Ιδρύθηκε το 2010 ως Discount για να προσφέρει χαμηλές τιμές στους καταναλωτές μέσω άμεσων αγορών από τον παραγωγό. Το 2012 άνοιξε για χονδρική πώληση στις επαρχίες RC -VV, με πάνω από 200 ενεργούς πελάτες για τα κανάλια Trade και Horeca. Διαθέτει ένα συνεργαζόμενο discount SIDIS Calabria, μια δομή πωλήσεων που αποτελείται από 5 αντιπροσώπους, δύο οχήματα, 1000 κυβικά μέτρα αποθήκης με 400 κυβικά μέτρα ψυχρού χώρου, με παραδόσεις δύο φορές την εβδομάδα στα σημεία πώλησης. Εμπορεύεται προϊόντα Panapesca s.p.a., Masterfood, κ.λπ.
... φορές Τα προϊόντα γίνονται εξαιρετικά αναγνωρίσιμα Η εικόνα-σήμα παραμένει αξέχαστη στο ευρύ κοινό. Για να επιτευχθεί αυτό, τα posters μπορούν να τοποθετηθούν είτε σε εγκαταστάσεις 6x3 (διαφημιστικοί χώροι 6x3) είτε σε φορτηγό-πανό (διαφημιστικό πανό), χρήσιμο, σε περιοχές όπου δεν υπάρχουν εγκαταστάσεις 6x3.
...προσφορές απευθείας από τις εταιρείες ξυλουργικής… Μερικές φορές χρειαζόμαστε έναν ξυλουργό αμέσως, και είναι δύσκολο να βρούμε έναν διαθέσιμο. Τώρα με το falegnamecasa® όλα γίνονται πιο απλά! Μπορείτε να βρείτε επαγγελματίες ξυλουργούς ακριβώς κοντά στο σπίτι σας. Μαζί μας, οι καλύτεροι ξυλουργοί της Ιταλίας θα σας εξυπηρετήσουν με επαγγελματισμό και ευγένεια.
... πολλά, που μερικές φορές σε μπερδεύουν. Δεν μπορείς να αποφασίσεις και χάνεις πολύ χρόνο... ...εμπιστεύσου μας! Με το σχέδιο σου, τις ανάγκες σου και τις ιδέες σου, θα βρούμε τις σωστές λύσεις για να σου εξοικονομήσουμε χρόνο και χρήμα! Αν έχεις ήδη προσφορές, μπορείς να τις συγκρίνεις προσωπικά με τις προσφορές που θα ετοιμάσουμε για σένα.
Η nacQue ιδρύθηκε το 2007 στην Κόμο της Ιταλίας. Ετοιμάζουμε τις συλλογές της μάρκας nacQue τέσσερις φορές το χρόνο. Δημιουργούμε αυτές τις συλλογές ως μία μόνο σχεδίαση και χρώμα. Δεν υπάρχει εποχή για τις συλλογές nacQue. Μπορείτε πάντα να τις παραγγείλετε. Όλες οι συλλογές nacQue έχουν διαφορετικά ονόματα και περιλαμβάνουν εκατοντάδες σχέδια. Η πρώτη συλλογή της nacQue ονομάζεται Volume1. Αυτή...
... πτώση του mySpace, και πολλά άλλα… Αυτό σημαίνει ένα πράγμα: σε όλο αυτό το διάστημα έχουμε πάντα αφιερώσει πολύ χρόνο στην εκπαίδευση και την ενημέρωση. Η περιέργεια μας ωθεί μερικές φορές να πειραματιζόμαστε, για να κατανοήσουμε και να προσπαθήσουμε να προβλέψουμε τις τάσεις του διαδικτύου. Για να συμβουλεύουμε πάντα καλύτερα τον πελάτη, ή τουλάχιστον να προσπαθούμε. Για να αλλάξουμε γνώμη. Πιστεύουμε ότι η αλλαγή γνώμης δεν είναι ελάττωμα αλλά ένας τρόπος να ζούμε αυτόν τον κόσμο και κυρίως αυτή τη δουλειά με ανοιχτό μυαλό.