...Εργαζόμαστε προς μια επιτυχημένη μάρκετινγκ σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις στο σχεδιασμό και το WWW, συμπεριλαμβανομένων της αισθητικής, της ταχύτητας, της αποδοτικότητας, της λειτουργικότητας, της σαφήνειας και των καινοτόμων ιδεών.
Ως Emir Patch, από το 2010 παράγουμε αξεσουάρ υφασμάτων στο κεντρικό μας εργοστάσιο στην Κωνσταντινούπολη. Ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις που απαιτεί ολόκληρος ο τομέας της υφαντουργίας, παράγουμε μοντέλα αξεσουάρ από παγιέτες, εταιρικά σήματα και φίλτρα. Στο εργοστάσιό μας χρησιμοποιούμε τελευταίας τεχνολογίας μηχανές κεντήματος, που μας επιτρέπουν να αυξήσουμε την ποιότητα και να...
Καρφίτσα και μαντήλι - Το μαντήλι από μετάξι είναι ένα τέλειο σετ αξεσουάρ για κάθε νέο άνδρα. Ακολούθησε τις τάσεις και επένδυσε στα ανδρικά αξεσουάρ από τον ιταλικό κατασκευαστή Tinotti. Εδώ θα βρεις γραβάτες, παπιγιόν και μαντήλια για κάθε περίσταση!
Η FiORE είναι μια πολωνική μάρκα καλτσών, για την οποία τα καλύτερα υλικά και η ποιότητα είναι στην πρώτη θέση. Παρακολουθούμε στενά τις μεταβαλλόμενες τάσεις και με τα πρωτότυπα σχέδιά μας και τη γραμμή παραγωγής μας, είμαστε σε θέση να αντιδρούμε γρήγορα με μικρές σειρές. Προσφέρουμε επίσης αποτελεσματικές υπηρεσίες, αποστολή την επόμενη ημέρα και φιλική βοήθεια σε οποιαδήποτε κατάσταση...
Lavel - μια πολωνική εταιρεία που κατασκευάζει μαγιό από υλικά υψηλής ποιότητας από κορυφαίες ισπανικές και ιταλικές εταιρείες, οι οποίες λαμβάνουν υπόψη τις τάσεις της σύγχρονης μόδας στην ανάπτυξη των σχεδίων τους. Η LAVEL beachwear χαρακτηρίζεται από την προσοχή στη λεπτομέρεια σε κάθε στάδιο παραγωγής. Με την ποιότητα των υλικών, τη γνώση των τάσεων, την εμπειρία των σχεδιαστών και την επιθυμία να δημιουργήσουμε όμορφα καλοκαιρινά ρούχα, δημιουργούμε αξέχαστα μαγιό.
... πτώση του mySpace, και πολλά άλλα… Αυτό σημαίνει ένα πράγμα: σε όλο αυτό το διάστημα έχουμε πάντα αφιερώσει πολύ χρόνο στην εκπαίδευση και την ενημέρωση. Η περιέργεια μας ωθεί μερικές φορές να πειραματιζόμαστε, για να κατανοήσουμε και να προσπαθήσουμε να προβλέψουμε τις τάσεις του διαδικτύου. Για να συμβουλεύουμε πάντα καλύτερα τον πελάτη, ή τουλάχιστον να προσπαθούμε. Για να αλλάξουμε γνώμη. Πιστεύουμε ότι η αλλαγή γνώμης δεν είναι ελάττωμα αλλά ένας τρόπος να ζούμε αυτόν τον κόσμο και κυρίως αυτή τη δουλειά με ανοιχτό μυαλό.