... όλων των απαιτήσεων των πελατών είναι η βάση της επιτυχίας μας.
Η αποστολή μας…
…αμετάβλητη δέσμευση στην ποιότητα πριν από την ποσότητα
Η φιλοσοφία μας…
…παράδοση των προϊόντων και της ποιότητάς τους στο 100%
…Διαχείριση & παραγωγή με βάση την ικανότητα και την ειλικρίνεια
…Ποιότητα προϊόντος πριν από τον όγκο των επιχειρήσεων...
Η Sony DADC παρέχει Παγκόσμιες Υπηρεσίες Επιχειρήσεων (GBS) σε εταιρείες από όλο τον κόσμο μέσω του κέντρου κοινών υπηρεσιών της στην Πίλσεν, Τσεχία. Είμαστε αποδοτικοί, καινοτόμοι και προσφέρουμε πλήρως ολοκληρωμένες υπηρεσίες από άκρο σε άκρο, όπως Διαχείριση Παραγγελιών, Διαχείριση Δεδομένων, 3PL, Υπηρεσίες Πληροφορικής και Ασφάλειας, RPA και άλλα. Ως αποτέλεσμα, επιτυγχάνουμε σημαντική εξοικονόμηση κόστους για τους πελάτες μας, αυξάνουμε την ποιότητα μέσω πιστοποιήσεων ISO και παρέχουμε ευθυγράμμιση διαδικασιών σε διάφορες περιοχές.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
Η Turabexpo, με την υποστήριξη της Ένωσης Επιχειρήσεων Τουρκικών και Αραβικών Χωρών (TÜRAP), συνεργάζεται για τη δημιουργία νέων έργων μεταξύ της Τουρκίας και των αραβικών χωρών γενικότερα. Εμείς, η Turabexpo, ειδικευόμαστε στη σύλληψη και διαχείριση εκθέσεων και συνεδρίων. Με ένα εξαιρετικά ταλαντούχο και έμπειρο διοικητικό συμβούλιο και μια λαμπρή ομάδα που παρέχει τις καλύτερες...
... πελατών μας, αποτελώντας έναν εταίρο για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Ο Jorge Antunes είναι ο ιδρυτής και διευθυντής της PROGES. Με επαγγελματική πορεία άνω των 24 ετών, σε εταιρείες στην Πορτογαλία και τη Χιλή, σε θέσεις Διεύθυνσης πωλήσεων, Μάρκετινγκ, Χρηματοοικονομικών και Παραγωγής, σε βιομηχανίες όπως η Τεχνολογία Πληροφορικής, η Οινοποιία, η Κατασκευή και η Πλαστική. Εκτός από τη διαχείριση...
... επίσης επεξεργασία παραγγελιών, βελτιστοποιήσεις κοπής, υπολογισμός μισθών, καταγραφή χρόνου προσωπικού, καταγραφή δεδομένων λειτουργίας και διαχείριση αποθήκης μέχρι και διαχείριση παρτίδων. Όλες οι εφαρμογές λειτουργούν σε Windows. Με τους 4 υπαλλήλους της, η BVS εξυπηρετεί μεταξύ άλλων εταιρείες στους τομείς των επίπλων, ξύλου, μετάλλου και πλαστικού σε όλη τη χώρα και στο γερμανόφωνο εξωτερικό.
... είναι ένα εργαλείο εύκολο, άμεσο, προσβάσιμο και ευέλικτο που μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας σε όλες αυτές τις μικρές, αλλά σημαντικές, δραστηριότητες που είναι χρήσιμες για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες και τη διάδοση όλων των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ. Όλα τα εργαλεία της Localiving έχουν μια σημαντική καινοτόμο χαρακτηριστική, είναι ενσωματωμένα σε ένα πλαίσιο γεωεντοπισμού...
... περιλαμβάνουν SEO και SEM, βοηθώντας τους πελάτες μας να ξεχωρίσουν σε ένα ανταγωνιστικό ψηφιακό περιβάλλον.
Δουλεύουμε με ευέλικτα πλαίσια εργασίας, προσαρμόζοντας τις διαδικασίες μας για να διασφαλίσουμε έργα υψηλής ποιότητας που παραδίδονται εγκαίρως και με τον σωστό τρόπο. Αναπτύσσουμε επίσης προσαρμοσμένες λύσεις που υποστηρίζουν τη διαχείριση των επιχειρήσεων, βελτιώνοντας τις εσωτερικές...
... γραφείου, συν μια φανταστική τοποθεσία στο εμβληματικό κτίριο One Croydon, κοντά στον σταθμό East Croydon. Με ευέλικτους όρους και σύντομες προθεσμίες, είναι εύκολο να αλλάξετε καθώς αλλάζει η επιχείρησή σας. Έχουμε επίσης την εσωτερική ομάδα υποστήριξης διαθέσιμη για να σας δώσει συμβουλές και πρακτική υποστήριξη για να σας βοηθήσει να αναπτυχθείτε και οι εγκαταστάσεις μας περιλαμβάνουν αίθουσες συναντήσεων και συνεδρίων, διαχείριση κλήσεων και ταχυδρομείου, γρήγορο ίντερνετ, υπηρεσία υποδοχής και ανοιχτό κοινόχρηστο χώρο.
... μετάφρασης, αυτοματοποιημένη ροή εργασίας, βοήθεια στη συγγραφή, διαδικτυακή ορολογία, αυτοματοποιημένη διαχείριση πληροφοριών).
Η STAR Παρίσι είναι η γαλλική θυγατρική του Ομίλου STAR από το 1999. Ο όμιλος αποτελείται από περισσότερες από 50 θυγατρικές που είναι παρούσες σε περισσότερες από 30 χώρες με σχεδόν 950 υπαλλήλους. Κατέγραψε τζίρο σχεδόν 115 εκατομμυρίων ευρώ το 2019.
Ο Όμιλος STAR είναι...
... βοηθήσουν τους επιχειρηματίες να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες της αγοράς. Χρηματοδότηση & ΔιαχείρισηΕπιχειρήσεων για τον Σύγχρονο Κόσμο Είμαστε πρωτοπόροι εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες. Παρέχουμε επαρκή χρηματοδότηση έργων και εξαιρετικές υπηρεσίες διαχείρισης σε επιχειρήσεις σε όλη τη Μέση Ανατολή, την Ευρώπη και πέρα από αυτήν. Τι Κάνουμε Τα προγράμματά μας περιλαμβάνουν μια πλήρη γκάμα λύσεων...
... αναμενόμενο, με τη μέγιστη αξιοπιστία και εγγύηση για το μέλλον.
Η NubIT διαθέτει μια ομάδα πιστοποιημένων επαγγελματιών στη διαχείριση έργων, εξαιρετικά καταρτισμένων στη σουίτα του Microsoft Dynamics, βασίζοντας όλη την εμπειρία σε μεθοδολογίες Sure Step.
Το αστέρι προϊόν μας για τις ΜΜΕ ονομάζεται HORUS και είναι ένα λογισμικό διαχείρισης ERP στο σύννεφο. (horusgestion.com)
Επιπλέον, διαθέτουμε τομεακά εργαλεία διαχείρισης όπως το Bibitor, για τον τομέα των αλκοολούχων ποτών και τεχνολογικές λύσεις όπως η ηλεκτρονική τιμολόγηση.
... επιχειρηματίας, εταίρος ή μεμονωμένο άτομο, βρίσκεται μπλοκαρισμένος ή μπερδεμένος, αντί να είναι σίγουρος για τις επιλογές που του προτείνονται. Παρεμβαίνουμε με διακριτικότητα σε όλα εκείνα τα κρίσιμα βήματα που απαιτούνται για την κατασκευή και διαχείριση του νέου περιουσιακού στοιχείου. Επανεξετάζουμε μαζί τον προγραμματισμό, το σχέδιο και τις επιλεγμένες επιχειρήσεις για την υλοποίηση, παρεμβαίνοντας...
...επιχειρηματικά σχέδια, εγγραφή αυτοαπασχολούμενου και διαγραφές, υποβολή φόρων, δήλωση εισοδήματος, μεταφορά οχημάτων, ίδρυση επιχειρήσεων, διαχείριση επιδοτήσεων και επιδοτήσεων... Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους και κινητοποιημένους επαγγελματίες, όλοι τους ειδικοί στον τομέα τους. Με πολλά χρόνια εμπειρίας στον τομέα, παρέχουμε ολοκληρωμένες και πρώτης τάξεως υπηρεσίες στους πελάτες μας. Εστιάζουμε στη Βόρεια Σιέρα της Μαδρίτης, όπου βρίσκεται το γραφείο μας. Έλα να μας επισκεφτείς!
... συμβολαίων χρησιμοποιώντας ειδικά εργαλεία όπως Διαχείριση Σχέσεων Προμηθευτών-SRM, Κατηγοριοποίηση, Αξιολογήσεις Απόδοσης, Ενσωμάτωση, Δελτία Αξιολόγησης.
• Μια φιλική προς τον χρήστη πλατφόρμα που απλοποιεί τις διαδικασίες προμήθειας και ενισχύει τη συνεργασία εσωτερικά, τη συμφωνία με τους ενδιαφερόμενους, την ταχύτητα των επιχειρήσεων και την εξοικονόμηση κόστους.
Λογισμικό Ανθρώπινου Δυναμικού - Αναζωογονητικά απλό
Η kiwiHR έχει αναλάβει την αποστολή να ψηφιοποιήσει το ανθρώπινο δυναμικό μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με οικονομικό τρόπο. Απλοποιήστε τις καθημερινές διαδικασίες για τους υπαλλήλους σας και υποστηρίξτε τους υπεύθυνους ανθρώπινου δυναμικού σας.
Λειτουργίες:
- Ψηφιακός φάκελος προσωπικού
- Αυτοεξυπηρέτηση υπαλλήλων
- Διαχείριση...
... ανάλυση αναγκών του πελάτη και λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικότητες κάθε μεμονωμένου φορτίου. Το επαγγελματικά καταρτισμένο προσωπικό της εταιρείας μας με εκτενή εμπειρία σε όλους τους τομείς των υπηρεσιών logistics αναπτύσσει γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις logistics για την παράδοση, επεξεργασία και εκκαθάριση οποιασδήποτε αποστολής.
Η κύρια δραστηριότητα της εταιρείας μας είναι η διαχείριση και...
Στην επιχείρησή μας αποκτάτε πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας και όλο το φάσμα υπηρεσιών γύρω από τη διαχείρισηεπιχειρήσεων μέχρι την εξειδικευμένη συμβουλευτική.
Buchhaltung PLUS - το πλεονέκτημα για την επιχείρησή σας. Είμαστε το λογιστικό γραφείο με το επιπλέον πλεονέκτημα - το PLUS!
Τρέχουσα λογιστική και μισθοδοσία σύμφωνα με το § 6 Nr. 3 και 4 του StBerG (χωρίς νομικές και φορολογικές...
... διαχείρισης επιχειρήσεων, η ομάδα της H2I2T σε βοηθά να βελτιώσεις την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα των διαδικασιών σου, αναζητώντας πάντα χρήσιμες επιλογές για να μειώσεις τα κόστη σου.
Υπηρεσίες που μπορεί να σου προσφέρει αυτή η εταιρεία:
Τεχνολογικές λύσεις: συμβουλευτική ΤΠΕ, διαχείριση συστημάτων πληροφορικής, υπηρεσίες διαδικτυακής παρουσίας, ασφάλεια δεδομένων.
Λύσεις διαχείρισης επιχειρήσεων: ERP Sage 50c, λύσεις Sage (ERP, CRM, διαχείριση και συμβουλευτική γραφείων).
Δια ζώσης και ONLINE ακαδημαϊκή εκπαίδευση. Προτείνουμε μια κουλτούρα μελέτης και έρευνας προσαρμοσμένη στις τρέχουσες κοινωνικές και εργασιακές απαιτήσεις, μέσα σε ένα ανοιχτό, καινοτόμο και δυναμικό εκπαιδευτικό μοντέλο. Μεταπτυχιακό στη διεύθυνση και διαχείρισηεπιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό στο γραφιστικό σχέδιο. Μεταπτυχιακό στις επικοινωνίες και τα δίκτυα.
Κέντρο Επιχειρήσεων - ΓΡΑΦΕΙΑ - ΑΙΘΟΥΣΕΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, απέναντι από το ΠΑΡΚΟ DEL RETIRO στη ΜΑΔΡΙΤΗ (ΙΣΠΑΝΙΑ).
Η CONSILIUM GESTIÓN είναι μια εταιρεία που μέσω της μάρκας Espacio B2B! RetirO προσφέρει τη διαχείριση και τον έλεγχο του χώρου εργασίας, επιτρέποντας σε ανεξάρτητους επαγγελματίες, επιχειρηματίες, ΜΜΕ και startups από διάφορους τομείς να μοιράζονται τον ίδιο επιχειρηματικό...
... δημιουργία και ανάληψη επιχειρήσεων που επηρεάζουν τη διοίκηση, την εμπορική ανάπτυξη, το μάρκετινγκ, την ενσωμάτωση ΣΥΡΗ και τη διαχείριση ανθρώπινων πόρων.
Προτείνουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες και υποστήριξη σε εκπαιδευτικές παροχές (διοίκηση, ανθρώπινοι πόροι, μάρκετινγκ) σε εθνικό επίπεδο με την ευελιξία ενός γραφείου που περιβάλλεται από ένα δίκτυο ειδικών.
Όλες οι προσφορές μας στο Kernway.fr, με τις περιπτώσεις πελατών μας και άρθρα για την επικαιρότητα!
Ποιότητα Αυστρίας – Ποιοι είμαστε
Είμαστε ο κορυφαίος αυστριακός φορέας για το Ενοποιημένο Σύστημα Διαχείρισης – βασισμένο στη διαχείριση ποιότητας, περιβάλλοντος, ασφάλειας και υγείας, καθώς και στο θέμα της ποιότητας των επιχειρήσεων. Οι κύριοι τομείς μας είναι η πιστοποίηση συστημάτων και προϊόντων, καθώς και οι εκπαιδεύσεις και η πιστοποίηση προσώπων. Είμαστε διαπιστευμένοι τόσο για την...
Η Συμβουλευτική στη Διαχείριση Εργασίας στους ανθρώπινους πόρους περιλαμβάνει την εκπόνηση της μισθοδοσίας, την επαγγελματική καθοδήγηση, την οπτικοποίηση των πληροφοριών των εργαζομένων σας μέσω ανάλυσης επιχειρήσεων με πλήθος δεικτών και την αυτόματη υπογραφή εγγράφων και συμβολαίων.
Διαχείριση διοίκησης προσωπικού: Υπολογισμός της μισθοδοσίας των εργαζομένων σας, σύνταξη συμβολαίων...
...
Επιπλέον, προσφέρονται συμβουλευτικές υπηρεσίες, τόσο στη διαχείριση προσφορών, όσο και στη βελτιστοποίηση διαδικασιών και ατομικό μάρκετινγκ και πωλήσεις, μέχρι κοινές συμμετοχές σε εκθέσεις. Ο πυρήνας είναι το Intranet της LogCoop, το οποίο ως MRM (Διαχείριση Σχέσεων Μελών) συνδέει τα μέλη μεταξύ τους και τα υποστηρίζει επίσης στην καθημερινή τους εργασία με προσφορές μεταφορών και αιτήματα...
Η πλατφόρμα σας green iT. Κεντρικοποιήστε τη διαχείριση του στόλου σας. Έχετε πρόσβαση στην υποστήριξή μας 360. Βελτιστοποιήστε τις επιπτώσεις σας. Το rzilient γεννήθηκε από μια αρχική σκέψη: Σε ένα πλαίσιο κλιματικής έκτακτης ανάγκης, η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των επιχειρήσεων και η διατήρηση των φυσικών πόρων είναι όχι μόνο απαραίτητη, αλλά θα είναι υποχρεωτική στο μέλλον.
... διαχείρισης - ισχυρό και απλό ταυτόχρονα - σε συνεχή εξέλιξη, υπόκειται πάντα σε ανάλυση και συνεχείς βελτιώσεις. Με το Cloud Gestion δεν αποκτάς μόνο ένα προηγμένο και χρήσιμο λογισμικό διαχείρισης, αλλά ανεβαίνεις σε ένα τρένο που κινείται προς το μέλλον, σε μια δυναμική που βελτιώνει τη διαχείριση του χρόνου και την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών. Γιατί γεννήθηκε το Cloud...
... τη διαχείριση κατά τη διάρκεια της λειτουργίας και την εκπαίδευση των υπαλλήλων.
Σε αυτό το πλαίσιο, εστιάζουμε στο david® από την Tobit. Εκεί προσφέρουμε όλα τα πρόσθετα, όπως για παράδειγμα το DvTrans.
Αλλά προσφέρουμε επίσης αυτοματισμούς στη δημιουργία εγγράφων ή συμβατικών εγγράφων κατά παραγγελία και προσαρμοσμένα στους πελάτες.
... υποχρεώσεις διαγραφής είτε για το μητρώο επεξεργασίας, ως έμπειρη σύμβουλος προστασίας δεδομένων και διαχειρίστρια ασφάλειας IT, απαντώ εκτενώς στις ερωτήσεις σας, σας συμβουλεύω σχετικά με τις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων και δημιουργώ μαζί σας το εξατομικευμένο σχέδιο προστασίας δεδομένων σας. Ιδιαίτερα στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, της χειροτεχνίας και των υπηρεσιών, είμαι στη διάθεσή...