Η σύγχρονη επιχείρηση είναι στραμμένη προς το μέλλον. Η πρόβλεψη δεν είναι μαγεία: είναι ένας τρόπος να αξιοποιήσουμε πλήρως τις διαθέσιμες πληροφορίες. Είναι ο μόνος τρόπος να γνωρίζουμε εκ των προτέρων τους παράγοντες που θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα και την παραγωγικότητα. Ο προγραμματισμός είναι πολύ πιο αποτελεσματικός αν η επιχείρηση διεξάγει μια έξυπνη συλλογή και ανάλυση δεδομένων, δη...
... τεχνικές ικανότητες και ανθρώπινες αρετές του προσωπικού. Ακόμη και μια απλή αίτηση πληροφοριών από την εταιρεία μας αντιμετωπίζεται με λεπτομέρεια. Μια χαρακτηριστική πτυχή της εταιρείας είναι η απόλυτη διαφάνεια στις συμβουλές και τις εκτιμήσεις δαπανών, που προσφέρονται δωρεάν: "Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑΣ, είναι το σλόγκαν μας". Το ερωτηματολόγιο, το οποίο έχουμε πάντα υποβάλει στους πελάτες, για να...
Διάλεξα προσωπικά για εσάς αυτά τα διαμερίσματα στη Ρώμη και τις βίλες στη Σικελία, που έχουν κάτι ιδιαίτερο, την αρχιτεκτονική τους, την τοποθεσία τους και όχι μόνο για να έχετε το σωστό μέρος για να κοιμηθείτε. Προσπάθησα να εξασφαλίσω για εσάς τουριστικές υπηρεσίες που θα περιλαμβάνονται στην τιμή ενοικίασης. Όταν μου γράψετε για πρώτη φορά, θα σας στείλω ένα ερωτηματολόγιο για να με βοηθήσετε να καταλάβω ποιοι είστε, με άλλα λόγια, συνεργάζομαι μαζί σας για να σας δώσω τον τύπο διακοπών που θα εκτιμήσετε περισσότερο…...
... ένα ερωτηματολόγιο. Σκοπός είναι να δημιουργήσουμε ένα προσαρμοσμένο σχέδιο με βάση τις προτιμήσεις σου, τις ανάγκες επικοινωνίας, τα απαιτούμενα υλικά, έτσι ώστε η επιχείρησή σου να σου μοιάζει. Αποφασίζουμε τι σε ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και με βάση αυτό χτίζουμε την επικοινωνία σου.
Οι λύσεις είναι διαφορετικές, εξαρτώνται από τις ανάγκες του πελάτη και τον τύπο της εργασίας που πρέπει να...