...Η εξειδίκευσή μας βρίσκεται στη Multi-Channel Outreach, η οποία περιλαμβάνει έναν συνδυασμό τηλεφωνικής κρύας κλήσης, email marketing και LinkedIn outreach.
Αυτές οι στρατηγικές μας επιτρέπουν να απευθυνόμαστε στοχευμένα σε πιθανούς πελάτες και να προάγουμε αποτελεσματικά την απόκτηση νέων πελατών. Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στη συμμόρφωση με τον κανονισμό GDPR κατά τη διαδικασία δημιουργίας leads...
...Τηλεμάρκετινγκ: Η επιτυχής πρώτη επαφή μέσω τηλεφώνου είναι μία από τις πιο δύσκολες αποστολές στον τομέα B-2-B. Ταυτόχρονα, το τηλέφωνο παραμένει ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για στοχευμένη απόκτηση νέων πελατών, τόσο για τον προγραμματισμό ραντεβού όσο και για τις τηλεπωλήσεις.
Τηλεμάρκετινγκ: το τηλέφωνο είναι το εργαλείο μας!
Το τηλεμάρκετινγκ σημαίνει να σπάμε τα εμπόδια, να δημιουργούμε επαφές και να παράγουμε έσοδα! Δρούμε με σαφήνεια και στόχευση στη γλώσσα των αποφασιστών, χωρίς την ατμόσφαιρα ενός call center.
...Ως ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, η landing page είναι μια αυτόνομη ιστοσελίδα, αποσυνδεδεμένη από την πλοήγηση ενός ιστότοπου, που δημιουργείται με μοναδικό σκοπό να πείσει έναν επισκέπτη να δράσει (να εγγραφεί, να αγοράσει, να κατεβάσει, κ.λπ.)
Σε αντίθεση με τους ιστότοπους, οι οποίοι συνήθως έχουν πολλούς στόχους και ενθαρρύνουν την εξερεύνηση, οι landing pages, γνωστές και ως σελίδες προορισμού ή προσγείωσης, σχεδιάζονται με έναν μόνο στόχο, την κλήση για δράση (ή CTA - call to action, στα αγγλικά).
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας :
https://webshop-solutions.be/contact...
...Μπορώ να τα γράψω για σένα λαμβάνοντας υπόψη ποιος είναι ο στόχος μας με αυτές τις επικοινωνίες αν: δημιουργία κοινότητας, προετοιμασία για πώληση, πώληση, ενημέρωση, ψυχαγωγία, κ.λπ...
ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ
Το καλύτερο είναι ότι προσαρμόζομαι σε όλα και μπορώ να είμαι πολύ δημιουργική.
Call me now! Σου κάνω μια πρόταση χωρίς υποχρέωση.
DIRECT CALL - Η Silex Marketing s.a. είναι μια εταιρεία που αναπτύσσει την εμπορική ανάπτυξη των ΜΜΕ. Το call center της αναλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το πιο δύσκολο κομμάτι της εμπορικής διαδικασίας: την προγραμματισμένη συνάντηση για προώθηση. Όπως έχουν βελτιστοποιηθεί οι διαδικασίες παραγωγής ή διοίκησης, έτσι έχει ως στόχο να δομήσει τη διαδικασία προώθησης των επιχειρήσεων. Δρα ως THE SALES...
... τέσσερις γωνιές της Ευρώπης: Βέλγιο, Γαλλία, Ολλανδία, Γερμανία, Αγγλία,… Διαχειριζόμαστε κάθε μία από αυτές τις επιχειρήσεις με τηλεφωνητές που κατέχουν 100% τη γλώσσα της χώρας.
Εκτός από το κέντρο κλήσεων, η D-Call προσφέρει επίσης καμπάνιες email marketing, SMS marketing ή επεξεργασία δεδομένων.
Η D Call και η Multicom είναι δεσμευμένες και ενδιαφέρονται για την τήρηση των αιτημάτων των πελατών μας. Το σύστημα ποιότητας είναι όχι μόνο σύμφωνο με το πρότυπο ISO 9001/2008 αλλά και σε όρους βελτίωσης της αξιοπιστίας, συμμόρφωσης και απόδοσης.
...ώστε να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή τους δείκτες κερδοφορίας και ανάπτυξης ορατότητας σας.
Βελτιστοποίηση SEO
Παρακολούθηση SERP
Google My Business
Google Ads και Facebook Ads
Landing Pages και Call-to-Actions (CTAs)
Παρακολούθηση Keywords
KPIs και Google Analytics
Remarketing
Blogging SEO
Εγγυόμαστε τα αποτελέσματα. Επιστρέφουμε τα χρήματα αν δεν αποκτήσετε περισσότερη ορατότητα και περισσότερες ποιοτικές επαφές στους πρώτους 3 μήνες.
... συμβάσεις, διαδικασίες διεθνούς δικαίου
- Συμβουλές μάρκετινγκ
- Υποστήριξη εκκίνησης call center
- Έργα στον τομέα της αγροδιατροφής
- Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της αγροδιατροφής
- Συμβουλευτική για την απόκτηση ακινήτων και γης
- Λύσεις IT - e-Commerce και Web Marketing
- Λύσεις για τη διαχείριση πληροφοριών
- Εργαλεία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων
- Λύσεις Διαχείρισης Εγγράφων
- Επιχειρηματική Νοημοσύνη
- Διαχείριση έργων
- Διαχείριση και ανάπτυξη δικτύου
- Χρηματοδοτήσεις...
...Το Ubiclouder.com είναι ο ειδικός CRM με την καλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής για το εμπόριο, την έκδοση και τις τηλεπικοινωνίες. Η βιομηχανοποίηση των εμπειριών μας μέσω επεκτάσεων στο Salesforce CRM, Desk, Service Cloud, Marketing Cloud, Pardot, Force.com επιτρέπει την αύξηση της ποιότητας και τη μείωση των κόστους υλοποίησης και συντήρησης.
Προτείνουμε πολλές προηγμένες υπηρεσίες όπως η απο-διπλοποίηση βάσεων δεδομένων πελατών, η ανάλυση του βιβλίου παραγγελιών για τη βελτίωση των πωλήσεων, και καινοτόμες εφαρμογές όπως το sf-Radar, EU-Commerces, sf-Call, sf-Scan και πολλές άλλες... Καλέστε μας!
... πελάτες; Περισσότεροι επισκέπτες στην ιστοσελίδα; Μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα; Να λανσάρεις ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία; ..τότε είσαι στη σωστή διεύθυνση. Πηγαίνουμε πέρα από εκεί που σταματούν οι παλιοί κατασκευαστές ιστοσελίδων. Αν θέλεις να πετύχεις, όλα πρέπει να είναι σωστά. Οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα πρέπει να μπορούν να επιτύχουν τους στόχους τους, ο σχεδιασμός πρέπει να είναι ελκυστικός. Η 'Call-to-Action' στη σωστή θέση και οι διαδικτυακές καμπάνιες marketing να είναι οργανωμένες με τον σωστό τρόπο.
Η Dreamtime Marketing Agency προσφέρει υπηρεσίες call center ειδικά για τους τομείς IT και βιομηχανίας. Επίσης κατά την πρώτη επαφή με την αρχική τεχνική συμβουλευτική. Έρευνα, Coaching, Διαχείριση Εκδηλώσεων.
Στόχος μας είναι να σας προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και εξατομικευμένη υποστήριξη στην εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και στους τομείς inbound και outbound.
LCS, το πρακτορείο για ενεργή απόκτηση νέων πελατών: κάνουμε κρύες κλήσεις σε προσωπικό επίπεδο στον τομέα της διοίκησης (όχι call center!), αναπτύσσουμε πωλησιακά σχέδια και εκπαιδεύουμε την ομάδα πωλήσεών σας.
Διαφημιστική εταιρεία με προσανατολισμό στο διάλογο μάρκετινγκ. Οι κύριοι τομείς περιλαμβάνουν άμεσο μάρκετινγκ, υπηρεσίες call center, βάσεις δεδομένων πελατών, διαχείριση εκδηλώσεων, εκτυπωτήρια και εκπλήρωση.