Η Stemafil είναι μια εταιρεία που έχει την δημιουργικότητα στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της. Ιδρυμένη ως προμηθευτής νήματος για τα υφαντουργεία της περιοχής, χάρη στο πνεύμα και το πάθος του ιδιοκτήτη της, Stefano Guarducci, έχει εξελιχθεί σε μια κορυφαία πραγματικότητα στο εμπόριο υφασμάτων. Σήμερα προμηθεύει υφάσματα μεγάλης ποιότητας για ρούχα prêt-à-porter και υψηλής μόδας, και...
Είμαστε μια ιταλική εταιρεία που βασίζεται στις παραδοσιακές τεχνικές της περιοχής, συνδυάζοντας μια παγκόσμια προοπτική στην εξυπηρέτηση πελατών και τις ανάγκες της αγοράς. Ειδικευόμαστε στο σχεδιασμό και την παραγωγή υψηλής ποιότητας και πολυτελούς μόδας και ενδυμάτων για γυναικεία και παιδικά ρούχα, με την ομάδα μας να είναι ιδανικά τοποθετημένη για κάθε διαδικασία παραγωγής, σχεδίασης και...
... για να έχουμε τον έλεγχο των ρούχων από τη γέννησή τους μέχρι την μετατροπή τους.
Οι συλλογές μας πλεκτής ένδυσης για γυναίκες είναι πολύ εκτιμημένες και κατάλληλες για καθημερινή χρήση χωρίς να θυσιάζουν το στυλ, την κομψότητα και την elegance.
Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στην παραγωγή πλεκτών ρούχων για γυναίκες σε όλα τα μεγέθη: κατασκευάζουμε πλεκτά ρούχα για γυναίκες σε μεγέθη από 42 έως 72...
... αθλητισμό, ρούχα, είδη σπιτιού, προσωπικά είδη και αξεσουάρ. Στο Σούπερ Μάρκετ CRAI θα βρείτε μια πλήρη γκάμα που κυμαίνεται από φρέσκο ψάρι μέχρι τυριά της περιοχής ValSusa, από γαστρονομικά προϊόντα μέχρι φρούτα και λαχανικά, και σε απολύτως ανταγωνιστικές τιμές.
Ακριβώς δίπλα στον Καθεδρικό Ναό της Ατζέρα, στο κέντρο της ιστορικής περιοχής, γεννιέται το ImPerium, ένα καινοτόμο κατάστημα που μεταφέρει, μέσα από τη συλλογή του, αρμονία και κομψότητα. Τα ρούχα που πωλούνται αντιπροσωπεύουν μια σαφή σφραγίδα του ιταλικού brand, εγγύηση αποκλειστικότητας και στυλ, και καθιστούν το κατάστημα σημείο συνάντησης για διάφορες ηλικιακές ομάδες, χωρίς να ευνοούν...
... εξουσιοδοτημένοι προμηθευτές μας μας ενημερώνουν ότι η σειρά είναι επίσης δημοφιλής σε ένα πολύ νεότερο κοινό.
Ακολουθούν τα πλεονεκτήματα για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν τη διανομή του brand: αποκλειστικότητα περιοχής (250.000 κάτοικοι); mark-up σε υψηλά επίπεδα; δυνατότητα εξατομικευμένων πληρωμών; ανανέωση κατά τη διάρκεια της περιόδου πώλησης; δυνατότητα επιστροφής σε αδιάθετο απόθεμα...
... της μόδας. Μετά την εξέλιξη των αγορών, η εταιρεία προσανατολίστηκε προς το στοκ ρούχων. Ταυτόχρονα, διεύρυνε τα όρια της εμπορίας, εισάγοντας γεωργικά προϊόντα, όπως βιολογικό ελαιόλαδο από μικρούς παραγωγούς στην περιοχή της Πούλια: κοιλάδα της Ιτρία, μούργα Μπάρε. Πρόκειται για μια περιορισμένη παραγωγή προς το παρόν, προκειμένου να ικανοποιήσει αυτή την εξελισσόμενη αγορά. Στο μέλλον, ελπίζουμε στη μετατροπή άλλων παραγωγών προς την αναφερόμενη ποιότητα, εξασφαλίζοντας μια ευρύτερη διανομή στην αγορά της ευρωπαϊκής περιοχής.