... όλους τους δοντωτούς τροχούς. Η σύνδεση "κοχλίας χωρίς τέλος-ελικοειδής κυλινδρικός τροχός" έχει σκοπό να μεταφέρει κίνηση και μηχανικό ροπή με υψηλή αναλογία μεταξύ δύο κάθετων αξόνων που δεν τέμνονται. Η κλίση του σπειρώματος του κοχλία και ο αριθμός των δοντιών 'Z' του τροχού επηρεάζουν αυτή την αναλογία.
... αυξημένα, μέγιστα μεταφερόμενα ροπή επιτυγχάνονται μέσω μεγαλύτερων πλάτων δοντιών στην είσοδο, στο περίβλημα και στην οδοντωτή διάταξη του κοίλου τροχού από χάλυβα που έχει υποστεί σκληρή επεξεργασία στην έξοδο. Αυτό το περίβλημα είναι επιπλέον η εγγύηση για μέγιστη αντοχή σε κρούσεις.
... αλλάξουμε εντελώς το σύστημα ανοίγματος και κλεισίματος του ξύλινου μοντέλου ομπρέλας με πλευρικό κορμό. Παλαιότερα, αυτό γινόταν με ένα σύστημα τροχού που βρισκόταν στον κορμό, το οποίο ήταν αρκετά δύσκολο για τους νέους χρήστες και συχνά προκαλούσε βλάβες όταν προσπαθούσαν να ανοίξουν και να κλείσουν την ομπρέλα με λάθος τρόπο. Στο νέο προϊόν που έχουμε αναπτύξει, χάρη στο ατσάλινο άπειρο γρανάζι που...