... την αποφυγή υπερφόρτωσης του συστήματος λόγω κακής χειρισμού όταν δεν χρησιμοποιούνται. Ο κινητήρας με γρανάζια κινεί το MUT (Κινητήρας Υπό Δοκιμή) σε χαμηλή ταχύτητα από 1 έως 10 στροφές ανά λεπτό (αντίστοιχα 8 στροφές ανά λεπτό για τα CTS 103 και CTS 104), ενώ αποκτά τη ροπήcogging που σχετίζεται με τη γωνιακή θέση. Η μέτρηση ροπής καλύπτει εύρος έως 1 N∙m (ανάλογα με τον επιλεγμένο αισθητήρα...
... είναι μεγαλύτερη από το βάρος της πίσω πόρτας ώστε να σταματήσει με ασφάλεια. Για το σκοπό αυτό, η ροπή του μόνιμου μαγνήτη μετράται σε μία πλήρη περιστροφή ανάλογα με τη γωνία περιστροφής.
Απόκτηση ροπής μέσω γωνίας περιστροφής
Γραφική καταγραφή της διαδικασίας δοκιμής
Αποθήκευση των αποτελεσμάτων δοκιμής σε Excel
Ταυτόχρονη προβολή έως 20 μεταβλητών διαδικασιών δοκιμής από τη βάση δεδομένων, εμφανιζόμενες σε χρώμα.
Μεταβλητή ταχύτητα δοκιμής
Αναπαραγώγιμη διαδικασία δοκιμής χάρη στην σταθερή ταχύτητα ανεξάρτητη από τη ροπή.
...Κύρια χαρακτηριστικά των κινητήρων Brushless AKM2G
– Ονομαστική ροπή: από 0.64 έως 72 Nm.
– Υψηλή αναλογία απόδοσης/όγκου: Έως 30% περισσότερη ροπή στον ίδιο όγκο.
– Πολύ περιορισμένο φαινόμενο «cogging» για ομαλή κίνηση σε πολύ χαμηλές ταχύτητες.
– Πολλοί τύποι περιελίξεων και μεγεθών κινητήρων για καλύτερη προσαρμογή σε όλες τις εφαρμογές σας.
– Απόλυτος κωδικοποιητής μονο-περιστροφής ή πολυ-περιστροφής
– Μονοκαλώδιο για απλοποιημένη και οικονομική εγκατάσταση
– Πολλαπλές επιλογές (ενισχυμένη στεγανότητα, φρένο συγκράτησης, συνδετήρες κ.λπ.).
...Ασύρματοι κινητήρες ροπής με σιδηρούχα μαγνητικά στοιχεία, δίσκοι με διάμετρο 110 mm, 135 mm, 175 mm, 220 mm και 360 mm, τυπικά με υψηλής ανάλυσης οπτικό κωδικοποιητή.
Προαιρετικά διαθέσιμοι απόλυτοι κωδικοποιητές Biss-C, EnDat, Hiperface κ.λπ.
Κεντρική άξονας
Χαμηλή ροπή κλειδώματος (Cogging)
Μέγ. 600 VDC...