... σημασία: την επικοινωνία ιδεών στους μαθητές τους.
Φιλικά προς τους δασκάλους χαρακτηριστικά όπως πλήρης πρόσβαση στο διαδίκτυο, κλείδωμα οθόνης ανθεκτικό στα παιδιά, διαισθητική διαχείρισηαρχείων και λογική συνδεσιμότητα αφήνουν την Clevertouch τόσο μπροστά στην τάξη όσο και στην πρωτοπορία της μάθησης.
Αν είστε νέοι στις οθόνες αφής για διδασκαλία, θα εντυπωσιαστείτε καθώς οι μαθητές κάθε...
...Ειδικοί στην ψηφιοποίηση αρχείων, ταινιών, επαγγελματικών καρτών κ.λπ. Διεξάγουμε μελέτη των αναγκών σας για να προσαρμόσουμε σωστά την υπηρεσία. Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα χωρίς υποχρεώσεις.
... Confidencial Plus διαθέτουν τα απαραίτητα εργαλεία και επαγγελματίες για να πραγματοποιήσουν μια κατάλληλη επεξεργασία, ακολουθώντας τους κανονισμούς στην καταστροφή εγγράφων, είτε είναι εμπιστευτικά είτε όχι. Η διαχείριση αυτού του τύπου αρχείων πρέπει να είναι επαγγελματική, επομένως οι εργαζόμενοι πρέπει να γνωρίζουν και να συμμορφώνονται με τη νομοθεσία σημείο προς σημείο.
...Η Deltop Mallorca προσφέρει υπηρεσίες τοπογραφίας και σχεδίασης στη Μαγιόρκα. Είμαστε επαγγελματίες με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα. Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα για μια δωρεάν προσφορά https://www.deltopmallorca.com
Παρεχόμενες υπηρεσίες: Τοπογράφος, σχεδίαση, διαχείριση κτηματολογίου, διαχείρισηαρχείων GML, γεωαναφορά ακινήτων, πλανομετρία με υψομετρία, τρέχουσες καταστάσεις κατασκευών, βαθυμετρία, υποστήριξη σε έργα, επανατοποθέτηση κτιρίων, επανατοποθέτηση πολιτικών έργων, κατάσταση μετρήσεων, κάλυψη εδαφών, ανάπτυξη τοπογραφικών έργων.
... πελάτη, κατάστημα ή έδρα της επιχείρησης. Ορισμένες υπηρεσίες που προσφέρουμε: διαχείριση εγγράφων και αρχείων, σύνταξη επίσημων εγγράφων (επιστολές, καταγγελίες, αιτήσεις, ειδοποιήσεις, συμβάσεις μεταξύ ιδιωτών), μετάφραση εγγράφων στα γαλλικά, αγγλικά, ισπανικά, ολοκληρωμένη διοικητική υποστήριξη: βάσεις δεδομένων, διαχείριση πελατών και προμηθευτών, προϋπολογισμοί και τιμολόγηση, logistics...
... τους και την προσθήκη αρχείων, επαφών ή εικόνων απευθείας από τον σαρωτή.
Το BriskBard είναι διαθέσιμο στα ισπανικά και στα αγγλικά. Έχει προστεθεί ένας διαχειριστής μεταφράσεων για να μπορεί να μεταφράσει όλα τα μηνύματα κειμένου εύκολα σε άλλες γλώσσες.
... δικτύου. Συσκευές αντικατάστασης ενώ επισκευάζεται ή αντικαθίσταται η πελατειακή συσκευή με μία νέα. Μεσολάβηση μεταξύ πελάτη και κατασκευαστή λογισμικού διαχείρισης για τη διαχείριση περιστατικών. Διαχείριση ανανέωσης υπολογιστών (προϋπολογισμός και διαχείριση ενοικίασης). Μεταφορά σε πλατφόρμες email Office 365. Πώληση διακομιστών, υπολογιστικών συσκευών και φορητών υπολογιστών από κατασκευαστές όπως Hp, Dell, Lenovo, Toshiba. Άμεσοι χρόνοι απόκρισης στη συντήρηση πληροφορικής για κρίσιμα περιστατικά διακομιστή. Απομακρυσμένη και τηλεφωνική υποστήριξη.
... - Καταστροφή εγγράφων με έκδοση πιστοποιητικού. Διαχείριση μέσω διαδικτύου από τον πελάτη, με χρήστη και κωδικό πρόσβασης, για αναζητήσεις και αιτήσεις. Κέντρα εγγράφων με κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης και με αυστηρά μέτρα ασφαλείας και κατά της πυρκαγιάς. Όλες οι διαδικασίες πραγματοποιούνται αποκλειστικά από το προσωπικό και τα μέσα της GRADO, χωρίς μεσάζοντες και με απόλυτη σοβαρότητα, εμπιστευτικότητα και ασφάλεια. Τιμές ανάλογα με τις υπηρεσίες, ζητήστε προσφορά χωρίς υποχρέωση.
... στοιχεία.
Βοηθάμε τους πελάτες μας να μειώσουν το κόστος αποθήκευσης, να συμμορφωθούν με κανονισμούς, να διαχειριστούν τους κινδύνους και να αναπτυχθούν χάρη στην αξία που περιέχεται στις πληροφορίες τους. Μεταξύ των λύσεών μας περιλαμβάνονται: φύλαξη πληροφοριών και περιουσιακών στοιχείων, διαχείρισηαρχείων και ασφαλής καταστροφή.
Οργανισμοί σε όλο τον κόσμο εμπιστεύονται εμάς για τη φύλαξη και προστασία των πληροφοριών και των περιουσιακών τους στοιχείων.
Το Dataprius είναι ένα λογισμικό διαχείρισης εγγράφων και κοινής αποθήκευσης αρχείων στο Cloud. Δημιουργεί ένα περιβάλλον ιδιωτικού δικτύου για την εργασία και τη διαχείριση των αρχείων της επιχείρησης. Το σύστημα ελέγχει την πρόσβαση στα αρχεία μέσω κωδικών και δικαιωμάτων. Επιτρέπει την παρακολούθηση και τον έλεγχο τόσο των αρχείων όσο και των χρηστών που έχουν πρόσβαση και εργάζονται σε αυτά...
... οργανισμούς όσο και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, αποτρέποντας με την υπηρεσία μας επικίνδυνες διαρροές πληροφοριών των εταιρειών, προσφέροντας λύσεις στη διαχείριση της τεκμηρίωσης. Με τις υπηρεσίες συντήρησης μας, επιδιώκουμε να αποτρέψουμε μια ανεπιθύμητη κατάληξη των εγγράφων της επιχείρησής σας, σε θέσεις εργασίας και σχετικούς φακέλους. Από την D I D εμπιστευτικά προσφέρεται στους πελάτες, στο πλαίσιο...
... και οι αναπτύξεις του. Προσφέρουμε τις εξής υπηρεσίες, μεταξύ άλλων:
1. Συμβουλευτική, διαχείριση και καταχώριση των αρχείων σας.
2. Συνεχής συμβουλευτική και διαχείριση 247 για τις απορίες και τις ερωτήσεις σας σχετικά με τη συνεχιζόμενη συμμόρφωση (εγγραφές και διαγραφές πελατών ή υπαλλήλων, αιτήματα πρόσβασης, ακύρωσης ή διόρθωσης).
3. Διαχείριση των αιτημάτων πρόσβασης, ακύρωσης και διόρθωσης (στην Ισπανία και διεθνώς).
4. Νομική υπηρεσία μέσω των συνεργαζόμενων δικηγόρων μας. Επικοινωνήστε μαζί μας για μια πρώτη δωρεάν συμβουλή και καθοδήγηση χωρίς υποχρεώσεις.
... ανταπόκρισή του, καθώς και τα προηγμένα φίλτρα και οι αυτόματες ειδοποιήσεις λήξης αρχείων, βοηθούν στη διαχείριση των αρχείων μειώνοντας τον χρόνο που απαιτείται.
Νόμος για την Πρόληψη Επαγγελματικών Κινδύνων
Διακρίνεται από τους υπόλοιπους διαχειριστές εγγράφων λόγω της εξειδίκευσής του στην ΠΡΛ - Πρόληψη Επαγγελματικών Κινδύνων. Η υποχρεωτικότητα της ΠΡΛ ρυθμίζεται από την LPRL, που υποχρεώνει...
... μεταφορών (1 έτος) και επιθεώρηση εργασίας (4 χρόνια), με αποτέλεσμα η υπηρεσία TADIG να λειτουργεί επίσης ως έγκυρη καταγραφή χρόνου εργασίας απέναντι στην Επιθεώρηση Εργασίας. Επιπλέον, η ανάλυση παρέχει άμεση ανάγνωση των αρχείων του ταχογράφου, για να αξιοποιηθεί στο έπακρο η πληροφορία της συσκευής ελέγχου. Η TADIG βοηθά στη λήψη αποφάσεων (DDS), στον εντοπισμό GPS οχημάτων και στη διαχείριση στόλων. Με πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας, κάνουμε τον ψηφιακό ταχογράφο πιο εύκολο από ποτέ.
Η εταιρεία ασχολείται με την ενοικίαση και πώληση κατοικιών, πώληση επιχειρήσεων, σύσταση και διαχείριση κοινοτήτων ιδιοκτητών, πρόληψη επαγγελματικών κινδύνων, συμβουλευτική επιχειρήσεων, νόμο περί προστασίας δεδομένων τόσο για κοινότητες όσο και για επιχειρήσεις, χρηματοδοτήσεις (ιδιωτικό κεφάλαιο, υποθήκες, προσωπικά δάνεια), διαγραφή αρχείων από ASNEF και BADEXCUG, και εκπτώσεις σε γραμμάτια.
Η εταιρεία ασχολείται με την ενοικίαση και πώληση κατοικιών, πώληση επιχειρήσεων, σύσταση και διαχείριση κοινοτήτων ιδιοκτητών, πρόληψη επαγγελματικών κινδύνων, συμβουλευτική επιχειρήσεων, νόμο περί προστασίας δεδομένων τόσο για κοινότητες όσο και για επιχειρήσεις, χρηματοδοτήσεις (ιδιωτικό κεφάλαιο, υποθήκες, προσωπικά δάνεια), διαγραφή αρχείων από ASNEF και BADexcug, και εκπτώσεις σε γραμμάτια.
Η GRUPO GITDOC είναι μια ηγετική εταιρεία, εξειδικευμένη στις εφαρμογές νέων τεχνολογιών, στον τομέα των Υπηρεσιών Εγγράφων, με βαθιά δέσμευση να επιδιώκει την αριστεία στην ποιότητα τους. Παρούσα στην αγορά από το 1990. Η δραστηριότητά μας καλύπτει όλες τις υπηρεσίες του τομέα της πληροφορικής σε σχέση με τη διαχείριση και την επεξεργασία εγγράφων: Διαχείρισηαρχείων, Ψηφιοποίηση αρχείων, Φύλαξη αρχείων, Διαχείριση εγγράφων και Αυτοματοποίηση Διαδικασιών.
Η Otundal είναι ένας λογιστικός φορέας που διαθέτει πολλές πλατφόρμες που βρίσκονται στην Κοινότητα της Ναβάρας (Πάμπλονα) και στη Μαδρίτη (Κοσλάδα), με το πεδίο δράσης μας να είναι σε εθνικό επίπεδο. Η OTUNDAL είναι κυρίως εξειδικευμένη σε τομείς όπως η διαχείριση τροφίμων, η προωθητική, η τεχνολογία, η διαχείριση εγγράφων αρχείων, η υγειονομική περίθαλψη ή η επίπλωση, μεταξύ άλλων.