Μειώστε τους κινδύνους σας, Αυξήστε την κερδοφορία σας, Βελτιώστε τη ρευστότητά σας.
Εκπαίδευση και Συμβουλευτική στηδιαχείριση ΜΜΕ: διαχείριση πιστώσεων, έλεγχος διαχείρισης.
Μέλος της AFDCC. Παρέμβαση στη δυτική Γαλλία.
Πίνακας ελέγχου διαχείρισης για την παρακολούθηση των δεικτών διαχείρισης (προηγμένοι δείκτες και καθυστερημένοι δείκτες) για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης...
...Βέλτιστη σχεδίαση του προσωπικού με R&R WFMR&R WFM είναι το λογισμικό σχεδίασης προσωπικού για αυτοματοποιημένο προγραμματισμό βαρδιών και καταγραφή χρόνου. Το λογισμικό PEP που βελτιστοποιεί τις ανάγκες και το αυτοματοποιημένο σύστημα καταγραφής χρόνου βελτιώνουν όλες τις διαδικασίες σχεδίασης στηδιαχείριση προσωπικού. Ο προγραμματισμός υπηρεσιών γίνεται διαφανής και δίκαιος. Επιπλέον, η...
... χρήση των κροατικών και διεθνών κανονισμών.
Σύμφωνα με την σχετική νομοθεσία της Κροατίας, η Accumular Ltd έχει άδεια για ειδικές/συμβουλευτικές δραστηριότητες στον τομέα του περιβάλλοντος.
Η εκπαίδευση και η κατάρτιση σχετικά με την εφαρμογή των περιβαλλοντικών κανονισμών επιτρέπουν στους επιχειρηματίες να αναγνωρίζουν γρήγορα τις υποχρεώσεις που έχουν οι επιχειρηματικές οντότητες στη Δημοκρατία της Κροατίας. Προσφέρουμε διάφορες επιλογές εκπαίδευσης και κατάρτισης σε οργανισμούς και εταιρείες.
... και τη διαχείριση θεμάτων προσωπικού και μισθοδοσίας.
Ασχολούμαστε, μεταξύ άλλων, με την κατάρτιση οικονομικών και στατιστικών εκθέσεων, την εκπροσώπηση του πελάτη σε διοικητικές διαδικασίες ενώπιον του Ιδρύματος Κοινωνικών Ασφαλίσεων και των Φορολογικών Υπηρεσιών, καθώς και τη διαχείριση καταγραφής παγίων και άυλων περιουσιακών στοιχείων. Επιπλέον, καταρτίζουμε καταστάσεις μισθοδοσίας...
Ο οργανισμός Espace Sentein είναι ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα που προσφέρει επαγγελματική κατάρτισηστη στρατηγική και επιχειρησιακή διαχείριση στους τομείς: Κοινωνικός και Ιατρικός τομέας, Υγεία και Επιχειρήσεις.
Η αποστολή του είναι να συμβάλλει στην επιτυχία των έργων όλων των συμμετεχόντων στα προγράμματά του μέσω της εκπαίδευσης, παρέχοντάς τους τις γνώσεις, τις δεξιότητες και την προσωπική ανάπτυξη που χρειάζονται για να εξελίξουν τους οργανισμούς τους και να διαχειριστούν αποτελεσματικά τα προσωπικά και επαγγελματικά τους έργα.
... οι εισοδηματικές και οι δαπανηρές σας ροές. Υπάρχουν χρέη;
- τη δημιουργία επισκόπησης: μηνιαίες και ετήσιες ανασκοπήσεις ώστε να γνωρίζετε ακριβώς τι εισέρχεται και τι εξέρχεται.
- την κατάρτιση ενός σχεδίου δράσης: ίσως έχετε δικαίωμα σε επιπλέον παροχές που θα σας προσφέρουν περισσότερα έσοδα. Ή μπορείτε να εξοικονομήσετε στα σταθερά σας έξοδα. Επίσης, θα καταρτίσουμε ένα σχέδιο για το αν και πώς μπορείτε να αποπληρώσετε τα χρέη σας.
- καθοδήγηση: σας υποστηρίζουμε στη διαδικασία αντιμετώπισης και επίλυσης χρεών.
Συμβουλευτική στηΔιαχείριση των Αγορών σας, Έλεγχος, ανάλυση, συστάσεις και εφαρμογή, Σχέδιο μετασχηματισμού και βελτίωσης της απόδοσης, Βοήθεια στη διαπραγμάτευση με τους προμηθευτές, Κατάρτιση τεχνικών προδιαγραφών, Βοήθεια στην εκκίνηση δημόσιου διαγωνισμού και στην αξιολόγηση προσφορών, Βοήθεια στην υπογραφή σύνθετων τεχνικονομικών συμβάσεων, Παρεμβάσεις σε πολύ ποικιλόμορφες κατηγορίες αγορών: - πληροφορική, λογισμικό και τηλεπικοινωνίες - εξαρτήματα, συστήματα και τεχνικά όργανα - υπηρεσίες, ανάπτυξη και συμβουλευτική - γενικές υπηρεσίες...
...Από το 1945 και τέσσερις γενιές, προσπαθούμε να διατηρήσουμε μια τεχνογνωσία που έχει δώσει στη Revel, από τον 18ο αιώνα, τα διαπιστευτήριά της και την έχει καταστήσει την "Πρωτεύουσα της Τέχνης του Επίπλου". Χάρη σε μια ευέλικτη δομή, σας προσφέρουμε μια σειρά υπηρεσιών όπως η κατάρτιση εξατομικευμένων προσφορών, η αντιγραφή αυθεντικών επίπλων, η παράδοση με δική μας φροντίδα σε όλη τη Γαλλία...
...Είσαι διευθυντής μιας νεοσύστατης επιχείρησης και σου λείπει βοήθεια για την κατάρτιση λογιστικών στοιχείων, ή μήπως η λογιστική της καθιερωμένης επιχείρησής σου χρειάζεται απλώς μερικά φρέσκα μάτια; Η Λογιστική Βοήθεια V/Kim Jørgensen προσφέρει λογιστική υποστήριξη σε μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις. Βρισκόμαστε στη Σόλβγκατε 10, 1. θ. στην Χόρσενς, αλλά προτιμούμε να επισκεπτόμαστε τους πελάτες...
... δοκιμές υλικών, υπολογίζουν κόστη, προγραμματίζουν, ασχολούνται με την ασφάλεια μηχανικής, τη διαχείριση προμηθειών υλικών, την κοστολόγηση και την κατάρτιση προσφορών. Αναλαμβάνουμε την προμήθεια επίπλων για ιδιώτες και καταλύματα, ξενοδοχεία, εστιατόρια κ.λπ.
...υπερασπιζόμαστε τον Πελάτη προκειμένου να αποκτήσει ό,τι του αναλογεί δικαίως μόλις διαλυθεί η κοινή περιουσία. Παρέχουμε ολοκληρωμένη καθοδήγηση στον Πελάτη για την κατάρτιση διαθηκών και διαχειριζόμαστε κληρονομιές, καθώς και απαντάμε στη διάλυση κοινοχρήστων και καταστάσεων κοινότητας. Στην MONTEJO & GLEZ. MARTÍN έχουμε εκτενή εμπειρία στηδιαχείριση ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ και στηδιαχείριση ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ...
... σχετίζονται με νομικές συνέπειες σε επιχειρήσεις όπου ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει πεθάνει. Οι δικηγόροι και οι νομικοί σύμβουλοι παρέχουν επίσης νομική βοήθεια στον τομέα του εκπαιδευτικού δικαίου σε φορείς που διαχειρίζονται εκπαιδευτικά ιδρύματα, συμπεριλαμβανομένων σχολείων και νηπιαγωγείων. Οι δικηγόροι και οι νομικοί σύμβουλοι που εργάζονται στην εταιρεία έχουν μεγάλη εμπειρία στη...
... τομέα του μάρκετινγκ, της εφοδιαστικής και άμεσης συμβουλευτικής στηδιαχείριση. Επιπλέον, οργανώνουμε πρακτικά επιχειρηματικά εργαστήρια για εταιρείες. Η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε επιβεβαιώνεται κυρίως από τις συστάσεις ικανοποιημένων πελατών.
...Για να καλύψει καλύτερα τις ανάγκες των πελατών, η AC Servizi συνεργάζεται με πολλούς εξωτερικούς συνεργάτες, ειδικότερα με ειδικούς πωλήσεων, δικηγόρους, χρηματοοικονομικούς προωθητές και μεσολαβητές πιστώσεων. Η εταιρεία προσφέρει όχι μόνο συμβουλές σε επιχειρήσεις και εταιρείες, αλλά και σε αυτοαπασχολούμενους για μια βέλτιστη διαχείριση της δραστηριότητάς τους. Ποιοι είμαστε Εικονίδιο...
Η logistic people είναι από το 1997 μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής υπηρεσιών προσωπικού στη Γερμανία για εμπορικό εξειδικευμένο προσωπικό στον τομέα των μεταφορών και της λογιστικής. Οι τομείς δραστηριότητας περιλαμβάνουν την εύρεση προσωπικού, την ενοικίαση εργαζομένων, τη διαχείριση προσωρινών θέσεων καθώς και την εξωτερική ανάθεση. Ένα πανεθνικό δίκτυο διασφαλίζει επίσης επαγγελματική...
Γνώσεις για επιχειρηματίες, διευθυντές και ηγέτες στη βιομηχανία εκτύπωσης και μέσων. Η x-medial Bayern προσφέρει στις επιχειρήσεις της βιομηχανίας εκτύπωσης και έντυπων μέσων εξειδικευμένη γνώση για τη διαχείριση και τη διαδικασία παραγωγής. Με την ανοιχτή προσφορά σεμιναρίων μας, σας υποστηρίζουμε στην κατάρτιση των βασικών σας στελεχών. Για ολοκληρωμένες διαδικασίες ανάπτυξης επιχειρήσεων, είμαστε στη διάθεσή σας με την ομάδα ειδικών μας.
... αυστηρούς κανονισμούς και ρυθμίσεις • βοηθήσει στη συνεχή βελτίωση του συστήματος, βελτιώνοντας την ποιότητα σύμφωνα με τις GMP’s (ΕΕ και FDA) • βελτιστοποιήσει την παραγωγή, τον έλεγχο των προμηθευτών, τη διαχείριση των κινδύνων...