... με περιμετρικό φουσκωτό λάστιχο, ειδικά σχεδιασμένο για να μειώνει την πρόσκρουση μεταξύ των οχημάτων και με την προστατευτική μπάρα.
Διατίθενται τόσο σε έκδοση "Γυμνό σώμα" όσο και με σώμα από fiberglass (Sport, Buggy, ...).
Θέσεις καθισμάτων: 1 Επιβάτης (οδηγός)
Κινητήρας: 4 Τροχών (Honda)
Ικανότητα οδήγησης: 4 kW (5.5 Hp)
Χωρητικότητα καυσίμου: 3,6 I
Ελαστικά: 4.10 / 3.50 x 5
Φρένο: Δισκόφρενο (μηχανικός έλεγχος)
Ταχύτητα: 30 Km/h (18 mph)
Συνολικό βάρος: 1,6 kN (360 Lbs) Άδειο...
...Δεν γνωρίζει ο καθένας ότι για ζημιά που προκλήθηκε σε ατύχημα λεωφορείου, τραμ ή τρένου, ο επιβάτης που χρησιμοποιεί την υπηρεσία πληρωμένης μεταφοράς μπορεί να απαιτήσει αποζημίωση από την ασφάλιση του οχήματος. Επιπλέον, τέτοια αποζημίωση για ατύχημα ή πτώση για τον επιβάτη λεωφορείου, πούλμαν, τραμ, τρένου, ταξί, Uber δικαιούται ακόμη και όταν ο οδηγός του οχήματος δεν φέρει ευθύνη για το περιστατικό (αρχή του κινδύνου).
Ποιος είναι ο Stik&Co. Ένα γραφείο μελετών που ειδικεύεται στον σχεδιασμό και την υλοποίηση χώρων κατά παραγγελία, τη δημιουργία περιπτέρων και την οργάνωση εκδηλώσεων. Η προσέγγισή μας, κλειδί στο χέρι, ευέλικτη & εξελισσόμενη, μας επιτρέπει να παρέχουμε λύσεις κατά παραγγελία που αντικατοπτρίζουν την εικόνα της μάρκας των πελατών μας.
Η ομάδα μας αποτελείται από έμπειρους και υψηλά καταρτισμένο...
...Η κυρία Carla GEROLAMI, δικηγόρος του δικαίου της αποζημίωσης, παρεμβαίνει για να υπερασπιστεί τα θύματα τροχαίων ατυχημάτων. Τους συνοδεύει, τους συμβουλεύει και τους εκπροσωπεί στη διαδικασία αποζημίωσης.
Η παρέμβασή της είναι ουσιώδης για την υπεράσπιση των συμφερόντων του θύματος τροχαίου ατυχήματος με σωματικές βλάβες.
Το δικαίωμα αποζημίωσης του θύματος εξετάζεται ανάλογα με την κατάσταση του: οδηγός, επιβάτης, πεζός, ποδηλάτης, οδηγός πατίνι... και ανάλογα με το συμβόλαιο ασφάλισης του όταν είναι απαραίτητο.
...Αναβαθμίστε την εμπειρία ταξιδιού των επιβατών σας με την premium In-Flight Catering Service μας. Ειδικευόμαστε στη δημιουργία εξαιρετικών, προσαρμόσιμων μενού που καλύπτουν μια ευρεία γκάμα γεύσεων, διατροφικών απαιτήσεων και προτιμήσεων. Από γκουρμέ γεύματα μέχρι επιλογές φιλικές προς αλλεργίες, η υπηρεσία μας διασφαλίζει ότι κάθε επιβάτης απολαμβάνει μια νόστιμη, προσαρμοσμένη γαστρονομική εμπειρία ενώ βρίσκεται στον αέρα. Αφήστε μας να μεταμορφώσουμε την υπηρεσία εν πτήσει σας σε ένα αξέχαστο γαστρονομικό ταξίδι, ανεξαρτήτως προορισμού.
... διαδικτυακή διαδρομή στο Lewisham. Η Υπηρεσία LewishamMinicabs είναι εδώ για τις κοινές ταξί/cab εμπειρίες σας, είτε ψάχνατε για πολυτελή οχήματα είτε για επαγγελματίες οδηγούς κατά την προγραμματισμένη σας διαδρομή. Η υπηρεσία εταιρικών λογαριασμών της Lewisham θεωρεί τους επιβάτες της ως οικογένεια, και πιστεύουμε ότι τόσο ο επιβάτης όσο και ο οδηγός πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες να συμβάλλουν...
... διαδικτυακή διαδρομή στο Redbridge. Η Υπηρεσία Minicabs Redbridge είναι εδώ για τις κοινές ταξί/ταξί εμπειρίες σας, είτε ψάχνατε για πολυτελή οχήματα είτε για επαγγελματίες οδηγούς κατά την προγραμματισμένη σας διαδρομή. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών Redbridge θεωρεί τους επιβάτες της οικογένεια και πιστεύουμε ότι τόσο ο επιβάτης όσο και ο οδηγός πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες να συμβάλλουν...
...Τα δικαιώματά σας ως επιβάτης αεροπορικών μεταφορών προστατεύονται από τον Κανονισμό (ΕΚ) 261/2004. Αυτός ο Κανονισμός παρέχει κοινά δικαιώματα αποζημίωσης για τους επιβάτες σε περίπτωση καθυστέρησης άνω των 3 ωρών, ακύρωσης και υπεράριθμων κρατήσεων. ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ ΤΩΡΑ!
Ο Traveller είναι ένα σύγχρονο ταξιδιωτικό γραφείο με ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων. Η ομάδα του Traveller αποτελείται από νέους, δυναμικούς και μορφωμένους ανθρώπους. Κάθε επιβάτης και κάθε αίτημα επιβάτη αντιμετωπίζεται με ιδιαίτερη προσοχή. Έχουμε θέσει υψηλά πρότυπα για τον εαυτό μας και εστιάζουμε στη συνεχή βελτίωση και παρακολούθηση των παγκόσμιων τάσεων ως κλειδί για μια επιτυχημένη...
Κάθε δύο δευτερόλεπτα, ένας επιβάτης αεροπορικών μεταφορών απολαμβάνει την άνεση των συστημάτων αερισμού των καμπινών, αλλά και την ασφάλεια που προσφέρουν τα συστήματα αερισμού φρένων, οι ηλεκτρονικές θήκες και οι ανεμιστήρες υπολογιστών κινητήρων.
Ως εκ τούτου, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των πελατών μας και στην πλήρη ικανοποίησή τους, δεσμευόμαστε να επιτύχουμε το υψηλότερο...
Η Reserbus España είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα κράτησης εισιτηρίων λεωφορείων σε όλη την Ισπανία και συνδέσεις με την Ευρώπη. Ο επιβάτης αγοράζει τα εισιτήρια του λεωφορείου online και επιβιβάζεται στο λεωφορείο χωρίς να περάσει από ταμείο.
Εταιρείες: Alsa Supra, Alsina Graells, Hife, Dainco, Bam, Comes, Conda, Continental, Daibus, Eurolines, Agreda, Damas, Enatcar, Interbus, La Burundesa...
... κάθε επιβάτης θα επωφεληθεί από την ευρεία γκάμα υπηρεσιών μας και θα είναι ικανοποιημένος. Διατηρώντας τον στόλο μας συνεχώς νέο, συνδυάζουμε την σύγχρονη αντίληψη υπηρεσιών με την εμπειρία και τον επαγγελματισμό της ομάδας μας, καλύπτοντας τις προσδοκίες των πελατών μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Με το τμήμα τουριστικών μεταφορών μας, οι μεταφορές των επισκεπτών μας από και προς το αεροδρόμιο...
... Boats (RIB) της χώρας, που μπορούν να μεταφέρουν έως και δώδεκα επιβάτες. Όλα τα σκάφη μας έχουν ελεγχθεί και εγκριθεί από την αρμόδια αρχή, δηλαδή την Υπηρεσία Ναυτιλίας, έτσι ώστε να μπορείς να εμπιστευτείς ότι η βόλτα μας είναι ασφαλής και εγκεκριμένη. Είναι μια απίστευτη αδρεναλίνη να είσαι επιβάτης στα φουσκωτά σκάφη μας, που μπορούν να φτάσουν μέγιστη ταχύτητα 130 χιλιομέτρων την ώρα. Όλα τα...
Εάν η πτήση καθυστέρησε για περισσότερες από 3 ώρες ή ακυρώθηκε, ο επιβάτης έχει το δικαίωμα να αποζημιωθεί από την αεροπορική εταιρεία. Το ποσό της αποζημίωσης πτήσης που λαμβάνει ο επιβάτης εξαρτάται από την απόσταση της πτήσης:
- Λιγότερο από 1500χλμ μεταξύ των αεροδρομίων = 250 Ευρώ
- Περισσότερο από 1500χλμ αλλά λιγότερο από 3500χλμ μεταξύ των αεροδρομίων = 400 Ευρώ
- Περισσότερο από 3500χλμ μεταξύ των αεροδρομίων = 600 Ευρώ...
Η Recompensa sp. z o.o. είναι μια εταιρεία που βοηθά στην απόκτηση αποζημίωσης από αεροπορικές εταιρείες. Οι υπηρεσίες της απευθύνονται σε όλους τους επιβάτες που αισθάνονται αδικημένοι και επιθυμούν να λάβουν αποζημίωση. Κάθε επιβάτης έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία, αρκεί να είναι καλά ενημερωμένος σχετικά με τις διαδικασίες. Οι πιο συχνές περιπτώσεις αποζημίωσης αφορούν καθυστερήσεις...