...Ο προθερμαντήραςαέρα καύσης HTI-Gesab (LUVO) αφαιρεί την υπολειμματική ενέργεια από τα καυσαέρια και προθερμαίνει τον αέρα καύσης των θερμαντήρων. Αυτό αυξάνει σημαντικά την απόδοση των θερμαντήρων που λειτουργούν με πετρέλαιο/αέριο και παρατείνει τη διάρκεια ζωής των εγκαταστάσεων.
Ο προθερμαντήραςαέρα καύσης HTI-Gesab (LUVO) είναι κατασκευασμένος ως θερμικός εναλλάκτης σωλήνα. Αυτό επιτυγχάνει υψηλή μεταφορά θερμότητας στον αέρα καύσης και εξασφαλίζει εύκολο καθαρισμό των επιφανειών θέρμανσης.
...δηλαδή μετά από έλεγχο πίεσης αερίου, ονομάζεται φαινόμενο Joule-Thomson.
Για να αποτραπούν οι επιπτώσεις του Joule-Thomson, όπως η παγοποίηση ή η απομάκρυνση συμπυκνωμάτων, το αέριο θα θερμανθεί πριν από την επέκταση. Οι προθερμαντήρες αερίου είναι κατάλληλοι για όλα τα είδη αερίων μέσων (δηλαδή αέρα, φυσικό αέριο, τεχνικά αέρια, καύσιμο αέριο) και εφαρμογές χαμηλής ροής, κατάλληλοι για πιέσεις έως...
... θέρμανση κτιρίων. Ανάλογα με τις τοπικές συνθήκες, μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο εναλλάκτες θερμότητας αέρα-αέρα όσο και εναλλάκτες θερμότητας αέρα-νερού για αυτόν τον σκοπό. Ο θερμαινόμενος αέρας, με τη σειρά του, τροφοδοτείται σε παραγωγικές και βιομηχανικές αίθουσες ή σε άλλες περιοχές του κτιρίου. Αυτού του τύπου η θέρμανση του αέρα τροφοδοσίας είναι ιδιαίτερα οικονομικά αποδοτική.
Τέτοια...
... σχεδιάζονται για μονοκατεύθυνση ή αμφίδρομη έγχυση ατμού ή είναι εξοπλισμένες με ζεστές πλάκες που θερμαίνονται με θερμικό λάδι. Το πλάτος των θαλάμων ατμού σε ένα εργοστάσιο MDF μπορεί να επεκταθεί με επιπλέον τμήματα για να βελτιστοποιηθεί η μεταφορά ατμού-αέρα.
Η NC İmalat ve Mühendislik A.Ş., που έχει έδρα στην επαρχία Kocaeli της Τουρκίας, είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται στο σχεδιασμό και την κατασκευή θερμικών εναλλακτών, συστημάτων συμπαραγωγής και τριπαραγωγής, καθώς και τεχνολογίας καυσαερίων.
Διαθέτουμε ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων:
• Εναλλάκτης θερμότητας τύπου σωλήνα
• Ακτινωτός (φινλανδικός) σωλήνας θερμαντήρας
• Δεξαμενή πίεσης
• Οικον...
...— Για μεγαλύτερη αποδοτικότητα του συστήματος και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 2%
— Η προθέρμανση του αέρα καύσης αναλαμβάνει ένα μικρό μέρος της θερμικής ισχύος του καυστήρα
— Χαμηλή επένδυση σε σύγκριση με συμβατικές λύσεις, συντομότερη περίοδος απόσβεσης
— Μικρότερο κόστος συντήρησης και υπηρεσιών...