...Αντλίες μεμβράνης χωρίς μηχανικές σφραγίδες σχεδιασμένες για την δοσολογία του AdBlue®/DEF. Οι αντλίες είναι αυτοαναρρόφησες και διαθέτουν βαλβίδα παράκαμψης. Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν προστασία IP55 και περιλαμβάνουν διακόπτη on/off, ασφάλεια και καλώδιο 2 μ. με κροκοδειλάκια (DC αντλίες) ή βύσμα (AC αντλίες). Σύνδεση εισόδου/εξόδου: 1" BSP (Μ). Μέγιστο ύψος αναρρόφησης: 1,8 μ. Μέγιστη πίεση: 1,6 bar. Μέγιστη απόδοση: έως 32 l/min.
Παροχή: 12 V συνεχούς ρεύματος
Ρεύμα: 260 w
Ρεύμα: 22 A
Υγρά: AdBlue/DEF
Παροχή: 32 l/min (8,5 gal/min)...
...Συσκευή σύνδεσης ως διακόπτης ορίου για ατμομηχανές, τρένα και σιδηροδρόμους για ανεφοδιασμό με AdBlue, ντίζελ και πετρέλαιο θέρμανσης. Σύμφωνα με το σιδηροδρομικό πρότυπο BN 74010-01, TAB 01 κ.λπ.
... σημείο άφιξης που επιβεβαιώνει την ηγεσία της PIUSI στον τομέα.
Το νέο σύστημα, σχεδιασμένο για τις ανάγκες των συνεργείων, είναι εύκολα μεταφερόμενο και επιτρέπει την ασφαλή παροχή AdBlue® στις δεξαμενές των οχημάτων. Το Delphin PRO αποτελείται από ένα ανθεκτικό καρότσι στο οποίο εγκαθίσταται ο κάδος για AdBlue®. Αρκεί μια απλή κίνηση στο κουμπί ενεργοποίησης και η ηλεκτρική αντλία πραγματοποιεί την προμήθεια του αυτοκινήτου.
Το καινοτόμο “closed System” προλαμβάνει διαρροές ατμών και οσμών και προστατεύει το AdBlue® από οποιοδήποτε εξωτερικό ρυπαντικό.
...Η Rotex προσφέρει μια ποικιλία ηλεκτρομηχανικών προϊόντων για διάφορες κρίσιμες εφαρμογές οχημάτων, όπως λύσεις για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, το πλαίσιο και την καμπίνα. Όλα τα προϊόντα που σχεδιάζει και κατασκευάζει η Rotex είναι συμβατά με αυτοκινητιστικά μέσα όπως αέρας, καύσιμο, ψυκτικό υγρό, Adblue, καυσαέρια κ.λπ. Η Rotex διαθέτει επίσης μια ειδικά διαμορφωμένη περιοχή παραγωγής με επίπεδο καθαρότητας Class A σύμφωνα με το ISO 16232 και οι εγκαταστάσεις παραγωγής της είναι πιστοποιημένες σύμφωνα με το IATF 16949 και το AS 9100D.
... τρόφιμα).
- Εκδόσεις για ζεστό νερό 130°C – 100 bar.
- Εκδόσεις για ζεστό νερό 130°C -200 bar.
- Εκδόσεις για ζεστό νερό 130°C -400 bar.
- Εκδόσεις για λάδι 150 bar.
- Εκδόσεις για γράσο 600 bar.
- Εκδόσεις για ντίζελ 10 bar.
- Εκδόσεις για ADBLUE 10 bar.
- Εκδόσεις για 2 ίδιους σωλήνες (κυκλοφορία αέρα και βαφής ταυτόχρονα, για παράδειγμα).
- Εκδόσεις για συγκόλληση.
- Εκδόσεις για GPL ή μεθάνιο.
Εκτός από τις εκδόσεις με ελατήριο, μπορούμε επίσης να σας προτείνουμε κινητές εκδόσεις (υδραυλικές, πνευματικές, ηλεκτρικές (24VDC)) ή χειροκίνητες.
...{"Field of application: Agriculture":"Τομέας εφαρμογής: Γεωργία","Condition":"Κατάσταση","General condition: very good":"Γενική κατάσταση: πολύ καλή","Drive: Wheel":"Κίνηση: Τροχός","Visual appearance: very good":"Οπτική εμφάνιση: πολύ καλή","Type: Tractor":"Τύπος: Τρακτέρ","Technical condition: very good":"Τεχνική κατάσταση: πολύ καλή","AdBlue system: Yes":"Σύστημα AdBlue: Ναι","Damages: none...
...AdBlue®, AUS 32 σύμφωνα με το ISO 22241, Ουρία 32,5 % - υδατικό διάλυμα, Υψηλής καθαρότητας μέσο μείωσης NOx για κινητήρες ντίζελ με SCR καταλύτες, για την εκπλήρωση των προτύπων εκπομπών EURO 4, 5 και 6, σύμφωνα με το AUS 32 (CEFIC) και το ISO 22241, Για επαγγελματικά οχήματα και ΙΧ, Ελάχιστη διάρκεια ζωής 12 μήνες, Συνιστώμενη θερμοκρασία αποθήκευσης μεταξύ -10 °C και 35 °C, Αποφύγετε την άμεση ηλιακή ακτινοβολία...
...Πρόσθετο 2151 για AdBlue, απαραίτητο για τους τελευταίας γενιάς κινητήρες ντίζελ, αποτρέπει το σχηματισμό αλατούχων καταθέσεων και φραγμών στον ψεκαστήρα. Βελτιώνει την εκτόξευση του ψεκαστήρα για βέλτιστη εξάτμιση.
...Η δεξαμενή AdBlue της σειράς BlueMaster έχει χωρητικότητα 4.000 λίτρων και είναι εγκεκριμένη από το DIBt. Η δεξαμενή διαθέτει θέρμανση και αερισμό για την αποθήκευση και μεταφορά του AdBlue.
...
Το ERC AdBlue είναι μια διαυγής, μη τοξική, συνθετική διάλυση ουρίας που αποθηκεύεται σε μια επιπλέον δεξαμενή κοντά στη δεξαμενή ντίζελ ή στο πορτμπαγκάζ του επιβατικού οχήματος. Δεν προστίθεται στο καύσιμο ντίζελ.
Το ERC AdBlue χρησιμοποιείται για την περιβαλλοντικά συμβατή μεταχείριση των καυσαερίων οχημάτων που λειτουργούν με ντίζελ μέσω της επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (σύστημα SCR) και...
...Η βιομηχανική ουρία αυτοκινήτου είναι η πρώτη ύλη για την παραγωγή του AdBlue (DEF / AUS 32), το οποίο είναι ένα είδος υγρού για τη μείωση της ρύπανσης από οξείδια του αζώτου στις εκπομπές των ντίζελ οχημάτων.
Το προϊόν μας έχει πλεονεκτήματα όπως η χαμηλή περιεκτικότητα σε βιουρία και η απουσία αλδεϋδών, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να παραγάγετε υψηλής ποιότητας διάλυμα ουρίας, το τελικό προϊόν μπορεί να πληροί πλήρως τα πρότυπα του ISO22241.
Σκοπός μας είναι να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας προσφέροντάς τους καινοτόμες τεχνικές λύσεις για να βελτιώσουν την παραγωγικότητά τους, να μειώσουν τα κόστη και να ελαχιστοποιήσουν τους κινδύνους. Στην ATOS FLUIDES, καθοδηγούμαστε από θεμελιώδεις αξίες όπως το πάθος, ο σεβασμός, η εφευρετικότητα και η ηθική.
Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην εφευρετικότητα, καθώς αυτή είναι που μας ωθεί να αναζητ...
... AdBlue® επιτρέπεται να γεμίζεται μόνο στη δεξαμενή του συστήματος SCR.
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γεμίζεται το AdBlue® στη δεξαμενή πετρελαίου (σοβαρές ζημιές στον κινητήρα!).
Αριθμός άρθρου: ML-AdBlue-IBC
Περιεχόμενο: 1000 λίτρα IBC
Περιεκτικότητα σε ουρία: 32,5 βάρους %
Περιεκτικότητα σε άζωτο: 15,2 βάρους %
Δείκτης διάθλασης: 1,3817-1,3840
Θερμική αγωγιμότητα: 0,57 W/(m·K)
Ειδική θερμική ικανότητα: 3,51 J/(g·K)
Θερμική ενθαλπία τήξης: 270 J/g
Πυκνότητα στους 20 °C: 1,087-1,093 g/cm³
Δυναμική ιξώδης: 1,4 mPa·s...
... εξοπλισμού λίπανσης περιλαμβάνουν: Κάδοι Ασφαλείας & Oil Safe, Σημεία Λίπανσης & Συνδέσεις, Αντλίες Piusi και Αντλίες AdBlue, και άλλα.
Η υπηρεσία μας είναι ασυναγώνιστη όταν πρόκειται για εξοπλισμό λίπανσης, η αξιοπιστία μας μας έχει κερδίσει αμέτρητους επαναλαμβανόμενους πελάτες σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία.
...Σας προσφέρουμε το AdBlue LV με λειτουργική πίεση 1,5 - 3,5 bar.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
- Αυτόματο βαλβίδα πλήρωσης για διάλυμα AdBlue® ουρίας σύμφωνα με το ISO 22241 (DEF / AUS / ARLA 32) για οχήματα < 3,5 τόνους
- Για προστασία από λανθασμένη πλήρωση στο ρεζερβουάρ ντίζελ, η παροχή AdBlue® είναι δυνατή μόνο με στόμιο πλήρωσης σύμφωνα με το ISO 22241-5.
- Μέγιστη απόδοση παροχής 10 l / min (βλ...
...Βενζινάκι από πλαστικό σε μαύρο χρώμα, 20 λίτρα, για τη μεταφορά επικίνδυνων αγαθών σύμφωνα με το GGVS με έγκριση UN, με αδιάβροχη κλειδαριά και ευέλικτο σωλήνα εκροής
από πλαστικό (HD-PE) σε μαύρο χρώμα
για τη μεταφορά βενζίνης, ντίζελ και άλλων επικίνδυνων αγαθών
ανθεκτικό στο AdBlue
με αδιάβροχη κλειδαριά σε κόκκινο χρώμα
συμπεριλαμβανομένου ευέλικτου σωλήνα εκροής σε κόκκινο χρώμα
με έγκριση UN
κατάλληλο για εμπορικές μεταφορές σύμφωνα με τους κανονισμούς μεταφοράς επικίνδυνων αγαθών
Πλάτος: 360mm
Βάθος: 180mm
Ύψος: 450mm
Βάρος: 1,00kg...
Η Marco Tech είναι μια γαλλο-νορβηγική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1997 στη ΝΟΡΒΗΓΙΑ.
Ο κύριος δημιουργός της εργάζεται στον τομέα του πετρελαϊκού εξοπλισμού από τα μέσα της δεκαετίας του 1970.
Από τη δεκαετία του 2000, η Marco Tech είναι το εμπορικό τμήμα της εταιρείας Hallingplast A.S (η παραγωγή μας βασίζεται στη Νορβηγία) για την ειδικότητα HALOCK PIPING SYSTEM.
Το Halock Piping System (HPS) ε...
...Όχι μόνο στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων, αλλά πλέον σχεδόν σε όλα τα ντιζελοκίνητα οχήματα με πρότυπο εκπομπών Euro 6, χρησιμοποιείται το AdBlue για τον καθαρισμό των καυσαερίων.
Το μείγμα ουρίας και απομεταλλωμένου νερού εγχέεται με τη βοήθεια των μπεκ ουρίας στην εξάτμιση, όπου απελευθερώνει αμμωνία, η οποία αντιδρά σε έναν καταλύτη SCR με τα οξείδια του αζώτου που περιέχονται στα...
...Το Emers Blue είναι ένας αναγωγικός παράγοντας εκπομπών NOx για κινητήρες ντίζελ με μεταχείριση καυσαερίων SCR.
Το AdBlue και η τεχνολογία SRC μειώνουν τη ρύπανση που προκαλείται από τις εκπομπές οχημάτων και αυτοκινήτων ντίζελ.
Διαθέσιμο σε συσκευασίες των 5L, 10L, 200L και 1000L.
...Τα συστήματα SCR χρησιμοποιούνται για την επεξεργασία των καυσαερίων και επιτρέπουν τη μείωση των εκπομπών NOx στο όχημά σας. Στην εξάτμιση τοποθετείται ένας καταλύτης, ο οποίος με την προσθήκη του αναγωγικού μέσου ουρίας AUS 32 (διάλυμα 32,5% ουρίας / νερού), γνωστό και ως AdBlue®, μετατρέπει τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε στοιχειακό άζωτο (N2) και νερό (H2O).
Μέσω αισθητήρων σε όλο το...
...Αυτοαναρροφητική αντλία από ανοξείδωτο χάλυβα για AdBlue.
Χαρακτηριστικά
Ηλεκτρονικός μετρητής G1"
Στήριγμα αντλίας για δεξαμενή IBC
Καλώδιο σύνδεσης 3 μ με βύσμα, έτοιμο προς χρήση
230 V, 50 Hz, Ικανότητα κινητήρα 0,37 kW
Παροχή περίπου 40 λ/min με ελεύθερη εκροή...
...Pallas 725 15W40
Το PALLAS 725 15W40 είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα "LOW SAPS" ειδικά σχεδιασμένο για να πληροί τις προδιαγραφές EURO IV και EURO V για κινητήρες Diesel εξοπλισμένους με DPF (Φίλτρο Σωματιδίων Diesel) και / ή που χρησιμοποιούν την τεχνολογία SCR με AdBlue ®. Μέσω ανάλυσης λαδιού, τα διαστήματα αλλαγής μπορούν να παραταθούν έως και 60.000 χλμ.
Οφέλη:
• Σταθερή ιξώδης 15W40 καθ' όλη τη διάρκεια της υπηρεσίας.
• Βέλτιστη προστασία του κινητήρα.
• Εξαιρετική θερμική και χημική σταθερότητα.
• Εξαιρετική αντοχή στην οξείδωση.
„Μικρό, αλλά καλό!“, αυτή είναι η φιλοσοφία μας.
Andreas Schmid Anlagentechnik GmbH ιδρύθηκε το 1996 από τον διευθύνοντα σύμβουλο μας, Andreas Schmid. Στην αρχή, η κύρια δραστηριότητα ήταν η υπηρεσία και η συντήρηση ξένων εγκαταστάσεων, μέχρι που μετά από λίγο καιρό κατασκευάστηκε και κατασκευάστηκε η πρώτη κλιματική κάμερα με όγκο δοκιμής 28 m³. Με τεχνογνωσία, πολλή δουλειά και αρκετή αποφασιστ...