... και συστημάτων CMS, υποστήριξη διακομιστών και παροχή δυνατοτήτων στο κέντροδεδομένων μας, εξωτερική ανάθεση ολόκληρων IT δομών συμπεριλαμβανομένων της γραμμής βοήθειας, του helpdesk κ.λπ., διεξαγωγή εκπαιδεύσεων και σεμιναρίων, υποστήριξη πελατών μέσω του helpdesk υποστήριξης και του εξωτερικού μας τμήματος.
... όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του πελάτη. και επαναδραστηριοποίηση πελατών; Δημιουργία leads; Διαχείριση leads; Προγραμματισμός ραντεβού και έλεγχος πωλήσεων; Ενεργοποίηση συμμετεχόντων; Μάρκετινγκ μέσω email και μηχανών αναζήτησης; Υπηρεσίες βάσεων δεδομένων και CRM; Γραμμές υπηρεσιών; Help Desk; Συμβουλευτική τηλεφωνικών κέντρων Σημαντικός παίκτης στον τομέα του άμεσου μάρκετινγκ στην...
SAP Τεχνολογική Συμβουλευτική; Μεταφορά OSDB; Unicode; Βάση Δεδομένων Standby; Εργαλεία Παρακολούθησης; Αναβαθμίσεις SAP; Απόδοση SAP; Συνεργάτης EASY Solution; Εξωτερική Ανάθεση; Outtasking; Διαχειριζόμενες Υπηρεσίες; ΚέντροΔεδομένων Το κύριο αντικείμενο της FIS-ASP είναι η λειτουργία IT συστημάτων με έμφαση σε εφαρμογές SAP και σχετικές εφαρμογές. Το φάσμα υπηρεσιών περιλαμβάνει τη λειτουργία...
Ηγετικό Γερμανικό Κέντρο Εξειδίκευσης για αρθρωτές εφαρμογές βάσεων δεδομένων. Επιχειρηματικές διαδικτυακές λύσεις για την αυτοκινητοβιομηχανία, τη λογιστική, τον έλεγχο και τη διαχείριση παραγωγής; ιατρικά συστήματα εμπειρογνωμόνων; Λογισμικό για κινητές συσκευές, Ενσωματωμένα Συστήματα, Υποστήριξη, Εκπαίδευση, Coaching, Διαχείριση έργων, πολυγλωσσικές λύσεις CRM με λειτουργίες MultiBrand...