Η Titgemeyer Group είναι μια διεθνώς κορυφαία εταιρεία στον τομέα της τεχνολογίας στερέωσης και των εξαρτημάτων οχημάτων, με περισσότερους από 550 υπαλλήλους σε 15 διαφορετικές τοποθεσίες στην Ευρώπη.
Η παραδοσιακή εταιρεία αναπτύσσει, κατασκευάζει και διανέμει περισσότερα από 30.000 στοιχεία στερέωσης, εργαλεία και εξαρτήματα οχημάτων για διάφορους κλάδους – σε σειρά και κατόπιν παραγγελίας. Σε ...
...Η ZWP είναι ένας από τους κορυφαίους ανεξάρτητους παραγωγούς στη Γερμανία στον τομέα των γραναζιών, των πινιόν και των οδοντωτών τροχών. Παρέχουμε ήδη σε γνωστούς κατασκευαστές μειωτήρων. Ανυπομονούμε να έρθουμε σε επαφή μαζί σας για να συζητήσουμε τις δυνατότητες προμήθειάς σας. Οι τομείς των πελατών μας (διεθνώς) είναι: Εξόρυξη, Πετρέλαιο, Θαλάσσια, ...
Ακολουθεί ένα απόσπασμα από τις...
... τροχού, θα πρέπει να επιλεγεί μια προσαρμογή το πολύ 0,02 mm.
Παράδειγμα Άξονας Ø 25 k6
Οπή Ø 25 G6.
Οι διάμετροι κάτω από D min. είναι εφικτές, ωστόσο η ονομαστική ροπή δεν εγγυάται πλέον.
Οι διαστάσεις της οπής των τροχών D1 και D2 που επιθυμούνται, με την αντίστοιχη κλάση/εύρος ανοχής για D1 και D2 ξεχωριστά.
Αναφορά:23021
Σύστημα σύνδεσης:πολυουρεθάνη, σκληρότητα Shore 98 - A
Τροχός:αλουμίνιο
Κωνικός δακτύλιος:χάλυβας...
...).
Η RVU διευκολύνει μια πλήρη διαδικασία κατεργασίας χωρίς διακοπή, καθώς είναι διαθέσιμες προαιρετικές μονάδες επεξεργασίας, αλλαγής τροχών λείανσης και μέτρησης εργαλείων. Επιπλέον επιλογές για κατεργασία σκληρού μετάλλου, διάτρηση και μέτρηση εργαλείων αυξάνουν σημαντικά τις δυνατές εφαρμογές της σειράς μηχανών.
Διάμετρος στροφής: mm 1,800
Διάμετρος λείανσης: mm 1,600
Ύψος κάτω από το πάχος...
... φλάντζας με και χωρίς εκκεντρική στήριξη.
Εκτός από το τυπικό μας πρόγραμμα, είναι δυνατή και η κατασκευή τροχών τάνυσης σύμφωνα με σχέδιο. Τα υλικά και οι ρουλεμάν μπορούν να συντονιστούν από κοινού.
Τομείς εφαρμογής:
- Ρύθμιση της προέντασης των ιμάντων
- Ανακατεύθυνση ιμάντων σε πολλαπλούς κινητήρες
- Αποφυγή κραδασμών στον ιμάντα μέσω της ταγγανισμένης επαφής των τροχών με την πλάτη του ιμάντα
(Συνιστάται το υλικό πλάτης PAR για τον ιμάντα)...
...Προσφέρουμε ράβδους οδοντωτού τροχού σε διάφορες εκδόσεις και ποιότητες.
Οι δύο γραμμές διαίρεσης, στις ζεύξεις οδοντωτών τροχών οι δύο άξονες, πρέπει να είναι παράλληλες. Οι διαστάσεις απόστασης άξονα και η ανοχή θέσης άξονα πρέπει να αντλούνται σύμφωνα με τις απαιτήσεις ποιότητας DIN 3964. Η λειτουργία και η προσδιορισμός του παιχνιδιού των πλευρών περιγράφονται στην DIN 3967. Στους κινητήρες...