... εφαρμόζονται σε εγκαταστάσεις διαδικασιών ξηράνσεως όπου είναι απαραίτητο να αυξηθεί η θερμοκρασία που ελέγχεται από εξωτερικό ανεμιστήρα.
Ανάλογα με τη ροή του αέρα, η θερμική αύξηση μπορεί να κυμαίνεται από 20ºC έως 60ºC.
Η ροή του αέρα που επεξεργάζεται ο εξοπλισμός μπορεί να κυμαίνεται από 2.150 m3 / h έως 18.000 m3 / h ανάλογα με το επιλεγμένο μοντέλο.
Ή το καύσιμο που χρησιμοποιείται στην καύση μπορεί να είναι ντίζελ, φυσικό αέριο ή προπάνιο.
... κινητήρες βενζίνης και ντίζελ που απαιτούν τη χρήση λαδιών που πληρούν την προδιαγραφή ACEA C3, στη μείωση περιεχομένου σε Θείο, Θειικά Άλατα και Φώσφορο (Mid SAPS, Μέσο SAPS).
Οι κινητήρες που πληρούν την κανονιστική διάταξη EURO 4 και EURO V είναι εξοπλισμένοι με συστήματα Φίλτρου Σωματιδίων Ντίζελ (DPF), επιτυγχάνοντας μείωση των εκπομπών αερίων και έτσι συμβάλλοντας στη διατήρηση του περιβάλλοντος.
API:SN/CF...
...
Το ποσό της αποζημίωσης αλλάζει κάθε εξάμηνο.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΝΕΑ: το καύσιμο B10 ντίζελ που αποκτήθηκε από την 1η Ιουλίου 2019 είναι επιλέξιμο για επιστροφή.
Αυτός ο φόρος εφαρμόζεται επίσης σε χώρες όπως το Βέλγιο και η Ιταλία, η Gestion Transport VAT Consulting μπορεί επίσης να διαχειριστεί την αποζημίωση σε αυτές τις χώρες εκτός από τη Γαλλία.
Στη Γαλλία και το Βέλγιο, μπορεί να ζητηθεί επιστροφή έως και τριών ετών, στην Ιταλία έως και δύο ετών.
... Fuels είναι εγγύηση ποιότητας, μια καλή τιμή πώλησης καυσίμου και ΔΕΝ είναι εις βάρος της ποιότητας, ούτε της υπηρεσίας. Το καύσιμο που παρέχεται από την Omega πληροί επαρκώς τις τεχνικές προδιαγραφές της Οδηγίας 2003/17/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 3ης Μαρτίου.
...Συνήθως ονομάζεται μονάδα ενίσχυσης
Η λειτουργία της είναι να ΣΥΝΘΕΤΕΙ / ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ το καύσιμο πριν εισέλθει στον κινητήρα
Λειτουργίες: Πίεση / Ροή / Θερμοκρασία / Ιξώδες / Φιλτράρισμα
Αντλίες από τη μία πλευρά / Ιξωόμετρο (Α) από την άλλη / Φίλτρα από την άλλη / Θερμαντήρες από την άλλη.
Η προετοιμασία καυσίμου είναι η επεξεργασία του καυσίμου που πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος...