Θέλετε να δημιουργήσετε τη δική σας μάρκα καλλυντικών προϊόντων, αλλά νιώθετε ότι σας ξεπερνούν οι πολλαπλές πτυχές που πρέπει να λάβετε υπόψη; Από την ιδέα του προϊόντος μέχρι την τεχνική του ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής της συσκευασίας, των κανονιστικών περιορισμών και της υλοποίησης μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ, κάθε βήμα φαίνεται να είναι μια κολοσσιαία πρόκληση...
Χαρτοφυλάκιο (346)
... το πρόσωπο και ειδικά για τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια, με καταπραϋντική και αντι-κούραση δράση. - Κρέμες, βάλσαμα, υγρά, μικυλλιακά νερά και τονωτικά με απαλές υφές και ευχάριστα αρώματα για μέγιστη ενυδάτωση και καθημερινή θρέψη της επιδερμίδας. - Λοσιόν, μικυλλιακά νερά, έλαια, μους, τζελ, απολεπιστικά, γάλατα και ντεμακιγιάζ για αποτελεσματικό καθαρισμό της επιδερμίδας και των...
Χαρτοφυλάκιο (35)