...Πλάκες μαγνητικές ηλεκτρομόνιμες με διαμήκη πολικό βήμα 20-4: 20 mm σίδηρος - 4 mm ορείχαλκος. Έχουν δύναμη έλξης 12 daN/cm² και ομοιόμορφο μαγνητικόπεδίο. Εγγυημένη στεγανότητα. Περιλαμβάνουν 2 κανόνες σταθεροποίησης.
Για τη μαγνητοποίηση και απομαγνητοποίηση της πλάκας απαιτείται ηλεκτρονικός έλεγχος. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος της SELTER περιλαμβάνει ρυθμιστή ισχύος και επαφή ασφαλείας που αποτρέπει την εκκίνηση της μηχανής αν η πλάκα δεν είναι μαγνητισμένη.
...Το μαγνητικόπεδίο του τροχαλία προσελκύει τα σιδηρούχα σωματίδια, τα οποία κρατούνται στη ζώνη μέχρι να φτάσουν στην κάτω πλευρά. Τα διαχωρισμένα σιδηρούχα υλικά περνούν έξω από το μαγνητικόπεδίο και συλλέγονται ξεχωριστά σε μια χοάνη ή κάδο. Το καθαρισμένο υλικό εκφορτώνεται κανονικά πάνω από την τροχαλία σε κατακόρυφη πτώση. Οι μαγνητικές τροχαλίες μεταφοράς είναι διαθέσιμες σε διάφορα μεγέθη για να καλύψουν τις απαιτήσεις των περισσότερων εφαρμογών συστημάτων μεταφοράς.
Εφαρμογές:
- Ανάκτηση αποβλήτων
- Τροφή & σιτηρά
- Εφαρμογές ανακύκλωσης εξόρυξης...
... ηλεκτρομαγνήτη, το σιδηρούχο υλικό έλκεται και ανυψώνεται στη ζώνη γύρω από τον μαγνήτη. Οι ραβδώσεις απομακρύνουν τα σιδηρούχα υλικά από το μαγνητικόπεδίο του ηλεκτρομαγνήτη και τα εκφορτώνουν ελεύθερα. \nΟι διαχωριστές μπορούν να τοποθετηθούν εγκάρσια στη ζώνη μεταφοράς ή στην κεφαλή της ζώνης."}...
...στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι ηλεκτρομαγνήτες είναι απαραίτητοι λόγω της ικανότητάς τους να δημιουργούν μαγνητικά πεδία όταν τους παρέχεται ηλεκτρικό ρεύμα. Αυτά τα πεδία αξιοποιούνται μέσα στα σύγχρονα οχήματα.
Για παράδειγμα, στους κινητήρες εκκίνησης, αυτές οι συσκευές δημιουργούν ένα μαγνητικόπεδίο που αλληλεπιδρά με τον ρότορα του κινητήρα, επιτρέποντας έτσι την εκκίνηση του...