ΗΓΕΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΠΩΛΗΣΗΣ
Η Re.Ca. Systems καθιερώνεται ως ηγέτης στον τομέα της ενσωμάτωσης συστημάτων, με πάνω από τριάντα χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη λύσεων λογισμικού, υλικού και ψηφιακών λύσεων για τη διαχείριση των σημείων πώλησης. Ειδικευμένη σε τομείς όπως η GDO, το λιανικό εμπόριο, η Horeca και η βιομηχανία, η εταιρεία προσφέρει μια ευρεία γκά...
... ψηφιακά αρχεία, πραγματοποιώντας επίσης την οπτική διαχείριση των εγγράφων, την αρχειοθέτηση και τη διατήρηση εφεδρικών μέσων.
Η υπηρεσία εξωτερικής διαχείρισης αποτελείται από τρεις φάσεις:
ανάλυση των προβλημάτων και προετοιμασία του έργου
ανάληψη του αρχείου
συμβουλευτική του αρχείου που πραγματοποιείται ανά δοχείο, ανά υπόθεση ή ανά μεμονωμένο έγγραφο.
... εγγράφων
– Διπλής όψης: τυπικό εξωτερικό χρώμα καφέ, εσωτερικό λευκό – (λευκό εξωτερικά και καφέ εσωτερικά διαθέσιμο κατόπιν αιτήματος)
– Διαθέσιμα διάφορα μοντέλα: Πολυενισχυμένες, σε χαρτί με πτυχώσεις, σακούλες σε επίπεδο πάτο, σακούλες σε τετράγωνο πάτο, σακούλες σε αυτοδιαμορφούμενο πάτο.
– Οικολογική και ανθεκτική!
Γιατί η αποστολή μας είναι να σας κάνουμε να εξοικονομήσετε. Αναλύουμε τη ροή εργασίας των εγγράφων της επιχείρησής σας για να μπορέσουμε να εκσυγχρονίσουμε τα κόστη διαχείρισης εγγράφων σας: εκτύπωση, αντιγραφή, φαξ, σαρωτής και ψηφιακή αρχειοθέτηση. Η υπόσχεσή μας είναι μια σίγουρη και εγγυημένη εξοικονόμηση 20% σε σχέση με τα τρέχοντα κόστη σας. Η Reprografica από το 1965 είναι παρούσα στην...
... εγγράφων, σύμφωνα με την αυστηρή νομοθεσία σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων (Ν. 196/03, σήμερα σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR), προσφέροντας με τα χρόνια ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης αρχείων (τακτοποίηση και καταλογογράφηση, οπτική αρχειοθέτηση, εναλλακτική διατήρηση και καταστροφή εγγράφων με την έκδοση κατάλληλου πιστοποιητικού μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας). Αυτή...
... είναι μια εξαιρετική συστάση για ιδιωτικές ή δημόσιες επιχειρήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουν μια μετακόμιση έδρας. Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε έχουν διαμορφωθεί σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των πελατών: η υπηρεσία αποθήκευσης επίπλων και εμπορευμάτων, η αρχειοθέτησηεγγράφων, η υπηρεσία αποσυναρμολόγησης, συσκευασίας και συναρμολόγησης, καθώς και η μεταφορά επίπλων και πολύτιμων...
... αφής, λογισμικό και συσκευές για την καταγραφή παραγγελιών, ταμειακές μηχανές, διαχείριση αποθήκης, προμήθεια φορητών συσκευών και φορολογικών εκτυπωτών και παραγωγής, υποστήριξη για το υλικό και το λογισμικό μας. Ανάπτυξη λογισμικού διαχείρισης, λογιστική και αποθήκη, λογισμικό για τη μετάδοση δεδομένων, συστήματα αναγνώρισης υπογραφής γραφομετρικής και ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης εγγράφων, αναπληρωματική αρχειοθέτηση, συστήματα γεωεντοπισμού.
Το Κέντρο Αντιγράφων και Υπηρεσιών Panta snc είναι μια υπηρεσία ψηφιακής εκτύπωσης που ιδρύθηκε το 1990 και προσφέρει τις υπηρεσίες της σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων και δημόσιων διοικήσεων. Οι υπηρεσίες μας: - Υπηρεσίες ψηφιακής εκτύπωσης, εκτυπώσεις μεγάλων φορμά, - Αρχειοθέτησηεγγράφων και ψηφιοποίηση αρχείου σε χαρτί - Υπηρεσία σάρωσης σε όλα τα φορμά - Υπηρεσία plot σε όλα τα υλικά...
... αρχειοθέτησηεγγράφων. Χάρη στην εμπειρία που έχει αποκτήσει εδώ και πάνω από τριάντα χρόνια σε αυτόν τον τομέα, η Εταιρεία διασφαλίζει στους πελάτες της ακρίβεια και αξιοπιστία. Είναι σε θέση να εγγυηθεί τη μέγιστη σοβαρότητα και συνέπεια, αξιοποιώντας τη στήριξη επαγγελματιών συνεργατών που μελετούν την καλύτερη συσκευασία για αντικείμενα κάθε φύσης και τις μεθόδους για τη βελτιστοποίηση των...
Τηλ Φαξ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Τ e-mail: cofari@cofari soc. coop ένας δυνατός φίλος CO.FA.RI 1974 από Μεταφορές εθνικές και διεθνείς με φορτηγά και ειδικό εξοπλισμό ανύψωσης (τηλεσκοπικοί ανελκυστήρες) Συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγηση εξοπλισμένων τοίχων, γραφείων και διοργάνωση εκθέσεων Αποθήκη για αποθήκευση επίπλων και εξοπλισμού Αποθήκη για αρχειοθέτηση και φύλαξη εγγράφων Εξειδικευμένο προσωπικό για μετακίνηση εμπορευμάτων σε λιμενική περιοχή με ελαστικούς τροχούς και ανυψωτικά καρότσια Διαχείριση μα...
... χριστουγεννιάτικων δώρων), την υπηρεσία διαχείρισης εγγράφων (φωτοτύπηση, ψηφιακή εκτύπωση, ψηφιοποίηση, αρχειοθέτηση, βιβλιοδεσία, φαξ), υπηρεσίες εμπιστοσύνης σε επιμελητήρια, τράπεζες, ταχυδρομεία κ.λπ., υπηρεσία κατοικίας (λήψη, διαχείριση και έλεγχος της αλληλογραφίας) που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαθέτουν ένα "εικονικό γραφείο" ή να καθορίσουν την νομική τους έδρα στον κατοικία ADL SPA...
Η Agora 3 γεννήθηκε ως απάντηση στις ανάγκες που εκφράστηκαν από την αγορά, αποκτώντας σημαντική εμπειρία στην έγκαιρη και ακριβή αρχειοθέτησηεγγράφων προερχόμενων από πτωχεύσεις, αλλά και λόγω της ανάγκης να απελευθερωθούν τα γραφεία από ογκώδεις ράφια γεμάτα με κουτιά και φακέλους. Όλο το υλικό αρχειοθετείται σε κουτιά, τα οποία παρέχουμε δωρεάν, και το περιεχόμενο καθενός καταγράφεται σε μια...
Η Key System s.r.l. δραστηριοποιείται από το 1974 στον τομέα των ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ για λογαριασμό Τραπεζών και Δημόσιων Φορέων για τη διαχείριση Αρχείων και Εγγράφων.
DATA ENTRY: Εισαγωγή δεδομένων, που προέρχονται από έντυπα ή ηλεκτρονικά αρχεία, σε ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ. Απόκτηση δεδομένων προς επεξεργασία και αρχειοθέτηση, που προέρχονται από έντυπο υλικό, είτε με χειροκίνητη καταχώρηση...
Η Archiva Group, μέλος του μητρώου των πιστοποιημένων συντηρητών AgID, προσφέρει υπηρεσίες συμβουλευτικής εξωτερικής ανάθεσης στις επιχειρήσεις, στον τομέα της αποϋλοποίησης εγγράφων, ασχολούμενη ιδιαίτερα με την ηλεκτρονική τιμολόγηση, την εναλλακτική και ψηφιακή διατήρηση, την απλή και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή, την ψηφιακή αρχειοθέτηση και την αυτοματοποίηση διαδικασιών, τηρώντας πλήρως τη νομοθεσία που ισχύει.
... χρόνου ως αποθήκη, υπόγειο ή αποθηκευτικό χώρο για αρχειοθέτησηεγγράφων. Οι συμβάσεις έχουν ελάχιστη διάρκεια ενός μήνα και ανανεώνονται για όσο χρόνο χρειάζεστε. Επιπλέον, είναι ευέλικτες, καθώς μπορείτε να αλλάξετε το επιλεγμένο κουτί ανάλογα με το χώρο που χρειάζεστε: αν, για παράδειγμα, πρέπει να μετακομίσετε και χρειάζεστε ένα μεγάλο κουτί για ένα μήνα, τον επόμενο μήνα, αφού ολοκληρωθεί η...
... υγειονομικά δεδομένα για λογαριασμό των εταιρειών του Εθνικού Συστήματος Υγείας: σήμερα, η Record Data επεξεργάζεται περίπου 60 εκατομμύρια υγειονομικά έγγραφα ετησίως. Τα τελευταία 7 χρόνια έχει ειδικευτεί επίσης στην Ψηφιακή Αρχειοθέτηση: Σχεδίαση συστημάτων ψηφιακής αρχειοθέτησης, Λογισμικό για τη διαχείριση της βάσης δεδομένων και των μεταδεδομένων σύνθετων αρχείων, Ψηφιακή αναπαραγωγή ιστορικών και αρχαίων εγγράφων, με προηγμένα σαρωτές υψηλής ανάλυσης. Από το 2011 η Record Data αναπτύσσει μια σειρά υπηρεσιών και προϊόντων για έναν νέο τομέα: την Ψηφιακή Επικοινωνία.
Η Alasoft παρέχει λογισμικό για την αρχειοθέτησηεγγράφων. Μεταξύ των υπηρεσιών ξεχωρίζουν η διαχείριση εγγράφων στο cloud και η πιστοποιημένη εναλλακτική αρχειοθέτηση από την Infocert. Οι έμπειροι σύμβουλοι είναι στη διάθεσή σας για να βρουν αποτελεσματικές λύσεις στα πιο σύνθετα ζητήματα αρχειοθέτησης και προσαρμογής. Καλέστε μας αμέσως και ανακαλύψτε πόσο απλό και οικονομικό είναι να απαλλαγείτε από τα σκονισμένα χαρτοφυλάκια.