• europages
  • >
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ - ΠΑΡΟΧΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  • >
  • εμπορικες σχεσεις

Αποτελέσματα για

Εμπορικες σχεσεις

ΕλλάδαΑθήνα, Αττική και Σαρωνικός κόλπος
  1. SECONDHAND.GR

    Ελλάδα

    Η εταιρεία “secondhand.gr” είναι η νέα γενιά στην χονδρική πώληση των μεταχειρισμένων ρούχων με το κιλό. Με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας , πρωτοπορώντας εντός και εκτός συνόρων, η εταιρεία μας σύστησε στο εμπόριο τα stock & second hand ρούχα με το κιλό και δημιούργησε την πρώτη της αποθήκη χονδρικής πώλησης. Ως οι πρώτοι στην Ελλάδα, καινοτομήσαμε και δημιουργήσαμε ένα νέο εμπορικό κλάδο. Αναζητήσαμε προϊόντα σε όλο τον κόσμο, επισκεφτήκαμε κάθε σημείο παραγωγής και κάναμε εισαγωγές ρούχων από δεύτερο χέρι, από χώρες κολοσσούς στην συλλογή, διαλογή και διακίνηση τους, όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Γαλλία, οι Ηνωμένες Πολιτείες και πολλές άλλες. Μόνιμος στόχος της αναζήτησης μας: η υψηλότερη ποιότητα, σε συνδυασμό με την όσο - το δυνατόν - χαμηλότερη τιμή. Και τα καταφέραμε, χτίζοντας παράλληλα μακροχρόνιες σχέσεις με τους μεγαλύτερους προμηθευτές μεταχειρισμένων και μη, ενδυμάτων (second hand, vintage και stock). Η σταθερά υψηλή ποιότητα των ρούχων μας, η συχνή ανανέωση τους με τακτικές και μεγάλες εισαγωγές από τους καταρτισμένους εμπορικούς μας συνεργάτες, καθώς και η άρτια εξυπηρέτηση των πωλητών μας, μας κατέστησε πρώτη επιλογή στο χώρο. Έτσι, σε βάθος χρόνου αναπτύξαμε ένα πανελλαδικό δίκτυο συνεργασιών με πελάτες, τόσο στο χώρο λιανικών καταστημάτων (καταστήματα με second hand ενδύματα και ρούχα με το κιλό), όσο και στο χώρο των λαϊκών αγορών. Συνεργασίες, που μας επέτρεψαν να γνωρίσουμε σε βάθος τις ανάγκες της συγκεκριμένης αγοράς.

  2. RENATO (MORAKI I. - PRELORENTZOS A. OE)

    Ελλάδα

    Η εταιρεία RENATO είναι μία παραγωγική και εμπορική επιχείρηση, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της Χονδρικής/Λιανικής πώλησης Ενδυμάτων και Λευκών Ειδών από το 1982. Στη φιλοσοφία της περιλαμβάνεται η κατασκευή και εμπορία ποιοτικών Ενδυμάτων και Λευκών Ειδών στηρίζοντας παράλληλα σε μεγάλο βαθμό την Ελληνική παραγωγή. Οι μειωμένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, η συνεχής βελτίωση των διαδικασιών της και πάνω από όλα η εξυπηρέτηση και ικανοποίηση ακόμα και των πιο απαιτητικών πελατών, αποτελούν κάποιους από τους βασικούς στόχους της.