... επανακαθορισμό της στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω της εφαρμογής και παρακολούθησης ενός σχεδίου μάρκετινγκ. Ήταν μια έντονη διαδικασία 16 μηνών, με στόχο τον καθορισμό ενός μοντέλου συνεργασίας με την αγορά, στην εσωτερική οργάνωση και στην αναζήτηση ισορροπίας των εξαγωγών τεχνολογίας, γεγονός που είναι αρκετά θετικό. Αυτές οι στρατηγικές συνεργασίες επιτρέπουν να μην είμαστε περιορισμένοι σε συγκεκριμένους τομείς δράσης, επιτρέποντάς μας να διαπιστώσουμε όλες τις προσφορές που διαθέτει η Definitivamente, Unipessoal Lda. και ότι σε κάποιο χρονικό διάστημα θα έχει πολλές περισσότερες.