... δραστηριότητες στην Ελβετία - Δημιουργία ομάδας πριν από την IPO - IPO, εισαγωγή στο χρηματιστήριο - Έκδοση τίτλων (μετοχές, ομόλογα) - Υπηρεσίες Back Office - Δημιουργία Hedge Fund, Διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, Διαχείριση πλούτου, Δραστηριότητες Trading (FOREX) - Εταιρική και Ιδιωτική μετεγκατάσταση στην Ελβετία - Λογιστική (συμπεριλαμβανομένης της τήρησης βιβλίων, προετοιμασίας ετήσιων καταστάσεων, ισολογισμού και καταστάσεων αποτελεσμάτων) - Φορολογικός σχεδιασμός - Υπηρεσίες Εμπιστοσύνης - Υπηρεσίες Εγγεγραμμένου Αντιπροσώπου (συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών κατοικίας) - Πλήρης διοίκηση...
... βιολογικές και τις μηχανικές επιστήμες. Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Προχωρημένων Σπουδών (MAS) στη Διοίκησηκαι Τεχνολογία Αθλητισμού είναι ένα μοναδικό διεθνές μεταπτυχιακό πρόγραμμα 15 μηνών στη διαχείριση του αθλητισμού που προσφέρεται από την AISTS και υπογράφεται από την EPFL, το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο της Λωζάνης. Το MAS κατατάσσεται ως το Νο.1 Μεταπτυχιακό στη Διαχείριση...
... συμβουλευτική επιχειρήσεων. Έτσι, αυτή η ενσωμάτωση δικηγόρων και συμβούλων σε ένα ενιαίο συλλογικό γραφείο θα διαθέτει έναν ειδικό για κάθε θέμα, όπως λογιστική, φορολογία, εργατικά, διαχείριση υποθηκών, διοίκηση ακινήτων, κοινωνικές ασφάλειες, μισθοδοσία, ποινικό δίκαιο, αστικό δίκαιο, κυκλοφοριακό, κληρονομιές, γάμο, διοικητικό και διοικητικό δικαστήριο, ιθαγένεια και αλλοδαπή, πολεοδομία, περιβάλλον...
Στην Ábaco διαχείριση ακινήτων Μάλαγα σας προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη υπηρεσία για να καλύψουμε πλήρως τη διαχείριση της κοινότητας των ιδιοκτητών σας. Είμαστε ειδικοί στη διαχείρισηκαιδιοίκηση ακινήτων στη Μάλαγα, τη Μαρμπέγια, τη Φουενγκιρόλα... Συμβουλευτείτε την ευρεία γκάμα υπηρεσιών μας και αφήστε τη διαχείριση της κοινότητάς σας στα χέρια αυθεντικών επαγγελματιών.
Στην Διοίκηση ακινήτων και κοινοτήτων ιδιοκτητών, ο Αλεχάντρο Γκόμεζ διαθέτει αποδεδειγμένη εμπειρία για τη διαχείριση από μικρές περιστασιακές καταστάσεις και καθημερινές διαφορές, μέχρι έργα αποκατάστασης του ακινήτου ή προβλήματα συμβίωσης που διαταράσσουν την καθημερινή ζωή των γειτόνων. Είμαστε μια ομάδα επαγγελματιών ειδικών στο νομικό καθεστώς της Βαλένθιας αναφορικά με τον νόμο της Οριζόντιας Ιδιοκτησίας. Ρυθμίζουμε όλες τις ενέργειές μας με βάση όσα ορίζει το νομικό και κανονιστικό πλαίσιο του Διοικητικού, Πολιτικού, Ποινικού και Συνταγματικού Δικαίου.
... ικανοτήτων. Η διαχείριση δύσκολων προκλήσεων γίνεται πιο εύκολη, νέες ευκαιρίες αναγνωρίζονται και αξιοποιούνται. ΜΕΣΑΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Οι διευθυντές λαμβάνουν βοήθεια στην ενίσχυση και υλοποίηση των στόχων τους, στη διοίκηση ομάδων, στην οικοδόμηση σχέσεων και στην εφαρμογή του προσωπικού τους αναπτυξιακού σχεδίου. Έτσι, οι στόχοι μπορούν να επιτευχθούν ακόμη πιο γρήγορα και αποτελεσματικά...
... επιχείρησης και διεκπεραίωση του τίτλου ταξιδιωτικού γραφείου στην αντίστοιχη αυτόνομη κοινότητα (συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού λογότυπου, της καταχώρισης, της διεκπεραίωσης ασφαλειών και εγγυήσεων). Διαθεσιμότητα πακέτων διαχείρισης για ταξιδιωτικά γραφεία, μια μοναδική τιμή για να είστε ενημερωμένοι σχετικά με όλες τις φορολογικές, λογιστικές και εργασιακές υποχρεώσεις απέναντι στη δημόσια διοίκηση σε ασυναγώνιστες τιμές. Λογισμικό διαχείρισης για ταξιδιωτικά γραφεία περιλαμβάνεται σε όλα τα πακέτα διαχείρισης!
... ευέλικτοι. Η οργάνωση μας, που είναι σε μεγάλο βαθμό αυτοματοποιημένη (προτάσεις, διοίκηση πωλήσεων, FAO, ποιότητα), διασφαλίζει πλήρη έλεγχο της παραγωγής (προμήθεια πρώτων υλών, κατεργασία, θερμικές και επιφανειακές επεξεργασίες, συναρμογές και δοκιμές λειτουργίας), και εγγυάται έτσι στους πελάτες μας σύντομους χρόνους παράδοσης, αυστηρή διαχείριση φακέλων και προμήθεια προϊόντων και υπηρεσιών. Ο μηχανολογικός μας εξοπλισμός περιλαμβάνει συμβατικά φρέζα, CNC τόρνους, κέντρα κατεργασίας 3 και 4 αξόνων, συμβατικούς παράλληλους τόρνους κ.λπ.
...Η AZOGUEZ & MADLEY είναι ένα πολυδιάστατο δικηγορικό γραφείο (πολιτικό, ποινικό, εμπορικό, διοικητικό και εργατικό) με έδρα τη Μαδρίτη, ειδικευμένο ως Εργατολόγοι. Επιπλέον, διαθέτουμε στο γραφείο μας μια ολοκληρωμένη υπηρεσία Φορολογικής, Εργατικής και Λογιστικής Συμβουλευτικής για επιχειρήσεις και αυτοαπασχολούμενους, καθώς καιδιαχείρισηκαιδιοίκηση ακινήτων.
Η Patrimoine Promotion σας προτείνει τις υπηρεσίες της στον τομέα των ασφαλίσεων (αστική ευθύνη, προστασία, βοήθεια), καθώς και για τη διαχείριση ακινήτων (συνδικαλιστική διαχείρισηκαιδιοίκηση κτιρίων). Επιπλέον, η Patrimoine Promotion σας προσφέρει συμβουλές από ειδικούς σχετικά με την πώληση και την αναζήτηση ακινήτων: εκτίμηση, προώθηση, διαπραγμάτευση, κ.λπ.
...Η εταιρεία GF & PARTNERS είναι μια ανεξάρτητη εταιρεία, ιδρυθείσα το 2006, της οποίας η κύρια δραστηριότητα σχετίζεται με το σχεδιασμό και την εγκατάσταση βιομηχανικών εξοπλισμών. Χάρη στους συνεργάτες μας, έχουμε αποκτήσει μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση έργων, τηρώντας τα διεθνή πρότυπα και συμμορφούμενοι με τις ισχύουσες ευρωπαϊκές κανονιστικές απαιτήσεις.
Η διοίκηση της εταιρείας, με πάνω από...
...δημόσια διοίκηση - Διαχείριση κινδύνων - δημιουργία μεθοδολογιών και κανονισμών - Πλατφόρμα ολοκλήρωσης Datalink - ολοκλήρωση IS - Primavera, SAP, Oracle EBS και άλλα - Ανάπτυξη πληροφοριακών συστημάτων κατά παραγγελία - Ιστοσελίδες εφαρμογών - σχεδίαση, ανάπτυξη Οι εργαζόμενοι της NETIA s.r.o. διαθέτουν εκτενή εμπειρία από πολυάριθμες δραστηριότητες στον τομέα της πληροφορικής και την υλοποίηση έργων στην Τσεχική και Σλοβακική Δημοκρατία.
... κόλπα από την εμπειρία μου στη συμβουλευτική, προσφέρω τεκμηριωμένη βοήθεια για αυτοβοήθεια - για φοιτητές, εκπαιδευόμενους σε οικονομικά επαγγέλματα, επιχειρηματίες, τεχνίτες, αυτοαπασχολούμενους, εν ολίγοις, για όλους όσους ασχολούνται (ή πρέπει να ασχοληθούν) με τη διοίκηση επιχειρήσεων ή την οικονομική επιστήμη. Η κατανόηση της συμβουλευτικής μου είναι να δείχνω στους πελάτες μου την κατεύθυνση όπως ένας πυξίδα. Υπάρχουν καλά επιχειρήματα για να ακολουθήσουν αυτή την κατεύθυνση και να αποδεχτούν τη βοήθεια που προσφέρεται.
... ασφαλή υπηρεσία στους πελάτες της, όπως διαχειριστές πολυκατοικιών, επαγγελματίες, επιχειρήσεις και δημόσια διοίκηση. Η πολυετής εμπειρία στη ταχυδρομική αποστολή και η εξέλιξη διαδικτυακών εφαρμογών για τη διαχείριση ιδιωτικής αλληλογραφίας έχουν οδηγήσει σε επέκταση χωρίς την ανάγκη υποστήριξης από οποιοδήποτε είδος franchising. Η εταιρεία έχει δημιουργήσει ενδιαφέροντες δεσμούς με αξιόπιστους συνεργάτες. Διάφορες επιχειρήσεις έχουν ήδη επιλέξει την CITY POST EXPRESS® ως διαχειριστή ιδιωτικής ταχυδρομικής αποστολής, λόγω των γρήγορων, αποδοτικών και οικονομικών υπηρεσιών της.
Gestoría Administrativa Jordi Juncosas SLP. Δημιουργήθηκε το 1999, παρέχουμε 15 χρόνια υπηρεσίες ως συμβουλευτική καιδιαχείριση στη Σαντ Αντρέου ντε λα Μπάρκα και σε διάφορες επιχειρήσεις και ιδιώτες σε όλη την επαρχία της Βαρκελώνης. Ο ιδιοκτήτης του γραφείου είναι ο Jordi Juncosas Mitjans, πτυχιούχος Α.Δ.Ε. από το Πανεπιστήμιο Ramon Llull, κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Διαχείρισης από το...
... επιχειρηματικές δομές, όπως: Ταμεία και Ιδρύματα της Μάλτας, ίδρυση εταιρείας στη Μάλτα, διεθνής φορολογικός σχεδιασμός, συνεργασίες, φορολογικές λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και συνεχιζόμενη εταιρική και φορολογική διοίκηση, συμμόρφωση και υπηρεσίες back office, συμπεριλαμβανομένης πλήρους γκάμας υπηρεσιών λογιστικής και τήρησης βιβλίων. Βοηθάμε επίσης άτομα υψηλής καθαρής αξίας και ιδιώτες με την εγγραφή ΦΠΑ υπερπολυτελών σκαφών και συμβουλεύουμε για τη δημιουργία εταιρειών διαχείρισης αεροπορίας στη Μάλτα.
... ακούν τους πελάτες τους με πραγματική διάθεση να επενδύσουν.
- Εξαιρετικό επίπεδο ποιότητας προϊόντων, προθεσμίες και ανταπόκριση.
- Μια ενσωματωμένη διοίκηση πωλήσεων που θα παρακολουθεί ανά πάσα στιγμή τις παραγγελίες σας και θα διασφαλίζει την καλή παρακολούθησή τους.
... τις εσωτερικές επιθεωρήσεις και την ανασκόπηση από τη διοίκηση. - Συμμορφωθείτε με την κανονιστική ISO 50001 και με το πρωτόκολλο IPMVP, καθώς και με τις κανονιστικές διατάξεις για την ενεργειακή απόδοση. Όλα αυτά με απλό, διαισθητικό, ευέλικτο, κλιμακούμενο, ασφαλές τρόπο και με γρήγορη και οικονομική εφαρμογή στην οργάνωση. Γνωρίστε τις τελευταίες μας ειδήσεις και αυτές του τομέα και στο Twitter μας @smarkia ή επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.
... διαχείριση συγχωνεύσεων/εξαγορών, την εγκατάσταση ενός κέντρου κοινών υπηρεσιών, ενός σχεδίου διασφάλισης θέσεων εργασίας (PSE) ή την προσωρινή αντικατάσταση διευθυντών, το γραφείο μας για τη διοίκηση μετάβασης προσφέρει στις εταιρείες έμπειρους, αντιδραστικούς και καταρτισμένους ανώτερους στελέχους, ικανούς να αναλάβουν αυτές τις επιχειρησιακές μεταβατικές αποστολές "αυθημερόν".
... κινητό και την πλατφόρμα του διαδικτύου, είναι δυνατό;
Διοίκηση
Πολεοδομία, διαχείριση κοινοτικής περιουσίας ή παραχωρήσεις κοιμητηρίων, διαθέτουμε ένα σύνολο λύσεων σε συνεχή εξέλιξη από το 1995
Οικονομικά
Από το 1999, αναπτύσσουμε τη σουίτα λογισμικού HannaH; ένα εργαλείο αντίδρασης για τη δημιουργία και τον έλεγχο του επιχειρηματικού σας σχεδίου ή τη σύγκριση των επιδόσεων των ανταγωνιστών σας...
Η RENTA GARANTIZADA διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα που αποτελείται από επαγγελματίες ειδικούς στην αγορά ακινήτων, δικηγόρους, εμπορικούς διευθυντές και διοικητικό προσωπικό, όλοι τους ειδικοί στη διαχείρισηκαιδιοίκηση περιουσίας.
...Ασφάλιση πιστώσεων, Leasing, Εγγύηση... Προσφέρουμε εκπαιδεύσεις στη διοίκηση, χρηματοοικονομική ανάλυση, διαπραγμάτευση και είσπραξη. Βρείτε τη εξατομικευμένη διάγνωση της διαχείρισης του πελάτη στον ιστότοπό μας: www.expertposteclients.com...
... πηγή. Αναλαμβάνουμε τη διαχείρισηκαι τη διοίκηση της εγκατάστασής σας και βελτιστοποιούμε τόσο τη λειτουργία και την οικονομική αποδοτικότητα όσο και τη χρήση, την εμπορία και τη διατήρηση της αξίας των ακινήτων σας. Αναλαμβάνουμε τεχνικά, υποδομικά και εμπορικά καθήκοντα στον τομέα της διαχείρισης εγκαταστάσεων και εγγυόμαστε βιώσιμες τεχνικές εγκαταστάσεις για νέα κτίρια και υφιστάμενα κτίρια...
... ιδιοκτητών. Παρέχει πληροφορίες για τον ισολογισμό, τον προϋπολογισμό, το MJOP, τη συντήρηση, τη συμπεριφορά αποταμίευσης, τον κανονισμό λειτουργίας, την πράξη διαχωρισμού, την εγγραφή στο Εμπορικό Επιμελητήριο και τη διαχείριση της vve. Και πολλά άλλα θέματα. Η αναφορά αφαιρεί όλες τις αβεβαιότητες και τις ερωτήσεις. Ξέρετε ακριβώς πώς είναι η Ένωση Ιδιοκτητών. Είστε διοικητής μιας vve; Αποφύγετε...
... μεταφορών (1 έτος) και επιθεώρηση εργασίας (4 χρόνια), με αποτέλεσμα η υπηρεσία TADIG να λειτουργεί επίσης ως έγκυρη καταγραφή χρόνου εργασίας απέναντι στην Επιθεώρηση Εργασίας. Επιπλέον, η ανάλυση παρέχει άμεση ανάγνωση των αρχείων του ταχογράφου, για να αξιοποιηθεί στο έπακρο η πληροφορία της συσκευής ελέγχου. Η TADIG βοηθά στη λήψη αποφάσεων (DDS), στον εντοπισμό GPS οχημάτων και στη διαχείριση στόλων. Με πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας, κάνουμε τον ψηφιακό ταχογράφο πιο εύκολο από ποτέ.
... φορολογικών ελέγχων είτε στον χώρο σας είτε στα γραφεία μας. Βοήθεια και εκπροσώπηση απέναντι στην εφορία σε περιπτώσεις αμφισβητούμενων φόρων, ταχεία υποβολή φορολογικών προσφυγών. Γρήγορη και αποτελεσματική διαχείριση των αυτεπάγγελτων απαλλαγών, άμεσες επαφές με τη φορολογική διοίκηση, φορολογική αξιολόγηση του λεπτομερούς χρηματοοικονομικού σχεδίου που πρέπει να υποβληθεί στον συμβολαιογράφο αν...
Η εταιρεία ELANCO AH PORTUGAL έχει ως αντικείμενο την εισαγωγή, διανομή, μάρκετινγκ και χονδρικό εμπόριο προϊόντων ζωικής υγείας του Ομίλου ELANCO και την παροχή σχετικών υπηρεσιών, καθώς και την απόκτηση, διαχείρισηκαιδιοίκηση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας για ή από τον Όμιλο ELANCO.
Η εταιρεία, ως εταιρεία του ομίλου, είναι εξουσιοδοτημένη να παρέχει υπηρεσίες σε άλλες εταιρείες του...