... προμηθευτών και κύκλου ζωής του προϊόντος (ανάπτυξη, παρακμή, ωριμότητα κ.λπ.) / Αξιολόγηση πιθανών ενεργειών επικοινωνίας και στρατηγικής λειτουργίας / Αξιολόγηση προγραμματισμένων ενεργειών περιοδικής επικοινωνίας και συγκριτικών μελετών / Επικοινωνία επιχείρησης, ενίσχυση πωλητών, έρευνα πελατών / Μελέτη της εικόνας, της ποιότητας του προϊόντος-υπηρεσίας.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ: Επιχειρήσεις άμεσου ταχυδρομείου, μελέτη της ομάδας στόχου και απόκτηση διευθύνσεων / Άμεσο μάρκετινγκ μέσω email, μελέτη της επικοινωνίας και διαχείριση εκστρατειών email / Άμεσο ταχυδρομείο...