... ηλεκτρομαγνητική ομάδα φρένου με πίεση ελατηρίων αρνητικής δράσης, που επιτρέπει τόσο την σχεδόν άμεση ακινητοποίηση του ρότορα (βλ. πίνακες) όσο και την στάθμευσή του.
Η ομάδα φρένου στερεώνεται στον κινητήρα μέσω μιας πίσω φλάντζας από χυτοσίδηρο (σε όλα τα μοντέλα) που εξασφαλίζει την στεγανότητα σε όλες τις ροπές φρεναρίσματος. Οι άξονες των αυτοφρενόμενων κινητήρων είναι κατασκευασμένοι από χάλυβα υψηλής αντοχής για να προλαμβάνουν την αποτυχία της πίσω κλειδαριάς έλξης του τροχού του φρένου.