... ροφημάτων με φίλτρα BRITA; 4. Εφοδιασμός, καθαρισμός και απολύμανση των πωλητών; 5. Συνεχής έλεγχος των εσωτερικών και εξωτερικών δραστηριοτήτων, σύμφωνα με τις οδηγίες της ομάδας H.A.C.C.P.; 6. Παράδοση εγγράφων έναρξης δραστηριότητας με ειδοποίηση υγειονομικής υπηρεσίας SUAP; 7. Τεχνική υποστήριξη για προληπτική συντήρηση; 8. Τεχνική υποστήριξη για έκτακτη συντήρηση, εντός 2 ωρών από την κλήση; 9. Ασφάλιση RCT για τυχαία ζημιά; 10. Δυνατότητα επαναπρογραμματισμού των πωλητών σύμφωνα με συγκεκριμένες ανάγκες.