Συστατικά και Όργανα Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού - Σχεδίαση και Πωλήσεις, Κατασκευή ηλεκτρονικών βαλβίδων και σωλήνων και άλλων ηλεκτρονικών εξαρτημάτων...
Ειδικός σε επαγγελματικές λύσεις απόκτησης. Παρέχει βοήθεια στη μάρκετινγκ προϊόντων και υποστήριξη σε νέους πελάτες, υπάρχοντες πελάτες, καθώς και σε ενδιαφερόμενους και εμπόρους.
Ο συνεργάτης σας για το τηλεμάρκετινγκ - απόκτηση νέων πελατών, εκτίμηση αναγκών, υποστήριξη υφιστάμενων πελατών, προγραμματισμός ραντεβού, προσκλήσεις σε εκθέσεις και πολλά άλλα.
Ειδικός υπολογιστών, πώληση και επισκευή υπολογιστών, φορητών υπολογιστών, αξεσουάρ, επισκευή smartphone, ρύθμιση διαδικτύου, δημιουργία ιστοσελίδων, υπηρεσίες IT για επιχειρήσεις.
Πρακτορείο διαλογικής επικοινωνίας με πελάτες. Τηλεμάρκετινγκ με 24ωρη εξυπηρέτηση στους τομείς υποστήριξης, τηλεοπτικής απάντησης, πληροφόρησης, επείγουσας γραμμής και διαχείρισης παραπόνων.
Διαφημιστική εταιρεία με προσανατολισμό στο άμεσο μάρκετινγκ, με ειδικότητες όπως τηλεφωνικό μάρκετινγκ, διαδικτυακό μάρκετινγκ, παραγωγή ταχυδρομείου, εκπαίδευση υπαλλήλων, υπηρεσίες πληροφορικής και σύλληψη και υλοποίηση εκστρατειών.
Μάρκετινγκ πρακτορείο για άμεσο μάρκετινγκ, διάλογο μάρκετινγκ και επικοινωνία. Αλληλογραφία, τυπογραφείο, μάρκετινγκ πλήρους εξυπηρέτησης. Ανάπτυξη στρατηγικής, δημιουργία εννοιών και ανάλυση διαφημιστικών εκστρατειών, ανάλυση αγοράς.
... γερμανικό τμήμα της Generali ανήκουν οι Generali Versicherungen, AachenMünchener, CosmosDirekt, Central Krankenversicherung, ADVOCARD Rechtsschutzversicherung, Deutsche Bausparkasse Badenia και Dialog. Οι Generali Versicherungen ανήκουν στους μεγαλύτερους ασφαλιστές της Γερμανίας. Μέσω της πολυκαναλικής πώλησης, η εταιρεία προσφέρει προσαρμοσμένες προσφορές τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρηματικούς πελάτες.
Γραφείο διαλόγου μάρκετινγκ. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην οικοδόμηση, τη συντήρηση και την επαναδραστηριοποίηση των σχέσεων με τους πελάτες μέσω τηλεφωνικής και γραπτής επικοινωνίας.
Το φάσμα υπηρεσιών του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνει την υποστήριξη πελατών μέσω τηλεφώνου, φαξ, διαδικτύου, email ή ταχυδρομείου. Περιλαμβάνει επίσης υπηρεσίες call center, υποστήριξη πωλήσεων, υπηρεσίες μάρκετινγκ, εκπαίδευση τηλεφώνου και coaching.
Η υπηρεσία διαδικτύου έχει εξειδικευτεί στη διαχείριση υφιστάμενων πελατών, στη διαχείριση επαφών, στην απόκτηση νέων πελατών, καθώς και στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την πώληση μέσω ταχυδρομείου.
Πρακτορείο με έμφαση στη σχεδίαση συναντήσεων, coaching και διαχείριση εκδηλώσεων. Δημιουργία και εφαρμογή εκπαιδευτικών μέτρων, εκθεσιακών συστημάτων, σχεδίαση και εκτέλεση εκδηλώσεων και μεγάλων εκδηλώσεων.
Πλήρης υπηρεσία διαφημιστικής εταιρείας για διάλογο μάρκετινγκ με έμφαση στη συγκέντρωση χρημάτων, B2B και καταναλωτικό μάρκετινγκ. Ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας, άμεσου ταχυδρομείου και παραδοσιακής διαφήμισης.
Γραφείο διαλόγου μάρκετινγκ. Σύλληψη και συμβουλευτική, σχεδίαση και κείμενα για αποστολές, εκτύπωση, εκστρατείες, ιστοσελίδες. Μάρκετινγκ στόχων και βάση δεδομένων, λύσεις εκτύπωσης, συγκέντρωση χρημάτων, κοινωνικό μάρκετινγκ.