...Η διακόσμηση παλέτας για την επιστροφή στο σχολείο της Bahlsen τραβάει πολύ την προσοχή στα καταστήματα με την ενσωματωμένη σχολική τσάντα. Αυτή κληρώνεται στο κατάστημα και ενθαρρύνει τους αγοραστές να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό. Η βάση παραμένει στο κατάστημα ακόμη και μετά την ολοκλήρωση της καμπάνιας και μπορεί να εξοπλιστεί με νέα μηνύματα και αφίσες.
Η INTERSNACK FRANCE, συν-ηγέτης στην αγορά αλμυρών σνακ, προήλθε από τη συγχώνευση το 2007 της Lorenz Bahlsen France και της Vico. Με περισσότερους από 600 υπαλλήλους και τη μεγαλύτερη θυγατρική (εκτός Γερμανίας) του Γερμανικού Ομίλου Intersnack, ενός αναπόσπαστου παίκτη στην ευρωπαϊκή αγορά αλμυρών σνακ, έχουμε την φιλοδοξία να χτίσουμε μια διαρκή ηγεσία με πνεύμα προκλητικού διεκδικητή, με ισχυρές και ελκυστικές τοπικές μάρκες για τους καταναλωτές μας, όπως οι Vico, Curly, Monster Munch και Apérifruits.