... επικοινωνιακών και μάρκετινγκ εκστρατειών που στοχεύουν στην προσέλκυση της προσοχής του "στόχου" καταναλωτή μέχρι να τον κάνουν πρωταγωνιστή, μέσα σε έναν δοκιμασμένο κύκλο πιστότητας. Τόσο στο Μπάρι όσο και στην Πούλια, η εταιρεία κατατάσσεται μεταξύ των πρώτων Premier Partner της Google, διασφαλίζοντας στους πελάτες της μια θέση στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης, με συνεχή βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων με την πάροδο του χρόνου. Να είστε πρώτοι στο Google μέσα σε 3 μήνες μόνο με οργανική κατάταξη (όχι πληρωμένη); Μαζί μας είναι εφικτό.
...Χάρη στις μετρήσεις και τις οδηγίες που παρέχονται από τον Πελάτη, θα συνταχθεί μια προσφορά για τα κουφώματα σε PVC που δεν είναι ακόμη οριστική. Η προσφορά είναι εντελώς δωρεάν και χωρίς υποχρέωση και αποτελεί τη βάση για να προχωρήσουμε στις επόμενες φάσεις επεξεργασίας του έργου. Θα είναι δυνατή η παροχή της οριστικής προσφοράς για τα κουφώματα σε PVC μόνο μετά από μετρήσεις.
... περιλαμβάνονται δραστικά συστατικά ζωικής προέλευσης. Πώς γεννιούνται τα προϊόντα της FDL; Γεννιούνται από την εργασιακή εμπειρία, πρώτα στον τομέα των φαρμάκων και μετά της βοτανοθεραπείας. Προσπαθήσαμε να βρούμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ της φαρμακευτικής αγωγής και της φυσικής θεραπείας, σκεπτόμενοι κυρίως τονκαταναλωτή και τα προβλήματά του. Η διαμόρφωση των προϊόντων ξεκινά πάντα από την αναγνώριση των αιτίων ενός συγκεκριμένου προβλήματος. Μόλις επισημανθούν, αναζητούνται τα πιο κατάλληλα δραστικά συστατικά για να επιτευχθεί η μέγιστη αποτελεσματικότητα.
... μια μεγάλη γκάμα επιλεγμένων και αποκλειστικών προϊόντων.
Αυτή η ιδέα γεννήθηκε από μια ομάδα επαγγελματιών που, μετά από μακρά εμπειρία στην αλυσίδα του τομέα, ήθελε να δημιουργήσει ένα σχέδιο για να ΚΑΙΝΟΤΟΜΗΣΕΙ τη μέθοδο παραγωγής και άμεσης διανομής προς τον τελικό καταναλωτή.
Η ιδέα του έργου μας προήλθε από αυτή την ερώτηση: πώς μπορούμε να συντομεύσουμε την αλυσίδα διανομής για να...
... αυτό, είναι απαραίτητη μια στενή συνεργασία στην μελέτη της στρατηγικής που είναι πιο κατάλληλη για να παρέχει τη μεγαλύτερη ορατότητα. Πες μου τι πουλάς και θα φροντίσω να έρθουν οι άνθρωποι να αγοράσουν. Έτσι, το 1932, ο Mark Spencer προτεινόταν να φτάσει, μέσω των πιο καινοτόμων διαφημιστικών τεχνικών, στον τελικό καταναλωτή. Μετά από σχεδόν 80 χρόνια, αυτή είναι ακόμα η φιλοσοφία που κινεί...
Με τη συνεργασία μιας καταξιωμένης εταιρείας βοτάνων, αποφασίζει να εστιάσει αποκλειστικά στην ποιότητα, προσπαθώντας παράλληλα να προσφέρει ένα προϊόν σε προσιτή τιμή, και επιτυγχάνει τον στόχο θυσιάζοντας διαφήμιση και παρελκόμενα προκειμένου να μειώσει στο ελάχιστο τα κόστη παραγωγής. Μετά από περίπου μια δεκαετία, προστίθεται στη βασική σειρά μια νέα σειρά τεχνικών προϊόντων. Τα πρώτα δύο, το...
... διατηρεί μέχρι σήμερα τα ίδια χαρακτηριστικά αξιοπιστίας και φιλικότητας που είναι χαρακτηριστικά της οικογενειακής διοίκησης, παραμένοντας πάντα ενημερωμένη χάρη σε μια συνεχόμενη τεχνολογική εξέλιξη.
Η μοντέρνα και η παράδοση διασφαλίζονται από τη συνεχή δέσμευση να θυμόμαστε το παρελθόν για να διορθώσουμε και να ανανεώσουμε τον τρόπο παραγωγής και εμπορίας κρασιού, ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί...
... ιδανικός συνεργάτης των εμπόρων, υποστηρίζοντάς τους στη διαχείριση των νομικών υποχρεώσεων τόσο στην εφαρμογή της "Νομικής Εγγύησης Συμμόρφωσης" σε σχέση με το Δ. ν. 206/2005 του Κώδικα Καταναλωτή κατά την πώληση οχημάτων στον καταναλωτή, όσο και στην εφαρμογή της "Εγγύησης για τα Ελαττώματα του Πωληθέντος Αντικειμένου" σε σχέση με τα άρθρα 1490 και επόμενα του Αστικού Κώδικα όταν η πώληση...