... και επιτρέπει τη δημιουργία ενός πρωτοτύπου με τα πραγματικά σας δεδομένα. Επιπλέον, είναι δυνατή η προσαρμογή της εφαρμογής στις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησης και αυτή θα εξελίσσεται με το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας. Διαθέτει ενσωματωμένο διαμορφωτή προϊόντος, διαχειρίζεται την ψηφιακή αποθήκευση εγγράφων μέσω του Microsoft SharePoint και επιτρέπει τον Έλεγχο Διαχείρισης, εκτός από τη διαχείριση του Συστήματος Ποιότητας. Τέλος, το Tempo Zero ενσωματώνει τις λύσεις Microsoft Dynamics με προηγμένα εργαλεία συνεργασίας, κοινοποίησης και σχεδίασης διαδικασιών.
...Το ConfirmD ψηφιοποιεί οδηγίες και ελέγχους σε όλη τη διαδικασία παραγωγής και είναι μια ιδανική προσθήκη στο κεντρικό σύστημα διαχείρισης ποιότητας.
Θεωρείτε ότι τα έντυπα καθιστούν τη διαδικασία ποιότητας επιρρεπή σε σφάλματα;
Και εμείς. Ανακουφίστε τους υπαλλήλους σας στον έλεγχο ποιότητας, ελέγχοντας ψηφιακά τις οδηγίες και τις διαδικασίες ελέγχου. Το ConfirmD επιτρέπει μια διαδικασία...
...Διάφορες υπηρεσίες πληροφορικής, συμπεριλαμβανομένων: συμβουλευτικών υπηρεσιών σχετικά με την οργάνωση, την τεχνολογία πληροφορικής και το λογισμικό, εργασίες μισθοδοσίας και συμβάσεων στον τομέα της πληροφορικής, αντίγραφα ασφαλείας δεδομένων και πολλά άλλα...
...Η έκδοση 3 του infuniq είναι ένα διαδικτυακό σύστημα PIM που επιτρέπει την αποτελεσματική εφαρμογή ευέλικτων στρατηγικών διαχείρισης πληροφοριών προϊόντων και πολυκαναλικής επικοινωνίας σταδιακά.
...Το λογισμικό Lobster_data απλοποιεί την ενσωμάτωση δεδομένων και συστημάτων.
Το Lobster_data επιτρέπει τη ασφαλή και διαφανή μεταφορά επιχειρηματικών δεδομένων μεταξύ διαφορετικών συστημάτων και πλατφορμών. Τόσο εντός μιας επιχείρησης όσο και στην εύκολη σύνδεση με εξωτερικούς συνεργάτες, όπως προμηθευτές, πελάτες και παρόχους υπηρεσιών. Επιπλέον, μέσω του Lobster_data, τα επιχειρηματικά δεδομένα μπορούν να μετατραπούν σε δομημένα, επεξεργάσιμα δεδομένα σε μια γραφική διεπαφή, να τροποποιηθούν και να εμπλουτιστούν. Απλό, ασφαλές και ευέλικτο. Χωρίς προγραμματισμό.
Οι δραστηριότητες της εταιρείας επικεντρώνονται σε συστήματα λύσεων για ηλεκτρονικές ανασκοπήσεις τύπου και αρχεία τύπου, σάρωση και καταγραφή εγγράφων, καθώς και αναγνώριση κειμένου.
... αυτοματοποιημένων αποστολών email.
Προγραμματίστε τις εργασίες προληπτικής συντήρησης και τις παρεμβάσεις με τη βοήθεια οπτικών εργαλείων (πίνακες, διαγράμματα Gantt κ.λπ.). Δημιουργήστε αυτόματα αναφορές σε Excel ή PDF σε κάθε στάδιο.
Καταγράψτε τις εξόδους αποθεμάτων και συνδέστε το GMAO σας με ένα λογισμικόδιαχείρισης αποθεμάτων.
Χρησιμοποιήστε ένα αξιόπιστο σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισηςεγγράφων για να συνδέσετε κάθε είδους τεχνικές πληροφορίες με μια συσκευή, μια μηχανή ή έναν εξοπλισμό.
...Αυτή η λογισμική εφαρμογή της Mediaform για την αυτόματη καταγραφή και τεκμηρίωση των παραγγελιών σας στο κλινικό εργαστήριο εξοικονομεί χειροκίνητες καταχωρίσεις δεδομένων, εξοικονομώντας έτσι χρόνο και αποφεύγοντας σχετικές πιθανές
Η δομή είναι αρθρωτή:
Σάρωση: Αυτόματη καταγραφή δεδομένων και παραγγελιών
Ερμηνευτής: Ερμηνεία παραγγελιών
Επιβεβαίωση: Έλεγχος και επιβεβαίωση
Εξαγωγή: Μεταφορά των παραγγελιών στο κεντρικό σύστημα πληροφορικής του εργαστηρίου
Εξωτερική αποθήκευση των ψηφιακών εικόνων σε ένα σύστημα διαχείρισηςεγγράφων (π.χ. ArchiMedis)...
...Το OpenKM Professional είναι ένα πολύ εκτενές λογισμικό σύστημα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τους τομείς εφαρμογής που αναφέρονται εδώ. Ο όγκος επεκτείνεται ιδιαίτερα μέσω ανοιχτών διεπαφών.
Η διαχείριση εγγράφων OpenKM (DMS) είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό ανοιχτού κώδικα με πολλές δυνατότητες για χρήση ως Enterprise Content Management (ECM), διαχείριση εγγράφων (DMS), διαχείριση γνώσης (WM/KM), διαχείριση αρχείων / Record Management (RM). Η ανοιχτή αρχιτεκτονική (Java, .NET, PHP) επιτρέπει μια βέλτιστη ενσωμάτωση σε τρίτα συστήματα ή ως backend για το προϊόν σας.
... και συνοδευτικών εγγράφων (έκθεση υπηρεσίας, πρωτόκολλα μετρήσεων κ.λπ.)
Με χαρά θα σας παρουσιάσουμε την ADASMA στο πλαίσιο μιας δωρεάν και χωρίς υποχρεώσεις παρουσίασης. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα κιόλας.
...Η S.C.I. Network Group προσφέρει μια ολοκληρωμένη υπηρεσία συμβουλευτικής εργασίας και διοίκησης προσωπικού.
Επεξεργαζόμαστε μισθοδοσίες για τους πελάτες μας, φροντίζοντας για όλες τις σχετικές υποχρεώσεις που συνδέονται με την ισχύουσα εργατική νομοθεσία, χρησιμοποιώντας εξειδικευμένο λογισμικό που επιτρέπει την ψηφιοποίηση και τη διαχείριση εγγράφων.
Η υπηρεσία απευθύνεται σε φορείς, επιχειρήσεις, εταιρείες προσώπων, εταιρείες κεφαλαίου ανεξαρτήτως του τομέα στον οποίο δραστηριοποιούνται και των διαστάσεων της επιχείρησης.
...Αυτή η εκπαίδευση είναι η ιδανική εισαγωγή για εργασία με το Elasticsearch. Όλο το περιεχόμενο του μαθήματος παρέχεται με πρακτικές ασκήσεις.
Μέσα σε μία ημέρα θα καλυφθούν τα εξής θέματα:
- Λειτουργία του Elasticsearch
- Επισκόπηση της ρύθμισης και της διαχείρισης του cluster του Elasticsearch
- Δομή αποθήκευσης δεδομένων και διαχείρισηςεγγράφων
- Βασικές αρχές αναζήτησης και ανάλυσης
- Χαρτογραφήσεις, ερωτήματα και συγκεντρώσεις
Το μάθημα παρέχει το περιεχόμενο μέσω ασκήσεων και πρακτικών περιπτώσεων εφαρμογής, οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν ατομικά.
... ψηφιακά. Είναι διαθέσιμα σε όλους τους υπαλλήλους στο γραφείο, στο σπίτι ή σε επαγγελματικά ταξίδια ανά πάσα στιγμή. Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, διότι όπως γνωρίζετε, η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται κυρίως από την τεχνογνωσία των υπαλλήλων και την ευέλικτη προσαρμογή της οργανωτικής δομής σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Η COI GmbH με τις λύσεις λογισμικού της αντιπροσωπεύει αποτελεσματικά συστήματα διαχείρισηςεγγράφων, ποιότητα, συμβουλευτική και βέλτιστη υποστήριξη διαδικασιών. Κάντε σήμερα το πρώτο βήμα προς μια σύγχρονη και ευέλικτη ψηφιακή εργασία!
...Το NiceLabel LMS περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεστε για την τυποποίηση, την κεντρικοποίηση και τον έλεγχο της ετικετοποίησής σας. Με το Control-Center (κεντρικό σύστημα διαχείρισηςεγγράφων).
Αυτή η επόμενης γενιάς λογισμικό από την NiceLabel επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται πρότυπα ετικετών, καθώς και να πληρούν τις απαιτήσεις πελατών και νομικών κανονισμών. Όλα τα...
...Λογισμικόδιαχείρισης ποιότητας και εγγράφων: - Προϊόν QM για πιστοποίηση ISO 9001 - Διαχείριση εγγράφων και έλεγχος εγγράφων - QMS διαθέσιμο για ολόκληρη την οργάνωση μέσω του προγράμματος περιήγησης - Αναζήτηση πλήρους κειμένου σε όλη την τεκμηρίωσή σας (διαδικασίες, Word, PDF κ.λπ.) - Τοπία διαδικασιών, ροές εργασίας και διαδικασίες BPMN - Πολλοί ενσωματωμένοι τύποι εγγράφων (Word, HTML, Σύνδεσμος κ.λπ.) - Επεξεργασία εγγράφων Word απευθείας και επέκταση τους με συνδέσμους drag & drop...
... ολοκληρώσουν την υπηρεσία εάν βρίσκεστε εκτός Ηνωμένου Βασιλείου. Το λογισμικό μας σας βοηθά να διαχειριστείτε το παγκόσμιο εμπόριο σας. Πιστεύουμε ότι η απλοποίηση της διαχείρισης εισαγωγών και εξαγωγών είναι το κλειδί για την αύξηση της παραγωγικότητας και τελικά τη βελτίωση των οικονομικών σας αποτελεσμάτων. Μπορείτε ακόμη και να καθυστερήσετε τις δηλώσεις. Η πλατφόρμα TransitNet είναι μια ασφαλής...
Λογισμικό ανθρώπινων πόρων και παρακολούθησης χρόνου. Η μοναδική πλατφόρμα διαχείρισης ανθρώπινων πόρων με έξυπνο πρόγραμμα που πραγματικά μειώνει το διοικητικό βάρος, βελτιώνει την εσωτερική επικοινωνία και επιτρέπει έναν ακριβή έλεγχο χρόνου. Ψηφιοποιήστε το τμήμα ανθρώπινων πόρων της επιχείρησής σας με τη βοήθεια των ψηφιακών εργαλείων που περιλαμβάνει η πλατφόρμα. Ενοποιήστε τις καταγραφές...
... ελάχιστη προγραμματιστική εργασία. Οι προκατασκευασμένες λύσεις προϊόντων μας, όπως η αυτοματοποιημένη δημιουργία εγγράφων, η Διαχείριση Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού με τυποποιημένες, βαθιές ενσωματώσεις σε SAP, SuccessFactors, Workday και άλλα συστήματα, θέτουν πρότυπα.
Είτε πρόκειται για μεσαίες επιχειρήσεις είτε για μεγάλες εταιρείες – οι εφαρμογές μας μπορούν να προσαρμοστούν ακριβώς στις...
... μεγαλύτερο έλεγχο σε επίπεδο τμήματος και πληροφόρησης, καθώς και ενισχύει την επικοινωνία μεταξύ των υπαλλήλων. Έτσι, βελτιώνει τις εσωτερικές διαδικασίες των επιχειρήσεων και ενισχύει την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα των υπαλλήλων.
- CRM: αυτό το άλλο λογισμικόδιαχείρισης επιχειρήσεων επικεντρώνεται στη διαχείριση των πελατών. Η ιδέα είναι να πιστοποιηθούν οι καταναλωτές, και ένα σύστημα CRM...
... λύσεων, συμπεριλαμβανομένου του RMail: μιας πλατφόρμας καταχωρημένου email που προσφέρει κρυπτογράφηση, ηλεκτρονική υπογραφή, μεταφορά μεγάλων αρχείων και νομική, επαληθεύσιμη απόδειξη παράδοσης και περιεχομένου, ψηφιακή διαχείριση εγγράφων και συστήματα ασφαλείας: Υψηλής ασφάλειας καταστροφή και ακτινογραφική σάρωση. Η Frama προσφέρει σε όλους τους πελάτες μια συμβουλευτική προσέγγιση μέσω του δικτύου επαγγελματιών διαχείρισης λογαριασμών μας, μιας εθνικής ομάδας τεχνικών υπηρεσιών και ενός κέντρου υποστήριξης με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο.