... η τοποθέτηση του εταιρικού λογότυπου σε:
- Εργασιακά ρούχα,
- Προσωποποιημένες τσάντες,
- Gadget για ταξίδια και ελεύθερο χρόνο,
- Gadget για κατοικίδια,
- Hi-Tech αξεσουάρ,
- Οικολογικά gadget,
- Gadget για εκθέσεις και εκδηλώσεις,
- Αξεσουάρ γραφείου και εργασίας,
- Gadget για τον αθλητισμό,
- Μεζούρες,
- T-shirts,
- Φούτερ,
- Καπέλα,
- Στυλό,
- Σημειωματάρια,
- Power Bank και USB sticks. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας και περιηγηθείτε στον κατάλογό μας για να επιλέξετε το προϊόν που αντιπροσωπεύει καλύτερα την επιχείρησή σας!
Η κύρια κατηγορία προϊόντων που προτιμούν περισσότερο οι πελάτες μας είναι διάφορα ρούχα χονδρικής, προωθητικά προϊόντα από τη βιομηχανία υφασμάτων όπως T-shirts, φούτερ κ.λπ. με κεντημένα ή εκτυπωμένα λογότυπα, στολές εργασίας και διάφορους τύπους κεντημένων πα patches. Πάντα εκπλήσσουμε τους πελάτες μας με τα καλύτερα σχέδια και μοντέλα των προϊόντων που έχουμε να προσφέρουμε. Αυτή τη στιγμή...
...Η Pautasport είναι μια Ιταλική εταιρεία που παράγει ρούχα με σάρωση στον τομέα του motocross enduro, καθώς και ποδηλασίας mtb enduro xc και DH. Η ποικιλία προϊόντων όπως:
- Μπλούζες με τρύπες για αγώνες, μακρύ μανίκι, κοντό ή 3/4
- Μακριά παντελόνια για cross
- Κοντά παντελόνια για enduro και DH
- Γιλέκα (χωρίς μανίκια) αντιανεμικά και αδιάβροχα
- Φούτερ και μπουφάν
- Τζάκετ Enduro χωρίς μανίκια...
Η Visual Lab ασχολείται με την πώληση προωθητικών ειδών, ρούχων εργασίας και προστατευτικών ενδυμάτων. Διαθέτουμε μια ευρεία γκάμα προϊόντων για ξενοδοχεία, νοσοκομεία, καθαριότητα, είδη ευγενείας για ξενοδοχειακές μονάδες. Διαθέτουμε T-shirt, φούτερ, πόλο, μπουφάν, γιλέκα, καπέλα, απλά και επαγγελματικά ρούχα εργασίας κατάλληλα για συγκεκριμένες δραστηριότητες. Συστήματα προστασίας στην εργασία...
... ανδρικής μόδας, ενώ ταυτόχρονα ικανοποιεί και εκείνους που είναι παραδοσιακά συνδεδεμένοι με τα κλασικά ρούχα της καθημερινότητας, για τη δουλειά και την προσωπική ζωή. Το Girogama.it βασίζει τις συναλλαγές του σε ένα ασφαλές διαδικτυακό σύστημα πληρωμών, για την ηρεμία και εκείνων που δεν έχουν ακόμη αρχίσει να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως κανάλι για τις αγορές τους.