστάσεως μορφή. Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην προσφορά μας απαιτείται να έχετε ολοκληρώσει με επιτυχία ένα επίσημο πτυχίο ή πτυχίο.
ID Digital School συγκεντρώνει τα καλύτερα...
Η bepay προτείνει στους λογιστές ένα λογισμικό SaaS που προσφέρει αυτόματη διαχείριση των μισθών των διευθυντών επιχειρήσεων. Υπολογισμός του προεξοφλημένου επαγγελματικού φόρου, κοινωνικές εισφορές, προσομοιώσεις, δηλώσεις προς τη φορολογική διοίκηση, κ.λπ... όλα διαχειρίζονται αυτόματα.